- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- iPhone topik
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz #94529552 #83300 üzenetére
Ezt fejtegettem korábban bővebben, hogy valóban hajlamosak rohadásra a Mazdák, de zömmel azok, amelyek német/osztrák, erősen sózott vidékről érkeztek, az itthon forgalomba helyezettek valahogy jobban bírják.
Szóval ha új autót vennék, mondjuk 10 évre, tuti nem aggódnék ezen.Same rules apply!
-
Integrale
veterán
válasz hülyegyerek #83294 üzenetére
V6-os Alfa motorr a nagy nemet helyett, japan elektronikaval, (bar az elmult 22 evben egy olasszal sem volt gondunk, pedig megvolt tomve mind extraval).
Na jo, a 84-es Prisma elfelejtette felhuzni az ablakokat a kozpontizarral, beszart a Wurth vezerlo.
Regi franciak uleseivel, amerikai hanggal es uzemanyag arakkal."Bad reklám is reklám too"
-
#94529552
törölt tag
válasz Integrale #83305 üzenetére
Majd elrondítják lehet. TC-n olvastam, hogy hőbörgés van, mert a Skoda szárnyal, de majd visszafogják, vagy ilyesmi.
Itt is van: http://totalcar.hu/magazin/hirek/2017/10/05/a_volkswagen_megijedt_a_skodatol/[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #83289 üzenetére
Márkaszervizbe lett hordva akkor ezen meg sem lepődöm.
Ha nem cserélik a váltóban az olajat akkor meg tud kotlani a manuális is.
Mod:
Brumi: Gurulóból max. Állóból kizárt, nem tudod letenni az erejét az útra. De majd nyomunk egy sprintet a kövi talin.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
válasz hülyegyerek #83291 üzenetére
Újban én még mindig nem gondolkodok, az első három - négy év áresésének különbözetét inkább egy erősebb motorra költöm
(#83292) bitpork: Így így. Nekem is le kéne már jönni a szerről, hogy ne képzelegjek ilyeneket
(#83296) Qtya123: Magam sem tudom, miért hordom még ide A szervizvezető srác szimpatikus, segítőkésznek tűnik, de a szerelők nincsenek a topon. Múlt héten felhívtam a figyelmüket a köszörülő hangra, kértem hogy nézzék meg, de azzal elintézték, hogy biztos az is a leszakadt kipufogó miatt van. Ha észreveszik, már ezen a héten szét lehetett volna dobni a váltót, így azt mondják, majd jövő hét után(!) lesz idejük szétszedni és megnézni, hogy egyáltalán mi a baj, mert új autókat kapnak (!) Azért emiatt még beszélünk, legkésőbb jövő hét végére nekem kell az autó.
(#83299) EQMontoya: Furcsálld, én is azt teszem. 147e van benne. Lehet az utóbbi egy évben a napi 20 km autópálya ártott meg neki (~140 - 150 óra szerinti sebességgel), ha ez ennél az autónál nem kímélés kategória, akkor mea culpa, én kérek elnézést a Toyotától... (bár tény, nem pályára való, de azért na...)
Jah, azt jelezték, hogy lehet bontottat érdemes keresni bele.Pótlásképp kölcsönkértem Apósom horgász autóját... 2000 évjáratú Astra classic 1.4... A kormányszervó mit sem vesz el a vezetési élményből - merthogy nincs Némi halszag, az van. Nagyon büntet a verda De egy dologban mindkét Toyotánál jobb: ez működik
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
Új autó helyett tud valaki ülésfűtést ajánlani? Lassan jön a hideg idő és tavaly télen volt egy-két durva reggel. Aztán autó meg alig melegszik be ugye. Madaras teszkoban próbáltam nézni de semmi ilyesmi nincs.
-
-
F_Zolee
veterán
válasz molnarpeter #83316 üzenetére
Igen az kéne. Csak merre keressem? Homasita és társai?
-
Acheron
őstag
válasz molnarpeter #83316 üzenetére
Ez lenne a normális - szerintem. Az S60 -ban 370e volt, mikor eladtam, szintén hibátlan volt a váltója (kézi).
-
válasz Acheron #83319 üzenetére
Navárjámán... először el akarod sütni h akármilyen japó gyártmány bekakál, most meg jössz a hibátlan volvó váltóval 370k-nál?! Mi lesz a következő, hogy olyan zöld vagy h kikapcsolod használaton kívül a billentyűzeten a NumLock-ot, hogy ne fogyasszon áramot feleslegesen?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #83309 üzenetére
Nade ezért van a műszerfalon sárga meg piros pilács. A sárga az alacsony olajszintet jelzi (oké, nincs még nagy baj, de tölts rá), a piros meg az alacsony olajnyomást (jobbra lehúzódik, tréler).
Nekem most az olajcsere előtt bevillant néha a sárga. Megnéztem, a minimum fölött volt még kicsit, 15k alatt eltűnt kb. fél liter.Same rules apply!
-
veterán
válasz EQMontoya #83322 üzenetére
Japán autóm sosem volt, így ilyen sárga lámpát kivillanni még nem láttam. Pirosat igen, gyengélkedő olajpumpa miatt (Opel X20XEV motor alapjáraton, 2-ben is cserélni kellett gariban).
BTW: Ma este e39 530d-ket szuggerálok a hahun; láttam Zegen a szakadt példányt amit januárban próbáltam; még mindig gurul.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #83322 üzenetére
bezzeg a szar alfa az minden indításnál nézi az olajszintet és ki is írja. de szerencsére még nívópálca is van benne. engem őszintén meglepett, hogy pár újabb autónál már csak a szenzor van, aztán ha a szenzor beszarik és elkezd sípolni, akkor ott pingvinezhetsz, hogy most tényleg nincs benne vagy csak a szenzor mondta be az unalmast... szép dolog a technikai fejlődés, meg balfaszok az egyszeri júzerek, de ez azért még e legszőkébb antiműszaki egyednek se haladja meg a képességeit VAGY leint egy olyat, aki meg tudja nézni neki... vagyis hogy tudná, ha lenne mivel
-
-
Acheron
őstag
válasz bitpork #83320 üzenetére
Dehogyis, fixen ki van kötve, működés közben sem a fénye kell
Jordániában (cirka 13 - 14 éve) megkérdeztünk egy helyi sivatagi túravezetőt, hogy miért csak Toyota terepjárókat látunk mindenfelé? A válasz rövid és velős volt: "Mert ez bírja". Ha az ismerőseim a márkáról kérdeznek, a dízeles kalandom mellett ezt a sztorit is el szoktam mondani ellenpéldának. Az egyik gyártóval szerencsém volt, a másikkal nem - ennyi. De ettől a személyes benyomások maradnak. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #83314 üzenetére
Nekem annyi negatív tapasztalatom van velük... Anno a Puntónkat összetörték (megálltam a kereszteződésnél a mögöttem jövő sms-t ír így kvázi fékezés nélkül belénk csattant kb 50-el). Casco fizet semmi sem drága irány a márkaszerviz: elsőre nem sikerült színhelyesen lefújni és nem működött a hátsó ablaktörlő. Visszavittük, újrafújták a hátsó ajtót de az ablaktörlője továbbra sem működött.
Kormit leadtuk olajcserére, elhozom minden oké. Este felkapcsolom a világítást és azt látom, hogy alig látok. Sikerült két szar izzóra (lilán világítós) kicserélni a két jót. Mégis mennyi esélye van, hogy pár óra leforgása alatt (beadod a szervizbe és elhozod) mind a két izzó egyszerre makkanjon meg?!
A Fűnyírót is csak addig hordtam oda amíg muszáj volt a gari miatt.mod:
focvis: Én láttam a sárga lámpát, méghozzá B5.5 Passatunknál. Az már csipegette az olajat, igaz volt benne már 272k km és a második turbóját koptatta...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz EQMontoya #83330 üzenetére
A C-Maxban tuti nincs; ismerve az öcsémet, elővigyázatosságból ellenőriztem a szintet mielőtt autópályára vittem a gépet.
A saját autómban havonta ellenőrzöm a nívót; az aktuális 2.0 TSI-be 0,3 liter olajat töltöttem pár hete, ennyi fogyott 7000 km alatt.
Más.
Ma ismét autóval jöttem; 36 perc. Múlt héten a BKV-s menetidő 33 és 36 perc között szóródott és nem kellett qrvaanyázni. -
-v-
addikt
Hát nem tudom, az alfa giulia is bukó lett, nem nagyon hozza a számokat ...
-
veterán
válasz Magnum_ #83336 üzenetére
2x felhúzott ablakkal; de amúgy is hajlamos vagyok rá, nem jó elfojtani.
Volt még egy záróvonalon megfordulás a Soroksárin, ez 1-2 perc nyereség - így jött össze a 36 perc. Ebben a 10 Celsiusban már nem tapad jól a Dunlop Sportmaxx RT, a fenti manőver során eltolta az orrát, de Y-ozni azért nem kellett - égő lett volna. Kéne egy hagyományos kézifék...
@Qru: a dudát még nem használtam; lehet nem is működik
[ Szerkesztve ]
-
http://totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2017/10/08/csak_annyit_mondok_audi_a4_b5_kombi_tdi_quattro/
Azért ehhez már kell egy gyomor. Nekem van barátom akinek apja otthon tartja a saját kútról hozott nyálat és nem mászkálnak el tankolni hanem kannából önti. De pl édesapám is tart otthon 1-2 kannányi előkevert trabi nyálat. Akkor most mindenki tolvaj?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #83335 üzenetére
Ma elég későn jöttem be (9:40-re kb), viszont a Lágymányosin 90-nel jöttem át. Bárcsak mindig ilyen lenne.
(#83337) [vilike]: jó kérdés, szerintem se lesz nagy kasszasiker, de nem is feltétlen arról szól, inkább a márkaimage-et akarják változtatni, tudatosítani az emberekben, hogy nem kizárólag nem túl feltűnő átlagautókat tudnak gyártnai.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #83339 üzenetére
Én igen, de olyan cérna hangja van, hogy egy Vespa gyárija is potensebb. Most már értem miért tolják a duplázást...
mod:
bitpork: Nálunk is buktak meg az üzemanyag lopással, ki is rúgtak több embert miatta. Azért így utólag megkérdezném tőlük, hogy megérte?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #83342 üzenetére
kasszasiker, de nem is feltétlen arról szól
Hát, végeredményben minden arról szól
a márkaimage-et akarják változtatni, tudatosítani az emberekben, hogy nem kizárólag nem túl feltűnő átlagautókat tudnak gyártnai
Nyilván azért akarják tudatosítani, hogy utána a tudatosított kategóriában is el tudjanak adni autókat (mint pl. ez) - ha nem sikerül belőle eleget eladni, akkor tudatosítani sem sikerült
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
A Giulia a Fiat alomvilag szamait nem hozza, egyebkent jobban fogy mint a Lexus IS, Jaguar XE, Volvo S60 csak a kombi darabszamaival tobb, raadasul folyamatosan novekedo szamok.
Gaz, hogy nincs SW, es kene egy belepomotor mondjuk egy 170 lovas 1.4 T, amirr alacsonyabb arcedulat lehet akasztani, es jobban fogyna."Bad reklám is reklám too"
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Integrale #83346 üzenetére
Nekem tetszikba Dzsúlia, de ér-e annyit, mint egy 5-ös bimmer? ...nem biztos, hogy a márkáról kialakult vélemények miatt kérhetnek érte annyit, mint az 5-ösért. Nem kérdés, melyiket venném, de ezen a szinten elvárnak az emberek egy bizinyos minőséget. Ez az, ami elbizonytalanítja a vásárlókat.
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Politika
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Autós topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- iPad topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Ukrajnai háború
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...