- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz pit stop #228398 üzenetére
+1. nekem most szerencsére mindegy hol tankolok, meg az is, hogy 480 vagy 680-e az üzemanyag, de ez a rendszer nem jó. én hiszek ebben a piacnak csúfolt dologban, hogy fizessük meg a valós árát a termékeknek. ha meg nem tudjuk megfizetni, akkor keressünk több pénzt, vagy ne vegyük meg.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz BigBlackDog #228401 üzenetére
Igen, a tankolással megspórolt időt töltheted a szoftverfrissítéssel a márkakerben
Megkaptam a visszahívást a motortartó burkolat miatt, kilazulhat és hozzáérhet a turbóhoz. Slusszpoén, hogy nincs alkatrész, úgyhogy vegyem le addig és majd szólnak, ha lesz.
-
veterán
válasz stickermajom #228403 üzenetére
már a kérdést sem értem. nyilván azért adja ezt a cég, mert olcsóbb, mint fizetést adni.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #228395 üzenetére
Pont azert mert erosebb a 2.0 tsi, kevesbe erolkodik akkora temponal.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz BigBlackDog #228395 üzenetére
Na jó, ha pályán nagyjából fix150, az nálam inkább 8. Az a mákom, hogy az M7-en nagy a forgalom Bp.- Siófok viszonylatban.
"M7-en amit lehetett, ott kikormoltam" = Húsvét hétfőn... Sok 140, ha lehetett elrúgtam _00-_20-ig és vissza 140. -
cOxeR
Ármester
EBC tárcsa Ate Ceramic paddal? nem nagyon találok erről infót, de most megint a fékeket nézegetem mióta itt beszéltünk róla
-
mamboo
tag
Sziasztok,
Lehet fura a kérdés, de felteszem. Az M0-n vannak szakaszok Ecser kihajtó után(M3 felé) emelkedőn úgy pattog a kocsi eleje mint a fene, vagy meg mondhatnám a maglódi lehajtó utáni lejtőt is Ecser felé. Lengokarok újak, kerekek rendben(centirozva minden szezon előtt, téli és nyarival is csinálta és új felnik, új gumikkal). Lengéscsillapító lehet a bűnös?
Köszi
(Egyéb autópályán nem tapasztaltam ilyet.) -
veterán
válasz stickermajom #228411 üzenetére
nem. a munkaerő is egy költségtétel a cégnek, ahogy a nyomtatópapír, meg a repi ajándékok meg a csapatépítők. azt meg cége válogatja, hogy a munkaerőt hogyan fizeti meg, a szabályok betartása mellett.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
lazac_
tag
Ha valaki szeret maga bütykölni:
Ma voltam [itt] , szigethalmi "szereldmagad" műhely, de nem tartozik a franchise alá.Mx-5 olajcserét ejtettem meg csáposon, azt hiszem lesz*ptam volna magam az utcán aláfekve... Lincos szerszámoskocsi, jóféle Milwaukee M12 Fuel 1/2"-os ütvecsavarozó volt ott alapból.
Sebességmérő jeladót is javítottam, ahhoz fel kell emelni a hátulját, hogy ne ömöljön ki az olaj a váltóból, volt rendes alacsony profilú emelő (talán Big Red?), bakokkal, jófejek voltak a srácok, kérés nélkül hozták az aláfekvőt (amivel együtt persze már nem fértem volna be...), ha meglesznek még fél év múlva, szerintem megyek még vissza, korrekt hely. Frissen nyitottak, sok volt a padlón a por, meg elkélne egy óra a falon, de hát minek fetrengek én, mikor van akna is...[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
M3 jo szar volt visszafele is, Miskolc-Bp XV. 2 ora 50 perc volt, az M25-tol kezdve araszolas ment. Igy legalabb egy turheto fogyi osszejott. Kep nincs, bemondasra higgyetek el, hogy 4.8l/100km lett a 400km-es karika atlaga, es melle elfogyott meg 17kWh aram.
-
Snoop-y
veterán
válasz simonjoe #228388 üzenetére
Az OMV-nel meg sor. Rezignaltan toltottem a 100-ast mindenki 95-ert kigyozott…
Btw ma 10-bol 9 auto osztrak rendszamos volt Györ fele (M0 felol mentem)
Reg talalkoztam ennyi gyoker vezetovelNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
tboldi
nagyúr
válasz lazac_ #228417 üzenetére
Örülnék, ha lenne ilyen hely Móvár vagy Győr környékén is.
szerk.: Ennyi erővel én is bérbe adhatnám az aknát. Nekem csápos vagy ollós emelő kell.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #228418 üzenetére
Szerintem (majdnem) mindenki jobban orulne neki, ha a fizetese nem X+auto, hanem X+ 100-200-500ezer lenne beosztastol es autotol fuggoen es jarna smarttol maybachig kedve szerint amivel akar, de egyreszt a cegnek igy olcsobb, masreszt a ceges autoval tudnak mutatni egyseges arculatot es azt is el tudjak kerulni, hogy mondjuk azonos szinten levo, de masfele hulyek kozul az egyiknek skoda rapidja legyen, a masiknak meg M4-es BMW-je, aztan nincs a szajtepes, hogy “ha annak meg mibu fussa ra?” (Abbol bzmg, hogy o meg nem jar evi ketszer Karibra megy Seychellesre a csaladdal vagy nem iszik/drogozik/dohanyzik, olcso ruhat hord, parizsis zsemlet eszik michelin csillag helyett)
-
pit stop
addikt
válasz stickermajom #228411 üzenetére
Az egyéni ügyeskedésre az államnak nem az kell legyen a válasza, hogy nemzetgazdasági szintre emeli azt, hanem hogy visszaszorítsa mederbe.
Másra reagálva: a cégnek sokszor nem olcsóbb autót adni(sőt), de ha azt ad, akkor nem személyi költség jelentkezik, hanem anyagkoltseg - de nem szeretnék hosszasan szakmázni.
On is legyen:
Céges flották mennyire szoktak le dízelről?
Vodafone pl. hibrideket vett, de az még fehér holló aki ennyire elkötelezett szvsz.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
-
grizlisandor
addikt
válasz kisza25 #228433 üzenetére
Idén voltam egy állásinterjún, ott úgy lett volna, hogy nincs céges autó, használd a sajátodat és NAV elszámolás alapján fizetik a használati díjat. Fizetés nem volt valami extra, meg 18 éves autóval nem mertem bevállalni mindenaposra a pár szár kilométert.
Bezzeg a céges autót odaadta bejárásra valami csajnak, ahelyett, hogy ideadta volna pénzt keresni.
-
HoaryFox
őstag
válasz lazac_ #228417 üzenetére
Nekem egy kérdésem lenne ezzel a szereldmagad dologgal: ha pl. olajat cserélsz, a használt olajat el kell vinned vagy otthagyhatod, megoldják ők? Vagy mondjuk ilyen használt szűrőket?
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
-v-
addikt
Én céges GR86-ot akarok.
-
veterán
Én Porke 911-et.
2013-ig elkoptattam 15+ cégautót, ahol aktuális értéken a legtöbb zsét kerestem (soxor heti 80-100 óra munka, 100+ beosztott munkatárs. mellett), ott egy rüves manuális klímás Octaviat adtak.
Pistikének lehet hogy lefedi az autóval szemben támasztott igényeit, én kösz, nem. Megveszem azt amit szeretnék és reális.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sziasztok!
Végül csak meghirdetésre került az RS Octaviam aztán gondolkozóban vagyok, hogy mi is legyen a következő. Ha sikerülne eladni, akkor a pénz egy része lakás projektbe megy és olyan 2,5M körül szeretnék csak autóra költeni.
Régebben már talán írtam is, hogy édesapám le akarja cserélni az ő A6-os Audiját egy újabbra és ismét gondolkozom rajta, hogy át vegyem. Szerintetek az előbb említett összegért egy 2010-es 2.7 TDI Quattro A6 (FaceLift) jó vétel lehet? Úgy, hogy tudom minden téren rendben van és elég jól felszerelt is, de azért csak 12 éves autó. Jelenleg 330xxx km van benne. Sokat járok pályán és relatív sokat is megyek tehát a hétköznapi Pesten belüli mozgás ki tisztulna.:U
Nem szeretem a kis autókat és azokat sem amikben nincs erő, tehát mindenképp 2.0 vagy a feletti autót néznék és Passat/A4/3-as BMW/C Mercedes nagyságút.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
macilaci78
nagyúr
válasz syIex #228448 üzenetére
Az A3 már nem kicsi?
12 éves autó átlag 25-30k km/év futással. Bármikor bármi lehet vele, amiktől akár hetekre kiesik alólad és néhányszázezer forinttól szabadít meg a javíttatása. Mindez persze sosem jön jókor.
Ha ezzel a kockázattal együtt tudsz élni, akkor hajrá!Nálam a 22 éves autónak nincs olyan baja, amiért mennie kellene, A tipikus helyeken nincs rozsda, csak a gépháztető élén a kavicsfelverődések javításai alatt kezd rügyezni, nem ázik be, jó a motor, a turbó, a futómű, nem eszi az olajat, más folyadékot, az üléskárpit nem szakadt, a tetőkárpit nem lóg, csak az ajtókon valamennyire.
Persze volt, hogy a generátor állt meg, máskor a vízpumpa lapátja tört le, vagy épp az ablaktörlő mechanika tört el, legutóbb valami az elektromos gázpedál-vezeték-ecu környékén, illetve az irányjelző relé. Ezek közt persze volt olyan is, ami miatt helyben kellett szerelőt keresni, hosszú hétvégén, vagy temetés után, ami sehogy sem kellemes.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!