- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
gp Több mint négy és fél év telt el az utolsó rész óta, szóval ideje lenne megkapni a folytatást.
-
Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
it Az IDC szerint az Apple 6,6 százalékkal kevesebb mobilt tudott leszállítani Kínában az első negyedév során – a Counterpoint 19 százalékos visszaesést említ.
-
Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
ph Az Elite és Plus sorozat az év második felében debütál az egyes notebookokban.
-
Mobilarena
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mike-
addikt
-
-Mike-
addikt
Egyébként így magunk között szerintem ezt Kimi ismét behúzza. Kb olyan könnyedén mint Melbourne-t. Jó az autó, most már egy körön is, versenyben még jobb, sárga gumin a legjobb, nagyon sanszos. Lotusék nagyon mondták Maláj után, hogy majd Kínában elől lesznek, odapirítanak, nem nagyon hittem el, de igazat beszéltek úgy tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
Qorthral
őstag
Maláj előtt is mindenki azt mondta, hogy Kimi fél kézzel is behúzza, főleg az erős pénteki nap után. Itt most az látszott pénteken, hogy egy körön nagyon gyors, versenytempóban pedig némileg elmarad a Merci/Ferrari/RBR hármastól. Nos, egy körön valóban gyors. Szerintem tempója nincs a győzelemhez, ha behúzza, akkor a kevesebb kerékcsere lesz az oka.
Hamilton - Alonso - Kimi/Vettel.PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
-Mike-
addikt
válasz Qorthral #408 üzenetére
Meglátjuk. Én most megnéztem a tavalyi futamot is, remélem most már nem próbálják meg a 29. körtől végigvinni Kimit, az egy eléggé elcseszett taktika volt, de legalább két kör alatt másodikból lett 12. Ami miatt még megnéztem, mert baszta a csőröm, hogy a háttérben ott voltak e azok a házak. Ott, csak a nagy szmog miatt alig lehetett látni időmérőn/versenyen.
Amúgy feltűnt már valakinek, hogy nincs Szabó Robi? Csak nekem hiányzik? -
Qorthral
őstag
Nem volt elég Kimi a győzelemhez. Alonso simán behúzta, imponáló módon. Kimi is jól ment, ahogy Lewis is. Külön öröm látni, hogy a Merci egész versenyképes, csak ne essenek vissza, mint tavaly. Ja, és a műszaki hibák terén is kicsit javulhatnának. A McLaren még mindig hátul, de javulnak, főleg Buttonnal. Kiszámíthatatlan, mi lesz a következő versenyeken.
Bahreinben nagyon jó lehet a Lotus, de vajon mit tud majd a Ferrari/RBR/Merci?
Eddig az év hasonlóan indul a tavalyihoz: 3 futam, 3 győztes pilóta 3 csapatból. Csak így tovább!
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
-Mike-
addikt
Állítólag Bahreintől péntekenként beül Kovalainen. Valakinek meg kell mondania mitől nem megy a taliga.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Qorthral #410 üzenetére
Bahreinben pedig jöhetne a negyedik csapat negyedik győztese. A Mercedesnek szerintem feküdni fog a pálya, bár az nagyobb kérdés, hogy a gumikra mennyire sikerül majd vigyázniuk a 30+ fokban.
Mike: Mennyivel előzte meg Bianchi Pic-et?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Egy kis érdekesség: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tkesy
őstag
Az origo F1-es twitter-én azt írják, hogy a Porsche megerősítette Webber leszerződtetését...
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Malachi
addikt
sziasztok!
köszi, hogy itt lehetek!
amott unom a hiriget, itt tudom, hogy nem lesz ilyen. erről ennyit, szót se róla.
várom a hétvégét!
Nincs mit!
[ Módosította: Oliverda ]
-
-Mike-
addikt
-
Qorthral
őstag
Üdv a klubban!
Mit vártok Bahreintől?
Pokoli meleg lesz, eső lényegében kizárt. A két gumikeverék a Kínában is használt közepes illetve a most bemutatkozó kemény lesz. Az eddigi futamok főleg a kopásról szóltak, ez szerintem itt sem lesz másként, hiába a kemény keverék. Az amúgy is a tavalyi közepesnek fele meg leginkább. Valószínűsítem, hogy nagyon erős lesz a Lotus, főleg Kimivel persze, bár lassan Romain is magára talál majd talán. A többiek kérdőjelesek.
Mindenesetre 3 futam után a gumikezelés szvsz így állítható sorba:
Lotus > McLaren > Ferrari > Red Bull > Mercedes
Míg a kvalisebesség:
Red Bull > Merci > Ferrari > Lotus > McLaren
A versenytempó pedig:
Ferrari > Lotus = Red Bull > Merci > McLaren
Ezek alapján Kimi győzelmet várok, továbbá Alonso és Vettel harcát a maradék két dobogós helyért. A nagy kérdőjel a Merci, bennük van 2 erős pontszerzés, de a dobogó szerintem most nem lesz meg.
Rajtsorrend: Vettel, Hamilton, Webber, Alonso, Kimi, Massa
Ami a többieket illeti, nem lepne meg, ha Hulk/DIR/Sutil valamelyike meglepetést okozna.
(Valószínűleg Sutil vagy Hulk, mert őket most eladom a ligában )PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Oliverda
félisten
válasz Qorthral #425 üzenetére
Szerintem időmérős tempóban az RB és a Mercedes kb. ugyanazt tudja, bár ezt így nehéz meghatározni, mert nem tudni, hogy ehhez mennyit tesz hozzá a pilóta.
Kíváncsi vagyok, hogy a hőség mennyire fogja megkavarni az eddig látottakat. Plusz előjöhetnek még eddig nem tapasztalt megbízhatósági problémák is.
Most én is Raikkonen-re tennék, de Alonso újabb simának mondható győzelmén sem lepődnék meg túlzottan. Nem hiszem, hogy a Red Bull dominánsan ott tud majd lenni az élen. A McLaren-nek nem fog feküdni a pálya, míg a Mercedes-től valamivel jobb (verseny)tempót várok mint az elmúlt hétvégén.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
tkesy
őstag
válasz Qorthral #425 üzenetére
Rajtsorrend:
1. sor: Hamilton = Vettel,
2. sor: Kimi, Alonso,
3. sor: Rosberg, Webber,
4. sor: Massa, Gro,
aztán Ric/Hulk/DIR/Sutil/Button között fog eldölni ki jut egyáltalán be a Q3-ba... gyanítom (bár reménykedek benne, hogy mégsem), de megint hasonló Q3-at fogunk látni mint Kínában, és Button, akárhonnan is indul, megpróbálja 1-el kevesebb kiállással megoldani a futamot... De ettől függetlenül, ha nem is a mostani nagydíjon, de szvsz (bár remélem nem lesz igazam) legkésőbb a monacoi futamon meg fog szakadni a McLaren 61 futam óta tartó pontszerző sorozata...A futamot meg minimális előnnyel, de Alonso behúzza, Kimi v Vettel előtt, majd LH és a többiek... ha nincs senkinek műszaki hibája / ütközése...
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Oliverda
félisten
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #425 üzenetére
- Red Bull a legjobb autó szvsz.
Nagyon bátran játszanak a taktikával....Vettel elsőnek cserél száradó pályán slick-re, vagy az idei élcsapatok közül bevállalják a közepes keveréken rajtolást, azaz szembe mennek a közvetlen riválisokkal.
Szokatlanul szabadon taktikáznak...de a tempójuk alapján is a Red Bull-t gondolom minden pályán a legesélyesebbnek.
- A Ferrari csinált egy tökéletes versenyt, és valóban elég jól bánnak a gumikkal..bármi kijöhet versenytempóban nekik.
- Mercedes...sztem nincs miről beszélni érdemben, elég komoly vergődés árán hozzák a Hamilton dobogókat, főleg az etapok végei kínszenvedés, a Red Bull taktikai szabadosságához sehol nincsenek.
A Lotus majdnem olyan jó mint a Red Bull és a Ferrari, ami ütközést magasabb sebességvesztés nélkül kibírt Kimi Lotus-sza, az ész megáll volt. ...de ez a futam akkor sem volt meggyőző, náluk vagy nem ideális körülmények kellenek, vagy meleg, mert nagyon jó a gumikezelésük.
-McLaren...na ez érdekes. a franc se tudja....sztem nagyot gyengültek a versenyzőcserével minden téren, de vagy minőségi vergődés amit csinálnak
...vagy jól felépített pontmentő-korrigáló program, amíg meg nem ismerik a megváltozott felfüggesztést és a vele járó előnyöket és hátrányokat. -
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #429 üzenetére
"bevállalják a közepes keveréken rajtolást, azaz szembe mennek a közvetlen riválisokkal."
Pont azért tették mert lassabbak voltak náluk. Egy körön Kínában csak a 4. legjobb autó volt a RB. És összességében sem hinném hogy a legjobbak lennének. Malájban Vettel azzal hogy hamar felrakta a slicket csak bukott, kockáztatás volt ami nekem inkább azt jelenti hogy nem voltak magabiztosak. Sajnos nem tudjuk mi lett volna Malájban ha Alonso nem esik ki.. Kína alapján, ahol spórolva verte Hamiltont, azt gondolom nyerhetett is volna erőből. És akkor csak az első futamon volt megverve Kimi által, akinek előnyösebb volt a taktikája.
Én tempót tekintve a Ferrarit és Lotust tartom a legjobbnak, hogy ehhez mennyit tesz hozzá Alonso és Kimi mondjuk Vettellel szemben, azt nem tudom. Vagy inkább azt mondom hogy mind a 4 élcsapatban van egy pilóta aki ki tudja autózni a technikát. Alonso, Vettel, Kimi és Hamilton szerintem mind a négyen olyan szinten versenyeznek hogy az egymáshoz viszonyított eredményeik alapján lehet következtetni a technikai erősorrendre is. Bár talán Alonso mindhármójuknál többet tesz hozzá egy leheletnyivel.. ezt elismerem.
Szal a lényeg amit akarok mondani hogy szerintem nem a RB a legjobb vas.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #430 üzenetére
Kezd körvonalazódni de még várni kellene pár versenyt. Én úgy látom, hogy eddig nagyon pálya de legfőképp hőmérséklet függő. A Lotus nagyon gyors, jól működik alacsony tapadású pályán, de lehet, hogy extrém melegben is. Ferrarin sokat javítottak, az egy körös tempójukon mindenképp, de versenytávon is találtak még sebességet, eddig minden körülmények között jól mentek. Mercedes, ahogy Rosberg is említette a Kína utáni blogjában, már a hátsó gumit nem eszi a kocsi (annyira), elég jó alapot tudtak ők is összehozni. Red Bull eddig közepes, de bennük látom a legnagyobb fejlesztést és szerintem még nem villantottak akkorát amekkorát tudnak. De a kínai taktikát én is azzal magyaráznám, hogy nincs meg az a fölényük mint eddig így kénytelenek ilyen apróbb trükkökkel kicsit gyorsítani magukon vagy a többieket más taktikázásba kényszeríteni.
[ Szerkesztve ]
-
tkesy
őstag
na erre kiváncsi vagyok, hogy tényleg ez-e a lassúságuk oka, és ha igen, akkor ki-e tudják javítnai...
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
#70869248
törölt tag
sztem továbbra is a vonórudas első a probléma oka, ahogy a Ferrari-nak is, úgy a McLaren-nek is meg kell fejtenie.
A szélcsatornában így-úgy deformálódó gumi nem áll össze fejben, elvileg csak fix felfüggesztés esetén mutatkozna a gumi rugalmassága, oldalról meg sztem nem fújják.
..és a hasmagasságos dologgal is nehezen kapcsolható.
A gumi formájának megváltozása már hamarabb elképzelhető nálam, de mivel a gumi keltette légörvények amúgy is katasztrofálisak, és leginkább kanyarokban mutatják a hatást..azt meg nehéz szélcsatornában szimulálni.
Sztem az első felfüggesztés hihetőbb, azt tanulni kell, és pályán...mert még szimulátorban sem nagyon lehet tesztelni, mivel kevés az adat amire a programot meg lehetne írni. -
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
IreN!CuS
őstag
Hamiltonos Q&A az f1.com-on
"Q: Your lapse in Malaysia when trying to pit at the wrong team caused much laughter. But in reality, how much contact do you still have with McLaren? You’ve grown up with them so a new contract can hardly cut off such deep roots…
LH: I went to see them in Australia. But I also tried to see them in Jerez, at the test, and there Sam Michael threw me out of the garage. That wasn’t very positive and I don’t feel very good about that. Martin (Whitmarsh) has been great and I have to say that I haven’t had enough contact, so I will give Martin a call. "Az kemény
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #437 üzenetére
Azért később csak megtalálta a módját, hogy beköszönjön.
„Talán az a legnagyobb meglepetés eddig számomra, hogy hol állunk a McLarenhez képest” - nyilatkozta a Forma-1 hivatalos honlapjának. „A tavalyi év végén nagyszerű volt az autójuk, mi voltunk a leggyorsabbak. És amikor nincsenek nagy szabályváltozások a következő szezon előtt, akkor általában át is menthető ez a teljesítmény a következő évre. Emiatt most ismét nekik kellene lenniük a legjobbaknak, de számomra ismeretlen okokból kifolyólag ez mégsem így van. Ám ez immár nem az én problémám!”
„Ezzel szemben nézzük meg a Mercedest: tavaly sehol sem voltak, most mégis pole pozíciót szereztünk. Azt gondoltam, hogy lassú, de biztos fejlődésen fogunk átmenni, de ez a folyamat sokkal gyorsabb, mint arra számítottam.”
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
IreN!CuS
őstag
válasz Oliverda #438 üzenetére
Igen olvastam az angol cikkben , gondolom onnan vették át.És igaza is van mert a Meki szerintem elkúrta ezt az évet ezzel a felfüggesztéses mizériával .
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-Mike-
addikt
-
-Mike-
addikt
-
-Mike-
addikt
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #444 üzenetére
Még mindig nem tudom elhinni a tavalyi Barcelonai győzelmét. Az összes csapat által legjobban ismert, legjobban "felsetupolható" pályán tudott erőből nyerni. Most meg sehol sincs a Williams.. tuti megrendezett volt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tkesy
őstag
válasz Motion_Blur #445 üzenetére
Mondjuk arra kiváncsi lennék, hogy Hamilton-t is meg tudta volna verni vagy sem...
[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
IreN!CuS
őstag
Hami azért csak megverte Rosit....
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #447 üzenetére
Max a 7.-8. helyre vártam. Jó eredmény, de teletankkal nagyon lomhán mozog a Mercedes. Csak a verseny második felében kezd feléledni a vas, addig csak a tojáson lépkedés megy.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Versenytempóban a RB-Ferrari-Lotus nagyon együtt mozgott ma. Vettel győzelme azért tűnt ennyire egyszerűnek mert a Lotusok nagyon hátulról jöttek és ugye Alonso gyakorlatilag pár kör után kiesett..
A Merci még mindig nem tudott előre lépni, hiába a pole, versenytempóban Force India - McLaren szint egyelőre.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #449 üzenetére
Kíváncsi vagyok, hogy a barcelonai nagyobb csomagok mennyire fogják átrendezni az erőviszonyokat.
Mindenesetre az érdekes, hogy Hamilton most egy ponttal előrébb van mint a tavalyi év ugyanezen szakában, pedig az autója egyértelműen gyengébb. Ennyit számítanak a jó kerékcserék.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- iPhone topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Google Chromecast topic
- Apple notebookok
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Külpolitika
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD
- GAMER PC - GTX 1080 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 240GB SSD - 1TB HDD
- IPhone 12 128GB 100% hibátlan gyári független akku 97%