- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Nekem eszembe nem jutna a Passat, se kívül, se belül nem tetszik. A Mazda szép, de pont ebben a fehér színben, pont így üvegtetővel, ilyen felnikkel ez a Mondeo szerintem irdatlan dögös autó. Élőben is láttam már ebben az összeállításban, ültem is benne, vezetni sajnos nem tudtam, de látványra, tapintásra engem megfogott. A cikkben emlegetik, hogy a Peugeot 508 minőségibb belül, fura, nekem pont az nem tűnt annak, mikor ültem benne.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #10045 üzenetére
4-esben leforog, ott bőven nem jut el 190 közelébe. Városban is sokat megyek 3-asban de egyszerűen 60 alatt nem tudok 4-est kapcsolni mert csak szenved. Most így kíváncsiságból megnéztem, a gyári ajánlás szerint 61 km/h-nál javasolják a 4. fokozat kapcsolását és 81-nél az 5.-et.
Tehát ha vki 60-nál lassabban szüttyög előttem a városban akkor kénytelen vagyok 3-asban követni.Viszont láttam ilyen motorhoz tuning before/after mérést és +16LE és +21Nm-t tudtak hozzá dobni. Reális, a szívókon +10%-nál többet nem tudnak tolni ha csak szoftveres módosítás van most ahogy így utána olvasgattam.
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #10053 üzenetére
irdatlan dögös autó
Valóban, de itt ki is merültek az előnyei Amúgy pont ilyen fehérben, szép nagy felnikkel láttam új passatot is, az is fasza azért élőben ... bár nekem se adja annyira se kívül se belül (túl kocka vonalzós német), de a B5.5 óta a legjobban sikerült passat, és minőségre meg minden másra nagyon rendben van.
(#10054) Qru: 16, persze persze ... Jó ha 8-10 van az, max. teljesítményre. De nem is az utóbbi a kérdés, lehet vannak fordulatszám tartományok ahol érezhetően hozzátesz, vagy javul a vezethetőség, amiatt megérheti. Csúcsteljesítményre szerintem enyém se tud egy lóerővel se többet, mint csipsz nélkül (de ezt le is szarom)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
A szelepvezérlés váltását azt nem lehet szoftveresen módosítani ugye? Tehát, hogy pl ne 3200-nál váltson hanem mondjuk 4000-nél. Elvileg az mechanikus és a vezérműtengely bütyke változtatja a szelepnyitási hézagot ha jól gondolom...
To all:
Szombaton Cars & Coffee a Kincsem Park-ban: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
Háát pontosan nem tudom.
Annyit sikerül kiböngésznem, hogy csak a szívóoldali szelepvezérlés változik (a kipufogó fix). Mivel ez volt az első közös Toyota-Subaru fejlesztésű modell gondolom a Toyotától kapták a rendszert mert ez az első Subi blokk amiben van "vvt" rendszer (legalábbis a polgári modellek között). Illetve ha jól olvastam/rémlik 3200 rpm-nél vált a vezérlés.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
F_Zolee
veterán
Bedobom a teóriát hátha eltántorítotok tőle.
Olvasgattam, hogy az EGR/AGR-nek nem tesz jót a városi menet. Én napi 44km teszek meg kb 90km/h-s átlagsebességgel, kevés araszolással(M3 bevezető). Ez a fajta állandó sebesség "káros"? Már a lerakódások végett kérdezem. Nem sűrűn szoktam 3300-3400rpm felett hajtani.
Csak az miatt kutakodok, mert városi sebességnél ha kicsit intenzívebben gyorsítanék akkor kicsit megtorpan a motor és nem egyenletesen húz. Gondoltam, hogy egyik nap kicsit huzatom 4000 körül de azt is csak pár(4-5) km-en át tudnám véghez vinni. Ekkora távon van értelme tolni neki? -
-v-
addikt
Az a timingot állítja elvileg.. amúgy hülyén is fogalmaztam, a VVT-ben már benne van, hogy ott a timing a változó
3200 rpm-nél vált a vezérlés
Aha akkor gondolom valami 2 állású, nem folyamatosan változó ..
Amúgy passz, hogy azt mennyire szokták tunerolni vagy bele lehet-e nyúlni, nekem folyamatosan változó, nagyon kis szögeltérésekre már behisztizik. Gondolom ha hozzányúlnának akkor ott is okosítani kéne, hogy mire mit higgyen normálisnak, de őszintén szólva totál nem értek hozzá, egyébként sok értelme szerintem nincs is hozzányúlni. -
#81556480
törölt tag
Nem tudja véletlenül valaki, hogy ilyen olajbeöntő pumpát honnét lehetne szerezni?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz F_Zolee #10060 üzenetére
Az a legoptimálisabb környezet amiben most használod. Nem kell "kiégetned", 3000-3400 rpm-nél már termel elég hőt.
Ha részterhelésen rángat akkor első körben gyertya/kábelköteg/trafó triót vizsgálnám meg (ebben a sorrendben).
0. lépésként pedig a csatlakozásokat ellenőrizd.
mod:
rvilike: Igen két állású. Jó lenne kicsit feljebb tornászni, hogy 130-nál még ne nyisson nagyobbat csak mondjuk 140-nél mert most már 130-nál bőven nyit. Szóval vagy szöttyögök 110-120-al vagy ha már eszik akkor 160-170. Most akkor jól megideologizáltam miért megyek gyorsan?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
F_Zolee
veterán
Ha a hármas trióból lenne gond az máshol is jelentkezne, nem? Alapjárat jó, egyből indul hidegben is.
(#10064) SzlobiG: azt még nem tudom, hogy mennyire lehet szaros az egr., remélhetőleg köv.héten ha odajutok akkor megyek szerelőhöz és megnézetem azt is, hogy egyáltalán milyen belül.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Hát nem tudom, elvileg attól nem fogyaszt többet
A "nyit" alatt itt azt kell érteni, állít a timingon és később (asszem) nyitja a szelepeket.
Igazából ettől javul a motor hatásfoka.
Nem nyit nagyobbat, persze mondom nem tudom milyen változó vezérlés, asszem volt a toyotának később olyan is, ami nem a csak a timingot állítja (VVTL-i).[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Ez a blokk 2003-ban kerül piacra tehát nem egy mai fejlesztés (nem is FSI csak MPI) tehát sztem tuti nem vmi korszerű vvt rendszer van benne. Igaz a vvt rendszer csak 2006-tól kerül bele de akkor is ez még kb ősi technika lehet. Ki tudja a Toyota 2006 környékén milyen vvt rendszert használt... Már ha az éppen aktuális rendszert adta és nem vmi régebbi változatát.
mod:
Akkor meg is válaszoltad a kérdést.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Na rákerestem a Subaru honlapján: AVCS csak az újabbakban van, az enyémben még AVLS nevű cucc van (egy egyszerűbb, butább megoldás): [link]
Ez a rendszer egy sima két állású nyithatóságot eredményez a szívó oldalon és fix a kipufogó oldalon. Az AVCS meg a kipufogó oldalon is változtatja a nyitást.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
válasz VegyesTamás #10078 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
Lehet
előznielhaladni jobbról a belsősávban tötyögők mellett: [link]#nincsbennetarcsi
-
varsam
őstag
üdv,
meghalt az egyik tompítottnak használt Osram Nightbreaker Unlimited izzóm, mit ajánlotok, vegyek ugyanilyet, vagy tud valaki valami jobbat most?
H7-be kellene. -
-
MunezXBK
nagyúr
-
válasz MunezXBK #10092 üzenetére
Nem fogunk észrevenni belőle semmit...
Ma mentün Miskolc - Gyöngyös - Salgótarján - Budaörs, minimum 5 traffit láttam (meg még kitudja mennyien voltak elbújva). Tehát ez a traffi maraton nem érint, itt alapból ez van.
Múlthéten Miskolc - Barcika között voltak 3-an 25km!!!
Durván tolják.mod.: ja meg előttünk egy hosszúívű kanyarban, záróvonalon kamiont előző rendőrautót. Mire előkotortam a telefonom, sajnos befejezte a manővert.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
varsam
őstag
Másfele is ez van
Múlt hétvégén egyik jóbarátom ment Fehérvár - Pécs vonalon, nem kevesebb mint 5 helyen találkozott trafival. Azt mondta mindenfelé elbújtak, ilyen kis erdős lehajtókhoz, még véletlenül se veszed észre, ha csak szembejövő nem jelez.
Én is pár hete voltam Pécs - BP vonalon, autópályán, akkor is legalább 5-ször volt trafi, ami 200km-es szakaszon nem kevés. Mindegyik a lehajtóknál állt és korlát fölül mértek.
Most hétvégén is BP-Pécs-BP távon 2-3 helyen mértek legalább.
Szóval van belőlük rendesen. A jó az, hogy waze jelzi a legtöbbet. -
SzlobiG
félisten
"A jogszabályok hierarchiája alapján azt is mondhatjuk, hogy a rendőrünk a törvényből adódó kötelezettségét teljesítette. A lehető leghatékonyabb módját választotta annak, hogy a gyorshajtásokat (és az ebből adódó akár halálos baleseteket) az adott útszakaszon megakadályozza, megelőzze."
Ez mekkora szöveg.
-
-v-
addikt
válasz SzlobiG #10096 üzenetére
Az a baj hiába szabad megelőzni jobbról, ha megelőzöd félre is állít, nyilván ezért csinálja ... függetlenül attól maga a jobbról elhaladás szabályos volt-e, úgyis talál olyat ami nem az. Ha leállok vele okoskodni, hogy bekaphatja mert szabályosan mentem el mellette és a gps nem mutatott többet 130-nál, akkor majd megbax azért mert nincs elég láthatósági mellény vagy nem tudom ...
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Dashcam....utalom az ilyen idiota rendöröket, akik elvegeznek egy fösulit, felcsatolnak egy pisztolytaskat, aztan a kissebsegi komplexusukat kielik ilyenekkel, hogy megy a belsö savban, a bmw elött, mert neki soha nem volt es nem is lesz, de most ö megmutatja, hogy ö akkor is nagyobb es fölötte all.......mi is jartunk ugy regebben többször is nyarn, hogy a horvatorszagi hatartol a föton az idiotak direkt szopattak az este hazaeröket, mentek 70 el a föuton, nagy forgalomban. Egyszer pont elenk kanyarodott ki, lazan megelöztük, semmi nem volt. Sok birka viszont ment mindig möggötte 70 el, km es kocsisorokban.....
mod, egyebkent persze tisztelet a kivetelnek, mert egyre többször lehet egyre normalisabb rendörrel talalkozni.
Pont par napja elöztem meg 180 al egy rendör autot itt a nemeteknel van varazsa
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Automata kávégépek
- Vicces képek
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest