Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #260585 üzenetére

    A fordulat egy dolog, a terhelés az a másik. Pályán 20-30% terhelés van jellemzően, az nem sok, de több mint az átlag.
    Minél kevésbé van csukva a fojtószelep, annál hatásosabb a kikormolás. Azaz ha elkóricálsz 120-130al pályán, jó. De ha veretheted kicsit szerpentinen (Dobogókő pl nekünk sokszor útba esik valahogy :D ) az jóval hatékonyabb. Egyiknél 7 litert látok átlagnak, másiknál felfelé 10-15öt, utóbbi nyilván jobban öblöget. A céges fókákkal ha siettünk a Tátrán át (+ a pályán is), inkább nem árulom el mennyit mutatott, de az addig 1.4esnek hitt gépet visszaadva a gazdája megkérdezte mit csináltuk az autójával, mert sokkal jobban megy :DDD .

    Nálam a salz oda-vissza út (után van) a benchmark. Mikor csak prémiumot tankoltam egy éven át, nem volt fogyasztás difi utána. Mikor csak sima benzint, 5%-al (bő 3 deci) csökkent az átlagom.
    Mikor hosszabb utaknál tolom a wynnst, vagy minden 4-5. tankra jutott prémium (mikor ez kb 6 hetente teljesült) akkor szintén nem igazán volt fogyasztásban különbség, max 1 deci.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák