- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 7 - nota bene
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MG4 menetpróba
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Mobilarena
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
tkesy
őstag
válasz FireKeeper #847 üzenetére
lehet... de titkon remélem valami opciót kötöttek a háttérben NH-el, hogy számítanak rá jövőre, ha sikerül megemelni súlyhatárt, csak ezt nem igazán akarják nyilvánoságra hozni...
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Pá
addikt
erősen kétlem, hogy a súlyhatár döntő kérdés lenne a dologban
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
tkesy
őstag
Hát a mai futam után, ha senki (McLaren, Lotus) nem mozdul rá NH-re, akkor elég nagy baj van a fejekben... (vagy igen jó szponzori háttere van valaki másnak...) Iszonyat jól csinálta, amit csinált...
Sauber is feltámadt a nyári szünet után, egy két ilyen futam, és nemcsak a FI-t hanem még a McLaren-t is utolérhetik... Akiknek nagy eséllyel tényleg nem lesz idén dobogójuk, hacsak vmi káosz futam be nem csúszik...
Mikor SP-nek szétment a jobb elsője, nem gondoltam volna, hogy az első futómű megússza sérülés nélkül...Azt hittem (fotelból persze könnyű) hogy RB és Merci picit rugalmasabban reagálja le a problémákat, gondolok itt főként Hamilton gumikopásos problémájára, és váltanak stratégiát, azt viszont nem tudom miért kardoskodott NR LH előtt, mikor leszakadt az orrkúpja... vagy tényleg ennyire lassú volt abban a körben LH, hogy még így sem tudott elmenni mellette?
Lotus rádiózása is kicsit furcsa volt... Úgy látszik EB tényleg a szívére vette KR "kitálalását"...
[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Pá
addikt
Az már tavaly óra látszik, hogy az új generációból Hulkenbergben van a legnagyobb fantázia. Igazából én azt vártam volna, hogy tavaly őt fogja leigazolni a Meki Hamilton helyére.
Sztem simán hülyék a mekinél, ha megint veszni hagyják. Nem azt mondom, hogy Perez rossz vagy ilyesmi, mert annyira nem az, de sztem Hulkkel sokkal többre mennének.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
Az első kanyar nagyon feküdt a Saubernek, plusz a végsebesség is elég jó volt. Hülkenberg leginkább ennek köszönheti, hogy a hosszú egyenesben senki nem tudott elmenni mellette, máshol pedig annyira nem volt lassú, hogy meg lehessen előzni. Aki véletlenül lenyomta a célegyenesben, azt lazán visszaelőzte a hosszúban.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Malachi
addikt
a teljes igazsághoz hozzátartozik, hogy Grozsé ugye elszúrta azt a kanyart, Kimi elment melette, és utána a francia követelte, hogy eressze vissza, ha jól jött le nekem. erre kapta az így már érthető üzeneteket a boxból, hogy "jobb vagy nála, akkor menj el mellette", stb. így kerek a történet.
de Kimi nem volt boldog a befutó után, egyáltalán nem. mondjuk jellemző is rá, meg érthető is.
-
-Mike-
addikt
Nem követelte Grosjean, neki szólt Komatsu (versenymérnöke), hogy gyorsabb vagy nála, erre szólt vissza, hogy nem tud gyorsabb lenni és szólt közbe ezután a csapatfőnök. Mindenképpen leakarták "alázni", de Kimi is maxon ment, Gro is, nem lehet ilyen egyenlített körülmények között Kimit megverni. Ha kiakarnak vele cseszni, nem fogják teljesen felkészíteni Japánra Kimi autóját. Bár csapaton belül van egy Raikkönen csapat is, ők biztos nem fogják ezt hagyni.
-
-Mike-
addikt
Jó helyen volt az onboard ezen a versenyen, aki tudja szedje le így a versenyt. Öröm volt nézni, ahogy Alonso majd Hamilton küszködött Hülkenberg mögött. 100%ot adtak ki magukból. De valahogy olyan érzésem támadt, hogy ezt a szitut egy 2006-os GP2-es Hamilton a második próbálkozásra csuklóból megcsinálná. Hm.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
...és ki is esett volna mint a 2006-s Hamilton
szerk: meg lehetett volna csinálni sztem, de rizikós...a pálya másik pontján ha lehetőség adódik. Illetve a célegyenes végén, úgy ha úgy esik be Hulkenberg mellé, hogy elrontja annak a ráfordulását-kigyorsítását.
Necces..sztem megbeszélték a csapattal rádión, hogy max egy pozíciót nyernek, vagy büntetés, vagy nullázás.
Ez jött ki...egy jó alkalom ha adódik, vagy különben lekiséri a verseny végéig, sztem jó döntés volt.[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz #70869248 #861 üzenetére
Nagyon erős volt a pálya közepén Hamilton és a Merci. Az utolsó gyors jobbosban sokszor ott fordult Nico seggében, KERSe is volt, na mondom ez innen megvan. Aztán mégsem, a kigyorsítása nem volt jó sosem lassú kanyarból (1es és 3asból). De nagyon jó volt nézni ahogy feszült.
[ Szerkesztve ]
-
FireKeeper
nagyúr
Twitteren azt csiripelik Brawn megy a McLarenhez es Lowe veszi át a helyét a Mercedesnél
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 IV || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Oliverda
félisten
válasz FireKeeper #863 üzenetére
Érdekes fordulat lenne. Egy ideje már téma nála a visszavonulás, így elsőre nem annyira hihető a pletyka. A Williamsnél még éppen el tudtam volna képzelni, de a McLarenhez szvsz valahogy nem illik a személye.
A másik kérdés a pozíció: Whitmarsh helyett vagy alá érkezne. Az előbbit még el tudnám képzelni, míg az utóbbit már kevésbé.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Érdekes hogy Alonso kétszer is simán elment Hamilton mellett, de egyszer se védte le a belső ívet
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
Egyébként lett is volna benne logika, Vettel és Grosjean egyszerre cseréltek kereket, mindketten 24 kört kellett megtegyenek rajta, Kimi 6 körrel öregebb gumikon volt kint.
Elvileg(!) Grosjean-nak nagyobb esélye lett volna Vettel ellen....csak hiányzik a hit a csapatból szvsz.
Kimi 25 körös gumikon futotta a legjobb körét, Vettel a 22. körös gumiján, Grosjean 15 körös gumikon...végig Kimi mögött volt 1-1.4 másodpercre.
Sztem nagyobb eséllyel hajtotta volna meg Vettel-t...kicsi esély, de akkor is az, ha nem próbálják meg sosem lesz semmi, és így is lett. -
Qorthral
őstag
válasz #70869248 #867 üzenetére
Igaz, hogy némileg gyorsabb tudott volna lenni, de (legalább) két fontos oka is lehetett annak, hogy nem alkalmaztak csapatutasítást:
1. Grosjean sem lett volna elég gyors. Vettel vagy fél másodperccel jobb tempót ment a végén Kiminél és legalább ennyi volt szerintem még benne. Szvsz a Lotusnál ezt tudták (már abból is sejthették, hogy GRO a verseny elején sem bírta a lépést Vettellel), kár lett volna amiatt a 2-3 tized miatt cserélni.
2. Kimi soha nem engedte volna el Grosjeant utasításra. Korábban sem, de így, hogy elmegy a csapattól és kicsit megromlott a viszony, végképp nem. A Lotus magát járatta volna le azzal, ha rászólnak Kimire, ő meg fittyet hány rá, neadjisten még vissza is szól ("Leave me alone,... ") .Motion_Blur: Ezt én sem értem. Direkt nem zárta le, de vajon miért? Az első esetben még jobban elhiszem, hogy biztos volt benne, ha belül fordul, a másik egyenesben Lewis elkapja a sokkal jobb kigyorsítással, na de a 2. egyenes végén miért nem fogta a belső ívet?
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #868 üzenetére
Így viszont legalább biztos semmi lett.
Meg kellett volna próbálni, ki tudja...Vettel így szépen beosztotta a gumiját.
Ezt a befutót semmi nem veszélyeztette, ez sansz lett volna, Grosjean bajba sem igen kerül, csak ha túlfeszíti...de ez benne van Vettel-nél is.
Kimi pont ezt szokta kritizálni a csapatnál, azzal hogy nem hajlandó a 'ggét verdesni a földhöz egy dobogó miatt...több kell. -
Qorthral
őstag
válasz #70869248 #869 üzenetére
Ezt értem, meg még egyet is értek veled az elvet illetően, de akkor visszakérdezek:
Szerinted Kimi elengedte volna Grosjeant, ha rászólnak, hogy: "Kimi, Romain is faster than you, please confirm you understand this message." ?[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #870 üzenetére
Sztem igen. Mit veszíthet?
...ha Grosjean-nak sikerül abból bármi lehet, ha elfogynak a gumik abból is csak nyerhet, ha a csatában belassulnak, abból is csak nyerhet,..sőt ha ütköznek abból is csak nyerhet.
..mi történik, ha nem engedi: megtartja a második helyet.
Na ismerve mekkorákat szokott vígadni a második helyen, sztem neki tök mindegy 2. vagy 3. -
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #871 üzenetére
Akkor most mégse gyorsabb autó a RB a Lotusnál? Te sem gondold komolyan hogy Gro elkaphatta volna Vettelt... nem értem miért fáj ennyire hogy Kimi Gro előtt végzett, még ha mázlival is. Bár ebből csak annyi volt mázli hogy közvetlenül mögé került, a franciának nem kellett volna hibáznia, vagy ha annyival gyorsabb akkor miért nem előzte vissza a csapattársát. Minden adott volt hozzá, még hergelték is Kimi ellen.
Úgy érzem az írásaidból hogy "picit" elvakít a Kimi iránti ellenszenved. Vagy a Gro melletti kiállásod. Nem volt abban realitás hogy elkapják Vettelt, ezt Te is tudod.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Qorthral
őstag
válasz #70869248 #871 üzenetére
Ha én lettem volna a döntéshozó szerepében, nem utasítom Kimit. Nem azért, mert nem hallgatott volna rá, vagy mert Ő a nagyobb nevű, a pontversenyben előrébb álló pilóta, hanem egyszerűen azért, mert Grosjean magának köszönhette, hogy Kimi mögé került. Persze Raikkönennnek szerencséje volt az SC-vel, de ha GRO gyorsabb lett volna egyértelműen, akkor az SC utáni egy körben már meglép annyira, hogy Kimi ne tudjon próbálkozni. Ezzel szemben hibázott, megelőzték, viselje a következményeit. Ha meg Ő volt a gyorsabb, akkor miért nem előzte vissza magától Kimit, ha a lassabb finnek sikerült ellene a manőver? Sztem nem volt jogos a követelése, és bármi is volt az oka, a Lotus helyesen döntött, hogy nem alkalmaztak csapatutasítást.
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #872 üzenetére
hoho...itt már kicsit túlszínezted. Én azt mondtam hogy meg kellett volna próbálni.
Mivel valamit csak akkor veszítesz el igazán, ha meg sem próbálod megszerezni...ez persze nem minden esetre igaz, pl. Hamilton valóban sokat bukhatott volna ha erőszakosan támadja Hülkenberg-t, itt a nyereség nem fizet olyan mértékben, mint amit veszíthetsz.....DE még az is meg lett próbálva.Itt semmi nem történt. Kimi-nek sansza sem volt a 6 körrel öregebb gumikon, Grosjean tempójára meg nem derült fény, mert lekövette Kimi-t 1 másodperccel.
Nem azt mondtam hogy elkaphatták volna! Azt mondtam hogy jobban fizetett az a lehetőség, mint a jelenlegi helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #866 üzenetére
Nem volt egy harcos típus aznap. Ez is ugyanolyan rejtély mint az, amikor Hamilton elment Hülk mellett majd az egyeneseben mintha elrántotta volna és visszaállt mögé, mintha taktikázott volna a drs-el, mint oly sok pályán de nem jött össze.
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Megnéztem Rush-t. Nálam 7/10. Szerencsére nem igazán érződik rajta a hollywoodi hatás, és Lauda karaktere elég erős lett, plusz az eredeti felvételek bevágása is tetszett.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz Oliverda #881 üzenetére
Amikor Hunt nézi a TV-ben a balesetet? Az lehet. Bár miután megnéztem a filmet néztem egy rakat kapcsolódó videót és láttam, hogy elég hasonló scenéket forgattak, mint az eredeti footage-ek, pl. a balesetet oldalról a fák közül. De mondjuk ha eredetiket tettek be itt-ott, akkor mégjobb, majd ha kijön otthon a TV-n szétnézem
Malachi: én is bírtam volna még nézni verseny jeleneteket (bár sokszor kimerült abban, hogy rángatták a kamerát), de valószínüleg úgy akarták belőni az egyensúlyt a technika és a drámaiság határán, hogy egy nem F1 fan is élvezze a filmet.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Oliverda
félisten
Azért azt szem előtt kell tartani, hogy ez nem egy dokumentum film, és egy szélesebb réteget céloz meg.
Én leginkább azt hiányoltam, hogy Lauda első címének megszerzéséről jóformán egy szó sem esett benne, vagy a 74-es Ferraris vergődésről. Ezeket lenyomhatták volna 3-4 percben.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
[ Szerkesztve ]
-
tkesy
őstag
Na, valami beindult a Honda érkezésével... Már csak RB, NH és egy tőkeerős főszponzor kellene, hogy legyen a bevásárlólista elején...
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
-Mike-
addikt
Q után
Mark Webber (1/1)
"Nagyszerű pálya, mindig élvezzük rajta a vezetést. ... Klassz, hogy pole pozícióval inthetek búcsút Suzukának. Remek pálya, a ma az első szektorban tapasztalt érzést soha nem fogom elfelejteni, erre vagyunk kiéhezve, erről szól a professzionalizmus – itt vezetni igazi fénypont."
Az első kanyar után az S-eket gázelvételekkel csinálta végig, legközelebb csak a degnernél fékezett, azért az egy komoly érzés lehetett, még onboardból is bizsergető hát még milyen lehetett cockpitből.
[ Szerkesztve ]
-
FireKeeper
nagyúr
Tom Wilkinson azt csiripelte hogy Hülk helye biztosnak tűnik a Lotusnál, de várhatóan csak Abu Dhabi-ban jön majd a bejelentés. nem néz ki rosszank egy Gro-Hülk páros nekik 14-ben, de én azért titkon reménykedek hogy észbe kap a Mclaren és lecserélik Perec-t Hülkenbergre. aztán ki tudja, 2015-ben Alo-Hülk, érdekes lenne, mondom ezt annak ellenére hogy nagyon szeretném ha Button maradhatna legalább egy Hondás idényre...
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 IV || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Oliverda
félisten
Mindez persze a riválisokkal sincs másképp. Az AMuS szerint a Lotus tulajdonosa, Gerard Lopez úgy számolja, a jelenlegi 174 millióról 2014-ben 201 millió euróra emelkednek kiadásaik. Csak viszonyításképpen: a McLaren az elmúlt évben 206 milliót, a Red Bull pedig 296 milliót költött, tehát az ilyen téren hátrányban lévő istállók számára valóban nem mindegy, hozzájutnak-e a kérdéses pénzekhez.
Durva hogy az RB majd másfélszer annyit költ mint a McLaren.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
tkesy
őstag
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
IreN!CuS
őstag
Pfej éppen most magyarázzák meg ,hogy Senna olyan Vettel csak legjobb autóval ment neki , és aljas szemét ember volt , erre egy ilyet belinkelni hát.....
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Oliverda
félisten
Daniil Kvyat gets 2014 Toro Rosso Formula 1 seat
Most hallom először ezt a nevet. Mondjuk idén nem követtem a GP3-at
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
Vettel megérdemelte?
Amúgy én azon az állásponton vagyok, hogy lehet szeretni, nem szeretni, de ha valaki képes 4 vb cím után is kételkedni bármiben is, hogy nem jó, autója miatt van, stb, annak valami nem százas odabenn. Tavaly év végén nagyjából oda lehetett adni neki a címet, mert ez az autó a tavalyi tovább fejlesztése, radikálisan nem nyúltak hozzá. De az eleje a szezonnak küzdelmes volt a nyári gumi változásig. A jövő év teljesen different story lesz.
Közben a lotusnál remek a hangulat:
-"Kimi, Get out of the fucking way!"
-"Don't shout fucking.... I get out of the way when I have a chance but not during fast corner." -
Malachi
addikt
abban szerintem csak a nagyon buták kételkednek, hogy nem jó. de én azért nem tágítok egyelőre azon elképzelésem mellől, hogy ha egy VB cím megnyerésének a nagyon leegyszerűsített egyenlete a pilóta+b kocsi+c csapatmunka+d taktika, akkor ebben az egyenletben a RB-nál mind a b, mind a c kiemelkedik a mezőnyből. és ez éppen elég ehhez a brutális teljesítményhez, évek óta, folyamatosan.
ezt amoda inkább nem írtam be, mert van ott egy-két Vettel gyűlölettől elvakult egyén, és nem akartam adni alájuk a lovat. aki egy négyszeres világbajnokot közepes pilótának tart, és ragaszkodik is ehhez, hát... azzal én nem szívesen kerülnék egy platformra.
azt számolgattam, hogy ha minden így marad, Vettel meg sem áll legalább tíz címig. nem tudom, hogyan tervezi a jövőt, hogy mikor próbálná majd ki magát idegen környezetben, más csapattal, más tervezővel. pedig de jó lenne! nem azért, mert rosszat akarnék neki, csak NAGYON szívesen megnézném, mit alkotna. egyre jobban érdekel a srác.
nagyon menő volt a végén az a kis showműsor.