- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
nagyúr
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
gergo5991
őstag
németeknél ha kárt okozok parkolásnál, a biztositón keresztül van rendezve, akkor az én biztositásom terhelik majd valami dijjal hogy roszabb besorolás és többet fizetek vagy mivel jár ez a németeknél? német rendszám német biztositás
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz macilaci78 #255329 üzenetére
Bele van építve az árba, de már látom mire gondolsz
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Puma K
nagyúr
Nah jól beszúrtam a semmit
Távozik a Toyota éléről Akio Toyoda
"Döntését azzal indokolta, hogy ő olyan régivágású autós ember, aki nem alkalmas maradéktalanul arra, hogy átvezesse a vállalatot egy olyan új korszakba, ahol az már mobilitási szolgáltatóként fog működni."
A fentebbi bekezdés és kiemelt mondatrész nem sok jót sejtet...?
Korábban vele viaskodtak a mérnökök az új Prius-t illetően?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
macilaci78
nagyúr
válasz cOxeR #255388 üzenetére
Az a tapasztalatom, hogy a gombok adják meg magukat, nem maga a távirányító. Magát a gombot ki lehet cserélni, vagy párhuzamosan be lehet kötni mellé strapabíróbbat. Apám Toyotájába ez került, felül a polcon van egy lepattintható műanyag elem, abba fúrtuk be a két gombot. A robogómban egy szezont már ment ugyanígy, IP67-es gombokkal.
Ráadásul a 12V-os elemet is ki lehet váltani, ha egy feszültségstabilizáló áramkörön keresztül kötöm rá mondjuk a szivargyújtó áramkörére.
Apám nehezen dob ki bármit is, miután meglátta a robogómon a megoldást, 4 darab szerinte rossz távirányítót kapart elő, mind működik most már.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Nem való mindenkinek. Van, akinek nincs érzéke hozzá, másokban viszont túlteng a bátorság, egyeseket stresszel.
Az önvezető legalább azoknak alternatívát kínál, akik nem kívánják a vezetést, de a sofőrt sem.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #255423 üzenetére
Most dobtam ki a kukába a hőskori forrasztó pákát amit kaptam barátomtól, mert nem volt képes megolvasztani a lapon a rögzítést. (Van egy gyári hibásan összerakott Sonoff minim, gondoltam megjavítom, csak a műanyag sorkapocs lett fordítva ráforrasztva így nem lehet bekötni) Minden is kell az embernek, hogy ezekhez az apró hibákhoz hozzá tudjon nyúlni. Picit közben idegesítő, hogy állandóan van valami ilyen. A héten vettem behajtót, fűnyírót (mondjuk ez extra van már egy), ablakmosó gépet, kell egy porszívó is, de hát ilyen a családi házban lét… Majd ha lesz egy forrasztó pákám előszedem őket a fiókból, van rajta még 2 másik üzemek kívüli gomb, lehet elég lenne csak átcserélni őket.
Amúgy én használom egyedül a garázst, nekem a telefonomon ott figyel az összes okos otthonos dolog, az meg állandóan kéznél van, ha a kocsiba ülök es hazaérek akkor is, ha megyek el, akkor is, szóval ezzel veszteni nem tudok. No meg ha akarom így a futárnak ki tudom nyitni ha nem vagyok otthon . (olcsó kamerát kell csak betenni a garázsba, hogy rá is tudjak nézni ilyen esetben)[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Belevágnak a lengyelek, kitiltják nagyobb városaikból a régi autókat - [link]
Na lassan-lassan csak kipontozodnak a regi autok.
#nincsbennetarcsi
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz rasotamas #255425 üzenetére
Úgy úgy, USA-ban ez működik is szépen, annyira el tudnak adósodni, hogy kb életük végéig csak a kamatokat fizetik.
De itt most nem is a hitel rész az érdekes, hanem ilyen tartósbérlet megoldással teljesen jó lenne. Te csak fizeted a havi 200-at amiben benne van szerviz, minden kutyafüle még a téligumi is. Cserébe sosem lesz a tied a kocsi.
Egy pillanatra én is elgondolkoztam rajta, de aztán győzött a józan ész és nem tartósbérlettel vettem a kocsit.⭐ Stella
-
JoinR
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #255434 üzenetére
A magamfajta unatkozo haziasszonyok neveben is koszonom.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz JoinR #255431 üzenetére
2024.07.-től 2006.07-nél idősebb dízelek ugranak.
2032.01.-től pedig a 2021-nél idősebbek. Tehát aki mostanában vett új dízelt, az 10 év múlva elmehet Varsó belvárosában színházba, étterembe kocsival. Még annyira sem lesznek tartósra tervezve a dízelek, mint most, ez ugye magasabb fenntartási költséget jelent, illetve több hulladékot. Zöld? Szuperzöld!Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nagyúr
válasz ArthurShelby #255434 üzenetére
Valahogy az arc nem stimmel... aktualizálnod kéne 2020-as évekre...
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Villa7 #255430 üzenetére
Nem néztem meg, de 100%, hogy dízelnél itt volt az euro 3-4 váltás. Szóval mondhatta volna, hogy euro 3 kitiltva, de az évjáratot felségjelzéstől függetlenül egyszerűbb ellenőrizni, akinek el van írva a forgalmijában a környezetvédelmi besorolás (de valójában megfelelő az autó) az sem szív, nekem tetszik a megoldás.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #255438 üzenetére
Euro4: 2005 januar
Euro5a: 2009 szeptember
Euro5b: 2011 szept.2024 juliustol lep eletbe vagyis nem Euro norma valtashoz van kotve, mert ha jol szamolok 2006 julius-nal regebbi dizelek lesznek tiltva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
Hm, akinek koraibb autója van, akkor lehet szívás. Viszont érthető, EF-nélkül is volt 2010 gyártási évű, DPF nélküli euro 4 Oktav, azóta persze elkelt (fórumról jött a vevő) gondolom a polák testvérek is ki akarják teljesen zárni az átmeneti időszakot is, amikor vehettél újonnan régebbi és újabb besorolással is. Magyarul arra gondolok, hogy új norma bevezetés után később volt egy másik időpont, amikortól nem lehetett forgalomba helyezni a korábbi normával újonnan, feltételezem azt vették alapul.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #255441 üzenetére
Igen mint itthon az euro6-nal, a mar forgalomba helyezett de meg el nem adott autok...
#nincsbennetarcsi
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #255441 üzenetére
Kell venni egy kesobb forgalomba helyezett torott autot es attenni az alvazszamot
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz ArthurShelby #255434 üzenetére
Egyébként ez nem akkora hülyeség. Minél több vagyontárgyad van, annál macerásabb az életed.
-
nagyúr
válasz szőröscica #255444 üzenetére
Vagyontárgyfüggő valahol, szvsz Én azért örülök a háznak és a Bömbinek, tény egy lakással kevesebb meló, és kevesebb öröm lenne, bár attól is függ hol és mekkora lakás
Áhh inkább azt mondom ez szubjektív.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #255445 üzenetére
Igen sanszosan 2006 juliusban mar mindegyik a magasabb euro normas.
Kormi pl 2008 decemberi hiaba vt benne dpf, forgalmi szerint csak EU4 volt mikozben mar akkor tudta az EU5 normat is teljesiteni. De akkor meg nem vt ervenyben ugye.
#nincsbennetarcsi
-
ArthurShelby
addikt
válasz szőröscica #255444 üzenetére
Nekem erről (nem kell vagyon) a kommunizmus ugrik be, ahol pl egy lakásra használati jogod volt (amit a tanács utalt ki, és ez überelte a tulajdonjogot), és emiatt lepukkantak a házak.
A mondatban annyi igazság van, hogy ha van kocsid (vagyontárgyad), akkor azzal törődni kell (szerviz, adók/számlák befizetése, tankolás, kocsimosás...), szóval macerásabb lesz az életed emiatt. De cserébe szabadabb vagy pl (eldöntheted mikor indulsz, nem kell máshoz alkalmazkodni). Illetve van egy fajta perverzió, mikor valaki simogatja, becézgeti a kocsiját. Milliomosok csomó kocsit nem is használnak, csak gyűjtenek, mert van egyfajta birtoklási vágyuk/érzésük.
Ha nincs kocsid, mehetsz bkv-val, máv-val, volánnal, vagy bérelhetsz autót (de ez sem lesz ugyanaz). Ráadásul szerintem ez a bérautó dolog nem működik, ugyanúgy/ugyanazért, amiért a kommunizmus sem működött (ha nem az enyém, csak használom, akkor nem is vigyázok rá effektus)(De kocsi helyett lehetne mással is példálózni, pl sztem az sem jó, hogy New York-ban, már normális halandó csak bérelni tud lakást, venni nem.)
Kicsit összevissza az irományom, röviden a lényeg annyi, hogy én a tulajdonjog mellett voksolok, és szerintem nem éri meg és nem lesz jövője az autómegosztásnak.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
veterán
válasz ArthurShelby #255448 üzenetére
Magamra korlátozva a kérdést egyetértek veled, engem sem mozgat meg az autómegosztás, nem szeretnék ilyen jövőben élni.
Tágítva a képet viszont azt látni, olvasni, hogy a mai suttyókat - tisztelet a kivételnek - jobban érdekli a telefonja, kütyüje, tiktok-csatornája, mint hogy legyen egy frankó saját autója amit lehet berregtetni, csapatni, simogatni, pimpelni.
Jól elvannak a buszon, rolleren, amúgy se mennek sehová. 20-on évesen minden pénteken és szombaton, esetleg még kedden mentünk buliba (= "disco" piálni), ma már ilyen helyek sem nagyon léteznek , max. elmennek a McDonald's-ba, aztán haza (tiktokot nézni ?).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest