- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Milyen okostelefont vegyek?
- Netfone
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Digitális detox a Nokiától
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
j.bravo
addikt
válasz Speeedfire #82652 üzenetére
Kösz skacok!
Nem én szerveztem (szülinapi ajándékba kaptam), aaasszem Újpesten lesz a móka.
A fényezés mondjuk úgyis telis-tele hibákkal, afelől nemigen kell aggódnom.rbalint88: kételkedsz benne, hogy tudnék elég balfasz lenni? Tartok tőle hogy meg tudnám oldani
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #82652 üzenetére
Ahol én voltam (drivingcamp) mindenkinkek adtak autót. 2x8 fős csoportban voltunk.
Én sem mennék el sajáttal. Mit túráztassam az autót. Koptassam a féket. Alsó vízsugárnál be is ázhat valami csatlakozó...Stb. (persze ez egész napos dolog volt, 2-3 órás alaptréning talán vállalható sajáttal)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
-
lenko
aktív tag
válasz BigBlackDog #82660 üzenetére
Van bőven rá hely, ahol a kutya nem jár. Nem is feltétlen Bp.-en, és környékén, mert itt nem vagyok ilyen téren avatott, de Miskolcon van jó néhány hely, ott pedig este 8 után a kutya nem jár az utakon nagyjából.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
Nem nagyon volt rá lehetőségem, mert hó az nem sok van itt, fent a Mátrában élesben meg nem mertem annyira tolni neki... végeztem én már ott árokban. Szóval hasznos volt ez a 8 órás tréning.
Ha másra nem hát arra, hogy sokkal többet tud a kocsi mint amit be merek vállalni vele.#nincsbennetarcsi
-
-
lenko
aktív tag
válasz BigBlackDog #82660 üzenetére
Az még kimaradt, hogy ha leesik egy kis hó ott, csapatosan mennek fel az emberek csapatni a Bükkbe. Mindegy milyen hajtással van az autó.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #82663 üzenetére
2 óra az édeskevés. Eleve kb 30 perc elmegy az elmélettel. A maradék időben max a vészfékezést tudod kitapasztalni...
A 4 órás már talán ér is vmit, a 8 órás kicsit fárasztó de az az ajánlott ha komplett képet akarsz kapni.
A tököli nekem szimpatikus volt, nincs olyan nagy műszaki nívó mint mondjuk a drivingcamp-ben vagy a Hringen de ezt az ára is tükrözi. Az instruktorok jól felkészültek és profik. Sztem elsőre bőven elég a tököli is belekóstolni, hogy mi fán terem a dolog.
Én tuti kötelezővé tenném a friss jogsisoknak, plusz mondjuk minden jogsi hosszabbításkor...
Több értelme lenne mint a védának (csak ez nem termelne lóvét ugye).mod:
Jorus: Az már az emelt szint. Én is beneveztem volna a nagy tempós oktatásra is de kiröhögtek a szervezők, azt mondták 200 ló alatt felejtős a dolog.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Speeedfire
nagyúr
Jogos, valóban több értelme lehet egy 4-8 órásnak. Viszont, ahogy írtad azért elég fárasztó lehet a 8 óra. Na megy, 8 óra alatt tuti elmenni egy tank benzin.
Utána olvasok még ennek a tökölinek.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #82667 üzenetére
A lovak zabbal mennek... nekem is 13,5 literes átlagom lett a 8 órás tréning alatt úgy, hogy ebben az oda-vissza út is benne volt ami egy kímélő M0-ás vitorlázás volt.
Mondjuk azon jót röhögtünk mikor mesélte az oktató, hogy kijöttek vmi csodavillany autóval, hogy na majd ők lesznek a Janik. A második óra után letiltotta magát a gép túlmelegedés miatt, onnantól csak nézők voltak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Hétvégén is fizetős a Városligetben a parkolás, tegnap ott parkoltam, minden második autósnak ott figyelt a mikicsomag...
56-osok tere: Kinyírták az ország legnagyobb P+R parkolóját
Speeedfire: Sztem innen is lenne pár érdeklődő. Én pl filózom, hogy ismétlés gyanánt ismét benevezek egy kurzusra...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Speeedfire
nagyúr
-
Peter.70
őstag
Sziasztok,
Ha autóval kapcsolatos bármilyen büntetést kapok ( gyorshajtás, térfigyelő kamera Budapesten, stb ), azt a forgalmi engedélyben lévő címre küldik, vagy az állandó lakcímre?
Én vagyok a tulajdonos, nincs külön üzemben tartó.
A két cím egyébként ugyanaz[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #82667 üzenetére
2 dízellel mentem. Azzal 1/3 tank fogyott kb. /autó. (520d, és Q5 3.0)
8 órás fárasztó, pont úgy éreztem magam utána mintha a Lengyel céges útról vezettem volna haza.Az embereknek fáj az igazság!
-
Richard!
addikt
Sráczok!
Az alany egy 2008-as Audi A6 C6 2.0 PD 103 kW 140 Le. Ez az a hirdedt foskazán PD?
Ismerősöm most vette, csak érdeklődöm, hogy mire számíthat?Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
barnam_
nagyúr
Tegnapi kép, Tesco parkoló (a korrektség jegyében a rendszámokat leszedtem). Mire visszaértem, ez állt mellettem.
Felmerült bennem a kérdés, ezt így hogy? Mikor leparkoltam, nem állt mellettem, a környéken se senki. -
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #82669 üzenetére
oké, de a nagysebességű tréningen az a lényeg, hogy 100 felett mit mutat. 100-ig egy e-up is jani, csak aztán 130-nál megáll az élet
btw a chip óta érezhetően szebben lép 150-ről az autó. 200-ig nem kezdett konyulni, pedig a régi programmal is 180 után azért érezhetően fogyott a lendület, most még azért megvan az akarat ott is
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #82687 üzenetére
Egy ilyen sportgép (MR2, ilyesmi) ott is egész sokat mutat, mert jó az alaktényező és kicsi a homlokfelület, szóval egész barátságos a légellenállása.
Nézd meg, ott van Bitpork Tuaregje, ott azért van ló bőven, mégis vége van 200-nál, de hát ekkora felülettel nincs ebben semmi meglepő.Same rules apply!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Richard! #82685 üzenetére
Az a motor minden szempontból rossz. 5w 30 az előírt olaj a DPF miatt, de azzal szétkopik a vezérműtengely pályán, 5w 40-el meg eltömődik a DPF, jó megoldás erre nincs. Olajpumpában megfordul a tengely, az viszi a turbót magával sétálni, néha többet is. A jófajta német mérnökök sűrűmenetes-re csinálták a vezérműszíj feszítőjének a tőcsavarját. A hengerfejben lévő fele 10 es sűrűmenetes(1-es menet emelkedés), de a külső menet meg 8-as, de 1,5-ös menet emelkedéssel. Ez a sűrű menet az alu fejben csak 1 kitekerést bír ki, utána a legerősebb oldhatatlan kötésű loctite menetragasztóval kell beragasztani, különben kicsavarodik menetközben, elengedi a feszítő a szíjat, mintha megeresztett volna az anya a feszítőn, pedig tőcsavarostól jön ki, a többit meg sejted magadtól. A tdi motor annyira passzentosra lett összerakva, hogy kiállása van a dugattyúnak és a szelepeknek is(értsd, felső holtponton a dugattyú széle feljebb jön, mint a blokk), a szelepek meg nincsenek teljesen síkba csiszolva a fejjel. 1 fog ugrás a szíjon katasztrofális. 4-6 szelep hajlik, törnek a himbák, tengelyek, sérül a dugattyú. Ehhez jön a siemens befecskendezőrendszer, ahol az injektor elektromos részében is kering a 7 bar nyomású üzemanyag és kikezdi a szigetelést az injektorban, ami zárlatos lesz, ez hirtelen halál, azonnal leáll és nem indul be, míg a zárlatos injektor kábelét le nem kötöd, akkor jár 3 hengerrel. Szóval készüljön fel, építsen ki jó barátságot tréleressel, és ne szívja mellre, ha megáll az ódi.
[ Szerkesztve ]
-
-
#64118272
törölt tag
Egy barátomnak keresgélünk autókat, eddig ez egy szimpatikus gép: [link]
Esetleg ismeri valaki a konkrét autót?
Ha nem, akkor tudnátok véleményt mondani? Ez a motor ezt a kasztnit hogy mozgatja meg?
A 4x4 feltétlen kellene neki, mert egy elég meredek utcában lakik, ahol télen 4x4 nélkül nem megy ki, még azzal is van, hogy csak hólánccal. -
Fr0z3n
őstag
Sziasztok
Valaki szerelt már be utólag központi zárat? Ránézésre nem bonyolult a dolog. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #82693 üzenetére
Ismerni kell az ellenséget, én ha valamit szidok, akkor legalább tisztában vagyok annak minden aspektusával. Hordanak hozzám ilyen gépeket is, persze vannak városi legendák, hogy taxisnak 500k km után is jó, de azt elfelejtik hozzátenni, hogy... a BKD octavia, amiben a régi olajpumpa van, nincs DPF meg bosch a befecskendező rendszer. Igen azt meg lehet venni, nade a többi 2.0 PD bizony előbb-utóbb megszivat.
A skoda is visszavásárolt egy ilyet és szétszedte. a BKD tényleg tartós.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- E-roller topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Synology NAS
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Új 63A Wifi-s Okos Megszakító Fogyasztásmérő Kijelzővel Kétpólusú, Egyfázisú Tuya Google Alexa
- Használt 3,5L Xiaomi air fryer eladó
- Fieldmann gyepszellőztető - újszerű, alig használt
- GARMIN DriveSmart 76 EU MT-S autós navigáció eladó
- Eladó kétoldalas, kényelmes komfort matracok - Magyar gyártás, Német rugózat, gyakorlatilag ÚJAK!