- Google Pixel 6/7/8 topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz #89309696 #135900 üzenetére
BigBlock Jazz 81.710793342847 1339ccm ugye?
De még a Golf sem éri el a kerek 100-at...97.332871831098Azért sajnálom is meg nem is, hogy amikor apummal nézegettük őket nem volt 1.4-es amire azt mondtuk volna ez jön velünk. Cserébe egész korrekt állapotban lett elhozva...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz xEon1337 #135863 üzenetére
A kia/hyundai amúgy 3 évente nyomja az fl-t, majd új modelt, pl i30 már megkapta az i30 sportback orrát 2 év után.
Meg mindig van valami csomag amit akcióznak
Szerintem az 1,4 t ami az 1,6 szívó helyett van nem is arra találták ki, hogy száguldoz, hanem normál közlekedésre.
Sportosnak ott a ceed/porceed Gt meg az i30 NEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
K Norbi
addikt
Tsebacsi
Ilyet vegyél [link] -
Qtya123
őstag
Üdv!
Tegnap kellett egy igazán padlókitaposós, ABS kerregős satuféket nyomnom kb 100-ról állóra, mert kijöttek elém.
Kb fél éves TEXTAR tárcsáim vannak. A fékezés óta, ha nagyobb (80-90-től) sebességről finoman kezdek fékezni, akkor picit rázza a kormányt....A következő 30-40 napban nem lesz időm felszabályoztatni. A kérdésem az lenne, hogy így használva tud ártani a féknek a tárcsa vagy sem.
-
Mágus2
Közösségépítő
A pestiek 70 százaléka lapos gumival jár. Ébresztő! Legalább havonta ellenőrizzétek. A gépparkról nem tudok nyilatkozni a jó ízlés határain belül. Ennyi szemetet már régen nem láttam egy városban egyszerre, ezeket nálatok autónak csúfolják? A robogós külön állatfaj. Olyan penetráns benzinszagot árasztanak, att hittem a kúton vagyunk. Nálatok a robogóra nem kell rendszám?
[ Szerkesztve ]
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz K Norbi #135906 üzenetére
Szép! Majdnem olyan patika mint a 150e-t futott autóm
Mágus2: Szfvár dettó, pár éves 15+ millás prémiumokon a téli gumi még mindig ott figyel, cafatokban. gondolhatod mikor néz a parasztja guminyomást, folyédékszinteket, vagy azt hogy üzemi hőmérsékletig ne b*ssza neki...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
-
Qtya123
őstag
válasz aero. #135912 üzenetére
Hát nem tudom... TEXTAR elvileg nem rossz márka, én is csodálkozom. De azóta van ez. Féknél minden rendben, megnéztem.
100-ról mocskosbrutál gyorsan megálltam nullára. Úgy nyomtam a féket, ahogy csak bírtam. Lehet ennyit tudott a textar. Bár valamikor akarnék egy nyílt napon menni vele a hungaroringen. Akkor ott mennyit bírna? 1 percet?
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz bitpork #135916 üzenetére
Akkor az egy fos tárcsa vagy gyári hibás. Valaki említette a másik topikban, hogy ugyanígy járt, az gyári hibás volt és kicserélték neki gariba. Egy normális tárcsa ilyet nem csinálhat még a Valeo szintűek se, előbb kezd el forrni a fékfolyadékban a víz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Smoke and Charm mind... örökös tagok. A 4-es 6-os vonalán ment egy busz, minden lengéscsillapítója csak az alkatrész helyét töltötte ki, a funkciójához köze nem volt. Úgy tapsoltak a kerekei, öröm volt nézni. Voltak különleges autók, jó csajok, rossz utak, mégrosszabb jegy árus bácsik, és még tőlük is rosszabb közlekedési morál.
Minden 3. autónak sikít a féke. Szerintem halkáskárosodást szenvedtem...
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #135920 üzenetére
"Sokat fékeznek"
Tudom, hogy csak viccnek szántad. De tényleg sokat fékeznek. Amikor bőven elég lenne a motorfék is, akkor is nyomják a féket. Nem értem kategória.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
válasz #89309696 #135921 üzenetére
Ha a tárcsa nem üzem meleg és ráfékezel akkor másodpercek alatt durva hőhatásnak lesz kitéve. Szerinted miért kell a kerámia tárcsákat is feszt fékezéssel hőmérsékleten tartani? Ráadásul a legtöbb kommersz tárcsa inkább csikorgás elkerülésre van hegyezve mint a kemény használat kibírására. Én anno EBC prémiumot fékeztem el így pályán. Pedig abból két tárcsa volt majd 100k anno.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tsebacsi #135927 üzenetére
Persze, hogy nincs, de ettől jobb a helyzet.
Jobb állapotúak az autók. Ennyi kormoló szar nálunk az egész országban nincs. Itt már nem megy át csúszópenzzel a környezetvédelmin. Élő adásban vizsgázik minden autó. El is hasalt a mért autók fele. Most megy a lambdaszonda, katalizátor, dpf vásárlás, nagy tételben. Május 20 óta itt az összes vizsgázó autó fele bukik. Kapnak 60 nap haladékot, ha az ismételt vizsgán is elhasal, helyben elveszik a rendszámot, már a vizsgaállomásról is csak tréleren mehet haza...tyúkólnak.[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz aero. #135912 üzenetére
Az első fék az IS-ek gyenge pontja, sajnos ez a probléma előjön mindenféle fúrt-mart csodatárcsával is, EBC-vel is... az enyém is ilyen, nem lehet mit csinálni vele. Főleg, ha ilyen kánikulában kap nagyobb hőterhelést.
Persze felszabályoztathatod évente kétszer, de akkor nem sokáig lesz tárcsád.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
#89309696
törölt tag
válasz Mágus2 #135920 üzenetére
Jaaa, azt hittem ingázol, mint gzboti is.
Robogóra nem kell semmi 50ccm-ig csak pár ezer Ft/év biztosítás. Műszaki sincs, semmi sincs, tipikus idiótaroller, jó részük szarrátuningolva, felfúrkálva 60-70 ccm-re. Legolcsóbb szemét ásványi olajjal, bekeverik jó sűrűre legalább 1:40, mert az kell a gépnek ugye (nem), meg még be is dúsítja a karbit mert a Jóska szerint úgy a jó, kipufogó szarráberhelve, mert szerintük a kétüteműnek az fasza ha a hengeröblítést elbasszuk gányolt kipufogóval. Meg elve fos az összes itthon 20-50 ezer körül vesznek ilyen robogókat az emberek átlagban, na azért büdösek. Már kb. 10 éve tervezgetik, hogy ezekre is kell majd rendszám, de az árérzékeny népre nem merik ráverni azóta se, valószínű várják, hogy elfogyjanak az autókról a mostani betűs rendszámok ami 2025 környéke és majd azzal együtt lépik meg.
Gumit akkor fújnak, mikor már szemmel láthatóan lapos, az kb 1.5 bar. Akkor felfújják, de fingjuk sincs mennyi kell bele, azt is szemre szokás. Ha lassú defekt van nem szokás megcsináltatni, akkor "gyakrabban" fújnak bele. A nyári szettet felrakják nyár közepén, a télit tél közepén. Már akinek van és nem nyárival vagy télivel jár egész évben. Évi tízezret. Guminak egyéb paramétere nincs, olyan, hogy kor az nem létezik. Ha van mintha akkor jóaz, akkor is ha vakolni lehetne már az oldalán olyan repedezett.
Olajcsere, motortér kinyitás, folyadékok ellenőrzése arról fingjuk sincs. Jobb esetben a motorolajjal foglalkoznak egyesek valamennyire, de a szokásos Castrolt beletolják és annyi (többiek még azt se), az hogy megfelel-e a motornak a specifikációja már nem számít. Egyéb folyadék a kocsiban csak a tankban van, azt is 10-15 literenként tankolgatják.
Átlag kora a gépeknek 15 év. Rozsda, elhanyagoltság, gagyi márkájú alkatrészek, otthoni mukucsolások, kókler szerelők mukucsolása dögivel. Induljon be és menjen elv szerint szerelnek, azt jóvanaz. Műszakin átmennek, mert egyszerűen nem tudsz mit kezdeni velük annyi van.
Dízel autók nagy része szigorúan füstöl. Itt az utcában örömmel mesélte tavaly az egyik gyerek, hogy ő a fasza elpusztíthatatlan Isuzu dízeles Opelt vette. Már önmagában ez tragédia, hogy valaki annak az ezer éves bontószökevény fosnak örül. Értem én, hogy elpusztíthatatlan, de 2019 van... Természetesen az is füstölget. Fog is, mert porlasztót, adagolót ezen senki nem újít fel. Ha megy akkor már jó az.
Buszok pöfögése legalább duplája, olyan Ikarust te nem találsz ami nem kormol. Autók jó része karácsonyfa műszerfallal jár, döglött a lambda szonda kit érdekel, elmegy a kocsi az ECU átlagolt értékével is, kicsit dúsít, kicsit büdös, de elpárolog az. Ja de a dízelt mindenképp tíccsuk be! Mert ovodásokat öl meg rákkal!Jobbkézszabály idegenektől származó megfejtetlen dolog, vagy nem adja meg, vagy nem tudja hogy neki van vagy tudja, de úgy értelmezi, hogy hatvannal bevághat mert ő jobb oldalról jön. Jobbratartás nincs, cipzár elv nincs, követési távolság nincs. Ha két autó egymás mögött megy a hátsó szigorúan idegbetegen megelőz, hogy utána menjen tovább előtted +2 kmph-val. Gyalogost a negyedik autó talán átengedi, körforgalom is sokaknak probléma ritmusra eltalálni, lámpás kereszteződés és néha probléma. A relatív gyorshajtás kicsit magas, de szerintem a legkevesebb baj abból van. Mindenki ideges, stresszes, siet, baszik a másikra, kurva anyját mindenkinek.
Jelenleg még nem szállnak ki megverni egymást az emberek, nem hordanak viperát, tetőlécet, kalapácsot, féltéglát magukkal.Na ez van itthon. Ezért van évente kétezer Km az autómban és ezért nem találkoztok velem Budapesten, de még megyeszékhelyen se.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89309696 #135931 üzenetére
Az nem igaz, hogy nem engednek át a zebrán, nagyon készségesek az autósok, még a taxisok is elviselik, hogy meg kell állniuk. Ezzel speciel nem volt gond, pedig a Rákóczi út, Erzsébet út, Dohány utca, Múzeum körút, Erzsébet híd, Lánchíd környékén mozogtam 3 nap.
Az Astoria előtt kávéztam, közben figyeltem az autókat. Van sok új is, de nagy átlagban inkább 10+ évesek, a legalja a szakadt melós közlekedőedény kategória, azzal a következő sarokig sem mernék menni. Egyébként ők hajtanak a legbunkóbban, mert nem sajnálják az autókat. Nem indexelnek, nem adnak előnyt, nem lassítanak a gyalogosok miatt...[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Mágus2 #135935 üzenetére
Szenvedtél itthon?
Nem jártál még BP - Vác között a kettesen na amit ott felújítás címszó alatt művelnek... És az a forgalom terelés...@molnarpeter: Köszi nagyon jó ötlet!!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz molnarpeter #135904 üzenetére
Van rajta egy vízkőre emlékeztető, makacs lerakódás, savval nem jön le.
A polírt kevésnek gondolom oda, inkább flex+ drótkorong - de az meg roncsolná. -
tboldi
nagyúr
válasz #89309696 #135931 üzenetére
Az én exem is 70 ccm-re lett alakítva, nálam még teljesen stock volt.
-
#89309696
törölt tag
válasz Mágus2 #135935 üzenetére
Régiója is válogatja, itt nálunk sokszor látni, hogy elmegy pár autó mire valaki megáll a zebránál. Nem mindenki vezet bunkón, én se vezetek úgy, felsorolhatjuk a topikot is. De az autósok fele az frusztrált, bunkó, stresszes, komplexusait, elnyomásait éli ki és ez alapozza meg az egész közlekedés kultúrát. Egy részük meg szimplán csak vezetni nem tud vagy nem arra figyel, hanem a vadnyulakat nézegeti a réten.
Lehetne még emlegetni a parkolást, azt elég nehezen tudnak, vagy épp oda ahova nem lehet. Főleg Budapesten probléma ez a sűrűség miatt, de itt a tapolcai Aldinál sincs olyan, hogy ne állna valaki a sárga felfestésre, mert az van legközelebb az ajtókhoz, hiába üres a parkoló háromnegyede. Az eszmével van a baj.
Jogosítvány megszerzésébe is bele lehetne kötni, se pszichológiai vizsgálat, se pályaalkalmassági, de már rutin sincs. Az orvosi vizsgálatokba szintén bele lehetne kötni. Természetesen ennek másik véglete is megvan, vannak olyan orvosok akiknél egy asztronauta sem kapna jogosítványt.Az autók átlag életkora és állapota az viszont siralmas. Az utak minősége csak enyhén siralmas. És ehhez hozzájön az itthoni átlag eszme is, hogy az újtól félni kell, mert jajj a kettőstömegű, a common rail, a dépéef, az egéer, ezek az ördögtől valóak, jó drágák, szeggyük is ki, de bezzeg az Isuzu dízel, a 90 lovas tádéí, a szutyukli szvift meg az ilyenek azok fasza autók. Ha van is pénz kocsira szigorúan státuszszimbólumra kell elkölteni. Ha valaki minimálisan foglalkozik az autójával akkor szigorúan csak a motorral, az autó más alkatrészből nem áll.
Fél éve lebasztál engem hogyan voltam képes a Kangoora csálé gumikat felrakni. Így már tudod, hogy ez itthon kiemelkedő minőségi szintet üt meg, ha egy autón fiatal, márkás, nem lekopott és évszaknak megfelelő, nyomásra is beállított gumi van. Igen, átment azokkal a műszakin és meg se említették, lefizetni sem kellett senkit. Már nincs meg a kocsi.
Változni fog-e itthon ez a helyzet? Valószínű igen, de évtizedekben számolgassunk, ne években. Itt nem elég szabályokat módosítani, azokat időnként módosítják is amúgy és semmire nem vezet, a műszaki is szigorítva volt pár éve semmit nem vetünk észre belőle. Itt az emberekben kell kigyomlálni a begyöpösödött hülyeségeket, de ez nem fog menni csak generációváltásokkal. Meg hát kevesebb lopás, kevesebb korrupció, kevesebb urambátyám elv szerinti működés az utcában élő emberektől kezdve egészen addig a csudálatos szép hegyes díszes Duna part menti épületig.
-
-
#89309696
törölt tag
válasz tboldi #135938 üzenetére
Ez a robogó buzerálás is amúgy valamilyen szinten kényszer. Ótvar gyengék, nem lehet velük normálisan a forgalom ritmusát tartani, azért állnak neki mukucsolni. Persze nagyobb nem lehet, mert az már rendszámos és jóval drágább. Ellenőrizni se szokta senki, így hát teljesen megfelelő alternatíva lett a gányolás. A 45-ös sebességkorlátozásukkal most nem is foglalkoztam, azt is már rég el kellett volna felejteni, amúgy se tartja be senki, ha betartanák leállna az élet.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #135941 üzenetére
Belgium - van ott is robogó, csak kb mindenhol tud bicikliúton menni (nem gond a sebesség), rendszám is van, csak a füst zavaró néha (bár pl. Domino's elektromossal is hordja a pizzát).
Múltkorában kellett kistehert bérelnünk (Nógrád megye), egyik cég bénázott a műtrágyával. 12700/nap, biztiöv alig jött ki, kiégett izzó figyelmeztetés a műszerfalban leragasztva (este pislákolt mellette a fény), random ki-be kapcsoló motorhiba (EDC), tükör index búra nélkül és nem is világít, kétféle kulcs, kiszaggatott/nem nyitható ajtók... Túlságosan megszoktam a normális színvonalat az Eurofleetnél
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Uniroyal Rainsport 3-ról tudtok valamit?
Mindenhol csak a RainExpertről találok tesztet, kíváncsi lennék elődöm mit tett az autóra. Meg fillér b*ás is ha legalább középkategóriás akkor lejárom, olyanok mintha újak lennének
Márkáról is annyi van megha jól tudom a Contihoz köthető.@boldi a javát konténerben hozzák olaszból, még a kinti papírjaik sincsenek meg. Mire ideér a rakomány a fele gallyra megy, összegányolnak háromból egyet és már adják is el... Ez a mai itthoni robogós kép, és nem csak a mákdarálóknál.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
-
Jaded
senior tag
Köszi a segítséget a forgalomba helyezést illetően!
Renault Megane IV Limited
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Alkoholista nevelde
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Yettel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen