- DIGI Mobil
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor Magic V2 - origami
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Nagyon kevés a kilométer a Mergában
Mindenki nagyjából program szerint fut, míg a Mercedes mellett megy az idő.
Ez probléma. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #58 üzenetére
Nem tetszik, nem a világvége az igaz...de nem jó. A legjobb egy rendben lefutott tesztprogram, aminek a végén eredmény is látszik . Jelenleg egyáltalán nem tetszik hogy kihagyják a napot, nem tűnik megengedhetőnek.
Aki előre akar futni, annak legyen b terve. Most minden torlódik,..szal nem a végzetessége zavar, mert az tényleg nincs, hanem hogy a helyzet számomra azt sugallja mintha nagy csapatként viselkednének, holott nagyon sok munkájuk van az élcsapat tempójához. Egyszóval nem tetszik, mert dolgozni kell, és ha a technika megállt akkor kell -b- és akár -c- terv is, mert a munka elvégzése a hátrányukat csökkenti, nem az előnyüket....nekik hátrányuk van, hátrányból indulnak de előre törnek, azaz dolgozni kell, adatok kellenek. -
#70869248
törölt tag
Na bakker megint 15 kör
szép.. -
#70869248
törölt tag
"Még van dolgunk vele, de korántsem katasztrofális. Úgy érzem, alapjaiban megfelelő, lehet építkezni rá" -
"Arra, hogy Nico és én elmondjuk, miben lehetne csiszolni az autón, merre tovább. Vajon az első tapadáson kell javítani? A hátsón? Vagy úgy általában? A kanyarok bejáratánál? A kanyarok kijáratánál? Ilyen kérdésekkel foglalkozunk."
....
a bioböngészőm fordítása alapján:
..tehát az autó az: 'alapjaiban megfelelő' és a 'katasztrofális' között helyezkedik el, a tapadáson pedig minden területen javítani kell, elől-hátul, és kanyarokba be és ki. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #194 üzenetére
Attól függ mit akarunk, nálam eddig még mindig Alonso-Hamilton a lehető legbrutálabb felállás...még.
Ez nyilván nem a prof és a fenegyerek, hanem inkább két fenegyerek
A McLaren-Honda kézenfekvő lenne, ahogy a Bmw és sok más motorgyártó visszatérése is, persze szigorúan motorgyártói téren....a turbós kis hengerűrtartalmú motorok elvileg kedveznek a motorgyártóknak. -
#70869248
törölt tag
Romain-nál túlzásba vitték a hámot, ami persze nem baj, csak kicsit zavaró, most.
később remélhetőleg fizetni fog, mert ha idén is eljátsza a tavalyi évet akkor szinte biztos hogy kiesik az F1-ből.
Szal nála én egy nagyon visszafogott időmérőt láttam, egy nagyon visszafogott rajttal induló, nagyon visszafogott versenyzést, megspékelve egy biztonsági stratégiával..
végig néztem hogy lekövetik Webber stratégiáját, meg sem próbálnak lépni, pedig ahogy Kimi Vettel-l szemben, úgy Grosjean Webber-rel szemben is kamatoztathatta volna az autó jobb gumihasználatát.
De nem. ..és aztán Grosjean beragadt Button mögé, mert mert.
Ez még egy jó pár futamon így lesz, kivéve ha nem adódik valami nagy lehetőség....remélhetőleg az év második felére megerősödik a helyzete. Akkor megint odapörköl szvsz.
Egyébként meg le a kalappal Kimi előtt, szépen uralta a futamot. -
#70869248
törölt tag
Azért az kicsit zavar volt az erőben hogy Hamilton jobb elsője szétszakadt az 3. edzés legvégére.
...
Force India vzz..
Hulk' sokat állt ahhoz képest nem rossz, de egy homály hogy mit megy futamon, a Williams gyenge,...de hogy a Force India honnan szedte a tempót idén?!ja, és Grosjean túlerőltette a végét, versenyen tényleg erősek lehetnek..
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Grosjean-nál három dolgot tudok elképzelni:
- tudatosan visszafogják, logikája hogy tanuljon meg végigmenni a versenyen, eredménye, már több pontja van mint tavaly ilyenkor.
- az autója élesben tesztel, ez elég sokszor előfordul, motorsportban több, de autósportban is jópár példa van rá, amióta megszűntek a korlátlan tesztek.
-..lehet hogy soha nem áll össze mint versenyző, sokszor előfordul gyors versenyzőkkel is, hogy a pályájuk nem teljesedik ki, akár technikai okok (Solberg-WRC, Thompson-WTCC), akár peches csapatváltások (F1-ben sok példa), vagy fejben nem erősek, azaz olyankor is hibáznak amikor a karrierjük fordulópontot vehetne (Biaggi-MotoGp).
..mostanában Hamilton-ban is kicsit csalódok, holott gyors, és egész jól megy....de én sokkal többet láttam benne, még több tehetséget. -
#70869248
törölt tag
Nem gondolom, hogy a Mercedes-nek csinált szr reklámot, nekem pl. teljesen rendben volt, még akkor is ha futam közben azt éreztem Hamilton-nak el kellene engednie...
de valahol nekem ez egy nagyon erős döntésnek tűnt végül is, és ezért szimpatikus. Leginkább azért mert nem szétfele futnak a lovak, csapatként erőt mutatott végül is a 'drakói' döntés, és a fegyelem ahogy tartották magukat hozzá mindketten, és szimpatikus volt az alázat is, ahogy Hamilton kiszállt az autóból és viselkedett utána.
Az más kérdés hogy az F1 'görbe tükör' volt ez a dobogó, über gáz.
Nekem ez mellett szimpatikus volt Vettel viselkedése is, szvsz(!) szégyen volt amit megcsinált a csapattal és Webber-l, de vállalta amit csinált, igazából nem volt benne sunnyogás.
Annak ellenére, hogy Webber-é a szimpátiám a szituban, mégis az ő viselkedését tudom a legjobban kritizálni.
fel kellett volna dőljön vele a ló, akár a pályán, akár a díjkiosztón...az hogy próbált viselkedni az nem tetszett.
Csatt egy nyakas, és méltósággal megy a levesbe
....ilyenek után max könyvet szoktak írni a pályafutásakor elszenvedett sérelmekről, de én ilyet nem olvasok
Legalább egy olyan tockos mint Sato kapott Spa-ban Schumacher-től, és utána odaállni hogy na emeled a kezed vagy sem..?
Így azt kell mondjam, hogy a végén Vettel nyert meg minden csatát, még ha szemét is volt, és ha el is beszélgetnek vele....vagy ha akár majd odaad egy győzelmet Mark-nak....tök mindegy.Rosberg jól tette amit tett, ebben az évben a Mercedes-nek csapatként kell fejlődniük, nem az egyéni érdekek dominálnak...majd jövőre..
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #364 üzenetére
"nyilvánvalóan hazugság"??!
Ez kissé erős, hiszen akár az is előfordulhat ami a Red Bull-nál, az utolsó csere után már nincs csata egymással.
Addig el lehet dönteni hogy ki a jobb, de a végén be kell hozni az autót.
..nem biztos hogy így van/volt, de jobb mint hazugozni szvsz. -
#70869248
törölt tag
absz. ellenvélemény.
Oké, hogy már-már belsősnek gondoljuk magunkat, és elég sok a ki nem mondott, de odagondolt dolog.
De azt mondani hogy hogy hazudik, az elég erős....még erre az alapokra támaszkodva is.
Miért hazudik?!
Azért mert mi azt gondoljuk hogy Hamilton-nak nagyobb a reklámértéke, és ezért meg kellett őriznie a 3. helyet?!
Most ezt megint végiggondolva, tényleg ezt ezért a 3. helyért??...vagy csak Szujó megrázta a kolompot?Sztem baromira mindegy a Mercedes-nek hogy Rosberg a 3. vagy Hamilton, mert egyéni teljesítményként nem igazán lehet zászlón lobogtatni, csapatként meg mindegy.
Senkit nem kell meggyőznie a Mercedes-nek hogy Hamilton jó szerződtetés volt, látszik hogy az. ..ha erre mennének akkor Hamilton már öltönyben járna a boxutcában.Sztem Sokkal valószínűbb amit Brawn mond, volt háromnegyed verseny, hogy eldöntsék, ki lesz elől, Rosberg próbálkozott párszor, Webber-t nem tudták volna meghajtani üzemanyag takarékosság miatt, szal= be kell hozni az autót a 3-4. helyen. Ez tök jó.
Amennyiben Rosberg megelőzi Hamilton-t és megkergeti Webber-t több mint 8(!) másodpercet lefaragva 10 kör alatt, az még enyhén szólva is óriási optimizmus, nem beszélve a technikai rizikóról, a gumiról, és amit Ross Brawn mond, az üzemanyag használatról.
Nekem egész egyszerűen hihetőbbnek tűnik Ross Brawn magyarázata, és tényszerűbbnek is, mint most arról beszélni hogy Hamilton verje meg egy pozícióval Rosberg-t mert az jelent bármit is. -
#70869248
törölt tag
Elmondta hogy miért..
Az a baj, hogy ha azon a vonalon megyünk, hogy hazudik, és Hamilton tolják Rosberg-l szemben, amit most sugallni vélek.
Szal az komoly út ám....azaz ha legközelebb Rosberg Hamilton előtt fut be, akkor kénytelen-kelletlen azt kell mondani, hogy ez csak azért volt nehogy azt higgyük hogy...
..és uez a kisördög, ott fog ülni az ember vállán, hogy ha bármi történik időmérőn és az most miért történt...
Gyakorlatilag Webber-Vettel enyhébb verziója.Én sokkal inkább elhiszem, hogy Brawn egyszerűen hozott egy döntést, amiben a legkevesebb kockázat volt, azaz be kell hozni az autót....hogy Hamilton van előrébb, és Rosberg hátrébb? Tök mindegy, nincs variálás, ez az utolsó és végső szakasz...be kell hozni az autót.
Számomra sokkal jobban magyarázható és bevédhető álláspont, mint hogy a másik oldalt támogassan, és lehazugozzak egy (részemről) elég nagyra becsült embert. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #373 üzenetére
...és ha igen,..ha még is megtörténik mit fogsz mondani?
...én pont ezt magyarázom...ha ezt elhiszed, akkor abban sem kételkedhetsz hogy Vettel tolják Webber ellenében...így van? -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #425 üzenetére
- Red Bull a legjobb autó szvsz.
Nagyon bátran játszanak a taktikával....Vettel elsőnek cserél száradó pályán slick-re, vagy az idei élcsapatok közül bevállalják a közepes keveréken rajtolást, azaz szembe mennek a közvetlen riválisokkal.
Szokatlanul szabadon taktikáznak...de a tempójuk alapján is a Red Bull-t gondolom minden pályán a legesélyesebbnek.
- A Ferrari csinált egy tökéletes versenyt, és valóban elég jól bánnak a gumikkal..bármi kijöhet versenytempóban nekik.
- Mercedes...sztem nincs miről beszélni érdemben, elég komoly vergődés árán hozzák a Hamilton dobogókat, főleg az etapok végei kínszenvedés, a Red Bull taktikai szabadosságához sehol nincsenek.
A Lotus majdnem olyan jó mint a Red Bull és a Ferrari, ami ütközést magasabb sebességvesztés nélkül kibírt Kimi Lotus-sza, az ész megáll volt. ...de ez a futam akkor sem volt meggyőző, náluk vagy nem ideális körülmények kellenek, vagy meleg, mert nagyon jó a gumikezelésük.
-McLaren...na ez érdekes. a franc se tudja....sztem nagyot gyengültek a versenyzőcserével minden téren, de vagy minőségi vergődés amit csinálnak
...vagy jól felépített pontmentő-korrigáló program, amíg meg nem ismerik a megváltozott felfüggesztést és a vele járó előnyöket és hátrányokat. -
#70869248
törölt tag
sztem továbbra is a vonórudas első a probléma oka, ahogy a Ferrari-nak is, úgy a McLaren-nek is meg kell fejtenie.
A szélcsatornában így-úgy deformálódó gumi nem áll össze fejben, elvileg csak fix felfüggesztés esetén mutatkozna a gumi rugalmassága, oldalról meg sztem nem fújják.
..és a hasmagasságos dologgal is nehezen kapcsolható.
A gumi formájának megváltozása már hamarabb elképzelhető nálam, de mivel a gumi keltette légörvények amúgy is katasztrofálisak, és leginkább kanyarokban mutatják a hatást..azt meg nehéz szélcsatornában szimulálni.
Sztem az első felfüggesztés hihetőbb, azt tanulni kell, és pályán...mert még szimulátorban sem nagyon lehet tesztelni, mivel kevés az adat amire a programot meg lehetne írni. -
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #525 üzenetére
Hamilton szvsz elég ideje élversenyző ahhoz hogy ne Senna árnyéka legyen, ...a Mercedes-nél nagyon komoly munka folyik, szinte kizártnak tartom a kivonulás felhőjét az elkövetkezendő 3-4 évben.
Nincs más komoly projekt, s DTM gurul félgőzzel, a Le Mans pihen prototipus szinten.
Nincs kizárva, hogy a Mercedes presztizst szeretne szerezni a nemzetközi motorsportban....és az F1 az első meglépendő lépcső. Gyakorlatilag minden adott, szabályváltozások motorok terén, élversenyzők, kiemelkedő szakemberek, komoly háttér.
...csak a gyári csapatok átkát lehetne felemlegetni ellentétes oldalon...legyen az a kisebb mozgástér innovációk, vagy szabályértelmezések terén, vagy általános rugalmatlanság....vagy ködbe vesző misztikum.
..érdekes módon minden más nemzetközi autó-motorsportban a gyártó jelenléte elengedhetetlennek tűnik a sikerhez....Superbike-MotoGp-WTCC-LMS.., az F1-ben ez rossz hatásfokkal működik.
De én nem gondolnám, hogy átok, vagy rugalmatlanság az oka....ez jelentkezne a többi ágazatban is.
A 'privát' csapatoknál a nagy tapasztalat, és stabil anyagi háttér, és a kialakult szakembergárda, valamint beszállítói szálak felveszik a versenyt egy gyár teljes jelenlétével szemben, adott esetben nem nyom többet a latban a még több pénz...
Hamilton szvsz már a saját jelenlétét építi, fontos dolog a példakép, de példaképe bárkinek lehet, saját legendát már kevesebbeknek sikerül kidolgozni....Hamilton-nak megvan hozzá mindene, szvsz régen túllépet Senna-n.
...persze sztem is zavarni fogja azért kicsit De attól még az ego már bőven dolgozik.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #534 üzenetére
sztem is túl óvatos volt, de egyáltalán nem tudom hibáztatni...Kimi megjárta, csak Vettel hozott rajta,..ami persze nem jó, de a nullázásnál jobb.
Lesz még versenypálya ahol kijöhet a tempó, kicsit valóban szokatlan volt Alonso hozzáállása, de én betudom annak hogy tudja az általános versenypályákon, van potencia a Ferrari-ban, Monaco meg ha nem pole, akkor rizikó. -
-
#70869248
törölt tag
Ez nagyon gáz volt, két oldalról nézve is.
1: veszélyes gumik.
2: jó verseny amikor nem kellett a gumikkal foglalkozni.Sztem a DRS és a KERS kiforrott és megérett már arra, hogy feleslegessé váljon a gumijáték.
-
#70869248
törölt tag
Ezt bszki érdekes volt, hogy Webber-nek persze hogy elcseszik a kerékcseréjét, de hogy ekkora probléma lesz belőle...pfff szegény csávó
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #672 üzenetére
Sztem jól fog járni a Lotus ha Kimi elmegy...a Lotus egy kisebb költségvetésű csapat, és jelenleg a méretükhöz képest megfizetnek egy híresen sokba kerülő versenyzőt.
Jóval kisebb csapat mint a Red Bull és a McLaren, és mégis megfizetnek egy világbajnokot.
..és eddig jól is tették, de sztem jól járnának egy váltással.
A végtelenségig nem fog tartani Kimi állandó pontszerzése, márpedig jelenleg egy nullázással az 4. helyre esne vissza, és Alonso/Hamilton erőből jobb....csak nullázgattak, míg Kimi nem.
Kimi el akar szerződni ez elég nyilvánvaló, tehát a kedve nem lesz fényes ha maradnia muszáj.
Jövőre pénz kell, a most érkező sok új dolog évközi fejlesztésére, és pláne az utána következő év csiszoltabb autójához.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #683 üzenetére
Én személy szerint kisebb problémát látok ebben, hiszen hiába mondja el ha nincs pénz megcsinálni.
Egyedul azért vol tebben fantázia (számomra), mert hittem hogy a Renault visszavásárolja a csapatot 2014-re, így hogy ez nem történik meg, sokkal fontosabb hogy egy csapat ne költsön erőn felül.
Ez a Kimi drukkereknek sem jó, mert semmi fejlődés nem lesz, és a Lotus drukkereknek sem uezen okból....inkább egy hanyatlás számolható. -
#70869248
törölt tag
Hasonlóan gondolom. Sztem ezt a bejelentést is a Lotus sürgeti, és indította el, mert ha Kimi megy akkor meg kell szerezni Hülkenberg-t, amíg megszerezhető...és én simán meg is tenném.
Kimi nagyon jó, természetes gyorsasága van, és mellé brutál kifinomult a szerzett rutinja..
De nagyon drága, ..csak akkor marasztalnám, ha a Renault komolyan gondolja a Lotus visszavásárlását.
Ami sztem elég kézenfekvő lenne, akár most akár két év múlva amikor a Honda is jön.De sztem a Ferrari ráért volna bőven a bejelentéssel, ha megteszik és Kimi lesz az, akkor sztem ezt a bejelentést a Lotus indította el, méghozzá kényszerből.
Hülkenberg megjárta 4 év alatt a Williams-t, a Force India-t, és most a Sauber-t (és jövőre megint vált )
Ez jó, és azért a Force India-nál meglépett egy fejlesztési lépcsőt évben.
Én személy szerint nem vagyok tőle elájulva, de azért bőven jó, és az egyik legjobb megszerezhető ár/érték arányú versenyző.
Grosjean-nal nem rossz felállás, van benne lehetőség.Bianchi nem rossz, de nagyon hullámzik, amit Frijns is csinált vele....tud villogni, de szvsz leül mint iszap ha nem megy minden pöpecül..
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
...és ki is esett volna mint a 2006-s Hamilton
szerk: meg lehetett volna csinálni sztem, de rizikós...a pálya másik pontján ha lehetőség adódik. Illetve a célegyenes végén, úgy ha úgy esik be Hulkenberg mellé, hogy elrontja annak a ráfordulását-kigyorsítását.
Necces..sztem megbeszélték a csapattal rádión, hogy max egy pozíciót nyernek, vagy büntetés, vagy nullázás.
Ez jött ki...egy jó alkalom ha adódik, vagy különben lekiséri a verseny végéig, sztem jó döntés volt.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Egyébként lett is volna benne logika, Vettel és Grosjean egyszerre cseréltek kereket, mindketten 24 kört kellett megtegyenek rajta, Kimi 6 körrel öregebb gumikon volt kint.
Elvileg(!) Grosjean-nak nagyobb esélye lett volna Vettel ellen....csak hiányzik a hit a csapatból szvsz.
Kimi 25 körös gumikon futotta a legjobb körét, Vettel a 22. körös gumiján, Grosjean 15 körös gumikon...végig Kimi mögött volt 1-1.4 másodpercre.
Sztem nagyobb eséllyel hajtotta volna meg Vettel-t...kicsi esély, de akkor is az, ha nem próbálják meg sosem lesz semmi, és így is lett. -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #868 üzenetére
Így viszont legalább biztos semmi lett.
Meg kellett volna próbálni, ki tudja...Vettel így szépen beosztotta a gumiját.
Ezt a befutót semmi nem veszélyeztette, ez sansz lett volna, Grosjean bajba sem igen kerül, csak ha túlfeszíti...de ez benne van Vettel-nél is.
Kimi pont ezt szokta kritizálni a csapatnál, azzal hogy nem hajlandó a 'ggét verdesni a földhöz egy dobogó miatt...több kell. -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #870 üzenetére
Sztem igen. Mit veszíthet?
...ha Grosjean-nak sikerül abból bármi lehet, ha elfogynak a gumik abból is csak nyerhet, ha a csatában belassulnak, abból is csak nyerhet,..sőt ha ütköznek abból is csak nyerhet.
..mi történik, ha nem engedi: megtartja a második helyet.
Na ismerve mekkorákat szokott vígadni a második helyen, sztem neki tök mindegy 2. vagy 3. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #872 üzenetére
hoho...itt már kicsit túlszínezted. Én azt mondtam hogy meg kellett volna próbálni.
Mivel valamit csak akkor veszítesz el igazán, ha meg sem próbálod megszerezni...ez persze nem minden esetre igaz, pl. Hamilton valóban sokat bukhatott volna ha erőszakosan támadja Hülkenberg-t, itt a nyereség nem fizet olyan mértékben, mint amit veszíthetsz.....DE még az is meg lett próbálva.Itt semmi nem történt. Kimi-nek sansza sem volt a 6 körrel öregebb gumikon, Grosjean tempójára meg nem derült fény, mert lekövette Kimi-t 1 másodperccel.
Nem azt mondtam hogy elkaphatták volna! Azt mondtam hogy jobban fizetett az a lehetőség, mint a jelenlegi helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
ez általában így van, ott ahol a technika 'butul' ott az emberi jellemző erősödik.
pl. a szárnyállás is kötött lenne, akkor is ez lenne a helyzet.
...persze a bonyolultsághoz is kell emberi jellemző, de az inkább a mérnököké, és a versenyző visszajelzései, osztható figyelme...meg mittomén mik kerülnek előtérbe, nem a hagyományos értelemben vett vezetői képesség.de szvsz a fogyasztás jellemzőbb lesz sajnos
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Lehet van rá esély, konkrétan most sztem az F1-n röhög mindenki akinek nincs benne érdekeltsége...de ha nem akkor az első kerékcserére az autót megemelő emberen röhögni fog egy fél világ...egy orrkúpcsere meg már nem is mondok ötletet.
Ez az autó...és nem csak itthon kiccsaládban, az egész világon egy f@szorrú autó, sry a stílusért, de ez az. Lehetne szépen mondani attól még az. -
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #1246 üzenetére
sztem nem.
A több lóerő, több tapadással kell hogy járjon, mert egyébként most azt látnánk hogy pörögnek a Mercik kigyorson.
Sztem előrébb tartanak az autó teljesítményhatárának elérésében, azaz jobban értik a részleteket.
Amikor arról beszélnek hogy erősebb, az olyan bebetonozottnak tűnik, hiszen az talán az egész évre kihat. De most amikor még nem élen járatják a motorokat, sztem nem lehet ilyen végleges véleményt alkotni.
Lehet hogy erősebb, bár sztem nem ennyi, de én a véleményt magát nem érzem időszerűnek....túl korai, egy ilyen nyilatkozatot tenni könnyű... -
#70869248
törölt tag
hááát jóárnyék.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #1333 üzenetére
lassítás. Ennek az egésznek valahol ez a célja, már a bordázott gumik is ezért születtek.
Egy nem veszélyes, de változatos és izgalmas F1.
Hasonló lehetne mint régen, időmérőn sokkal erősebb autók mint futamon, ami nem feltételen baj, de nem ezt akarják.
Én erre gondolok. -
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #1358 üzenetére
Ez mekkora vicc lenne.
Ennél jobban semmi nem támasztaná alá hogy az F1 piaci termék, nem pedig sport. Ezek versenyautók, ha ilyen a hangja, akkor ilyen a hangja, minden elem, így a kipufogó hajlításai is, a gázlengést, a gyorsaságot szolgálja a megadott keretek közt.
A hang semmilyen célt nem szolgál csak az úri nagyközönség kívánságát.
szégyen. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #1363 üzenetére
Nem tudom miről van szó
Ezek a hangok ilyenek, ha ezen változtatnak azt nyilván a nézők miatt teszik, és ez nekem nem tetszik.
A nézők legyenek a sportért ne fordítva. -
#70869248
törölt tag
válasz Malachi #1366 üzenetére
a legtöbben tévén nézik, a nézőszám minden pályán csökken.
Persze ettől még nem kell őket letojni, de ezt akkor kellene mondani, amikor a futamot olyan időpontokra tolják, hogy a földrajzilag célzott tévénézőknek ne kelljen nagyon korán felkelni ..és ezzel pont letojják a kintlévőket.
Nálam csöppet sem számít a hang, kijártam MotoGp futamokra, és amikor kétütemről négyütemre váltottak nagyon megváltozott a hang, féktávon meg kifejezetten röhejes volt...(fingóhang ahogy a motorfékhatást próbálták kezelni elektronikával)
Ezek meg ilyenek nyitott rendszer mellett, a kipufogó a helytakarékosság és hatékonyság miatt olyan amilyen.
Most legyen benne valami extra azért hogy a nézőknek jobban tessék?[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Malachi #1371 üzenetére
Akkor valahol egyről beszélünk, ezekben az időkben szó sem lehetett arról hogy a nézőknek csinálják a hangot.
Szó sem lehetett arról hogy az összes csapatot ezerkilóméterre utaztassák, mert ott többet fizetnek, és bizonyos pályák meg kiessenek mert azok nem tudnak annyit fizetni...és még Ecclestone magyaráz, meg igaza van?
Ő csinált piaci terméket az F1-ből aminek komoly hátrányai vannak, pl. a nézők szórakoztatása a gumik játékával, az előzések száma a fogyaszthatóság miatt, a biztonsági megszorítások, hogy nehogy véletlenül meghaljon valaki..
Ezek hogy fordulhattak volna elő régebben? A hőskorban is voltak ronda autók, sőt...ha azt gondolták hogy gyorsabb lesz akkor ultrarondák, a Ferrari is.
Most az esztétika is számít, az orrkúpokat is másképpen terveztetik meg jövőre, pedig ezek bár ocsmányak, röhejesek..de az adott korlátok között a hatékonyságot szolgálják.
Nem mindig volt piaci termékszaga az F1-nek, és a 'cirkusz' most egy kicsit pejoratív[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #1383 üzenetére
rendezzenek IndyCart,...vagy aki akarja nézheti nincs megtiltva.
A kilátogató nézők száma nem tétel, Korea pl.
Ahogy írtam, ha megváltoztatják művileg csak a nézők kedvéért,..tehát nem a sebesség, köridő kedvéért. na az nem fog igazán tetszeni. ...az is kolompszagú lesz, mint a 6 futamon 6 különböző győztes esete.
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magisk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Nyaralás topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Playstation 5 ( ps5 ) kontroller
- Amd Fx-4100 (4mag / 4 szál / 3.6GHz)
- LG 27UK650-W 4K LED monitor, IPS gamer monitor, 27", 3840x2160, pivot (álló), HDR, freesync, 16:9
- ASUS ROG MAXIMUS Z690 APEX - garanciás, fullos csomag
- ASUS RT-AX86U AX5700 WiFi 6 gigabit AiMesh OFDMA mobile gaming 2.5G Wan link aggregation