- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #163700 üzenetére
egy fehér autóval is érezhetően könnyebb az élet
-
veterán
-
-
#89309696
törölt tag
válasz focvis #163708 üzenetére
A tengely rögzítésére való mikor korongot cserélsz, de így már kulccsal sem fogod tudni lecserélni, mert elforog majd. Viszont szerintem egy csavarhúzót ha beledugsz akkor megakad azzal is. Azért azt megnézném, hogy a letört pöcök vége kijött-e vagy benne van még az egyik rögzítőlyukban.
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz #89309696 #163709 üzenetére
Van olyan flex (polírgépet még sose láttam) aminek a tengely kilógó részéből egy kis darab ki van mukálva, hogy villáskulccsal rá lehessen fogni a tengelyre. Szerintem arra gondolt, de lehet tévedek. Én amúgy imbuszkulcsot javasolnék csavarhúzó helyett, az sokkal jobb erre a célra a kialakítása miatt.
TC blokkolóhoz: Én szemét paraszt vagyok és már a legelső nap manuálisan letiltottam a scriptet ami feldobja az ablakot. Volt talán 30mp is.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
veterán
válasz #89309696 #163709 üzenetére
Köszönöm! Úgy sejtem, még nem jött ki a letört darab. Mára tele a cipőm, majd holnap... Reggel hátsó fékbetétet cserélünk, jön műszakilag képzett kolléga.
Ránézésre úgy van, ahogy Gaben írja.
Pöcs voltam és türelmetlen. Lehet, meg kéne szabadulni a polírgéptől, nem nekem való.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #163712 üzenetére
A gépek lázadása nálunk flex és fúró adta fel a minap. Előbbi kopott szénkefékkel újra üzemel, közelebb hajlítottam a tartókat, így az utolsó mm is elfogyhat, míg ideér a két új szénkefe Kínából A fúrót nem sikerült még szétkapni, egyik csavar valószínű gyárilag el van nyalva, szerencsére van másik, amivel tudunk dolgozni.
Nade amúgy nálunk is volt korábban rögzítő stift probléma, kiesett az egész gomb rugóval együtt. Nem is néztem, mi a baja, tekertem rá szigszalagot, azóta is helyén maradt 👌 Nálad látszik a törés, ki kéne piszkálni a régi darabot, aztán dönteni, hogy marad-e a háznál. Gyári kinézetet úgy lehetne megőrizni, ha vagy egyben a stiftet cserélnéd (ha a műanyagból ki lehet szedni, és csak egy egyszerű köracél anyag végig egy átmérővel, akkor méretre vágva és megfelelően rögzítve jó lehet), vagy ezt a mostani pöcköt gyógyítanád egybe (összeillesztve satuba fogni, és hosszában menetet fúrni, csavar ragasztóval beteker, feje eltávolít), utóbbi azért gyengébb lenne talán a gyárinál mondjuk. Ha viszont megtartod (kell hozzá gyorsan egy fehér/ezüst kocsi mondani szokták, nem könnyű sötét autón kezdeni), akkor elég az említett variációk egyikét alkalmazni szerintem is
Illetve a lényeg, csak akkor szabad használni, ha nem forog a gép különben valami ilyesmit csinál a gép magával[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Integrale #163717 üzenetére
Szerintem nem kozmetikai kár, ha lezúzzák a fél oldalát és a tetejére rakják az autót.
Akkor lett volna gyónás, ha nem kezd szerecsen mosdatásba:
"Ha csak simán megindul a feneke, ennél a tempónál megfogtam volna, ebben szinte biztos vagyok, mert történt már hasonló. De ez nem ilyen volt, hanem „snap oversteer”, azaz amikor nem fokozatosan csúszik, hanem egy pillanat alatt elenged a hátsó kerék. Hogy ezt a túl feszes futómű, a hidegben túl kevéssé tapadó gumi, a túl agresszív sperr, esetleg a hullámos aszfalt miatt lehetett? Valószínűleg mind egyben. Szóval, ha F1 pilóta lennék, el tudnám magyarázni, miért nem az én hibám."Rohadt nagy fasz volt, hogy a fagyos aszfalton (a hátsó ablak és a tető tiszta dér), közúton, nyári gumival, sportmódban pörgeti, egy olyan autót, amit alig vezetett és nem ismer. Ráadásul nem is az övé.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
veterán
válasz molnarpeter #163716 üzenetére
Nem a gép lázadt, én voltam pöcs + türelmetlen idegbeteg. Nem olvastam el a használati útmutatót, azt gondoltam, le lehet fékezni. Végül is; egyszer le lehet.
Szétment a pöcök műanyag kupakja is. Vagy szerzek bele egy gyári pöcköt műanyag kupakkal együtt, vagy marad akkor így. Nem tervezek rendszeresen tárcsát cserélni.Akkor voltam hülye, mikor megvettem 2 éve. Minek??! Pont nekem??! Mert akkor még aktív voltam az autóápolási topikban. Továbbá valami 50%-os leárazásba futottam bele.
Aztán rájöttem, ott mindenki minden egyszerhasználatos fassságot megvesz. Én egész visszafogott voltam, de ezt így is megvettem.Pár hasznos okosság azért ragadt rám ott.
(#163715) [vilike] : 4 kiput szeretnék egyszerre takarítani.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Dluinet #163718 üzenetére
szerintem te eldöntötted, hogy "akkor is a kurvaanyját", pedig leírja, hogy hülye volt, a kiemelt rész is tipikus értelmezési probléma, ügyesen kiragadva a kontextusból a saját álláspontod alátámasztására, de ha az egész mondatot olvasod, látszik, hogy nem akarja mentegetni magát.
az hogy a kozmetikai kár fogalmát nem akarod érteni, szintén ilyen dolog. kozmetikai kár = tartószerkezet nem sérült, műszakilag nem sérült. össze lehet hozni úgy is millás kárt, hogy körbe van verve az autó, de saját lábán elmegy a helyszínről, meg úgy is, hogy csak a szélvédőkeretet hajlítod meg. szerinted melyik a súlyosabb probléma, mikor kapott nagyobbat az autó?
és igen, be van tervezve a büdzsébe, hogy egyik-másik tesztautó le lesz gyilkolva, főleg a sportosabb példányok. nyilván az ő hülyesége, hogy nyári gumival verette fagyos időben, ez egyértelmű, én se védeni akarom, de azért karóba húzni nem kell rögtön. -
Integrale
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #163722 üzenetére
O ez nagyot ment par eve facsen es par blogon valami horror penzert arultak nagyon hosszu ideig (talan egy evnel is tovabb).
A munka benne van, ilyen szempontbol igenyes epitesnek mondhatni, az izles mar mas kerdes... Mondjuk azt nem tudom, mire gondolt a kolto, hogy o most akkor alapvetoen audit vagy bmwt szeretne golfos budzsevel, mindenesetre a tradicionalis kinai stilust sikerult magyar szakemberek segitsegevel
osszehozni -
nagyúr
-
válasz Dluinet #163729 üzenetére
Te biztos totál szent vagy amúgy
Tesztautó, arra való, hogy kipróbálják, nem adta ki, megakadt. Nem sunnyogta el, elmondta, elbaszta. Karottát (vagy mást) érdekes nem ekézi senki, hogy - hát itt kinyírhatott volna egy 10 tagú családot is! -, mikor elteszi keresztbe. Szerinted erre nem létezik amúgy biztosítás? Facebookra nem akarod véletlen leírni ezeket? ott tudsz hasonló kommentelőkkel magasröptöt folytatni.Kb 1 éve amúgy már elmondta az égéstérben.
