- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz oliwire #183096 üzenetére
Ha nem mész sokat akkor maradj a premium nyalnal. Ha sokat akkor mehet 1 tank puruttya 1 tank premium felvaltva.
En probalgattam tobbfelet de regi atmoszferikus motorral szivocso befecsivel nem jott ki fogyi kulonbseg erdemben.
Btw latom kihagytalak a sprites listarol, gyorsan fel is vettelek ra.
#nincsbennetarcsi
-
F_Zolee
veterán
Na ha mindenkinek csökken a díj akkor ennek még megisszuk a levét. KH-nál vagyok én is.
-
félisten
-
F_Zolee
veterán
válasz szabonagyur #183107 üzenetére
Az durva emelés de összességében is elég alacsonynak számít. Nekem sose lesz annyi.
-
félisten
-
CactuS
Arcképgyáros
-
pit stop
addikt
Én csökkenésre számítok kicsit jövőben - benya ugyan olcsóbb lett, de sok ho miatt meg kijárási korlát miatt kevesebb a baleset, így kevesebb kárt kell fizetni. Plusz ha rendesen beüt válság leteszik autót emberek.
De lehet csak biztosítók nyeresége nő majdOroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Szada85
aktív tag
válasz oliwire #183073 üzenetére
Szerintem sem kevés, a Cuprával (280 ló, kombi) hétvégén volt egy ~250km-es trip pályán, tartós 160-180 közötti tempókkal és 8.8-as fogyi jött ki.
Az utolsó ~3600 km átlaga 9 liter vegyesen város, pálya, még az újdonság miatt gyakran próbálgatva az erejét.
(Plusz 130€-s csekk és 1 pont a zserbóktól, de ez nem számít a fogyihoz, tudom. )[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz Szada85 #183117 üzenetére
Mondjuk most újra végiggondolva a tegnapi napot, nekem is 140 volt a minimum, de volt hogy a gyors előzés miatt 160-170-re is felment az óra, utána hagytam visszaesni 140-re
egyszer volt egy 200 km/h is, mert egy egyterű az előzést 130-cal kezdte meg, majd ahogy beálltam mögé, visszalassítva 130-ra én is. Mikor befejeztük az elhaladást, kisorolt külsőbe, én visszatettem a tempomatot 140-re, gondoltam majd így őt is kielőzöm. De erre elkezd a külsőben gyorsítani, láttam, hogy a 140 sem lesz elég hogy megelőzzem. Mondom úgy sem próbáltam még ki igazán, lépjünk oda
200-ig vittem, de már sehol nem láttam utána őt. Vissza külsőbe, 140-re beálltam újra és folytattam a visszafogott utazást. -
MC Pite
veterán
válasz 6030D #183097 üzenetére
A napokban felmértem a környéken az üa árakat (melóba útvonal +max 3-4 perc kitérő). (Tata-Tbánya-Oroszlány). Azt ugye tudjuk hogy a (jármű)forgalom függvénye szokott lenni az ár, de ekkora szórásra nem számítottam:
Oroszlány
MOL 360 (349,5 Forensis+OTP)
Shell 364Vérteszőlős
MOL 355 (345,5 Forensis+OTP)
Shell (most épp nem néztem, a Tescos Shell egyezni szokott az oroszlányival, a forgalmasabb úton 6 forinttal szokott drágább lenni)Tata
MOL 353 (343,5 Forensis+OTP)
OMV 351
Volán 329Akinek nincs kedvezménykártyája, simán van 1500Ft különbség egy tankolásnál.
oliwire: Az olcsóbb százas nem takarít jobban, csak a jobban adalékolt 'prémiumok' - de nálunk ritka a nem prémium százas.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Szada85
aktív tag
60-as szakaszon, város felé [ebben a keresztezödésben] kempingeztek a hivatásos Carspotterek, sikerült 83-mal (tolerancia levonás utáni sebesség) beléjük botlani.
(A térképen látni, hogy ez is egy sokszorosan életveszélyes szakasz. Ja nem.)Egyedül a "körülmények" bosszantanak picit, a [lehajtó] óta (~1,5km) ment egymás mögött sréhen két hycomattos ~40-45 km/h-val (elején még 80-as limit, utána 60-as), nekem meg - vesztemre - ott fogyott el a türelmem, és ahogy gyorsítva átugrottam közöttük, akkor értünk a keresztezödéshez, ahol jobbra kempeltek a zsokék.
És a mai szabályozásban sajnos csak a gyorshajtást büntetik... -
oliwire
őstag
válasz MC Pite #183121 üzenetére
OMW-nél akkor a prémium 100 meg a prémium 95-nek ugyanolyan hatása lesz? Mert ott szoktam tankolni.
Más:
Menetkamera vezetékelvezetésről kérdeznék. Olyan kétoldalú ragasztós akasztót keresnék, ami a kocsiban használható ehhez. Jelenleg fekete ragasztószalaggal van használva, de a hideg időben kezd elválni. -
-
CactuS
Arcképgyáros
Ja, látszik, hogy mekkora batár tank az a merci. Mondjuk nem lesz boldog, ha GTK, mert most hallottam, hogy pl: G mercit 2022-es gyártási évre foglalhatsz, de nem garantált sem az időpont, sem a felszereltség, mindezt 10% foglalóval. Szép új világ.
Kiánál is behúzták a féket, ceedből csak 1.0 táltos fogható, a többit már csak akkor, ha esetleg adnak el EV/PHEV/Hybrid autót.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
oliwire
őstag
válasz MasterMark #183143 üzenetére
-
oliwire
őstag
válasz MasterMark #183146 üzenetére
Jogos
-
MC Pite
veterán
válasz oliwire #183123 üzenetére
Nem adják ki (vagy nem találkoztam vele), de az extrán adalékolt 95 és 100 az vszínű azonos (hatású) Vpower 95/100, meg a Maxxmotion 95/100 között.
Maximum az ETBE a különbség, de ha nem télire rakja el az ember az autót, nem igazán van különbség (energiában annyira kicsi, hogy sokat nem oszt nem szoroz). A közepesen reprezentatív tankolási adataim alapján a két prémium között nem, csak a prémium és sima között vettem észre különbséget (keresztteszt adott osztrákiai pályás+hegyi etap kikormolósan; és a before/after fogyasztásváltozás).
De ha valaki talál erről pontosabb infót, az érdekelneÉn az A oszlopot szedném le, vagy akár a kéder ahogy írták ha elég vékony a kábel. Pénteken megint elgondolkoztam hogy lehet migs kellene menetrögzítő kamera
Gyorshajtás: Ősz elején Tatán brutális 63-al mértek be (50es szakasz, a felüljáró előtt lendületet gyűjtve épp).
Igen, ennyiért még nem szoktak lehajolni, mert a a +15+2-őn belül van; de helyszíni bírsággal, mérés után megállítással mégis. Úgyhogy ti maradjatok csöndbe a tolerancia feletti szágoldozással hogy pechetek volt . Csak 5K, de arra a szaros papírra 20 percet vártam hazafelé a tűző napon.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
brumi1024
veterán
Ha már bírság, hétvégén mi is összegyűjtöttünk egyet. Péntek balatonra menet siettünk, hogy leérjünk 8-ig, párom nemrégiben vett autóját járattuk meg, amin Fejér megye matrica nem volt. Indulás előtt pár órával még eszemben volt, de akkor vezettem, majd legközelebb másnap reggel jutott eszembe.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs