- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zizmand
aktív tag
válasz molnarpeter #254833 üzenetére
Szép ez a Passat, de egy kicsit furán van extrázva: fényszórómosós, de bi-xenon nincs. Hiányzik belőle a nagy boardos óracsoport és a 2 dines fejegység, de legalább napfénytető van.
A hátsó lámpa párásodik és az ajtó kárpitok is megereszkedtek. Látszik a motorburkolat alatt, hogy ebben már az újabb fajta EGR szelep van, ezt már nem lehet egy mozdulattal levakolni, mert hibakódot fog dobni. Pedig létezik gyári EGR vakoló, a cikkszáma: 038 131 925 [kép]
Nekünk is egy Trendline volt, de ennél gazdagabban volt felszerelve, de nyílván itt a kevés km-t fizeti meg a vásárló.
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #254856 üzenetére
A MiTóban nincs klasszikus helyzetjelző. És annál hamarabb kellene, mint amíg ideér Kínából, várhatóan hétfőn érkeznek az új lámpatestek, minél előbb be akarom őket szerelni.
Azért köszi!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #254844 üzenetére
Rozsdában szerintem (minden tudományos alapot nélkülözve ) hasonlóak, a kor különbség már nem annyira látszik.
G5-ben egy jól kiválasztott 2.0 PD talán tud jobb is lenni - 1.9 8 szelepes PD elem fészek ki tud verődni, 16 szelepesnél korai hengerfej repedhet, de utóbbi cikkszám alapján elkerülhető, csapágy gondokról nem tudok, úgy meg máris erősebb és kevésbé nyűgös motor, lásd az ajánlott BKD kód. -
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BUZZLGHTYR #254865 üzenetére
Nem veszes, maradhat. Amugy mikor cserelned a gumit? Ha nagyon zavar visszaragaszthatod.
#nincsbennetarcsi
-
K Norbi
addikt
válasz BigBlackDog #254867 üzenetére
Azt nem linkelem, nincs benne Audi
-
MM
őstag
válasz BUZZLGHTYR #254865 üzenetére
Hasonlóan nézett ki korábban az egyik téli gumim.
A gumis is, és a flottás kollégák is megnyugtattak, hogy a gumi rendben van, a felni védő perem tette a dolgát. Le is vághatod a fityegő részt, vagy vissza is ragaszthatod.
-
Arcképgyáros
-
szőröscica
addikt
válasz molnarpeter #254861 üzenetére
518d kell, kis kerekkel. 1400+ km-es hatotav
-
nagyúr
válasz szőröscica #254872 üzenetére
Brrrr a prémium luxus megcsúfolása
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz BUZZLGHTYR #254865 üzenetére
Ahogy a többiek mondják , pillanatragasztó, sima mezei kivitel megteszi.
[ Szerkesztve ]
-
Weareus
addikt
Üdv.
Irányítsatok át, lécci, ha rossz helyen teszem fel (autóvillamosság topicot nem találtam). Vettem egy multimétert, ki kellene mérnem egy akksit, ami most lett feltöltve, majd visszaszerelés után egy generátortöltést. Ilyenem van: Maxwell MP 25 103.
[kép]
Azt kellene tudni, hogy az eszközön lévő három lyuk közül melyik kettőt kellene fentiekhez használni, ill. melyik állásba kell kapcsolni a masinát.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Weareus
addikt
válasz radi8tor #254881 üzenetére
Köszönöm. Egy kérdès maradt. A fekete és a piros kábel közül az akksira melyiket hova? (Igen, ennyire "he" vagyok hozzá, szerencsére a mért értékekről màr tájékoztattak, hogy mi jó, mi nem.)
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Puma K
veterán
válasz radi8tor #254809 üzenetére
Az egyszerű kérdésem az irányban fogalmazódott meg mely szerint miként érdemes kicserélni az izzót azaz áram alatt maradjon a verda vagy sem.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #254890 üzenetére
Most egy kicsit elment a kedvem a LED-ektől, inkább kékes-fehéres halogén lesz. Mindenesetre köszi!
-
pècsimunkás
addikt
válasz focvis #254798 üzenetére
Volt belőlük 3 piros betűs TDI is, 150 pacival.
Az alapból is nagyon ment.
Egyébként a Golf 4, a mai napig is nagyon tetszik.
A Golf7 is időt álló lesz.
Ez a kettő Golf tetszett - teszik a mai napig is a legjobban.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Weareus
addikt
válasz molnarpeter #254888 üzenetére
Köszi. 12.01 v-ot mértem az akksin, még töltöm akkor, jó lenne, ha 12.4-ig felvennè. Utána generátortöltés-mérés, ez ideálisan 14-15 v kórül van, ha jól tudom. Meglátjuk.
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
veterán
válasz pècsimunkás #254896 üzenetére
Igen es már a 130 lovas is nagyot tölt a bódén.
Viszont adócsalási okokból egy 90 lovast szeretnék 200 pluszra húzva ha lehetséges. -
Szoszo94
őstag
válasz Weareus #254897 üzenetére
Az én generátorom akkukímélős - nem tölti túl, fordulattól függetlenül 13,8V-ot ad az akksinak
Volt egy hirdetés Lexus csoportban, felújított generátor 50k-ért (80-ért szoktak menni), de sajnos egyben elviszik úgy néz ki a bontandó autót. Ilyen az én szerencsém Addig nem akarom kivenni és elvinni felújítatni a sajátom, amíg nincs cseredarab, mert nincs időm és helyem sem addig mozgásképtelenül tárolni az autót. Addig játszom ezzel, míg valahol tényleg el nem köszön teljesen a fesszabályzóLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Szoszo94 #254899 üzenetére
Nemt’om, én ugyanúgy tudtam tárolni generátor nélkül az autót, mint vele. Géptető nyit, központi szokásos módon bezár, akku le, kész, csont ugyanakkora egységnyi parkolóhely elfoglalva mondjuk nekem nem kellett bezárni, telephelyünkön elvolt kényelmesen. Viszont ha egyeztetsz előre a felújító szakival, és előre lerendeli a cuccokat, lehet 1-2 napon belül megvagy. Max bérelsz 5 ezerért egy Swiftet addig.
Nem tudom, mennyit “ér” az időd, de ha megéri trailerezni és kényszerhelyzetben túlárazott javítást fizetni is, meg akar nyaralás közben rászánni 1-2-3 napot, akkor csak azt nem értem, miért ilyen szerény autóval jársz(ne vedd magadra, csak elemzem a szituációt, próbálok ésszerű megoldást találni a kecskének és a káposztának is).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...