- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Egy olyan autón amiben Sport/Normál/Komfort módokba állítható a lengéscsillapítók keménysége, mint pl az enyém, a nyilvánvaló különbségeken kívül (komfort, ívtartás nagy tempónál) milyen egyéb különbségek vannak?
Comfort vagy Sport mód nyírja gyorsabban a futóművet?
Melyikben fogyaszt vajon többet az autó? Úgy gondolnám amit ki kell rugózzon energia Comfort módban azt bele kell tenni, tehát ott többet kell szerintem elvileg fogyasztania.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qtya123
őstag
-
veterán
Igazából én minden nap váltogatom, pályán kívül komfortban használom, pályán meg sportban mert 130-140 körül a nulláson van pár olyan ív ahol a komfort mód már kellemetlen, pl Nagytarcsa-Csömör közt.
Emiatt fogyasztáskülönbségről nem tudok beszámolni.
Illetve most kiderült, hogy 2,7-re kell fújni a gumit nem 2,2-2,4-re aztán máris jobb a kanyartartás komfortban is.
Egy automatikus sebességfüggő módot is el tudnék képzelni, 70ig komfort, aztán 120ig normál, afelett sport. Persze a kanyarok bevétele akkor sosem sportban történne.És a futóműkopásra a hatása vajon?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #227610 üzenetére
Csak a csillapitas mas, nincs erdemi elteres sztem a kopasban. Ugyanugy erik a behatasok a csillapitot, a szilentek, ugyanugy kopnak.
Guminyomas fontos! Nekem a Superbnel szinten a 2.7 helyett 2.2-re fujta a gumis. Aztan az elso combosabb kanyarban majdnem leestem az utrol vele.
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
válasz rasotamas #227602 üzenetére
Sport modban biztosan tobbet fogyaszt mert jobban porgeti a motort es nem valt fel olyan hamar.
Pl az enyemben azon kivul, hogy S-ben nincs V4/V8 kapcsolgatas 50-nel neha 4. fokozatban bogeti a motort mert azt varja hogy haladjunk mikozben eco-ban neha 8-ig is felkapcsol.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
tepenzed
őstag
Sziasztok!
2020-as Hyundai i30 1.4 T-GDI -ből vajon miért van egy rakat használt 20-30 ezer kilométerrel, további 3 év garanciával? Miért adnak rajta túl ilyen hamar, ráadásul garisan? Nézegettem és semmi rosszat nem találtam róla, de nem tudom hova tenni, mert más autókból, ráadásul ennyiért nincsenek ilyen frissek. Az új autó mizéria miatt pedig jó választásnak tűnik...
-
-
pit stop
addikt
válasz tepenzed #227614 üzenetére
1.6-ossal van gond azt hiszem, most fáradt vagyok végignézni: [link]
Amúgy lehet az is, hogy most drágábban el tudja adni, mint amennyiért vette, és örül a fejének. Úgy van vele, hogy eladja drágábban, vesz valami régebbit, aztán várja a piactól normalizálódást meg csökkenést (aztán kopp).Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
BigBlackDog
veterán
válasz rasotamas #227602 üzenetére
Én a komfort módnál lágyabb állásba állítottam a lengéscsillapítókat. Városban, országúton, autóúton így használnom. Pályán már sávváltásoknál is zavaróan lágy, ott átteszem komfortba.
A beltér szempontjából szerintem minél lágyabb, annál jobb, annál lassabban fog szétrázni mindent.
-
veterán
válasz BigBlackDog #227618 üzenetére
"a komfort módnál lágyabb állásba állítottam a lengéscsillapítókat"
És ezt mégis hogy csináltad? Kíváncsi lennék rá. Mechanikusan vagy elektronikusan-szoftveresen?
Illetve milyen autó? Nekem Passat B7 2012 Alltrackhttps://tinyurl.com/rasoapro
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz aero. #227615 üzenetére
Mondjuk ez is inkább csúnyán néz ki, mert alacsony átfedéses volt a baleset, de tippre minden sérült elem csavarkötéssel oldható ez a kép alapján. Mondjuk a légzsák, öv, stb csere az brutális összeg lehet. Az ilyen sérülésekkel az a gond, ha eltitkolják, műszakilag nem okoz hátrányt.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Qtya123 #227608 üzenetére
Kollégám nemrég adta el a Genesis Coupe 2.0t verdáját. Csinaltunk róla rendes képeket, kb. egy hétig nem volt fent, 50k-t alkudtak, de az bele volt kalkulálva az árba.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Sobod87
tag
Sziasztok!
Hollandiából vásároltam egy Toyota Aurist és két "érdekes" dologgal találkoztam, amelyek (szerintem) utólag kerültek a kocsiba.
1. FleetLogic - ez elvileg valamilyen GPS nyomkövető valami...
[link]
2. Nem is tippelek micsoda.
[link]
Látott már valaki ilyet/ilyeneket? Van tapasztalat ezzel/ezekkel? Lehet ezekből valamire következtetni?
Köszönöm! -
426os
őstag
Autóőrszem alkalmazást használ valaki? Bármi tapasztalat, amikor jól jött? Előző kocsi be volt regisztrálva, de nem volt olyan incidens, ami miatt kaphattam volna értesítést (nem is kaptam). Vajon mennyire ismert az app?
.
-
veterán
válasz BigBlackDog #227626 üzenetére
Ahha. És ez milyen autó? Nekem ilyen nincs.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #227626 üzenetére
Az ove meg nem tud ilyet. Csak az elore programozott gyari profilok vannak.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz BigBlackDog #227626 üzenetére
van olyan extra amit nem kertel ebbe a golfba?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
DrDobos
őstag
Sziasztok!
Van egy 2004es Micrám. A rádió valamiert nem szól benne. Működik, tudom kapcsolgatni, de nem szól, egyik naprol a másikra. Merre nezelodjek, mi baja lehet. Nem ertek hozza..Samsung Galaxy A55 5G
-
veterán
Mondjuk ha obd11/vcds-sel kicsit puhábbra lehetne hangolni a comfortot azt bírnám. A normált nem használom, az úttartás és kényelem közül leginkább egyiket sem nyújtja, nem mindkettőt.
Ha most mondjuk 3-7-10-re vannak beállítva a 0-10 skálán, akkor egy 0-5-10 jobb lenne.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-v-
addikt
válasz rasotamas #227636 üzenetére
Igazából a csillapítás lassú meg gyors tud lenni, nem pedig puha és van kifele belfele lassú gyors sebességű.
Vannak bizonyos keménységű rugók az autó alatt, az behatárolja mekkora tartományban lehet a csillapítást állítani (nem mintha tudnánk a fentiek közül mit állít ugye), egy alul meg már túlcsillapított állás között. Ha nagyon alulcsillapított lesz ugyanúgy már csak romlani fog a komfort, plusz még el is pattog, a rugóid keménységét nem tudod gombnyomásra hangolni. -
radi8tor
MODERÁTOR
-
simonjoe
senior tag
válasz DrDobos #227640 üzenetére
Az hogy megszólaljon, többek között ez a kütyü is kell hozzá egy olyan "valami" ami ezt lehetővé teszi. Ezt hívják végfoknak. Egy pár ezer forintos IC.
Pl: [link]
Szóval ha bekapcsolható a rádiód, a funkciók is működnek rajta akkor nagy valószínűséggel ez lehet a hibája. Ha lenne rajta alacsonyszintű kimenet, pl. fejhallgató, akkor ha azt meg tudja hajtani akkor szinte biztos, h a teljesítmény IC, vagy annak környezetével (tápellátása) van a baj.
Nemtom mennyire érthető, de szerintem már egy alap szerviz is tud rajtad segíteni. Az is előfordulhat, h egy bontóban-neten olcsóbban veszel egy másikat, mint amennyibe a javítása kerülne.Joe
-
3L1T3
addikt
Sikeresen egy friss jogsis letarolta az autóm bal elejét , az elsőbbségadás kötelező tábla ellenére, sajnos jobb oldalt szalagkorlát volt így menekülni se tudtam jobban.
Tudtok segíteni , h mi a teendő? Baleseti lap pipa, ràírattam vele , h elismeri ő a hibás. Biztosítónál jelentettem a kárt. Mit kell még ilyenkor tenni? 😊
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
barnam_
nagyúr
válasz 3L1T3 #227647 üzenetére
Uh bakker, ráadásul a frissen vásárolt autót
Nem nagyon tudsz mit tenni, mint várni a kárszakértőt.Esetleg körbeérdeklődnék szervizekben, hogy körülbelül mennyibe kerül a javítás.
Ha jól látom nem vészes, mert a lámpát pont elkerülte (*)... Lökhárító + balos sárvédő kell rá aztán kész.*: az a repedés/karc eddig is megvolt?
-
3L1T3
addikt
válasz barnam_ #227648 üzenetére
Nem sajnos az is a mostani esetnek a következménye.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz barnam_ #227648 üzenetére
Kárszakértő már nem volt nekem, onlány megy minden. Küldeni kell kismillió fotót, km óra állásról is. Aztán meg fotelszakértik.
3L1T3: sajnálom. Front van, meg vannak kergülve a népek.
Én is próbálok úgy vezetni, hogy senkiben nem bízom. Egyszer úgy jött belém szemből egy nő hogy végig nyomtam a dudát de nem állt meg pedig még csak épp elindult. Én már álltam vele szemben, eszembe nem jutott volna hogy nekem jön.
1 évvel a lökös, motorháztető csere után. Mondtam neki 60k és kvittek vagyunk. De nem fizetett inkább a biztosítónak fizet több évig.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben