- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
tkesy
őstag
Wéber Gábor véleménye az ide évről.....
A McLaren most hétvégi festése a Mobil1-el való 20 éves kapcsolatuk tiszteletére...
[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
tkesy
őstag
A '14-es idény változásainak összefoglalása Farkas Péter tollából...
"Aerodinamikai korlátozások
A Sportszabályzatot bővítették egy teljesen új, nyolcadik függelékkel, amely az aerodinamikai fejlesztésekre vonatkozó, az eddiginél lényegesen szigorúbb előírásokat tartalmazza. A szöveg tele van első ránézésre ijesztő képletekkel, a lényege azonban nem különösebben bonyolult. Az évet nyolchetes „aerodinamikai tesztperiódusokra" osztották, és kikötötték, hogy minden ilyenre
WT + TF ≤ 30
legyen, ahol WT a szélcsatornában hetente töltött órák átlagos száma, TF pedig a számítógépes áramlástani modellezés, vagyis a CFD során használt átlagos számítási kapacitás teraflopban mérve (a flop nevű mértékegység azt fejezi ki, hogy a gép hány lebegőpontos számítási műveletet képes elvégezni egy másodperc alatt).
Tehát a csapatoknak úgy kell beosztaniuk a szélcsatornában és a CFD-vel elvégzett teszteket, hogy a kettő együtt nem léphet át egy megadott határt; minél többet használják az egyiket, annál kevesebbet használhatják a másikat. A szélcsatornában egyébként továbbra is legfeljebb 60 százalékos méretarányú modelleket lehet tesztelni maximum 50 m/s-os (180 km/ó-s) sebességgel, és egy adott héten belül nem tovább, mint 60 órán át. Azok az idők tehát, amikor a csapatok heti hét napban, napi huszonnégy órában üzemeltették gigantikus áramzabáló berendezéseiket, végleg elmúltak."
Hát ez érdekes lesz...
[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
tkesy
őstag
The Sky Sports F1 team's 2014 predictions
Azért elég meglepő a Ferrari házicsatájában Alonso 5:2-es győzelme Kimi-vel szemben főként...
Ennek fényében meg méginkább...
What will be the big transfer gossip of the year?
MB: "What will happen with Jenson Button."
AD: "It might have already begun - Fernando Alonso to McLaren."
NP: "Raikkonen will leave Ferrari."
TK: "Alonso to leave Ferrari."
DC: "Who is going to have a seat at McLaren because I don't think both of their current drivers will have a seat in 2014."
SL: "Alonso to leave Ferrari and head to McLaren.....and Man City to sign Messi, Ronaldo and Suarez.">>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
IreN!CuS
őstag
Csak én nem vagyok meglepődve az RBR "feltámadásán" ?
Ám elnézve a sector időket a P2-ben iszonyat vegyes a kép , az első sectorban ahol a viszonylag sok egyenes van nincsenek nagy különbségek , míg az utolsó sectorban ahol van közép gyors meg lassú kanyar a Merci ment egyedül 36 alá. Én sokkal nagyobb különbségeket vártam főleg az első sectorban.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-Mike-
addikt
Kicsit megvariálta az eső az erősorrendet, de Ricciardo (első sor) és Kmag(2.sor) nagyot ment.
A verseny teljesen más, ezért Ricciardotól egy nagyon erős visszaesést "várok", Alo bejöhet a 3. fokra. -
Motion_Blur
félisten
Ricciardo 2. helyet érő onboardjára kíváncsi lennék. De az hogy szárazon és esőben is ott volt az első 3-ban, nagyon jót jelenthet a RB-nak. Ilyen km hátrányban,ennyire gyorsnak lenni... nem sok jót jelet. Mármint a többieknek.
Egy műszaki hibáktól mentes, száraz futamon szerintem sima Merci kettős győzelem lesz.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
IreN!CuS
őstag
válasz Motion_Blur #1313 üzenetére
Én sokat nem vonnék le ebből a két napból sőt az egész hétvégéről sem . Majd ha következő 3 pályán ami nem ennyire "speciális" mint ez is képesek lesznek köridőben tartósan ott lenni akkor lesz szar a palacsintában.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #1313 üzenetére
Azt ne felejtsük el, hogy Ricciardo interen(!) volt, ami minden bizonnyal gyorsabb volt abban a körben, a legközelebbi, aki Hamiltonhoz hasonlóan vizes gumin volt, az Kmag, ott már +1.5mp volt a difi egyből.
-
Oliverda
félisten
Az eső bekavart. Szerintem a két Williams előre tud majd jönni, és esetleg Alonso.
Hogy a Red Bull máris a Mercedes kihívója lehet a versenyen, Marko egyébként kétli. „A Mercedes száraz pályán úgy másfél másodperccel gyorsabb nálunk. Jelenleg annyival nagyobb motorerővel bírnak, hogy nyugodtan taktikázhatnak” – fogalmazott, kiemelve, hogy az üzemanyag-fogyasztás és gumikopás mértéke körül ugyanakkor még sok a kérdőjel.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Arról tudni valamit hogy miért nincs "élesben" bevetve az új (Rolexes) HUD? Vagy odométer, ahogy tetszik.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
73.0 kg volt Ricciardo a mérlegelésen, sisakban, ázott overálban.
Motion: szerintem még bugos a HUD, FP-n lehetett látni pár körig, le is vették. Frissíteni kell azt is.
[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
válasz FireKeeper #1324 üzenetére
Hát igen de akkor elrontanák a mintát
Ám azon nem lepődtem meg ,hogy időmérőn jó volt az RBR de nem hittem volna ,hogy a versenyt is kibírják ilyen tempóban.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
FireKeeper
nagyúr
válasz IreN!CuS #1325 üzenetére
lehet ehhez az is kellett hogy a plafon közelében legyen az üzemanyag átfolyás (elvégre is Wéberék azt mondták, az fogja vissza igazán a motor teljesítményét).
a Mercisek meg azt nyilatkozták, hogy rájuk is szólt pénteken az FIA, hogy magas az átfolyás, ezért csökkentettek rajta, ami bevallásuk szerint 4-5 tizedet lassított az autón. #nincsmercedesdominancia
de a Meki 3-4 (vagy 2-3) sem rossz. simán ott lehetnek az üldözők között, bár azt ugye még nem láttuk, mit tud a Williams egy teljesen száraz hétvégén.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Oliverda
félisten
válasz FireKeeper #1326 üzenetére
2-3
Azt valaki elárulhatná, hogy mi értelme van limitálni az átfolyást sebességét is, ha már az üzemanyag maximális mennyisége szabályozva van.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
FireKeeper
nagyúr
válasz IreN!CuS #1329 üzenetére
ezt még közvetlen a baleset után nyilatkozta, a hivatalos jelentés, miszerint fékhibás volt Koba autója, később jött. de amúgy ez egybecseng azzal, amit Koba nyilatkozott, hogy ő próbálta elkerülni az ütközést, de nem reagált a kocsi.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Oliverda
félisten
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Oliverda #1334 üzenetére
szerintem az lehet az oka, hogy kisebb legyen az autó teljesítménykülönbsége a spórolós illetve az "ami a csövön kivér" üzemmódok között.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #1333 üzenetére
lassítás. Ennek az egésznek valahol ez a célja, már a bordázott gumik is ezért születtek.
Egy nem veszélyes, de változatos és izgalmas F1.
Hasonló lehetne mint régen, időmérőn sokkal erősebb autók mint futamon, ami nem feltételen baj, de nem ezt akarják.
Én erre gondolok. -
IreN!CuS
őstag
válasz #70869248 #1336 üzenetére
Nem értem ám ennek az maximális átfolyásnak a lényegét , miért nem elég hogy megszabnak egy maximum benzin mennyiséget aztán hello , osszák be.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
válasz Motion_Blur #1338 üzenetére
Szerintem mint minden ilyenben itt is az aranyközép utat választanák a csapatok , a gumikat sem úgy használják ki ,hogy 2-5 körig a szart is kinyomják belőle aztán poroszkálnak hanem beosztják és akkor nem lenne ez az átfolyási mizéria jelen esetben.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Frenky89
őstag
válasz Oliverda #1334 üzenetére
Nyilván, mivel két szabály van. Nem ez volt a kérdés?
Ha csak az átfolyási sebesség lenne meghatározva a maximális üzemanyag mennyiség nem, akkor mindenki akkora tankot csinálna amekkorát akar azért, hogy mindig a legközelebb lehessen a legnagyobb teljesítményhez (max. átfolyás). Fordított esetben pedig szanaszét szóródna a mezőny a nagy hatékonysági különbségek miatt.
Tehát gondolom így próbálják összerázni a mezőnyt teljesítményileg, aminek az innováció látja kárát.
+ Így Csárli b*szakodhat a verseny után az eredményekkel.
[ Szerkesztve ]
-
Pá
addikt
Szerintem azért kell a pillanatnyi fogyasztást is maximalizálni és ezzel kvázi teljesítményplafont létrehozni, mert a pályák nagyon különbözőek. Így ha nem lenne a pillanatnyi fogyasztás is bekorlátozva, akkor pl Monacoban gyakorlatilag végig sokkal nagyobb teljesítménnyel mehetnének, mint mondjuk itt.
Hogy ez amúgy miért baj, nem világos, de sztem ezért van a szabály. Meg persze időmérő vs futam minden pályán.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz Frenky89 #1340 üzenetére
Az volt a kérdés, hogy miért van szükség az átfolyási sebesség korlátozására is.
Pá: Egyetlen olyan verseny van a naptárban, ami számottevően rövidebb a többinél. Az tiszta sor, hogy pályánként eltérő a fogyasztás, de ez már évek óta így van, és ha jól tudom, akkor eddig nem volt ilyen korlátozás.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz Oliverda #1342 üzenetére
Igen, de régebb a nagyobb fogyasztású pályákra 160kg benyát vittek, a kisebbekre 140-et, a leadott teljesítmény nagyjából konstans volt.
Idén minden pályára betöltik a 100kg-ot és a teljesítményt ehhez igazítanák.Persze úgy kezdtem, hogy szerintem, az is lehet, hogy tök más oka van. Nekem simán jó lenne enélkül a szabály nélkül, nem védeni akarom vagy ilyesmi, csak próbálom megfejteni.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
Lehet, de ez így már agyon van szabályozva. 100 kg benya, max. átfolyás, rpm limit. Az három közül egy is bőven elég lenne.
Használtad az LT-t a verseny alatt? Gondolom nem csak nálam tűntek el a szektoridők és a boxkiállások száma.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
FireKeeper
nagyúr
-
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #1346 üzenetére
A webeset használtad?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #1348 üzenetére
Az androidos appot vagy browserből a webeset?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...