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Dluinet #163728 üzenetére
Ezt kár is magyarázni, nyilván, aki csinálja, az leírja az ő szemszögéből, hogy miért is nem az ő hibája igazából, hogy télen, nyári gumival, kikapcsolt elektronikával - ha jól értettem -, szar úton eldobta a gépet. És nem lett volna szabad ennek megtörténnie ->> ezt már hallottam egy párszor bérlőktől. Amíg csak elemsérülés van, addig könnyen javítható a dolog, mázlija van, hogy puha volt ott a föld. Pár éve azt hiszem mutattam képet a Mustangról, amit egy idősebb úr kivitt a szántóra. Nyáron, nyári gumin, kerékpárost előzött nagy gázzal és bekapcsolt elektronikával, majd körzőzött egyet és utána dobott vagy 3 szaltót... Nem örültek a kereskedésben, kifizette az önrészt és annyi, talán még ma is ott rohad a roncs, de ez benne van a pakliban.
Cascoban nem vagyok biztos, hogyha bevallják a teljes történetet, akkor fizeti a költségeket, van az a pont, amikor nemet mond a biztosító, nálunk is volt már rá példa a flottában - pl: Németországban leugrattak egy gödörbe egy kisbusszal (javították az aszfaltot), majd félig leszakadt olajteknővel még elmentek a következő kútig-.
grizlisandor: puha volt a föld, meg lehet úszni egy ~2 méter mély árkot úgy is, hogy egy karcolás nincs az autón, pedig az oldalán áll (tapasztalat).
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #163733 üzenetére
Nem tört/gyűrődött olyan alakatrész (pl géptető) illetve nem érzékelt akkora lassulást az autó ami miatt nyitotta volna. Ez esetben tényleg feleslegesen robbantotta volna be a lufikat.
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
A héten pont láttam egy olyan Golf VII-est a lakatosoknál, ami a meki parkolóban akadt össze egy másik autóval. Gyakorlatilag a géptető sem sérült, csak a lökös széle és a lámpa kapott, viszont eldurrant minden légzsák az autóban. Nem volt szép látvány.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #163739 üzenetére
Előző télen ki csúszott meg innen a piros kocsival? Akire kihívta az önkényrendőr a zsarukat. Ő is alig koccant és légzsákok nyíltak. Szerintem ilyenkor az autó hiába halad lassan, de az érzékelőnél megvan a kellő erőhatás, mert annyival távolabb van a mozgási energia középpontjától. Vagy maga az érzékelő van pont ott.
És mivel kis sebességnél nem csapódsz előre ezért a légzsák sem veszélyeztet, csak feleslegesen nyílik ki, így nem érdeke a gyártónak ezzel foglalkoznia több szenzor elhelyezésével, legalábbis olcsóbb autóknál.[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
(#163735) CactuS & (#163736) Qru:
Persze, a légzsáknyitást vezérlő elektronika tudja a dolgát, akkor gtk.
A megcsúszásom tavaly horror volt, egy ilyen tetőre rakástól meg borzongok.
Itt alföldön nem fogok nekiállni kanyart vadászni, meg kikapcsolt elektronikával állatkodni, télen, a nyári gumival, de na. -
Magnum_
nagyúr
válasz grizlisandor #163741 üzenetére
En arokba, tetore raktam a saabot, megusztam karcolas nelkul (marmint a testi epsegem), legzsak nem nyilt, saab gtk.
I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
válasz stickermajom #163745 üzenetére
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Gaben92 #163744 üzenetére
Néha furcsán viselkedik. Anno apum B vectrája GTK lett, mert oldalról elkapta télen egy másik autó. Bal oldala teljesen tropa lett. A B oszlop úgy megrogyott, hogy a megtolta az ülést és a könyöklőt nem lehetett kinyitni, mégse nyíltak a légzsákok. Én anno egy "kisebb" fékhiba miatt tettem árokba egy duplafülkés platóst, az oldalán feküdt, úgy, hogy a teteje is az árokban volt, ott se nyílt ki. Volt olyan autónk, ami kamion alá futott, megdarálta a motorháztetőt, meg a motortérben felül lévő dolgokat a ráfutásgátló, mégse nyílt a légzsák.
grizlisandor: Nem mindig GTK, Focusnál sajnos volt több javításunk is, aminél mentek a lufik, övek, övfeszítő patronok, műszerfal (mert az ugye végigreped a focusnál), stb. Akkor olyan ~2 millióból megállt ez a történet.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel