- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Ezt megnézném onboard is, kíváncsi vagyok mennyire vették el, de a helikopter kamerából is látszott a torpanás. Elsőre én lassú defektre gondoltam, mert nem csak itt esett rá látványosan Alonso. Pont ezért is írtam hogy nem volt fair a következő kör első féktávja ahol nagyon kevésen múlott hogy nem Ham nem találta el Alo bal hátsóját. És ez csak szerencse volt... aztán Alo hibázott egyet és Ham ráesett a hátsó egyenesben, ott hozzá is ért féktávon. Lehet a gané erős jelző volt, de fair-nek se mondanám..
mod: részingformí-n nincs fent onboard, vagy csak nem találom?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #551 üzenetére
Fent van már az onboard, nagyon kíváncsi voltam én is hogy csak elvették vagy mi a csöcs volt ott, hál istennek a csatájuknál Alonsonál voltunk, csak annyit mondok, hogy az árnyéknál van ugye a vonal és kigyorson vagyunk:
[ Szerkesztve ]
-
tkesy
őstag
Pedig pont neki kellene mennie...
http://m.f1hirek.hu/f1/20130617-f1-nem-hullhatnak-fejek-a-mclarennel.html#comments
valamiért nem működik a link gomb mobilról
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
válasz Oliverda #558 üzenetére
Lehetett olyat olvasni, hogy nem meggyőzőek a Toro-s fiúk. Vagy ugrás szerűen kéne javulnia valamelyiknek a 2. számú üléshez vagy villantani sokszor mert ez így kevés. Talán Berger vagy valami Red Bull közeli mondta. Első számú célpont tuti, hogy Raikkönen és ez JEV-re és Danielre kicsit sem megalázó. De valahol érthető is. Bottas féle 2. sor kéne a Rosso-tól vagy egy-egy szabadedzés villanás, Kimivel meg tudjuk, érezzük mennyit nyerhet a Red Bull. A legnépszerűbb és halkan megjegyezném, hogy ha egy körön nem is, versenytempóban szerintem oda verne.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
-
tkesy
őstag
válasz Oliverda #561 üzenetére
Az biztos, hogy mindenki KR akarja látni egy RB-ban....
kivéve Vettelt...a nagy kérdés az, be merik-e vállalni hogy a dédelgetett pilótájuk mellé berakják a közösség kedvencét?
Szvsz, ha úgy látják, hogy prban megtérül, akkor megcsinálják... KR-t az nem hiszem, hogy visszatartaná a szerződéstől, hogy SV a csapattársa, amíg a RB a leggyorsabb autó...Viszont, ha megy akkor a Lotus igen nehéz helyzetbe kerül...
Massa meg a kanadai futamon mutatott teljesítményével, főként ha marad ez a harciassága, marad továbbra is Alonso mellett...[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #564 üzenetére
Már 3 éve keményen dolgozik az ügyön.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
-Mike-
addikt
A jövő évi V6 turbóról:
Luca Marmorini (Ferrari) azzal számol, hogy a hagyományos belsőégésű motor 600-650 lóerőt fog leadni, és ehhez jön még az elektromos berendezések által biztosított 160 lóerő. Ezzel meglehet a 800 lóerős teljesítmény, de akár valamivel felette is. Az sem elhanyagolható szempont, hogy jövőre már nem csak hat másodpercen keresztül lehet működtetni a KERS helyébe lépő ERS-t: ez akár 34 másodpercen keresztül adhatja le azt a további 160 lóerőt. Jövőre nem gombbal hívják le az elektromos motor által szolgáltatott többletet, hanem a versenyző a szokottnál jobban lép oda a gépnek: mint a Kick Down funkció az automata váltóknál, írja az Auto Motor und Sport.
A gyártók (Ferrari, Mercedes, Renault) még nem közöltek pontos adatokat a teljesítményről – valószínűleg nem is fognak -, de egyes beszállítók rendelkeznek velük, mivel szükségük van rá. Az egyik a Pirelli, mely arra számít, hogy az időmérőn akár 900 lóerőt is leadhatnak a motorok, majd a versenyen 800-ra tekerik vissza – de még ez is több, mint manapság. A turbók sokkal nyomatékosabbak is lesznek: 600 Nm áll szemben a mai 350-nel
Mindez alapjaiban befolyásolja a Pirelli munkáját, mellyel 2014-re készülnek: „Momentán nem tudjuk pontosan, mi vár ránk. A számok, amiket hallunk, óriásiak. Szélesebb hátsó gumikon fogunk futni. Hogy milyen szélesek lesznek, azt még meg kell beszélni a csapatokkal”- mondta Hembery a lapnak. „Ez egyúttal az aerodinamikára is hatással van.”
Köszönhetően az erősebb motoroknak – és a idei hercehurcának is -, a cég konzervatív gumikkal kezdi meg az évet. „Az új formula első évében konzervatív utat választunk. Mindkét keményebb keverékkel a biztonságos oldalon maradunk. Készüljenek fel arra, hogy olyan gumijaink lesznek, mint öt évvel ezelőtt.”
-
Oliverda
félisten
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
tkesy
őstag
Hát, ha defektek nélkül lett volna olyan a futam, amilyet láthattuk,- főként a végén,- akkor azt mondanám, hogy igen, ez az F1...
de igy inkább oroszrulett...
SM pedig sikeresen hozzatja a Mclaren-nel a Williams szintjét... Ha így halad(nak) az év végére jó ha a Sauber előtt tudnak maradni, mert a TR és a FI elérhetetlen számukra...
a Lotus pedig bevert még egy szöget KR RB-s szerződésébe.
Az is látszik, hogy ha a Ferrari és a Lotus nem drukkol valamivel elő, akkor csak a RB és a Mercedes hátsó szárnyát nézhetik a futamon s továbbiakban...
[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
IreN!CuS
őstag
Innentől kezdve megértem a Pirellit amikor is a közepes-kemény kombinációt hozták ide.
Mekkora bukás lett volna egy lágy-kemény kombináció.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Qorthral
őstag
válasz IreN!CuS #573 üzenetére
Nem vagyok benne biztos... A lágyabb keverékek jobban kopnak, de az ilyen jellegű gumirobbanás ellen nem tudom mennyivel véd jobban a keményebb... Szerintem ezek a hibák inkább az újfajta ragasztási eljárásuk miatt van, ami pont az ilyesmit akarta kivédeni, de visszafele sült el.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
#70869248
törölt tag
Ez nagyon gáz volt, két oldalról nézve is.
1: veszélyes gumik.
2: jó verseny amikor nem kellett a gumikkal foglalkozni.Sztem a DRS és a KERS kiforrott és megérett már arra, hogy feleslegessé váljon a gumijáték.
-
Oliverda
félisten
Most mondta Alonso, hogy nála is megdöglött egy gumi, de a boxbejárat előtt 1-2 kanyarral, így megúszta. Plusz Rosbergnek is mázlija volt az SC-vel, mert már az ő bal hátsója is kezdett szétfoszlani Vettel kiesése előtt.
Kíváncsi vagyok, hogy magasabb aszfalthőmérséklet mellett is képes lesz-e ilyen versenytempóra a Mercedes. Ahogy néztem itt csak 30-35 Celsius körül körül mozgott az érték.
Btw csak a Force India vétózta meg az (elvileg) problémamentes, kevlárvázas új gumikat.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
IreN!CuS
őstag
válasz Qorthral #574 üzenetére
Én arra gondoltam,hogy esetlegesen a lágyabb guminak melegebb az optimális hőmérséklet tartománya.És ha melegebb a gumi könnyebb robbanhat szét a túlzott kerékvető használat miatt.
De aztán lehet nincs köze egymáshoz a kettőnek.
Oliverda Ők nem is kaptak defektet
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #581 üzenetére
...és a Lotus is.
" Erre a hétvégére az olaszok új ragasztási technológiával próbálták elejét venni a korábbi hibáknak, ám Paul Hembery sportigazgató nemrég elmondta, továbbra sem zárhatóak ki a gumihibák."
Ezzel újat mondott.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
Azért elgondolkodtató, hogy gumiteszt óta volt egy traction, egy fék-kigyors és egy aero pálya és a Merci mindenhol erős volt, sőt összességében azóta ők voltak a legmegyőzőbbek. Persze most Vettel kiesése árnyalja a képet, de azt leszámítva is ott vannak legelöl.
Elmúlt három futam pontok:
Merci: 99
RB: 88
Ferka: 51
FI: 27
TR: 16
Lotus: 13
Meki: 8Nico: 60
Webbo: 45
Vettel: 43
Lonzi: 39
Hami: 39
Kimi: 13
Maszat: 12
Button: 8bonusz kérdés: vajon a TR év végére bedarálja a Mekit?
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
Ahogy máshol látom, páran az FIA-t hibáztatják a defektekért. Tudtommal az FIA (és/vagy Börni) gyorsabban kopó gumikat kért, a defektek pedig az új acélszerkezet vezethetőek vissza, amit az olcsóbb gyártás érdekében vetettek be. Ettől kezdve szerintem ez nettó Pirelli sár.
Más:
Azért ez a fej megér egy misét.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
Szujó egy picit sok volt ma.
-
IreN!CuS
őstag
Meki-t talán a Williams meg a két kis csapat nem fogja "bedarálni" . Aztán lehet gondolkozni MW meddig ülhet ott ahol.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #593 üzenetére
Az egyik MW már biztosan nem lesz az F1-ben jövőre. Mondjuk azt egyelőre kétlem, hogy a másik is követné, de ha jövőre is hasonló lesz a helyzet, akkor már esélyes. Kérdés hogy ki menne a helyére.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #595 üzenetére
Végül is a pontszerző helyekre nem nagyon van esélyük, így lassan jobb ha már el sem indulnak.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
tkesy
őstag
Érdekes feltételezés:
http://www.motorsportal.hu/forma1/a-pirelli-silverstone-ra-titokban-valtoztatott-a-gumik-szerkezeten-c50023.html
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
válasz Oliverda #598 üzenetére
Német létére Német nagydíjon sosem ment neki, minden évben orrvérzésig erőlködik de nem fekszenek neki ezek a pályák, pechjére az F3000 óta Alonso és Webber nagyon gyorsak az angol-német-magyar pályákon. (Ezt még valahol Webber is lenyilatkozta). De tök mindegy, Spa, Monza után meg jön Vettel terepe, Korea, Singapoure, Abu Dhabi.
Ha Webber legjobb pályája Silverstone, akkor a 2. legjobbja Nürburgring, kinéz ott neki egy futamgyőzelem, de nagyon erősnek tűnnek a Mercedesek. Nem írnám le őket talán még a végső győzelem is meglehet... ? -
Oliverda
félisten
Ha 4x fokos aszfalton sem nyírja ki az autó a gumikat, akkor talán. Ez legkésőbb a hó végén kiderülhet.
Mondjuk az meglepett, hogy a verseny végén Hamilton használt gumikon tudta tartani az SC alatti kerékcserés Alonso tempóját.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."