- Telekom mobilszolgáltatások
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
ph A China Integrated Circuit Industry nevű befektetési alap elsődlegesen a chipgyártáshoz szükséges berendezésekre fókuszálhat.
-
Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
ma Csak mindhárom ugyanazon a hátlapon csoportosul, az új, limitált kiadású Phone (2a) megjelenése így még mozgalmasabb lett.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #158879 üzenetére
Számomra viszont érthetetlen, miért nincs sem turbós, sem 2l hibryd a 4 ajtósból. Minden adott, akkor miért nincs ezekből ? Érthetetlen!
A másik, hogy nincs 1,6- os kombi. Sokan idegenkednek mind a turbótól, mind a hibrydtől, úgyis gyártásban van az 1,6, gondolom nem lenne nagy bonyolultság megoldani ezt sem.Logisztikai és üzleti megfontolások vannak mögötte. Anno, mikor az Auris / Corolla bontást kitalálták, nem hasracsapásra dolgoztak. Az autós újságírók persze folyton élezik ezen a nyelvüket, de Európában az eladások eléggé éles határok mentén "repedtek" a piacon. Közép- és Nyugat Európában a ferdehátú és a kombi megy, kelet- (olvasd: Oroszország) és dél-kelet európa, illetve a közép-keleti piacokon viszont a szedán. Ez annyira így van, hogy a szedánt Nyugat-európában csak Nagy-Britanniában, Spanyolországban és Németországban árulják, a többi nagy piacon nem elérhető.
Tehát emiatt szépen felosztották: az E210 esetén a ferdehátú és a kombi megkapja a legújabb 1.2T motort, hiszen ha nem is hibridet vesz az EU béli vásárló, akkor is modernebb, kisebb károsanyag-kibocsátású motort kap, ami csökkenti a cég CO2 büntijét. Míg a szedán, amely amúgy is a keleti- és közép-keleti piacokon fogy jobban, plusz ahol nincs CO2 para, illetve többre becsülik a szívó motorokat, tökéletes lesz a több, mint 10 éves 1ZR motoros verzió.
Logisztikailag egyszerűbb: csak a kisebb 122LE-s hibrid technológiát kell mindkét fő gyártósorra kiküldeni, az 1.6-os motor "marad" a Törökországban készülő szedánoknak, míg az ferdehátú és kombi a Nagy-Britanniai gyáregységben készül az 1.2T motorral és az 1.8 ill. 2 literes hibrides verzióban...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs