Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz rbalint88 #206749 üzenetére

    Olvastam már az autóról, sajna még nem vezettem.

    -Én az erős közepesen felszerelt autókat szeretem, de sokaknak nincsenek nagy igényei - nézd meg mennyi suzuki vásárló van. Nekik alapár körül is tök jó. Nem 8-tól indul legalább, de élhetően felszerelve sem 10m.
    -Maga az autó jó. Nem pont az amit szeretek, de korrekt. Motortól függetlenül.
    Nálam is a Kia szokott közelebb lenni az ízlésemhez.

    -1.5 dpi meg jó hogy van, mint lehetőség. Magában a 3 hengerrel nincs bajom, abból is van jó (208 motorját szeretem pl, 2750nyomatékcsúcsot is) meg 4 hengeresből is van vacak.l
    Olvastam már párszor erről, azt írják egész jól megy, és korea felébredt, nem 4500, hanem 3500ön már nyomatékcsúcsot érünk, megy a pacsi! :C

    Amúgy a DPI azt hittem hagyományos dpi, egy gdi meg egy mpi befecskendezés, de nem; ez 8 mpi szerű (még közelebb a szelephez) befecskendezés, ez szimpatikus.

    Nem vitatom el a turbómotorok előnyét, szeretem a jól sikerült (kisturbós, gyorsan felpörgős, nem már 4000nél visszametszett) feltöltős mocikat is.
    Aki leszarja a motort, konzervatív, vagy tud vezetni, tök jó ez is, átlag juzernek, hölgyeknek ott az ezres turbós.
    Meg szoktam járni az Alpokot legalább évente, keményebb (2x-3x%-os) emelkedőkkel is találkozok mindig, és igaz hogy 4500-6000 között, de (ottani) normál dinamikával abszolválom szívó (chippelt) 1.6osokkal. Ha ott laknék, azért nem azt venném, az 1.4tsi/tgdik elpicsáznak meredeken.
    Sőt, kifejezetten szeretem , mikor végre lehet menni egy jót szerpentinen(ülés picit le, mégfüggőlegesebbe a támla, picit le a kormány, magamra húzom az övet és szúrjuk), és kikormolom végre a vasat :DDD . Csak átlagjóskával ne találkozzak, aki ugyanazzal ugyanott kecmereg a motort gyilkolva, és nagyobb forgalom esetén n
    nem olyan buli megelőzni. Vagy k..a nagy teherautót, amit csak kettesben tudunk követni, és fejvakarós az előzés, de 5-6 évente ezt is megoldom.

    Amúgy ha ezt/Ceedet (ha lesz benne ez a motor) vennék (fiatal használtba) jó kérdés mivel venném, ki kéne próbálni - de nem a kereskedés körül síkon 2 fővel 5 percben. Araszolás, nagyobb emelkedő terhelve. Akinek ilyen tapasztalata van/lesz, dobhatja ide, vagy privátba is akármilyen. Valószínűleg csipsszel ez is inkább 125-130 ló körül tudhat amúgy, mégjobb megindulási hajlammal. Tudom, ott az 1.4/1.5 is, de oktávba is fölösen erős az év nagyrészében, és évi 25k km esetén plusz egy liter annyit nem ér. Meg akármennyi ló van az autóban, hajlamos vagyok mindet kihajtani, ami a napi 2 órás út alatt lehet néha felelőtlenebbé tenne. Azonos fogyasztással a nagyobbik turbós kéne, nincs kérdés - psa 1.2 puretech ill a renault 1.2-1.33-asa pont jó kompromisszum és karakter, azok a kedvenceim ebben a ligában.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák