- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz #89309696 #136400 üzenetére
Nem, Ő ilyen fiatal, van itt sok 30+ éves, én 8 éve vagyok B10- ben, 60 eFt fizetek cascovsl együtt
MunezXBK: nekem 22
(#136403) Fehér Farkas: nekem az a durva, hogy aki 2000- ben született már nagykorú[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
-
#89309696
törölt tag
Kéne tolnom egy Keszthely, Sümeg, Tapolcát most jó idő van ehhez, régen ment már a kocsi. Csak sajnos üres a tank, tankolni meg csak két hét múlva akartam, most másra kell a pénz. Viszont most olcsóbb a benzin is. Pitsába.
Két hét múlva meg lehetetlen megmondani, hogy lesz-e ilyen idő újra, 40 fokban meg nem lehet autózni... Egy autó csak gond. -
kisza25
félisten
válasz bohoc71 #136409 üzenetére
Én meg arra emlékszem, hogy hátrapillantottam a dagadt vizsga biztosra és arra gondoltam miközben a kézifékes indulást kellett megcsinálnom, hogy na most több gázt kell adnom a szokásosnál
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
stickermajom
addikt
válasz kisza25 #136410 üzenetére
Nekem az maradt meg nagyon, hogy amikor kihúztam az útvonalat a vizsgabiztos közölte, hogy oké, akkor felmegyünk a dombon lévő benzinkúthoz, onnan látszik az az út. Aztán 20 percet vártam rájuk a kocsiban amíg megkávéztak az oktatóval, majd visszamentünk a vizsgaállomásra..
-
nagyúr
Nezem itt kinek hany eve van jogsija, talan ideje lenne atnezni a topikot venek tanacsara.
-
kisza25
félisten
válasz stickermajom #136413 üzenetére
A városin nekem is ezt eljátszották kb 25 perc után, de szerintem kb mindenkivel.
Nekem elég gyorsan ment a dolog, péntek-szombat-vasárnap reggel 6-kor indultunk, este 20:00 haza, hárman 2 órás váltásokal vezettünk, hétfőn vizsga.
Egyszer véletlen 3.-ban elindultam, úgy hogy 4-en voltunk a corsaban (1,4 szívó), az oktató azt mondta, a kuplung/gáz kezeléssel nem lesz gondom
tboy93: nem mi vagyunk öregek, te vagy szemtelenül fiatal[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #136413 üzenetére
Nekem meg az maradt meg, hogy a masodik es egyben utolso vizsgaalkalom es a bukott elso (atsorolaskor ramentem jobb elso kerekkel a zarovonalra) kozott nem vettem plusz orat, csak mentem vizsgazni egy honappal kesobb, majd a szarhazi elkezdett stresszelni, hogy ezt ugyis elbukom, nem gyakoroltunk stb. Sikeres vizsga utan meg mondom neki, hogy koszonom, aztan tartja a markat,mondva, hogy a koszonettel tele mar a apadlasa,en meg racsuktam az ajtot. :D
Aztan par evvel kesobb hivtak a rendorok, hogy tanuvallomast kene tennem az oktato ellen, mert feljelentették.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz kisza25 #136415 üzenetére
Vizsgán egy elindulásnál én is kettesben hagytam a váltót de szerencsére a kis Swift kibírta
Be voltam szarva mert a reggeli csúcsban kellett a Népstadion környékén és a körúton villantanom de elsőre meglettMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
gzbotii
nagyúr
Komolyan mondom, betegek az emberek itt BP-n. Tegnap este egyszerre fogtam ki két olyan totál full kretént, hogy minimum kényszergyógykezelés kellene nekik, nem jogosítvány. Szentendrei út, megyek a külsőben, egyszer látom, hogy érkezik egy Arteon keresztbe, a legbelső sávból, de mint valami őrült, mert én voltam az első a sorban és majd hátha elpárolgok. Tol kb 2m-ről. Mondom jóvan', menj ha menni akarsz, így besoroltam a középső sávba. Ekkor valaki a középsőből állt ki a külsőbe. Az Arteonos köcsög (jobb szó nincs rá), lendületből beállt a seggébe, szó szerint 25-30cm a Fusion mögött - láttam, mert melléjük értem. Két tenyerem nem fért volna be a két autó közé. Wtf. 60-al mentünk + viszonylag sűrű forgalom. Egy Fiestás ugyan azt játszotta..1 méterről tol engem (lökhárítója nem is látszik a visszapillantóban), a középső sávban, amikor van előttem még 3 autó. Aztán kezd cikázni. Kivág a külsőbe és be akar vágni elém, ahol nem volt már 3m, mivel piros lámpa miatt már lassítottunk megálláshoz...na mondom gyere, fékezés helyett gázra léptem, amikor ezt látta akkor végül kihúzta az orrát előlem. Mi a faszomat szednek egyesek?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz gzbotii #136418 üzenetére
Ez veszélyes, de szerintem óvatosan kell elítélni másokat. Mindig van olyan helyzet amire lehet fogni és valamelyik meg is érthető, ha nem is elfogadható.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz gzbotii #136421 üzenetére
Te meg még mindig nem tudsz magyarul v szándékosan félreérted amit írok. Nem írtam sehol hogy jól teszi vagy van rá legális mentsége. Ennek ellenére te ezt olvasod ki. Segítek: lehet szült az asszony, vagy elütötték a gyereket v hasonló és akkor érthető az agresszív stílus de nem elfogadható. Szólj melyik részét nem érted megint, szívesen elmagyarázom v lerajzolom.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #136396 üzenetére
Az adott kategóriát nézik. Szóval ha autóra kötöd a biztosítást akkor a B-s kategória megszerzését nézik.
A 60k is sok, nekem a Subarura pesti címmel is csak 55k (B6-ban). Bár az enyémben nincs tartalék, biztos azért jelentek alacsony kockázatot a biztosítónak.
aero.: Az kellemes, azt még kb a Subi is megirigyelné. GPS 150-160-nál már nekem is megeszik 9-10 litert lazán.
Kati maradhat, nehogy hazafelé a németek birizgáljanak érte. Meg félő, hogy túl hangos lenne nélküle…
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz thefreeman #136412 üzenetére
Én kb. 40 óránál lettem volna vizsgaalkalmas, de én nem éreztem magam annak úgyhogy toltam tovább 50 óráig, a másik 4 óra meg azért lett, mert valamit elcsesztek a papírokkal el kellett menni Zalaegerszegre és mondtam az oktatónak majd én elviszem akkor vezessünk ott is nagyvárosban. Én egy 200 lovas dízelen tanultam. Túl nagyok az elvárásaim magammal szembe, tökéletesen akartam vezetni azért pörgött ennyit az óra. Végül is papíron meglett a tökéletes. Ezért nem szeretem, ha sokan vannak az úton, mert akkor már a többiekhez kell alkalmazkodnom, olyankor már nem lehet mindig "szépen" menni.
T-nél még taknyos voltam azt iskolában csináltuk a szakmához nem is emlékszem már rá, de azt tudom, hogy sokat baromkodtunk a többiekkel. Aztán bazi nagy szünet, utána nem sok kedvvel megcsináltam a B-t, azt igazából csak azért, mert manapság már életkörülmény korlátozó nélküle. A1 az rögtön a B után lett, pár kört kellett menni, minden friss volt még és jónapotkívánok meg is van. BE-t meg unokatesóm miatt raktam le két évvel később, mert ő is azt csinálta és nem akart egyedül tanulni meg vezetni, neki meg ez volt a heppje. Az oktatója az ismerőse volt és megoldotta, hogy mindig ketten mehessünk. Aztán így lett. Unszimpatikusság csak a B-vel van, a többivel nincs bajom. Viszont se C, se D nem érdekel egyáltalán, ahogyan A sem. A1 is csak azért, mert tényleg nevetségesen rövid és egyszerű megcsinálni (B-hez), meg mert rühellem a kétütemű robogókat, igaz azóta sincs, de papíron fel vagyok rá készülve ha esetleg kellene robogó.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #136426 üzenetére
2x buktam a forgalmin, mert nem tejeltem. Így végül többe lett sokkal mintha tejelek de legalább egész stabil alapismeretem lett a "rendszer" működéséről.
Peter.70: Jah de legalább nem mondhatja Bitmalac, hogy ő nagyobb kólát iszik mint amivel járok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
hacki87
senior tag
válasz stickermajom #136413 üzenetére
Rutinból az maradt meg, hogy vizsga végén szólt az autósiskola tulaja, hogy legközelebb az 1-es fokozatot csak arra használjam, hogy megindítom vele az autó és ne egyesből kezdjem kihúzatni. (intenzív gyorsítás majd a végén megállás vagy mi volt a gyakorlat.) Mondom rendben de az oktatóm aki akkor nem volt ott mert gipszbe volt a lába mondta mindig, hogy húzassuk ki rendesen az autót. legyen meg az a 40-es tempó.XD Hozzáteszem amin én tanultam az egy 1.7-es szivó Dezső F astra volt. Szóval annak azért taposni kellett, hogy elérje a tempót.
-
#89309696
törölt tag
válasz bitpork #136420 üzenetére
Én mindig elengedem az ilyet, menjen ha akar, ha kell félre is húzódom csak tőlem tűnjön el. Tudjuk, hogy az esetek 99%-ában indokolatlan a viselkedése az ilyennek, de ahogy te is írod az az 1% ettől még ott van és lehet neki reális oka rá attól, hogy szabálytalan és életveszélyes. Minél előbb elengedem annál kevesebb ideig kell néznem és kockáztatnom, hogy a közelemben van meg úgy konkrétan magát a vészhelyzetet csökkentjük vele ha utat adunk neki.
Persze ennek is két oldala van, mert ha mindenki mindig ennyire engedékeny akkor borzalmasan gyorsan a bunkók eluralnák a helyzetet. Erre mondjuk már a rendőröknek kellene ugrania, nem az átlag sofőr szerepe volna ezzel foglalkozni. -
Csabroncka
addikt
válasz MunezXBK #136422 üzenetére
Szerintem ha itthon jársz, megdöbbenve látod, hogy hány autó füstöl "P" rendszámmal a pályán vagy a városban!
Nem a dízellel van baj, hanem a felelőtlen és spúr tulajdonossal aki kiveteti és kiiktatja a részecskeszűrőt. M7 pályán hetente legalább 120 km-es szakaszon 10 olyan behozott (vagy nem behozott) kétes műszaki állapotú dízellel találkozol ami nem csak úgy "füstöl", hanem ömlik belőle a fekete füst és lehetetlenség mögötte haladni!
Van alapja az előítéletnek, de nyilván ez a műszaki állapothoz köthető nem magához a dízel motorhoz....
"in medias res"
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Csabroncka #136433 üzenetére
Most voltam otthon, tegnap jöttem vissza.
1db füstokádó szrt láttam, 20 éves hülyegyerek vezette, mindenáron le akart gyorsulni.
-
nagyúr
M60-on hazafelé olyan eső meg vízátfolyások voltak, hogy 100-nál is simán felúszott többször. M6 már okés volt, ott más a felület minősége is, meg jobban elfolyik a víz talán.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz aero. #136438 üzenetére
A középdob likvidálásán én is filóztam de aztán ismerős lebeszélt, hogy ő megjátszotta városban jó volt de az első autópályás etap után visszarakatta mert megfájdult a feje tőle.
mod:
Jorus: Nem csoda, főleg azokon a széles papucsokon amik az ST-n vannak...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
hülyegyerek
addikt
válasz kisza25 #136402 üzenetére
Az életkor és a jogsi megszerzése nem mindig függ össze. Én 37 vagyok, de a jogsim csak 7 éves. Előtte egyszerűen nem voltam rákényszerülve, hogy saját autóm legyen. Ipari parkban dolgoztam majdnem 8 évet, a céges busz hozott-vitt, úgy meg sokkal kényelmesebb és olcsóbb volt.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
MunezXBK
nagyúr
válasz hülyegyerek #136443 üzenetére
Én betöltöttem a 18-at azt go jogsi. Semennyire se volt rá szükségem.
-
tboldi
nagyúr
-
#89309696
törölt tag
válasz MunezXBK #136445 üzenetére
Nekem ott volt 200 rugó a kezemben 18 évesen és egyáltalán nem forrt a vérem, hogy jogsim, kocsim, terepjáróm, krosszmotorom vagy bármim legyen ami megy és berreg. Én ebből teljesen kiestem.
Aztán elköltöttem egy fasza PC-re, egy jó kis monitorra, hifire, meg megvettem az első kutyámat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs