- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz barnam_ #312152 üzenetére
Múltkor barátságosan kergetőztünk egy bimmerrel az M7-en, ő volt a jobb, 220-nál ellépett mikor ki tudtam húzódni, M135.
A feleségemnek is tetszett a formája, ezért ránéztem a hahun, 8-ért 10 év körülit adnak, egy frissebb darab 12-15 millia az RWD verzióból, azok is 5 év körüliek. -
Gergőke88
addikt
válasz Blindmouse_ #312154 üzenetére
Ezek tényleg mind az a méret igazad van. proli Mustang v6 mind amerikai sok sikert jót találni. Skyline, Supra biztos ez a kategória... Kicsit el vagy tévedve
-
szőröscica
addikt
válasz rbalint88 #312148 üzenetére
Igy, ahogy irod. Szornyen erzem magam, es neha elkalandoznak a gondolataim.
Amúgy az F20 egy tök kezes, élvezetes kis autó, még 16i-vel is jó volt Svájcban meg Elzászban kanyarogni vele. Hátul hajt, direkt kormányzása van, jó a kézi váltója, autópályán meg halkan szalad. A B48 pedig egy jó motor.
De persze ma estére már biztos másra vágyom majd.
Szóval sorry, hogy írtam.
[ Szerkesztve ]
-
pit stop
addikt
válasz barnam_ #312149 üzenetére
A kicsi német prémium le van szólva, mert az nem igazi prémium, mert azt csak közepétől lehet annak nevezni.
Viszont a formai megoldásai sokaknak tetszenek - nekem is pl., és minek vegyen nagy autót ha neki elég egy kisebb is...Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
brumi1024
veterán
válasz pit stop #312160 üzenetére
Nem feltétlen azért van leszólva, mert a közép alatti, hanem mert nem adja azt, amiért az emberek a prémiumautó felé mentek. Pl az aktuális 1-es FWD, keresztmotor, egyszerűbb váltó, tehát a műszaki megoldások, amik különlegessé tennék hiányoznak, de a felár ugyanúgy megvan.
Persze sokaknak így is tetszik, vegyék, csak nem sok köze lesz ahhoz, ami egy kategóriával feljebb van. Ebben üde kivétel volt az F szériás 1-es rendes helyen hajtó kompaktként, de sajnos győzött a költséghatékonyság.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz ArthurShelby #312122 üzenetére
Adtál egy ötletet, az önindító! Előzéskor csak el kell fordítani a kulcsot és máris nyertem +0,7 kW-ot!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #312163 üzenetére
Kipróbálnék egy PFL-t összehasonlítás ként de még ezzel a lágyítottal is sokkal sportosabb mint Bubi futóműve. Alacsony súlypont miatt betettek alá egy lekvár keménységű futóművet. Egyrészt billen kanyarban másrészt meg úthibákon össze-vissza pattog a kereke. Még ha kanyarodnál is egy jót elveszi tőle a kedved az első útegyenetlenség. Abból meg itthon elég jól állunk...
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Akkor hasonlóan viselkedhet, mint a WagonR, csak annyi, hogy az nem lekvár keménységű, sokkal inkább egy szekérrel vetekszik. Ráadásul hátul merev hidas.
A puha és kényelmes szerepet nálunk az Ypsilon tölti be, kanyarban ez is billen, de nem pattog el, egész jól kisimítja az úthibákat. Pedig ez is csak MacPherson elöl, csatolt lengőkar hátul.
(#312143) Snoop-y:
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #312167 üzenetére
Elöl MacPherson van, ott nincs csoda de bakker hátul egy több lengőkaros (papíron) frankó felfüggesztése van és agyoncsapják egy puhatöcs csillapítással. Még ezzel a vasfelnivel is kb többet van levegőben a kerék mint az úton, akkor milyen lehet egy sárnehéz 17 vagy 18-as aluval...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #312168 üzenetére
Michelin CrossClimate de előtte a BS Potenza-val is ezt csinálta. Ha nincs úthiba akkor viszont patent. Lehet megpróbálom kicsit kisebb guminyomással, hátha az segít. Most a gyári 2,3/2,2 helyett 2,6/2,5 van benne hogy ne legyek tengeribeteg (meg így túlfújva nem kopik fűrészfogasan a V mintás gumi).
#nincsbennetarcsi
-
radi8tor
MODERÁTOR
Muneeeeez!
⭐ Stella
-
szőröscica
addikt
Új Audi A6. Talán ők egy fokkal jobban oldották meg a feladatot, mint a BMW, kellemesebb arányai vannak az autónak, mint az i5-nek. De a Tesla Model S még mindig sokkal autószerűbb.
Kíváncsi leszek az autó súlyára és a valós hatótávra. Már a Q6-ot is eléggé dicsérik etéren, az A6 pedig egy autóbb forma.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #312178 üzenetére
Q6 utan nincs tul nagy meglepetes, oldalrol kicsit duci, amugy korrekt. 800V architektura elonyos, de Taycan bejovosebb tovabbra is. Sulyra szerintem 2400 korul lesz ez is, mint a Q6.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz rbalint88 #312170 üzenetére
Impreza az gyarilag is eleg kemeny. A JDM modellek meg megdurvabbak. Enyemben JDM mintara le lettek cserelve a szilentek (Powerflex Black series) ultrabrutal volt.
Annyira jol eltalalt konfig volt, hogy mai napig visszasirom.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
Szerintetek kuriozum lesz egy V8 mondjuk 10 even belul?
Azon gondolkodom, hogy cserelni nem nagyon eri meg a csillagrombolot mert mire csereerett lesz addigra eppen era valtas lesz. Mar ma sem nagyon talalni ertelmes regivagasu motorral szerelt autokat. El kellene rakni mint valami jo befottet
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
válasz szőröscica #312178 üzenetére
Sokkal jobban tetszik elsőre kívül-belül, mint az 5-ös.
Egyedül talán ezzel a légbeömlővel egybekötött díszelemmel nem tudok napirendre térni:
MINEK?
A fekete verzió se sokkal emészthetőbb belőle, ott olyan, mintha egy lyuk lenne az autó elején a 2 oldalon:
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
ArthurShelby
addikt
válasz tboldi #312163 üzenetére
Az én e39-emben is h&r ültető rugók vannak (így került hozzám). Most pont azon filózok, hogy kicseréltetem, mert ahányszor leér egy padka, vagy fekvőrendőr miatt, belül sikítok, tombolok és sírok.
Cserébe a német autópálya kanyarjaiban tapad rendesen.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
tboldi
nagyúr
válasz ArthurShelby #312186 üzenetére
Én még soha semmit nem karistoltam meg se a Honda alján, se az Alfáén (szintén H&R-es).
Egyes egyedül a Jazz gumiból készült koptatója ért le egyszer, mikor innen kanyarodtam ki jobbra. A térköves lejtő után némi betonos emelkedő vezet az aszfalthoz.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz szőröscica #312178 üzenetére
Ez is meg az új A5 is olyan, mintha kirúgták volna az eddigi dizájn igazgatót és elfelejtettek Audi-t rajzolni. Az orra Hyundai Kona, a teste meg mint egy sok éve hatalmon lévő politikus (dagadt).
A világító négy karikás embléma meg tényleg kell mint egy falat kenyér.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #312186 üzenetére
Sima, focvis is visszarakatta a gyari ruggancsokat miutan elege lett a sok radirozasbol.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
válasz barnam_ #312189 üzenetére
Ez igaz, nekem is inkább egy most futó A6 Avant plugin kellene, S-Line optikával.
De a 3 német prémium elektromos szedánja közül még mindig ez a legjobb. A Merci EQ sorozat jellegtelen, a BMW i5 meg szimplán béna/ronda.Vagyis, fenéket kéne plugin. 3.0TDI kell.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
-
barnam_
nagyúr
válasz szőröscica #312159 üzenetére
Ne légy sorry, szerintem jók ezek a "vitaindítók"
Biztos kezes kis jószág, de nehezen tudom elképzelni fő autónak (hacsak nem nincs asszony és/vagy gyerek, meg csomagok).
Ezért írtam, hogy a pici prémium az igazi luxus. (vagy a tempósan hajtott SUV-k) -
barnam_
nagyúr
válasz szőröscica #312192 üzenetére
Van egy olyan érzésem, hogy a most kifutott Audik lesznek az utolsó vonalzóval rajzolt autóik, a többi mind ilyen pufók ufó lesz.
Dízel hibrid kell
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest