- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Mobilarena
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
Malachi
addikt
én Massa sorozatos defektjeit nem értettem. megütődött a felfüggesztés valahol, vagy mindig éppen ő futott törmelékre, talán a sérült első szárny miatt érte nagyobb terhelés a jobb hátsó kereket? nem tudom, Wéberék nem foglalkoztak a kérdéssel, pedig elég érdekes.
-
Qorthral
őstag
válasz Motion_Blur #452 üzenetére
Az bíztató...
Egyébként ha a Red Bull és/vagy a Ferrari nem húz el a fejlesztési versenyben, akkor nagyon érdekes évünk lehet. A Lotus mindenképp győzelmi esélyekkel rendelkezik kb bárhol, de bizonyos pályákon szerintem a Merci is odaérhet. A McLaren pedig szintén oda fog, futamról futamra erősebbek és a legnagyobbat valószínűleg ők ugorják majd előre az európai versenyekre. Ráadásul a tavalyi Sauber/Williams is adott jelenleg a Force India személyében. Így minimum 6 autó esélyes a dobogóra már most.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
Micsoda összeesküvés gyártók ezek a sky-nál de talán lehet benne valami kis igazság. A hétvégén ott volt Carlos Slim és Jr., aki a következő főszponzor lehet a Mclarennél ugye. És az volt most a fontos, hogy Sergionak legyen egy jó hétvégéje. Ezért nem volt csapatukáz? A pénz beszél ugye tudjuk.. Mindegy, bővebben itt: Bahrain GP - Race: Ted's Notebook
[ Szerkesztve ]
-
attisx
addikt
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
-Mike-
addikt
Heikki és a lapos orr [link]
Monacoban vagy utána vajon leváltja Giedo-t? -
Oliverda
félisten
Rai 3 millája elég hihetetlen számomra.
Mike: Ha megüti addig a finn lottó főnyereményét, akkor lehet.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
attisx
addikt
válasz Oliverda #458 üzenetére
Egyrészt bármennyire is magabiztosak a Lotusnál nem állnak olyan jól a anyagilag, mint a másik négy top csapat. Másrészt náluk mintha hangsúlyosabb lenne az eredmények után járó prémium rendszer. Illetve kérdés, hogy a szponzoroktól mennyi külön juttatást kap. Pl. újabban Kiminek is masszívan elkezdett korpásodni a haja, ezért naponta többször is Clear samponnal mos hajat...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
IreN!CuS
őstag
Milyen idő volt ma az edzésen?Csak azért mert holnapra elég hűvös lesz az idő így jók lehetnek a Mercik,főleg az utolsó sectorban erősek ami segíthet a védekezésben.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Motion_Blur
félisten
válasz IreN!CuS #463 üzenetére
Versenyre 17-18 fokot jósolnak, és eléggé zárt felhőzetet. Így elképzelhető hogy nem megy 30 fok fölé a pálya hőmérséklete. Ez kifejezetten hűvösnek számít, szal valóban ez mentheti meg a Merciket.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
Hasonlót jósolnak a mai napra is.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #465 üzenetére
Ha itt hűvös lesz akkor jó két hetük lehet, mert Monacoban is odapiríthatnak a Friccel. Tegnap a 3. kanyargós lassú szektorban úgy tapadt a Merci, hogy öröm volt nézni.
-
Pá
addikt
Bizony a Mercinek idén Monaco a nagy esély. Pole kvali után megtarthatják az első helyüket és ott a gumikopás sem túl jelentős faktor.
Egyébként Barca sem rossz ilyen szempontból. Versenytempóban biztos elmaradnak a többiektől, de itt azért sokkal nehezebb lesz átmenni rajtuk, mint pl az előző két futamon. Főleg, ha az egyikük előremenekül, amíg a másik hátvédet játszik.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
werszomjas
őstag
Ráadásul ha versenyen is ilyen sokat adnak a mezőnynek az utolsó szektorban, akkor még a DRS zónában sem lesznek foghatóak, mivel a támadó nem fog tudni elég közel maradni, ha nem butáskodják el, sztem mindkét Merci dobogón leszBasszus, bocsi, azt hittem sima f1 topik-ban vagyok , ide nincs meghívóm, törölhető
[ Szerkesztve ]
üdv
-
Malachi
addikt
válasz werszomjas #469 üzenetére
mindegy, én simán dobogóra vártam az egyiket, valami nagyon nincs ott rendben ilyen időmérő után.
-
Oliverda
félisten
Ha nem változik jelentősen a gumikezelésük, akkor tényleg csak Monaco lehet az egyetlen idei reális esélyük, egy esetleges esős és/vagy káosz futammal nem számolva. Nem is feltétlenül azért mert feküdhet az autónak a vonalvezetés, hanem rövidebb a verseny, így kevesebb üzemanyaggal tudnak majd felállni a rajtrácsra (könnyebb lesz az autó).
Mondjuk a hátsókat éppen Monacoban is ki lehet nyírni, mert elég sok a kigyorsítás.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
Két megjegyzés eddig: Alonso tök jól csinálja, hogy a felvezetőben helyet hagy maga előtt, saját tempóban melegíti a kocsit, ez új, így bent a mezőnyben. A Red Bull egy körös előnye az egész pályás DRS használat volt úgy tűnik. (Tök hamar nyitogatták mindig, ill. ha az Eau Rouge-ban is lehetett volna használni ott is átmentek volna vele, ahogy egy kézzel is átmentek ott a passzív hátsó szárnyas évben) Ezt megszüntették, Maláj kivételével nem is voltak pole-ban, de ott is csak egy jól összerakott esős kör miatt volt Vettel a pole sitter.
Illetve a Hülk Sauberhez való igazolás mégsem volt jó döntés, ahogy én azt prognosztizáltam még év elején.[ Szerkesztve ]
-
Pá
addikt
Miután több pilóta is panaszkodott a lassú felvezető körre, nekem nagyon gyanus, hogy a Merci direkt csinálta ezt. Arra játszahattak, hogy így talán kevésbé lesznek sebezhetőek az első körös tumultusban. Kihasználva, hogy nekik nincsenek gumimelegítési gondjaik, a többieknek viszont több időre van szükségük, hogy működésre fogják őket.
Persze ezt bizonyítani úgy sem lehet, de érdemes odafigyelni, hogy lesz-e trend a lassú felvezető körökből, ha a Merci összuehoz még 1-2 pole-t.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
-Mike-
addikt
Ha nem is direkt, de nekik ez volt az ideális tempó, ez egyértelmű. Hogy a többiek nyavalyogtak mögöttük? Na bumm. Max leülnek és megbeszélik de nem lesz sokkal gyorsabb a tempó ha legközelebb is ilyen meleg lesz.
Utoljára akkor volt ilyen lassú felvezető kör, amikor Fisico volt elől Spa-ban, ott is nagyon lassan mentek, de ott azért, mert Giancarlo addig a mezőny közepén volt mindig és ott a tempó a warm up körben ilyen lassú. Az is érdekes ténymegállapítás volt.Mercedes lassú verseny tempó? MSC félretervezte az egészet.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Amikor Button mondta Bahrain után, hogy őrült dolgokat művelnek a fiatalok az alacsonyabb kategóriában akkor tényleg nem viccelt, de ezt már valahol említette Alonso is (a Webberes rádiós interjúban talán)
-
-Mike-
addikt
Chinese GP - Race: Track Guide with Lewis Hamilton and David Coulthard
Pár érdekes info, az ujját majdnem eltörte egy Ferrariról leváló gumidarab, 2007ben a TC miatt nem tudott kijönni a kavicsból..
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
IreN!CuS
őstag
válasz Oliverda #484 üzenetére
Remélem legalább olyan sikeresek lesznek mint legutóbb Jó évek lennének , végre elvezném a monotonitást kicsit
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Oliverda
félisten
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Oliverda #487 üzenetére
a 2007-2008-as szenvedésnél inkább a kaszni volt a hulladék, motor fronton nem hiszem hogy lett volna gond. plusz ugye a nagyrészt honda által fejlesztett Brawn utána dominált 2009 (első felé)ben. persze dominanciát én sem várok, de szerintem motor terén nem lesznek egyáltalán rosszak.
meg arra leszek kíváncsi a mekin kívül melyik csapat választja majd a hondát motorszállítónak.steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Oliverda
félisten
válasz FireKeeper #488 üzenetére
Talán a Lotus, bár ha jó áron adják a csomagot, akkor más csapatoknak is vonzó lehet.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
IreN!CuS
őstag
válasz Oliverda #487 üzenetére
Motorok terén szerintem a Honda mint gyári csapat rendben volt ,ott a kasztnival voltak gondok.Emlékszem valamelyik évben (talán 2004 de nem biztos) volt nagy cécó amikor a japán nagydíjon izzították be a specko motort ami ha! jól remélik 1000le felett volt nem sokkal ami akkor a legerősebbnek számított.
FireKeeper Állítólag a Renault 20-30 millió között adná a motorokat ami soknak számít. Williams Merci motorra váltana illetve ott van még Oli által említett Lotus ami igen árérzékeny csapat.Így simán lehet 2-3 Honda motoros csapat Meki/Lotus/?. Kérdés mennyi csapatott tud ellátni a Honda.
Cosworth kiszáll a mókából.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Oliverda #489 üzenetére
nem lenne rossz, a két kedvenc pilótám csapata (Kimi és JB, már ha ott lesznek még akkor) a régi kedvenc csapat (Honda) motorjaival menne
ha kellően olcsó lesz a csomag, lehet hogy a kicsik közül is rárepülnek páran, ahogy hallom a renault piszok drága lesz, a mercedes közepesen, még a ferrari lesz az egyik legolcsóbb. na meg lehet hogy a honda. nem is tudom, a Cosworth fog motort gyártani 2014-től?IreN!CuS: igen, amíg még nem volt ennyi korlátozás motor terén, minden évben a japán nagydíjra csináltak "Suzuka special" megerősített motort
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
tkesy
őstag
válasz Oliverda #484 üzenetére
hogy én miért nem lottóztam márciusban...
ám kiváncsi leszek mit tudnak alkotni, remélem az idei konstrukcióval megtanulták, hogy mit nem szabad csinálni...
és nem mellesleg szintén nagyon érdekelne, hogy mit tudna Hamilton kihozni a mostani gépből... meg arra is, hogy mégis mit gondolhatott a spanyon nagydíj után a mercedes-ről...[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Oliverda
félisten
A McLaren az idei szezont jelentős lemaradással kezdte az élmezőnyhöz képest, és Barcelonára sem sikerült megtenniük a várt mértékű előrelépést, ám továbbra sem adják fel a reményt, hogy idén még feltornázzák magukat a legjobbak közé. Whitmarsh elmondta, még mindig nem helyezték át a hangsúlyt a 2014-es fejlesztésekre.
„Nem, sőt, inkább még a tervezettnél is kevesebbet foglalkozunk vele, hiszen nagyobb erőfeszítéseket kell fordítanunk az idei szezonra. Még mindig az év korai szakaszában járunk. Nehezünkre esik feladni, és hinnünk kell benne, hogy képesek leszünk innen felállni és elérni néhány jó eredményt” - bizakodott.
Mike: Bátor
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Motorpartnert veszíthet a Ferrari – a Toro Rosso már megállapodott a Renault-val?
Kicsit kavarodnak a motorgyártó partnerek (is) jövőre. Vajon lesz Williams-Mercedes a (még) résztulajdonos Wolff közbenjárásának köszönhetően? Mondjuk egy Sauber-Mercedes sem hangzana rosszul, bár arra már jóval kevesebbet adnék.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
attisx
addikt
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
-Mike-
addikt
Lotus, Red Bull, esetleg a Ferrari egy kiállás.
Merci 2, SC esetén egy.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
-
IreN!CuS
őstag
Szerintem a Merci simán megoldja 1 kiállásból.Tegnap Hami ment 26 kört Supersoft-al , innentől kezdve nem lesz nekik sem gond , ha meg igen belassítják a mezőnyt előzni úgy sem nagyon lehet.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Windows 11
- Freemail
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...