Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz Dluinet #191834 üzenetére

    Technikailag ~igaz, amit írsz, de én nem bonyolítanám ennyire túl. Budapesten belül ingázva éves átlagban - kb. 85% dugó, 10% M0, 5% átlagos gurulás - P2vel 4,5 liter körül(alatt) voltam úgy, hogy lámpánál jellemzően elhagytam a csapatot, tehát én magam bőven a dinamikusan közlekedőkhöz sorolnám, nem a totyogókhoz. Pluse and glide-ot szerintem félreérted egy picit, ott nem kell lassulni egyáltalán. :B De abban igazad van, hogy városban az a kulcs, rá kell ráérezni - gyorsítás, gáz elenged, majd pici gázzal megtartani az adott sebességet és villannyal vitorlázni), az elején jó segítség lehet az infografika, amit tudnak a Priusok - ha nem akar HAval játszani -.

    Tempomat azért nem jó szerintem, mert simán kiszed glideból, akkor is, amikor nem kéne, pl: akkor is, ha a soroksárin vitorlázol és az egyik huppanónál emelkedőt érez és gázt ad.

    Illetve ami még talán fontos, hogy P2nél kell (amit kb. írsz az első hozzászólásban) az álló helyzet, hogy Stage 4be jusson, P3tól fölfelé már nem.

    [ Szerkesztve ]

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Új hozzászólás Aktív témák