- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Mobilarena
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pá
addikt
Nem a sisakot kell nézni, hanem a kiírást a TV-ben.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
válasz Frenky89 #300 üzenetére
Egyébként kisebb mérető CRT-n és is benéztem, de amikor már 1080p-ben tudtam nézni 42-es TV-n, látszott minden apró részlet és egyszer se volt olyan hogy nem tudtam ki-kicsoda.
De ez nem meglepő, focimeccsen is így van..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
Amúgy én az esetek 90%-ban track positionból állapítom meg, hogy kit látok.
A live timinget amúgy is majdhogynem többet nézem, mint az élőképet, ha rápillantok a képernyőre rögtön látom, hogy a pálya melyik részén vagyunk, kb milyen kocsik vannak a környéken és abból mindig be lehet lőni, hogy épp kiket látok. Sztem ez a leggyorsabb / legegyszerűbb. Nem kell ráfókuszálni sem a sisakra, rajtszámra, t-camra elég egy gyors átfogó pillantás a képre és képben vagy. Ha élhetek a képzavarral.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Thrawn
félisten
Grat Kiminek, szép volt!
A McLarent látván csak értetlenül nézek ki a fejemből. Időmérőn is 19-re lapot húztak, Button az utolsó pillanatban jutott tovább, versenyen meg nem voltak sehol
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Thrawn
félisten
válasz Oliverda #307 üzenetére
Szerintem hülyeség volt új autót fejleszteni az idei évre, mikor a tavalyi autó egész versenyképes lett év végére, használhatták volna kiindulási alapnak. Nagyon bíznak a folyamatos fejleszthetőségében, talán rámcáfolnak majd és összekapják magukat és az autót is.
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Oliverda
félisten
Amúgy Malajziában kicsit többet várok tőlük. Ott legalább már be lehet rakni fordítva a felfüggesztés elemét, mert nem annyira egyenetlen az aszfalt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
Pénteken eső, szombaton száraz, vasárnap zuhé.
Patent kis előrejelzés, készítsetek be egy doboz mini magnumot a versenyre, hosszú lesz. -
Qorthral
őstag
Wéber Gábor:
"Ugyan Melbourne messze nem jelent teljes képet az egész évre, de néhány dolgot érdemes majd figyelni Sepangban a múlt heti erősorrend ismeretében. A forróság és az agresszív aszfalt sok dolgot változtathat, de egyelőre Lotus-Ferrari-Red Bull élmezőny mögött jön a Mercedes, majd a Force India, utána a McLaren, Sauber, Toro Rosso hármas szinte teljesen együtt, a Williams a senki földjén, éppen a Marussia előtt és a Caterhammel a sor végén.
Néhány érdekesség a mezőny versenyteljesítményéből:
- Räikkönen Lotusa és di Resta Force Indiája ugyanazt a kétkiállásos stratégiát futották, de a Lotus átlagosan 1,2 mp-cel volt gyorsabb körönként,
- a McLaren és a Toro Rosso szinte egálban voltak a versenyen, Button és Vergne ugyanazon a taktikán 2mp különbséggel futottak be,
- Perez ugyan Button mögött végzett, de 5 hellyel hátrébb rajtolt csapattársánál, és a második kiállásnál még 20,8 mp-re volt tőle, amit a befutóig 1,7 mp-re csökkentett,
- Webber az ECU probléma miatt rengeteget bukott a rajtnál és az első két etapban, a 39. körre már 32 mp hátrány volt Vettellel szemben, azonban a befutóig ebből 7,5 mp-et ledolgozott, hibátlan autóval lett volna esélye a dobogóért harcolni, mégha Vettel valószínűleg nem hajtott már teljes erőbedobással az utolsó etapjában,
- Sutil és Bianchi az utolsó stintre szuperlágyat választottak, ám egyiküknek sem jött be (habár Bianchi ezzel a leggyorsabb szuperlágyon futott versenykört azért megcsípte): az első gyors kört követően rohamos tempóban vesztettek, Sutil 38,6 mp-et 12 kör alatt, míg Bianchi 31,6 mp-et 8 körön belül, Kimihez képest,
- Massa a második kiállását követően mindössze 2 mp-re volt Alonso mögött, ami a 41. körre 8,4 mp-re nőtt, a befutóig pedig 21 mp lett belőle,
- a Mercedes tempóját Hamilton/Alonso viszonylatban vizsgálva látszik, hogy a Mercedes sokat vesztett a tervezett kétkiállásos taktika miatti óvatosabb kezdésen (14,4 mp-et az első kiállásokat követően Alonsóval szemben), amit aztán háromra változtatva viszont nem tudtak tempóra váltani. Különösen Hamilton harmadik, mindössze 11 körös etapja volt csalódás a közepes keveréken, amikor annak ellenére nőtt a hátrány Alonsóhoz képest, hogy a spanyol 11 körrel öregebb gumikon autózott. Az utolsó etapban aztán nagyjából stagnált a különbség, az volt Lewis legjobb etapja, de a gumik még így is nagyon kiszámíthatatlanul működtek a W04-en,
- a Sauber teljesítménye nehezen belőhető, mert ugyan Gutierrez di Restával egyező kétkiállásos taktikán volt (szuperlágy-közepes-közepes), azonban a végére 54 mp hátrány szedett össze a skóthoz képest, ráadásul ebből több mint 30-at az utolsó kiállásukat követően. A mexikói még csak most tanulja az ipart, úgyhogy a teljes képhez Hülkenbergre is szükség lesz, de az látszik, hogy a Saubernek lesz dolga, ha meg akarják verni a Force Indiát, akik jelen pillanatban a Lotus után a legjobbnak tűnnek gumihasználat szempontjából."PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
-Mike-
addikt
HD First Time Ever REAL Eye-Level Camera FORMULA 1 | Lucas di Grassi
Na ez már kezd reális lenni..
-
IreN!CuS
őstag
Mennyire simán verné az egész mezőnyt a buta Meki a tavaly kocsival....Lotus is alig változtatott és simán elől vannak,jó tempóval.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-Mike-
addikt
Mindig megakartam kérdezni és már régóta zavar.
Amit futam után innen-onnan lelehet tölteni race full onboardot, az elején jó a hang de folyamatosan csúszik el a képhez képest. A vége felé már brutális a csúszás, 1-2mp vagy több. Ez mitől van? Mindenkinél így van? Orvosolni házilag lehet ezt egyszerűen?[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Azért az kicsit zavar volt az erőben hogy Hamilton jobb elsője szétszakadt az 3. edzés legvégére.
...
Force India vzz..
Hulk' sokat állt ahhoz képest nem rossz, de egy homály hogy mit megy futamon, a Williams gyenge,...de hogy a Force India honnan szedte a tempót idén?!ja, és Grosjean túlerőltette a végét, versenyen tényleg erősek lehetnek..
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Hamilton megint verte Rosberget...
A Sauber gyatra..
Romainnál valami nem százas...
Jules az alázógép...
..és di Resta.. viszlát![ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Grosjean-nál három dolgot tudok elképzelni:
- tudatosan visszafogják, logikája hogy tanuljon meg végigmenni a versenyen, eredménye, már több pontja van mint tavaly ilyenkor.
- az autója élesben tesztel, ez elég sokszor előfordul, motorsportban több, de autósportban is jópár példa van rá, amióta megszűntek a korlátlan tesztek.
-..lehet hogy soha nem áll össze mint versenyző, sokszor előfordul gyors versenyzőkkel is, hogy a pályájuk nem teljesedik ki, akár technikai okok (Solberg-WRC, Thompson-WTCC), akár peches csapatváltások (F1-ben sok példa), vagy fejben nem erősek, azaz olyankor is hibáznak amikor a karrierjük fordulópontot vehetne (Biaggi-MotoGp).
..mostanában Hamilton-ban is kicsit csalódok, holott gyors, és egész jól megy....de én sokkal többet láttam benne, még több tehetséget. -
IreN!CuS
őstag
What a race , baromi nagy volt
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
Másik topicba nem merem kifejteni a következőt :
Mint minden csapatnak a Mercinek is az a célja ,hogy megnyerje vagy legalább is minél tovább maradjon versenyben a Vb címekért.És mivel Rosberg nullázott az első futamon Hamiltonnak jobban jött/jöhet az a fránya 3 pont és már ezt próbálták mérlegelni a 2. futamon is.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Pá
addikt
válasz IreN!CuS #338 üzenetére
Szerintem a második futamon még korai eldönteni kit részesítsenek előnyben.
Főleg, ha az első futamon a pilóta önhibáján kívül esett ki...Teljesen fölösleges volt ez Ross Brawntól, mondanám, hogy csalódtam benne, de ez már megtörtént az előző pár évben. 3 pontért kb lenullázta a morált csapaton belül és csinált egy szar PR-t a Mercinek.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Qorthral
őstag
Egyetértek. Ami viszont homályos nekem, hogy Rosberg miért nem próbálta meg egyszer sem azt a támadástípust, amit Wéber Gábor is említett, azaz az első DRS zónában közel maradni, a másodikban pedig előzni. Mivel Hamilton a másodikban többször is visszaelőzte felteszem, hogy Rosberg is tudott volna ott előzni. Mivel gyorsabb volt, egy kör alatt elhúzhatott volna annyira, hogy elöl maradjon... Mielőtt RB rászólt, lerendezhette volna így a kérdést. Miért nem tette/próbálta meg? Tényleg abban a verzióban látott több esélyt, hogy már az első egyenesben előz?
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Pá
addikt
válasz Qorthral #340 üzenetére
Sztem Rosbergen kívül mindenkinek világos volt, hogy úgy kellett volna csinálni...
Amúgy tényleg jól kijött Vettel és Rosberg személyisége között a különbség, Nico valahogy nem az a vérbeli győztes tipus. Érdekes lesz majd megnézni, hogyha a szezon folyamán megismétlődik a szitu, csak Hamilton lesz hátul, hogy mi akkor mi lesz a lefolyása a dolognak...
Hamilton egyáltalán kap-e utasítást és ha kap mennyire fogja komolyan venni.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
IreN!CuS
őstag
Igen én is azt furcsáltam ,hogy még csak a 2. verseny szóval...még belefért volna szerintem.
Ami nagyon érdekes mind hidegben mind melegben jól b vizsgázott a Merci gumikezelése így ha találnék egy kis plusz sebességben simán beleszólhatnak a címért folyó csatába.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
#70869248
törölt tag
Nem gondolom, hogy a Mercedes-nek csinált szr reklámot, nekem pl. teljesen rendben volt, még akkor is ha futam közben azt éreztem Hamilton-nak el kellene engednie...
de valahol nekem ez egy nagyon erős döntésnek tűnt végül is, és ezért szimpatikus. Leginkább azért mert nem szétfele futnak a lovak, csapatként erőt mutatott végül is a 'drakói' döntés, és a fegyelem ahogy tartották magukat hozzá mindketten, és szimpatikus volt az alázat is, ahogy Hamilton kiszállt az autóból és viselkedett utána.
Az más kérdés hogy az F1 'görbe tükör' volt ez a dobogó, über gáz.
Nekem ez mellett szimpatikus volt Vettel viselkedése is, szvsz(!) szégyen volt amit megcsinált a csapattal és Webber-l, de vállalta amit csinált, igazából nem volt benne sunnyogás.
Annak ellenére, hogy Webber-é a szimpátiám a szituban, mégis az ő viselkedését tudom a legjobban kritizálni.
fel kellett volna dőljön vele a ló, akár a pályán, akár a díjkiosztón...az hogy próbált viselkedni az nem tetszett.
Csatt egy nyakas, és méltósággal megy a levesbe
....ilyenek után max könyvet szoktak írni a pályafutásakor elszenvedett sérelmekről, de én ilyet nem olvasok
Legalább egy olyan tockos mint Sato kapott Spa-ban Schumacher-től, és utána odaállni hogy na emeled a kezed vagy sem..?
Így azt kell mondjam, hogy a végén Vettel nyert meg minden csatát, még ha szemét is volt, és ha el is beszélgetnek vele....vagy ha akár majd odaad egy győzelmet Mark-nak....tök mindegy.Rosberg jól tette amit tett, ebben az évben a Mercedes-nek csapatként kell fejlődniük, nem az egyéni érdekek dominálnak...majd jövőre..
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
Ha jól rémlik volt már egy hasonló húzás náluk: 2011 Spa
mod: Brawn(-ék) ugyanezt csinálta/ták éveken keresztül a Ferrari-nál, de 2009-ben a Button és Barrichello között is volt hasonló utasítás. Ilyenek döntésekkel húztak be több címet.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
Állítólag azért nem előzhette meg a végén Rosberg Hamiltont, mert a verseny közepén volt egy hasonló szitu amikor Rosbergnek kellett spórolni és akkor mögötte volt Lewis és ő sem előzött. Vagy valami ilyesmi, Ted's notebookban említették, majd visza kell nézni.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
-
Pá
addikt
Hmm, az más ha ez igaz, de akkor meg hülyék...
Csapat szempontjából ilyenkor az lenne a jó, ha mindig engednék a gyorsabbat menni...b-type: nah, azért Vettel-től elég hülyén hangzott a nem szándékosan tettem kitétel, (bár azt el tudom képzelni, hogy csak a magyar ferdítőfordítók tették bele, mert angolul csak annyit láttam, hogy I messed up.)
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Qorthral
őstag
Eredetileg sem hangzik sokkal jobban
"Obviously I'm the black sheep right now. Obviously I put myself in that position so, as I said, all I can say is apologies to Mark. I know that right now, obviously, having just come out of the car, it's probably difficult to explain everything but the pass was deliberate, obviously I wanted to pass him, you could see that, otherwise you wouldn't even try, but I didn't mean to ignore the strategy or the call. I made a mistake, simply."
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad x200s eladó
- 1 NAPOS AKCIÓ:Ryzen7-Asus TUF Tervező & Gaming FX505DA Laptop-Kitünő állapot-Legolcsóbban!!!
- Xiaomi Mi Max 3 64 GB-os
- 1 NAPOS AKCIÓ: Exkluziv,12.Generációs-Core i5-Érintős Dell Latitude 5430-2026-ig Világgaris-Mesés Ár
- Két laptop alkalmi áron! (Mindkettő Intel cpu - SSD - ddr3 - HDMI - USB 3.0 - jó akku)