- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen okostelefont vegyek?
- MWC 2024: Titkok, HMD, Barbie
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz Speeedfire #82499 üzenetére
Az irany jo, de ilyenbol szep es jo sorhatos benzinest inkabb 3-tol kezdodoen fogsz talalni. A 30i a legjobb, az kevesbe hajlamos enni az olajat, de figyelj ra, hogy a 258 loeroset keresd, mert a 272-es az mar kozvetlen befecskendezeses, az meg dragabban fenntarthato.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz szőröscica #82501 üzenetére
330xi-ből 3m felett, csak ez az 1 van. Mondjuk képek alapján patika.
Mi a helyzet a 325xi-vel (~220le)? Mind betegágy?[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
szőröscica
addikt
válasz Speeedfire #82502 üzenetére
N52B25, ugyanaz mint amit irtam. Ha egy valoban keveset futottat (200k alatt) talasz jo allapotban, arra meg erdemes kolteni, de idovel ott is elojon majd az olajfogyas es a hidegen csattogo hidrotokek gondja.
Sajna a BMW nem csinalt jo motorokat az elmult 15 evben. Az M54, ami nekem van, az meg hagyjan, de mar az sem olyan jo, mint a regebbiek. Bajban leszek, ha egyszer cserelem majd.
Kell az osszkerek? Amit linkeltel, az mar N53. A fekete szelepfedelrol megismered. 272 lo, kozvetlen befecskendezes. Minden gond megvan, ami az N52-nel is, es meg kokszosodik is, plusz beszarik a nagynyomasu pumpa es az injektorok.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz szőröscica #82503 üzenetére
Osszkerek, automata, sedan/hatch, 200le+, 3000 kobcentiig, max 3m. Ezekre kerestem és bedobta ezt a fehervarit. Hátsó kerék annyira nem mozgat, főleg télen a Bakonyban.
De akkor felejtos. Esetleg kintről lehetne beszerezni a 3 literest olcsón a 250 le-ben. Az még lehetne opció. De egyelore itthon néznek. Akkor a leont be tudnám számítani.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
barnam_
nagyúr
válasz Speeedfire #82497 üzenetére
Hát ez a fabetét meg körülötte a tengernyi műanyag nagyon nem adja.
Amúgy én az összkereket nem erőltetném, hacsak nem hegyen laksz. Amúgy csak feleslegesen bonyolít mindent. (nagyobb súly, nagyobb fogyasztás, komplikáltabb alkatrészek)szerk.: látom Bakony. Hát ott is kérdés, hogy nagyobb városban, ahol valószínű takarítják a havat; vagy vidékről kell megoldani a munkába járást.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Speeedfire #82504 üzenetére
Audi a4 b6 1.8T, 3.0 vagy b7 2.0tfsi, 3.2fsi-vel, quattro tiptronic. Elvileg az osszkerekesekbe nem a fosadvany multitronicot raktak. Esetleg passat b5.5 w8, de annak az uzemeltetese horror. Vagy nezhetsz subarut, legacy egy kellemes auto. Annyi, hogy ha automata kell, abban nagyon sokaig NEGYgangos volt a valto. Asszem 2006-7 kornyeken a facelift utan lett otos.
Rendes osszkereket nem nagyon csinal mas utcai autoba. Haldexes az olyan nesze semmi, vezetesi elmenyhez nem tesz hozza. Egy impreza wrx vagy sti vagy akar egy evo meg szerintem tul sok kompromisszumot kivan utcai autokent es nem automata. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #82497 üzenetére
Ilyet néztem anno én is de sikerrel lebeszéltek róla.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Napokban kicsit besegítenék az elektromos ablakemelőnek, mivel a jobb első ablaknál kb. 0.5-1 másodperccel több ideig tart a felhúzás, mint vezetőoldalon, illetve azért hallani is, hogy a sebesség sem teljesen konstans, bizonyos szakaszokon kicsit jobban megdolgoztatja az emelőmotort, illetve néha-néha egy kis nyikorgást is kiszűrődik az ablakkeret oldala felől.
Kérdés, hogy hogyan érdemes csinálni. Kárpitot nem szeretném leszedni, csak a két oldalt lévő gumisínt, illetve a vízlehúzókat tisztítanám meg. Menjek neki fültisztítóval/ronggyal és IPA´-val, majd fújjam át a két oldalt lévő csúszósínt szilikonsprayvel, vagy van jobb megoldás is?
-
Jaffa75
őstag
-
Speeedfire
nagyúr
válasz barnam_ #82506 üzenetére
Pedig az összkép nem rossz belülről. Ültem már pár ilyen e9x-ben és nekem adta.
Az összkerék meg tetszik, nem tudok róla mit írni. Mióta láttam anno az evo 8/wrx sti autókat, azóta olyat szeretnék.
A fogyasztás nem érdekes annyira, ha 10l/100 körül megvan akkor nem para. A leon is 10l-t eszik.Bp-en élek, és csak hétvégente használom a kocsit (hétköznap bkv). Kis vidéki falu amúgy, nem város.
rbalint88: Az a4-eket néztem én, de nekem ezek közül max az 1.8t (ez van most is). A tfsi, fsi nem vonz. Sok jót nem olvastam még róluk. Passat/a6 méret pedig meg már nem kellene.
Haver tt-jében is haldex volt, de teljesen jól viselkedett. Nem egy torsen, de tudta amit kellett.
Evo-t vagy wrx-et vennék is, utcára. Viszont árban eléggé el vannak szállva még mindig ezek a kocsik. Bubiból a wrx 2.0 gt lenne elérhető, de arról Qru anno lebeszélt. Elég körülményes és macerás fenntartani.
Qru: Az amcsi verziót, vagy úgy simán ezeket az e9x-eket benzinnel?Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
BigBlackDog
veterán
A gond csak annyi, hogy egy üveggel van a polcon belőle. Kérdés, hogy egy üveg után is már leszarom, hogy lassabban megy fel, vagy el tudok még gurulni a boltba, hogy vegyek még két üveggel?
(#82512) Speeedfire: Nem egy 1.8T Leonod van Neked? Ahelyett keresel valami összkerekeset?
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #82497 üzenetére
Egy normális ilyen E90/E92 15-17e Eur+behozni...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
tboldi
nagyúr
TC Erőmérő: Hyundai i20 1.4
kisza25-nek sok szeretettel.
És focvis kedvéért leírták az oldalon a mért értékeket. -
barnam_
nagyúr
válasz Speeedfire #82512 üzenetére
Ha csak hétvégente használnám a kocsit, akkor engem se érdekelne a fogyasztás, az ép ésszel elérhető legnagyobb motor felé mennék
-
Speeedfire
nagyúr
válasz BigBlackDog #82513 üzenetére
De igen 2002 leon 1.8T B. Igen, ehelyett gondolkozom. De igazából csak agyalás, nem tudom, hogy megtartsam-e a leont vagy sem. Különösebb hiányérzet nincs vele kapcsolatban. De ha már locsolni akarom a pénzt a kocsira, akkor inkább olyanra, ami közelebb áll az elképzeléseimhez.
Qru: A 3.0 258le-st nem húzták le. Vagy csak én siklottam valami felett el.
lenko: Szerintem nem ugyan arról beszélünk.
Aggregátor: Én is épp emiatt néztem a 3 litereseket. Felette már megugrik a fogyasztás rendesen.
EQMontoya: Néztem már, nekem nem tetszik. Illetve utálok dugóban váltani.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
lenko
aktív tag
válasz EQMontoya #82519 üzenetére
Nekem is 5éve a G3at, igaz talán kicsit többet ért mint 600 akkor. Mondjuk 1 hétre rá meglett 1-es golf rendszámmal furikázott vele egy néger kb. lovasszekér kerekeken vele. 3keréken 15-s lemezfelni, egyiken 14es volt, persze váltóméret sem stimmelt, gokart pályán különb gumikat találni falként ami fenn volt...
(#82520) Speeedfire
258lovas jó, de korrektet 100-120e km futással 5M alatt nem veszel.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Richard!
addikt
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Speeedfire
nagyúr
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #82520 üzenetére
A közvetlen befecsis 30i-ről nem sok jót hallottam, ellenben rosszat inkább.
Same rules apply!
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #82523 üzenetére
Ami vállalható is legalább 12e Eur.
3ért nem lesz korrekt.(#82522) richie900812
Már régi kép, de nem is nagyon fog sohasem feljebb tartani.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
tboldi
nagyúr
Ezt meg vilikének küldöm.
-
lenko
aktív tag
Gumis topicba akartam írni...
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
Innen is üdvözlöm a két idiótát a sötét színű F10 520d-kkel, az M7-ről. Ha elmenne mellettetek egy A3 (főleg azok után, hogy előtte jóhiszeműen elengedett), akkor arra nem az a válasz, hogy rárántjuk a kormányt, hanem megfizetjük a rendes motort.
-
-
-v-
addikt
válasz Speeedfire #82538 üzenetére
az a motor nem abba a kasztniba készült
184ps 380Nm, hova nem elég? Úgy megy mint egy E39 530d anno.
-
nagyúr
Nem intéz itthon senki semmit kamera alapján. Ezt ideje lenne a fejekben tisztázni, ez nem olyan, hogy felveszek valamit aztán beviszem nekik és tessék. El fognak hajtani a brébe.
A kamera max arra jó, ha baleseted van, akkor igazolja hogy nem Te voltál a hunyó (márha elfogadják a felvételt). Nyugatra van ahol ezért büntetnek is (osztrákok ugye) szóval ez a kamera dolog a van is nincs is tipikus esete. Szerintem...
Saint_ Jogalkotónk mit mondasz?
(#82539) [vilike]: Nem lennék szomorú egy 320d/520d-vel a seggem alatt menetdinamika terén. Ültem egyben, megy mint a mérgezett egér.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
brumi1024
veterán
Mentem mögöttük egy darabig (~40km), láttam, hogy a sávtartás nem erőssége (aktívan használta a belsőt meg a középsőt, ahogy éppen kiadta), számítottam rá, hogy ez lesz. A mellette ülő hölgyeményt szórakoztatnia kellett...
Előre néző kamera nem segített volna, mellettem volt már, egyébként is, inkább a hagyjuk egymást békén elvet szeretem, vagy engedjen el, vagy menjen el, nincs értelme idegeskedni.
(#82538) Speeedfire: Kényelmes közlekedésre bőven elég, autópályán májerkedni nem.
BBD:
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #82538 üzenetére
Vezetéstechnikai tréningen ilyen 520d-vel mentem fél napot. Kb. pont úgy megy mint az enyém.
Szerk.
(most megnéztem 0-100 8.1s végs. 225, akkor jól éreztem )[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #82546 üzenetére
Azért 1600kg-ra 180+ paci legyen már elég.
Közlekedni! Sportolni nem sok, de autópályázni bőven elég, a légellenállása amúgy is elég jó.Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz Speeedfire #82546 üzenetére
Hát ennyi erővel akkor minden kevés, csak annak a kérdése, mihez vagy szokva, aztán megszokod a még erősebbet akkor meg megint más lesz, ami nem kevés.
-
szőröscica
addikt
válasz Speeedfire #82546 üzenetére
Boven jo volt az E39-ben az 530d, Touring kivitelben, 4 emberrel, plafonig pakolva jartunk Del-Spanyolorszagba nyaralni, sielni pedig box-szal a teton az Alpokba. Minden esszeru szituaciot csuklobol megoldott. Ugyanezt tudja most a 20d, csak traktor hanggal.