- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz oliwire #183308 üzenetére
Plusz egy lehetőség: ha létezik az autóhoz kiegészítőfűtés (ami akkor megy, ha jár a motor), akkor azt általában lehetséges átalakítani állófűtésre. Az utasteret nem fogja fűteni, de a motor vízkörét igen.
Viszont a beépítést érdemes tavaszra/nyárra időzíteni, akkor talán kevesebben akarnak ilyen történetet. -
brumi1024
veterán
-
barnam_
nagyúr
válasz oliwire #183313 üzenetére
Benzinesben nem valószínű, hogy van, hacsak nem valami skandináv országban vetted az autót. Dízelbe
kellszokott lenni, mert lassan melegszik be.8 km alatt szerintem a benzines sem éri el az üzemi hőmérsékletet, de nem vészes a rövid táv sem, csak ne padlógázon menj.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Volt amcsi főnököm mesélte, hogy amikor New York-ban élt (a 90-es évek első felét tippelem), egy puru Nissant használt, az volt a divat, hogy az autót nem zárták az utcán, a kesztyűtartót is kitárták azért, hogy ha be akar valaki hatolni az autóba, legalább ne törje fel / ne rongálja.
-
oliwire
őstag
válasz Tsebacsi #183314 üzenetére
A benti komfort az megvan 5 perc alatt, de ahogy írták a többiek, hogy nem melegszik teljesen át, és én csak a motort féltem, valószínű kicsit túlzással már.
De úgy látom, hogy mindenki egyetért azzal, hogy nem rontom nagyon el a motort, ha az óvatos gázadás és a 2000-2500- fordulatszám között megyek reggel munkába, és csak hosszabb utakon futtatom meg a lovakat igazán. -
BigBlackDog
veterán
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #183321 üzenetére
1 mintából ne vonj le nagy következtetést. Ford topicban se nagyon hallani, ezt szokásosan én fogtam ki, majd biztos a Passat is nálam fog minden létező idióta szar hibát produkálni, és előre köszönnek majd a Ferihegy autónál...
"Farkas Úr,Ezer Éveismét beszart valami? Hát tegnap vitte el..."[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #183322 üzenetére
Félig meddig poén is volt. De amennyi jó hírt linkeltek a erről az 1.5-1.6 Ecoboostról, én már jelentős előítéleteket táplálok ezekkel kapcsolatban.
Passat szerintem nem lesz annyira nyűgös, legalábbis a fogyiját nem viseli majd meg a jelentős városozás. Mondjuk az idegesítő beltéri zörgésektől kicsit tartanék azért, de kívánom, hogy ne tapasztald meg (nem tudom, hogy a Polóhoz/Leonhoz képest mennyivel jobb a Passat összeszerelése)!
[ Szerkesztve ]
-
Remekelek28
őstag
Sziasztok
Az alfa Giuliettámba szeretnék egy androidos navigációt. A beépitőkeretet már meg is vettem A kérdésem,ha a 2 dines fejegységet választom,ISO kábelt is vegyek hozzá,vagy ami most benne van az is jó lesz hozzá? -
veterán
válasz oliwire #183300 üzenetére
Ha meglátod az árát, szvsz újrafuttatod a kérdést. Olyan 400 e Ft.
Ahogy írják azóta a Többiek, benzinesbe nem lét fontosságú Mo.-on. 9 kilométerre járok dolgozni (Bp.), most a reggeli normális forgalomban kb. 5-6 km után megvan 90°+C, mire beérek 103-105°.
Nyugodt országúton ~10 km kell a 90°-hoz.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz oliwire #183313 üzenetére
Egyébként az utastér fűtés és a motor előmelegítés alapvetően két teljesen különböző dolog. Szóval ha alapvetően a motornak akarsz jót, akkor azok általában 220 Voltról működnek és olcsóbbak, mint egy állófűtés. Annyira hideg nálunk nincsen, de segíthet a motornak sokat, ha nem kinti hőmérsékletről indul.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
-
nagyúr
válasz oliwire #183320 üzenetére
Elég bele egy motor vagy hűtővíz melegítő.
Ezek egy egyszerű merülő forralóhoz hasonlítanak, de azokhoz 220V-os csatlakozás kell.
Tehát csak otthon tudod használni.
Volt róla TC cikk is."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
veterán
válasz BigBlackDog #183323 üzenetére
A mostani Golfom kiba. jól össze van rakva, MY2016, sportfutómű, 225/40R18, 68 e. km és nem zörög semmi az utastérben.
(leszámítva az anyós sminktükrének fedelét, ami a megvilágításának tud koccani, de ezt 10 Ft-ból orvosolni fogom amint érkezésem lesz rá.)A MY2014-ben folyton visszatért az övcsat zörgése, hiába javítottam, 3 napig kussolt csak. Más abban sem zörgött.
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
Na hát köszönöm szépen a javaslatokat, tippeket.
Főleg, ha már 400K-nál is járhat a történet, úgy hiszem, hogy legjobb megoldás majd egy garázs lenne, mert ott ugye alapból kb 10 fok alá nem nagyon esne a hőfok, meg hát ott már a 220V is elérhető lenne a hűtővíz melegítőhöz.
Addig meg reménykedünk egy enyhe max -5 fokos télben, és akkor nem amortizálódik a kocsi sem olyan szinten[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz CactuS #183327 üzenetére
Ez a 8 év ez mi? Ez max a 3 hengeresé, tessék csak megnézni. Erre a foshalmazra 5 évet vállalnak max.
#183330oliwire: Nem kell fosni, nem a tél lesz az, ami miatt otthagy majd az autó az út szélén
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Ck.
addikt
Egészséges légrugó, soha semmilyen körülmény között nem veszíthet leállítást követően a nyomásból, nem sziszeghet pár másodpercig? Motor leállítást és ajtó becsukást követően kb 10-15 másodpercig sziszeg és pár mm-t leenged a magasságból, aztán abba is hagyja azonnal. Mintha ilyenkor egy szelep kattanást is lehet hallani. Maga az autó 2 hét állást követően sem rogyik össze, nem veszít a magasságból, egyedül közvetlenül leállítást követően van ez a pár másodperces sziszegés és néhány mm engedés.
Hosszabb vezetések során nem szoktam hallani a kompresszort dolgozni, egyedül induláskor pár másodpercre bekapcsol, hogy visszaállítsa a korábbi szintet amit a fent említett leállítás és kiszállást követően lejjebb enged.
Külföldi légrugós fórumokat olvasgatva ez többeknél felmerült, állítólag ez egy ún. leállítást követő utó-szintezés, kiszállást követően a súly hiány miatt a futómű kicsit feljebb ugrik, de mivel már nincs szükség ekkora légnyomásra, ezért picit kienged, hogy az eredeti magasságba visszakerüljön az autó, szerintük normális, legalábbis ígymagyaráztakiÁrpi...[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #183323 üzenetére
GTE Passat elég jól össze van már pattintva. Eleve 2016-os széria mindegyik és ott már felülvizsgálták ezt a beltér zörgést. A Golfból átülök a Passatba, nagyon más az egész, sokkal jobban szól a zene, csendesebb, kényelmesebb, jobban rugózik. stb. Pedig a Golf is a kategória csúcsa volt 2015-ben, főleg a GTE kivitelben.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MC Pite
veterán
válasz Zizmand #183301 üzenetére
Philips Ultinon Essential, abból is az újabb, ZES chipes (5700K) ami a legtöbbnél bevált, ez van a Meganeban is. Fokozatmentesen forgatható (projektorosoknál általában erre szükség van) de úgy, hogy nem esik ki pont az a szög, ahol betoljuk (pl a 208ban pont ott lenne legjobb a vetített kép) mert csavaros a rögzítés.
Speciel a 208ba pont nem fért be a relatív nagy csatlakozója miatt, oda a klónját (5S Plus néven is találkozni vele pl az abaton-nál) raktam most be a hétvégén, ami viszont sajna 6500K-es, de túlélem.
Mélységben is kicsik, és a projektorosak érzékenyebbek a rezgésre, ami a rézszalaggal gyakorlatilag nulla. A ZES asszimetrikus designja miatt kisebb alul (középen) a sötét rész is, de van még pár amit próbáltam és nem rossz, de ez a kettő amit leginkább szeretek.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
nagyúr
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest