- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iOS alkalmazások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
veterán
válasz Motion_Blur #137847 üzenetére
Nálam városi araszolás és hegymenet után simán 114, nyáron 118 fokos volt az olaj.
molnarpeter: Nem, de nem kizárt, hogy el tudom intézni.
(137850) Doki16: Valószínű.
Van olyan amin ezeket már elvégezték, csak azokat 5 m felett kínálják.
Az enyémen aktuális a vezérlés cseréje, és a normál szerviz is, ennek tudatában vásároltam. Zegen cserélik a hónap végén, régi ismerősnek szóló áron.
A következő 180 ezer km során elvileg csak olaj és szűrők kellenek.A klíma és a váltó átmosása opcionális, az viszi el az említett összeg felét. De valószínűleg ezeket is megcsináltatom, hosszú a várólista, augusztus lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #137847 üzenetére
Elöl/hátul 2.2 bar van a gumikban?
Látom a láncos vezérlés is cserélve lett. Az mennyibe fájt?
mod:
Az olajhőfok 120-ig még okés bőven.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz Motion_Blur #137856 üzenetére
Ja! Ráadásul mind a 3 egyforma autóban , szóval az egyedi hiba kizárható.
(Itt jegyzem meg, a 2. példány volt a legjobb; bár abban végig nyikorgott a biztonsági öv csatja, kentem teflonnal, grafitos zsírral, egy idő után újrakezdte.)
(#137857) Fehér Farkas: Országúton kb. 10 km után éri el az üzemi hőmérsékletet (90 Celsius).
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz stickermajom #137840 üzenetére
A gázolaj?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
eumano
tag
Sziasztok!
Van esetleg ötletetek, hogy a videón hallható bizonytalan alapjárat mitől lehet?
[link]Az ötleteket köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
válasz Richard! #137834 üzenetére
Volt most nekem is, egy hosszabb utacska, változatos útviszonyok mellett: (2személy, csomagtartónyi lom, örök klíma)
+info
Ugyanezt bejárta velem egy 1.33tce@140 megane 4 is, 80kg többlet súllyal, 6.7l/100km-el zárta az etapot.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #137855 üzenetére
Volt valami service bulletin rá talán, mindenképp érdemes megpróbálni. Ivanicsról írják a csoportban, hogy nehezebben mennek az ilyen ügyek, talán a Galériánál érdemesebb próbálkozni
Karbantartás a jövőre nézve: félidőben hosszbordást illik cserélni, mert szakadás esetén összekuszálja a vezérlést. Jobb a békesség, általában 90 ezrenként javasolják.
MunezXBK: céges Fiesta S1e2 szettet kapott, kifejezetten jól viselkedett a típus, egyértelműen a Ventus Prime 2 felett teljesített (bár csak 70 ló tépte az aszfaltot ). Remélem, ott is beválik!
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #137879 üzenetére
Figyelni kell, mert csak 300km/h-ig alkalmas.
-
Reggie0
félisten
válasz focvis #137855 üzenetére
Es a klimakompresszort ezen mar csereltek, valamint a klimagazt is nem gyarira?
(#137878) MunezXBK: Nekem Evo2 van fent, ez mar a masodik szezonom vele, de mar felig van kb. talan kibirja a 3. szezon vegeig. De cserebe jol tapad.
(#137879) molnarpeter: Igen volt, a klimaval van a baj, azaz konkretan a gyari gaz megeszi a tomitest. Visszahivasban cserelik, utana gyorsan le kell csereltetni a gazt egy hozza valora, de az nem gyari. Magyarorszagrol azert szeretik lepattintani az autokat, de van Volvos szaki akinek a segitseget lehet kerni az ugyben.
Amugy ezt azert nagyon fontos megcsinalni, mert a klima huti az akkut is, tehat mindig kell. Eloszor a klima adja meg magat utana kis idovel az akksi/bms.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #137879 üzenetére
Pont az Ivanicsnál voltam, az van közelebb - volt egy belső megérzésem, hogy a Galériába kellene inkább menni... A munkafelvevő manus se volt szimpatikus, ide nem szívesen járnék.
Van ismerősöm a Volvo Hungáriánál, esetleg rákérdezek, hogy megnyújtható-e a visszahívás. De mondjuk akkor is kellene cserélni a gázt. Szóval talán jobb ha nem most használom fel a szívességet.
(#137881) Reggie0: Nem tudom, egy mogorva pöcs volt a munkafelvevő. A gázt nem hiszem, hogy cserélték, arról szólt volna eladó. Nettó 90 forint.
-
sb
veterán
Sziasztok!
A féktárcsát bemarta valami, ahogy a képen látható. A fékbetét szerintem még nincs elkopva.
Erősebb fékezésre nem csak nyikorog, hanem egész változatos hangjátékot produkál és közben fémes (vagy ki tudja milyen) súrlódó, véső hang is van. Szerintem a pedálon is érezni, nyilván utólag nehéz megállapítani referencia nélkül.
És már relatíve hosszú ideje, szóval ha kavics, egyéb cucc szorult be az sem nagyon akar onnan kijönni.Szerviz szerint nincs itt semmi látnivaló. Fékhatás nem befolyásolja szerintük, lehet így használni...
És mindezt kb. látatlanban mondják.
Szerintem meg befolyásolja, mivel érezhetően/hallhatóan vmi kemény anyaggal vésem a tárcsát nem csak a betéttel. A tárcsa sem lesz már jobb... vagy ha hozzá is kopik idővel a kivésett részhez akkor is kéne valamit kezdeni a mostani betéttel/beszorult anyaggal/anyaghibával... akármi is legyen, nem?
Ez normális hozzáállás, hogy minden mehet tovább? Közben érzésre szar és várjuk, hogy hátha jobb lesz... vagy tovább romlik?Ill. egy másik tök független kérdés, nem értek hozzá:
A rozsdás (és már lepattogó) részekre gondolok. A többi elemen semmi, ezeken full rozsda.
Ez így oké? Csak kezeletlen alkatrészekről van szó és így néz ki normálisan?Köszi!
-
nagyúr
válasz Elektrosokk #137887 üzenetére
Első fekvőrendőrön véget érne a mulatság
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
golfvariant
aktív tag
válasz Elektrosokk #137887 üzenetére
Nagyon igényes az az oldalsó idom
-
Üdv, hm, pedig nagyon kavicsnak néz ki (vagy bármi más kemény). A betétet kipattintani 3 perc keréklevétellel, ha megakarod nézni, de használható így is, sűrűn előfordul. Nekem is vagy 800km-ig volt benne tavaly. A felületi rozsda az ilyen, ezek kezeletlen reszek, 1 hét alatt full rozsda lesz az egész.
-
anorche1
őstag
Az onkiszoogalogoztisztito -t probalta mar valaki?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
-
sb
veterán
válasz aero. #137890 üzenetére
Köszi!
A rozsdát sejtettem, mert nagyon elüt mindentől. Nem tűnik véletlen problémának.
A féknél viszont gondoltam legalább kiszedni kellene, ha már a tárcsa ilyen is. (Főleg ha ennyire egyszerű...)
Legalább ne így fogjon a fék. Vagy ez nem gáz, hogy brutális véső hangja van és érezni ahogy reszeli?
Azért nekem erről nem a biztonságos, korrekt fékezés jut eszembe, ha sajtreszelővel fog rá a betét a tárcsára.
Nem értek hozzá, de fékproblémával, ha nem a betét fog rá és ráadásul még fizikai roncsolódás is van azt hallom mindenkitől, hogy irány a szerviz. Ilyenbe még nem nagyon futottam bele, hogy a szerviz kerülése a tanács... a szerviztől, magától.Ill. az még hozzátartozik a sztorihoz, hogy kb. 2-3 hete szóltam nekik, hogy ez van és nézzenek rá, mert közben volt ott más miatt az autó. Akkor még semmi nyoma nem volt a tárcsán, szóval még el lehetett volna a bemarást is kerülni.
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
Első éves szervizben nincs benne a légszűrő cseréje. Ti cserélnétek ennek ellenére saját kezűleg? ~18000 km van benne.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #137899 üzenetére
Mert még csak egy elvi/politikai döntés született. Társadalmi egyeztetés kell, aztán írják csak ki a tendert, aztán lehet pályázni, eredményt hirdetnek amit majd megtámadnak a vesztesek, stb. Simán 1-1,5 évet önmagában elvisz ez az egész herce-hurca... Plusz ugye a kiépítés ideje sem kevés mert nem 2 km autópályáról beszélünk és az összes le/felhajtóhoz kell kamera az összes kijáratnál.
De azért szépen jönnek fel a Horvátok, 2020-tól a section control-t is bevezetik. [link]
mod:
stickermajom: Én cserélném (csak gyárira a gari miatt), főleg ha szívómotoros a verda. Kárt nem okoz, a ritkább csere mert ugye minél tömítettebb a szűrő (porral), annál jobban szűr. Cserébe annál kevesebb levegő jut át rajta, de erre inkább a szívómotorok érzékenyek, a turbós autók nem annyira...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest