Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
attisx
addikt
F1Today.net (leánykori nevén F1Today.nl)
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
#70869248
törölt tag
"Még van dolgunk vele, de korántsem katasztrofális. Úgy érzem, alapjaiban megfelelő, lehet építkezni rá" -
"Arra, hogy Nico és én elmondjuk, miben lehetne csiszolni az autón, merre tovább. Vajon az első tapadáson kell javítani? A hátsón? Vagy úgy általában? A kanyarok bejáratánál? A kanyarok kijáratánál? Ilyen kérdésekkel foglalkozunk."
....
a bioböngészőm fordítása alapján:
..tehát az autó az: 'alapjaiban megfelelő' és a 'katasztrofális' között helyezkedik el, a tapadáson pedig minden területen javítani kell, elől-hátul, és kanyarokba be és ki. -
-Mike-
addikt
Tudják, sehol sincs tapadás
Red Bull, Mclaren szerintem pokoli erős lesz ill. már az is, Lotus is odaérhet nagyon hamar ha Kimi-nek fog feküdni, Sauber nálam a titkos favorit Hülkenberggel, szerintem a német a nyers sebességet tekintve a legjobb 3/5 között van bőven.
De az első futamon absz. meglepetés lehet a pálya sajátosságai miatt, egy RoGro első sor sem lehetetlen. Anything can happen. És a Ferrarit még nem is említettem.
[ Szerkesztve ]
-
attisx
addikt
válasz IreN!CuS #130 üzenetére
"Valaki letudja kapni őket,nem ismerem erre a megoldást."
Orbit Downloader/ Grab++
Vagy pedig így: [link]
Szerk.: Ha pedig HD-ben szeretnéd őket, akkor Pompi hsz-ei közt keresgélj a nagy topikban...
Szerk 2.: Vagy várd meg míg Oli feltölti neked...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #160 üzenetére
Köszi, láttam már. Sőt asszem le is húztam.
Egy érdekes mai nyilatkozat Button-tól:
„Nagyon nehéz megérteni, milyen is az autó. Olykor jónak tűnik, máskor rossznak… Leginkább a kocsi alapvető megértése okoz problémát, illetve, hogy miként győződjünk meg arról, hogy úgy működik, ahogyan azt várjuk. Időnként ugyanis nem ez a helyzet. Máskor viszont igen jól megy az autó. Ma a kemény keveréken mentem 1:22,8-at, ami szerinten nem egy rossz kör annyi üzemanyaggal, amennyivel futottam. Checo pedig tegnap ment 1:21,8-et a lágy gumikkal, ami szintén erős. Jerezben jobb formát mutattunk, de az is kiderült, hogy máskor viszont nincs meg a teljesítményünk. Nem tudjuk, pontosan hol is tartunk a többiekhez viszonyítva. Előbb rendeznünk kell a saját problémáinkat, aztán a lehető legtöbbet kell kihoznunk az autóból. Ha az előző évi kocsival vágtunk volna neki a szezonnak, hogy a 2013-as autót még tovább fejleszthessük, úgy vélem, akkor sem indultunk volna jobb autóval. Hogy ez jobb lesz-e az MP4-27-nél, nem tudom. De úgy vélem, három vagy négy versenyt követően már kikristályosodik, meddig juthatunk a fejlesztésével. Mindig sokat változtatunk a téli kocsin, így még új fejlesztési irányokat is választhatunk. A szezon hosszú lesz, 19 futamos, és végig erősnek kell lenni, nem csupán az elején. Továbbra is hiszem, hogy versenyképesek leszünk Melbourne-ben.”
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #248 üzenetére
Szerintem így a jobb, mert ezzel mindhárom napra jut F1.
Mondjuk személy szerint engem annyira nem izgat, de sokaknak nincs olyan csatornája amin élőben adnák bármelyik szabadedzés is.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz IreN!CuS #338 üzenetére
Szerintem a második futamon még korai eldönteni kit részesítsenek előnyben.
Főleg, ha az első futamon a pilóta önhibáján kívül esett ki...Teljesen fölösleges volt ez Ross Brawntól, mondanám, hogy csalódtam benne, de ez már megtörtént az előző pár évben. 3 pontért kb lenullázta a morált csapaton belül és csinált egy szar PR-t a Mercinek.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #437 üzenetére
Azért később csak megtalálta a módját, hogy beköszönjön.
„Talán az a legnagyobb meglepetés eddig számomra, hogy hol állunk a McLarenhez képest” - nyilatkozta a Forma-1 hivatalos honlapjának. „A tavalyi év végén nagyszerű volt az autójuk, mi voltunk a leggyorsabbak. És amikor nincsenek nagy szabályváltozások a következő szezon előtt, akkor általában át is menthető ez a teljesítmény a következő évre. Emiatt most ismét nekik kellene lenniük a legjobbaknak, de számomra ismeretlen okokból kifolyólag ez mégsem így van. Ám ez immár nem az én problémám!”
„Ezzel szemben nézzük meg a Mercedest: tavaly sehol sem voltak, most mégis pole pozíciót szereztünk. Azt gondoltam, hogy lassú, de biztos fejlődésen fogunk átmenni, de ez a folyamat sokkal gyorsabb, mint arra számítottam.”
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #447 üzenetére
Max a 7.-8. helyre vártam. Jó eredmény, de teletankkal nagyon lomhán mozog a Mercedes. Csak a verseny második felében kezd feléledni a vas, addig csak a tojáson lépkedés megy.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz IreN!CuS #463 üzenetére
Versenyre 17-18 fokot jósolnak, és eléggé zárt felhőzetet. Így elképzelhető hogy nem megy 30 fok fölé a pálya hőmérséklete. Ez kifejezetten hűvösnek számít, szal valóban ez mentheti meg a Merciket.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
-
Qorthral
őstag
válasz IreN!CuS #499 üzenetére
Az lehet, de ha nagyon óvatosan kell vezetniük az 1 kiállás miatt, akkor taktikával átugorhatja őket Alonso/Kimi/Vettel/Webber valamelyike. Szerintem Alonsonak van a legjobb esélye a győzelemre. Ha első sorból indul (ami azért nem túl sanszos), az már fél győzelem, ha 3. vagy 4. helyről indul, akkor viszont életbevágó lehet legalább az egyik Mercit lerajtolni.
Merci első sor esetén nem lepődnék meg azon, ha Ross kiadná az ukázt: aki előrébb van az első kanyar után az nyer, a másik pedig lesz kedves és kicsit visszafogja a lovakat...
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Oliverda
félisten
-
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #525 üzenetére
Hamilton szvsz elég ideje élversenyző ahhoz hogy ne Senna árnyéka legyen, ...a Mercedes-nél nagyon komoly munka folyik, szinte kizártnak tartom a kivonulás felhőjét az elkövetkezendő 3-4 évben.
Nincs más komoly projekt, s DTM gurul félgőzzel, a Le Mans pihen prototipus szinten.
Nincs kizárva, hogy a Mercedes presztizst szeretne szerezni a nemzetközi motorsportban....és az F1 az első meglépendő lépcső. Gyakorlatilag minden adott, szabályváltozások motorok terén, élversenyzők, kiemelkedő szakemberek, komoly háttér.
...csak a gyári csapatok átkát lehetne felemlegetni ellentétes oldalon...legyen az a kisebb mozgástér innovációk, vagy szabályértelmezések terén, vagy általános rugalmatlanság....vagy ködbe vesző misztikum.
..érdekes módon minden más nemzetközi autó-motorsportban a gyártó jelenléte elengedhetetlennek tűnik a sikerhez....Superbike-MotoGp-WTCC-LMS.., az F1-ben ez rossz hatásfokkal működik.
De én nem gondolnám, hogy átok, vagy rugalmatlanság az oka....ez jelentkezne a többi ágazatban is.
A 'privát' csapatoknál a nagy tapasztalat, és stabil anyagi háttér, és a kialakult szakembergárda, valamint beszállítói szálak felveszik a versenyt egy gyár teljes jelenlétével szemben, adott esetben nem nyom többet a latban a még több pénz...
Hamilton szvsz már a saját jelenlétét építi, fontos dolog a példakép, de példaképe bárkinek lehet, saját legendát már kevesebbeknek sikerül kidolgozni....Hamilton-nak megvan hozzá mindene, szvsz régen túllépet Senna-n.
...persze sztem is zavarni fogja azért kicsit De attól még az ego már bőven dolgozik.[ Szerkesztve ]
-
Qorthral
őstag
válasz IreN!CuS #573 üzenetére
Nem vagyok benne biztos... A lágyabb keverékek jobban kopnak, de az ilyen jellegű gumirobbanás ellen nem tudom mennyivel véd jobban a keményebb... Szerintem ezek a hibák inkább az újfajta ragasztási eljárásuk miatt van, ami pont az ilyesmit akarta kivédeni, de visszafele sült el.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #581 üzenetére
...és a Lotus is.
" Erre a hétvégére az olaszok új ragasztási technológiával próbálták elejét venni a korábbi hibáknak, ám Paul Hembery sportigazgató nemrég elmondta, továbbra sem zárhatóak ki a gumihibák."
Ezzel újat mondott.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #593 üzenetére
Az egyik MW már biztosan nem lesz az F1-ben jövőre. Mondjuk azt egyelőre kétlem, hogy a másik is követné, de ha jövőre is hasonló lesz a helyzet, akkor már esélyes. Kérdés hogy ki menne a helyére.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
attisx
addikt
válasz IreN!CuS #601 üzenetére
Most, hogy végre kiderült egyelőre a '13-as autó továbbfejlesztése lett Paddy Lowe feladata, reménykedjünk, hogy varázsol még valamit.
Ami pedig a VB reményeket illeti, bízom benne, hogy két ilyen fiatal, tehetséges és sikerre éhes pilótával legalább a konstruktőrit sikerül végre elhalászni a bikák orra elől.
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
tkesy
őstag
válasz IreN!CuS #607 üzenetére
A logika ott van benne, hogy valamikor meg kellett lépniük az orr kialakítására vonatkozó változatásokat... (tul.képpen ez az első lépcsősorrú kocsijuk)
Emellé még bevállaltak egy teljesen új első felfüggesztést is, és ha jól hallottam, a gumik terén sem volt minden rendben, állítólag másképp működött az amit kaptak a szélcsatorna teszthez mint az amit végül felraktak a kocsira... Emellett emberi hiba sem kizárható, csak azt értelemszerűen nem verik nagydobra...
Ami nagy szívás, hogy elvesztették Hamiltont, idén meg a 7. helyért nem fognak sokat kapni, szal jövőre is igen szűk esztendő vár(hat) rájuk, amit remélhetőleg a Honda érkezése meg fog törni, bár a pilóta párosuk akkor sem lesz acélos...
Utólag persz lehet azt mondani, hogy 19-re lapot húztak, de ha nem az idén, akkor jövőre kellett volna meglépniük amit most tettek, de szerintem úgy voltak vele, hogy 2 lépcsőben csináljak meg a változtatásokat, de gyanítom ekkora a mellényúlásra ok sem számítottak...
A legfontosabb kérdés az, hogy megtudták állapítani, hogy mi volt a hiba, és tanultak-e az esetből?
[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Motion_Blur
félisten
válasz IreN!CuS #636 üzenetére
Nem. Arról szól a cikk hogy (a kép alapján) a Merci kettős héjú (üreges) , teljesen új szerkezetű felniket használ, és ezzel hatékonyabban tudják leadni a karkaszban keletkezett hőt.
Mondjuk én ebben nem hiszek.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tkesy
őstag
válasz IreN!CuS #677 üzenetére
Azért, mert neki olyan kocsi kell, amivel futamokat lehet nyerni erőből... Mindig is ez volt számára a fontos, a Lotus-al pedig ez csak egyszer sikerült, és akkor is az kellett hozzá, hogy Hamilton kiessen előle...
Tény, hogy most váltani elég rizikós, de a Lotus közel sem áll olyan stabilan pénzügyileg, mint a RB vagy a Ferrari... De szvsz neki az RB (volt) a fő célpontja, az olaszokkal már csak kényszerűségből vette fel a kapcsolatot... (ha egyáltalán Ő kezdeményezett)
[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<