- iPhone topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Magisk
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G31 - inflációkövetés
- Mobil flották
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
Hirdetés
-
A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
ph A cég újdonsága azokat célozza, akik egy nagyobb fajta, hüvelykujjtámasszal ellátott, ugyanakkor pehelysúlyú eszközt vásárolnának.
-
Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
ma Megérkezett az újrabrandelt Pura széria, kivéve a Pura 70 Pro+-t, mert az marad Kínában.
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ck.
addikt
Na megvan az update a Mercedeséktől:
A nem indulásra starter motor + relé csere lesz szerintük a megoldás, a kávé daráló hangra induláskor pedig ‘exhaust bracket bolt missing’. A hét második felére elvileg kész az autó, remélhetőleg ezúttal nincs lukra futás és nem kell akkor nekem is ezt tennem: [link]
[ Szerkesztve ]
-
mamboo
tag
Olaj és az összes szűrő lecserélése óta többet eszik az autó....wtf? ötlet?
-
válasz CactuS #181253 üzenetére
Hangra váltottam, mert a telefon a kormányra volt rögzítve, így nem láttam semmit amúgy 5000- nél van a max ló, csak az miatt van értelme elforgatni 5500- ig, hogy 4000- re ejtsen vissza, 5700-tól meg piros, amúgy 5500- nál nagyon el is fogy, ez lentre van hangolva, nyomatékra.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#16729600
törölt tag
válasz #16729600 #181125 üzenetére
Na megvettem feltöltöttem, egy üzi innen az illetékeseknek a gyártóknál: elmehetnének a 'csába, legalább egy papírlapot nyomhatnának a hozzám hasonló technikai nyomoroncoknak, hogy: ne várd ki a hivatalos garis kötelező szervizt cserélj olajat előbb, ha meg mégsem akkor legyen tarcsiba nálad motorolaj. Simán benyelt egy litert.....
-
6030D
Ármester
A videóban mi a történet, mert én már nem tanultam oroszt. (bár anyám még tanította)
Nem volt megelégedve a termékkel, vagy ő ekkora jampi, hogy megteheti, hogy felgyújt egy CSOK-os családi háznyi pénzt?szunya1: használati utasítás 280-281. oldal, a lámpa felvillanásáról pedig a 46-47. oldalon olvashatsz. Mielőtt a szervizben elmondod nekik, hogy mekkora f*s a gép, azért a leírtak szerint módosítsd a történteket, nehogy kitalálják, hogy akkor nem garis már az autó.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz mamboo #181256 üzenetére
Végre kap levegőt és tud rendesen menni, nagyon koszos lehetett a légszűrő meg lehet rossz az olaj, de az olyan nagy fogyi növekedést nem okoz.
Amúgy mennyiről mennyi?
Szunya1: egy többszáz oldalas manual járt az autóhoz, amiben minden is le van írva[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz 6030D #181262 üzenetére
Nem volt megelégedve a termékkel, vagy ő ekkora jampi, hogy megteheti, hogy felgyújt egy CSOK-os családi háznyi pénzt?
Igen ez a kettő egybenEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz 6030D #181262 üzenetére
Állítólag sok baja volt a mercivel és azért. Van erre egy csúnya angol kifejezés - attention wh*re -, ami inkább jellemzi a helyzetet. Egy megtekintésért mindent. Ezen túl én abszolút elítélem az ilyen fajta pazarlást, amikor teljesen használható dolgokat nulláznak le emberek pusztán szórakozásból, legyen szó egy pár százezer vagy száz millió Forintos használati tárgyról.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #181255 üzenetére
Erdekes, a Mininel is hianyzott elvileg. Az elejen, par ezer km-nel visszavittem egy csomagtarto felol jovo zorej miatt, es az volt az elso probalkozas, hogy potoltak. Biztos valami csavarmaffia all az egesz mogott.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Az autoszerelos videoknal ez nagyon atjott , hogy muszaki tudas nem igazan van mogotte.
Talan elmult a szerelos utorajongok ideje, de yt-on szivesebben nezem a kulfoldieket, akik hozza is nyulnak es tudjak, mikor mi es miert tortenik.
CarThrottle nalam kiesett, mert semmi tartalma a videoiknak.[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
-v-
addikt
-
ngaba
aktív tag
kisza25 fórumtársnak: [link]
Az új motorral már a Tipo is felejtős...
-
Integrale
veterán
válasz ngaba #181275 üzenetére
Így jó igazán. 1.0 3 hengeres Turbo. enyhe hibrid rendszerrel. Van szó 1.3 FireFly motorról is, Abarthban vagy a Sportban, 180 lóerővel.
Viszont Andróczi hozza a szokásos minőséget.
Lámpák LED-esek elöl hátul, műszeregység digitális, központi képernyő nőtt, gyorsult, Uconnect 5. USB-k hátra is, új kormány, új kisebb váltógomb. Új anyagok, színek, felnik. A Crosshoz adnak tetőkorlátot, az ad +3 centi magasságot.
1.6-os dízel marad, 95 és 130 lóerővel (eddig 1.3 volt és 1.6 120 lóerővel).[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
ngaba
aktív tag
válasz CactuS #181279 üzenetére
Én személy mindig drukkoltam a Fiatéknak. Bár volt néhány elég furcsa húzásuk, Bravo/Brava után a Stilo stb. Sajnálom, hogy beolvadnak a PSA-ba. (Bocsánat, egyesülnek.) Lassan lesz összesen 3-4 autógyártó, és lehet választani, hogy melyiket szeretnéd, milyen logóval. De sajnos ez is a technikai fejlődés velejárója, processzort se gyártanak túl sokan...
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz Integrale #181286 üzenetére
Á, a Brava után apám is csak legyintett rá. "Miért nem gyártják inkább a Bravat tovább?"
Szerintem meg Golf akart lenni, de a legjobb Golf az mégiscsak a Golf. Egy olasz autó ne legyen kicsi(nek tűnő) és jellegtelen.
szerk.: És sajnos a megbízhatóságuk is olyan lett, amilyen.
A Bravoval viszont visszakanyarodtak a helyes útra szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz ngaba #181287 üzenetére
Pedig aztán egy Golfra sem hasonlít, sem korábbira, sem későbbire. Állandóan az 5-ös Golfot hozzák fel, pedig évekkel később mutatták be.
1.6-ot kerülni kell a motorvezérlője miatt, Opeltől származó 1.6-ot pedig azért, mert alkatrészt nem kapsz hozzá (tartóbakok stb), de szerencsére ez csak 1 évig volt gyártásban.
1.2 kevés, 1.4 már elég jó, 1.8 és a dízelek a legjobbak, elektronikai problémák jelentős része akkumulátorra vezethető vissza, arra kényes. Légzsákok csatlakozói, ülések foglaltságérzékelői elfáradnak, tönkremennek, főleg ha beletérdelnek az ülésbe. (80-as évekbeli foglaltságérzékelőik jobbak voltak az olaszoknak, nem igazán megy tönkre, igaz, hogy ott csak a fejtámlák emeléséhez, lebillentéséhez használták, nem légzsákhoz)
Bravo pedig egy olaszos köntösű Stilo.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
ngaba
aktív tag
válasz Integrale #181289 üzenetére
Nem úgy értettem, hogy külsőre hasonlít valamelyik tényleges Golfra. Hanem olyan golfosan csapott hátú + semmilyen az egész autó (elnézést a Stilotól és a golfoktól is). Egyébként ha VW emblémával jött volna ki, akkor vették volna, mint a cukrot. (A Bravoért meg A VW elkért volna 1,5-szer annyit is. És azt is vették volna.) Ilyen ez a marketing / hírnév.
-
Ck.
addikt
válasz molnarpeter #181255 üzenetére
Benne van a pakliban, hogy mégsem az lesz. Mi lenne a magyarázat arra, hogy üresben szépen indul, sebességben elfárad és feladja?
Egyébként 20 ezer mérfölddel ezelőtt volt már cserélve indító motor a szerviztörténet szerint. Ha mégis az lenne ezúttal is, akkor jó kilátásaim vannak, 2 évente cserélni. Valahogy a Toyota hibridjeivel nincs ilyen probléma.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ngaba #181275 üzenetére
Ahogy olvastam a cikket, a Saab eladási számai ugrottak be elsőre. Tudom, a Saab nem egy modell, hanem egy komplett márka (9-3 és 9-5), de akkor sem túl fényes eredmények.
Majd a PSA a hónuk alá nyúl.1.0T 3henger, vagy 1.4 szívó? Jó kérdés, de az 1.0T felé hajlok.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Dluinet #181191 üzenetére
Most komolyan, 0:37-nél az az agyvelőgyulladás mi a jó k izéje járhatott az üres fejében?
Annak ott helyből el kellett volna venni a jogsiját.
Az egy dolog, hogy a piroson "még átrohanókat" lemeszelik, jogosan.
De ennek fel sem tűnt álló helyzetben, hogy a pofájába világít 1 méterről egy piros lámpa.
...és elindul a nagy forgalomba...[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz ΞΔGLΞ #181294 üzenetére
Amúgy én biztosan két büntetési tételt alkalmaznék. Az aki csak átcsúszik rajta annak mondjuk 50, az viszont aki megáll és utána elindul át a pirosan annak helyben bevonnám a jogsiját. Mégis mi a francért nem képes kivárni amíg zöld lesz?
Amúgy meg 0:37-nél szerintem azt se tudja hol van, nem civil autó állmögötte hanem rendes címeres fehér-kék
-
válasz focvis #181268 üzenetére
Nem lesz clio, mert nincs hozzá értelmes motor, az 1,5 dci/0,9 tce amivel élhető lenne, de diesel nem igazán szeretné ahogy használom, a tce motorokat meg nem véletlen kukázták, amúgy tényleg román rendszámos bérautó volt, hogy te miket nem nézel
A kanadai rokonoknak valahogy ezt sikerült bérelni a reptéren előre
[kép]Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#89309696
törölt tag
Wir leben autos megkapta a hengerfejezést. Hát erősebb nem lett, mondjuk várható volt, mert ott kompresszióhiányból eredő alacsony fordulati nyomatékvesztés van.
Ha már ott volt a szerelőnél megnézték a hátsó hidat is miért zenél, tele volt fémforgáccsal, elnyalta a diffit úgyhogy nem vártak vele tovább, kapott egy bontott másikat az meg ottmaradt felújításra beszámolva, egy gyárilag sperrest kapott. Nagyon helyes döntés volt, mert ennek amúgy is nyűgje, hogy könnyű a hátulja és baromi sok helyen elakad a levegőben álló kerékkel, merev tengely laprugó, és rengeteg helyen kellett feszíteni a 4x4-gyel. Nem véletlenül pusztult szét a hajtás.
Na most már nem kell kapcsolni, mert a sperr pont annyit segít amennyit kell így el lehet vele járkálni hátsó hajtással is. Nagyon hamar zár, szerintem ez előfeszített lehet.
Mondanám, hogy lehet majd vele istenigazából driftelni, de minden is szét fog pusztulni rajta akkor, úgyhogy nem lesz kínozva ilyenekkel.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz ivana #181295 üzenetére
Amúgy meg 0:37-nél szerintem azt se tudja hol van, nem civil autó állmögötte hanem rendes címeres fehér-kék
Tényleg, az nem is figyeltem. Az ott mögötte egy "hús-vér rendőrautó" és a marharépa elindul piros lámpánál a nagy forgalomba a 4 sávos hatosra, ahol mindenkinek telizöld van, és itt/így baromi nagy karambolt tudott volna előidézni. Ilyenekből mennyi lehet kint az utakon...omg...