- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Mobilarena
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #22 üzenetére
Thx, betettem.
Ebből a szögből tényleg elég kicsinek néz ki. Innen már kevésbé.
Mindenesetre kíváncsi lennék, hogy ezért cserében milyen kompromisszumokat kellett kötniük, mert kétlem, hogy ezt olyan egyszerűen meg lehetett oldani. Illetve ha annyira megéri, akkor a többiek miért nem mentek még el ebbe az irányba?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #36 üzenetére
Az orra szvzs elég batár. A többi része jó.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #44 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #59 üzenetére
Ha már itt tartunk, körrekord Jerezben tavalyról? ill. All-time?
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #58 üzenetére
Nem tetszik, nem a világvége az igaz...de nem jó. A legjobb egy rendben lefutott tesztprogram, aminek a végén eredmény is látszik . Jelenleg egyáltalán nem tetszik hogy kihagyják a napot, nem tűnik megengedhetőnek.
Aki előre akar futni, annak legyen b terve. Most minden torlódik,..szal nem a végzetessége zavar, mert az tényleg nincs, hanem hogy a helyzet számomra azt sugallja mintha nagy csapatként viselkednének, holott nagyon sok munkájuk van az élcsapat tempójához. Egyszóval nem tetszik, mert dolgozni kell, és ha a technika megállt akkor kell -b- és akár -c- terv is, mert a munka elvégzése a hátrányukat csökkenti, nem az előnyüket....nekik hátrányuk van, hátrányból indulnak de előre törnek, azaz dolgozni kell, adatok kellenek. -
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #67 üzenetére
Hátsó szárny vége.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #69 üzenetére
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #108 üzenetére
Ez Simon Rennie?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #112 üzenetére
Egy Gombbal már biztosan kevesebb van mint a McLaren-nél.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #108 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #150 üzenetére
Oldalról rendben van, szemből kicsit kacsás.
A sebességéről még nem tudok nyilatkozni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #152 üzenetére
Sosem drukkoltam csapatnak.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #163 üzenetére
Biztos csak altatnak.
Kíváncsi vagyok, hogy mennyi lesz az átlagos kiállások száma Melbourne-ben. Mondjuk az szerintem tuti, hogy Börni zsírozta le ezt a merész gumiválasztást az idénynyitóra.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #194 üzenetére
Szerintem Brunóval.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #194 üzenetére
Attól függ mit akarunk, nálam eddig még mindig Alonso-Hamilton a lehető legbrutálabb felállás...még.
Ez nyilván nem a prof és a fenegyerek, hanem inkább két fenegyerek
A McLaren-Honda kézenfekvő lenne, ahogy a Bmw és sok más motorgyártó visszatérése is, persze szigorúan motorgyártói téren....a turbós kis hengerűrtartalmú motorok elvileg kedveznek a motorgyártóknak. -
IreN!CuS
őstag
válasz Motion_Blur #194 üzenetére
Jó lenne ,de nincs rá esély szerintem ,főleg nem egyből 2014-ben. Én már megelégednék egy Mclaren-Honda kombinációval is.
b-type Nem vagyok Sumi fan de szerintem egy Sumi Hamilton páros is parádés lett volna persze a "régi" Sumira gondolok (~2000-2006)
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #223 üzenetére
Viszont ne felejtsd el, hogy nem ugyanonnan indultak (A Lotust leszámítva)
Annyit akarok mondani, hogy ha tegyük fel, most a Mercinek meg a Ferrarinak pont ugyan olyan a gumikopása, akkor azt a Merci úgy kommenteli, hogy királyság mekkorát fejlődtünk. A Ferka meg úgy, hogy jesszusúristen.
közben pedig mindkettő ugyanazt a szintet hozza
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #223 üzenetére
A Lotus tavaly is az év elején volt erősebb, pedig még coanda sem volt az autón, az egész konstrukció meglehetősen egyszerűen festett a többi top csapat gépeihez képest, mégis gyorsak tudtak lenni, mert kimagasló volt a gumikezelésük. Az más kérdés, hogy ezt csak ritkán tudták kamatoztatni. Szerintem idén hasonló lehet a helyzet, csak az a kérdés, hogy sikerül-e jobban kihasználni a ziccereket.
A Ferrari, a Red Bull és a McLaren is viszonylag sokat módosított az autóján, így talán ők emiatt egyelőre csak a sötétben tapogatóznak a konstrukciók megértését illetően. Utóbbi csapatot végképp nem értem. Felesleges volt ennyire áttervezni a tavalyi autót, egy biztos alapokra épülő MP4-27B-vel lehet előrébb tartanának mint a vadiúj autóval.
A Sauber tesztelt a legtöbbet, a Lotus a legkevesebbet
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
IreN!CuS
őstag
válasz Motion_Blur #230 üzenetére
Minek cifrázni
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #255 üzenetére
Egyáltalán mit keresett az a szárny a Ferrari előtt?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
IreN!CuS
őstag
válasz Motion_Blur #273 üzenetére
Vagy sajnos ezek voltak az értelmesebbek
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #287 üzenetére
Mikor szerelték be fordítva? Arról pont lemaradtam..
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #292 üzenetére
De ez kb. olyan volt, mintha első futamnak láttunk volna egy esős/felszáradó monacoi nagydíjat. Kb semmi jelentősége. De én a Red Bullban azt bírom, hogy nagyon vágják a gumi és az egyéb műszaki beállításokat az autón. Most sehol, 2-3 gp után pedig megtartják a pole előnyüket. Persze ahogy írtad és ez lesz a tendencia 5-6futamig, hogy a Lotus versenytempó fölénye megmarad az érdekes lehet, de én nem erre számítok.
Malájban is lehet Lotus győzelem, persze, de most a gyorsabbik fog nyerni, Romain.
Webber meg mind3 szabadedzésen inkább rajtot gyakoroljon.[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #292 üzenetére
Ez sem szorul komolyabb magyarázatra
Jules Bianchi Marussia-Cosworth 52 18:27:12 211.055 1:30.454
Max Chilton Marussia-Cosworth 49 18:23:18 207.036 1:32.210[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #364 üzenetére
"nyilvánvalóan hazugság"??!
Ez kissé erős, hiszen akár az is előfordulhat ami a Red Bull-nál, az utolsó csere után már nincs csata egymással.
Addig el lehet dönteni hogy ki a jobb, de a végén be kell hozni az autót.
..nem biztos hogy így van/volt, de jobb mint hazugozni szvsz. -
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #364 üzenetére
Anno a McLaren-nél volt egy olyan szabály, hogy az nyeri a futamot aki az első kanyarban elsőként fordul el. Végül a csapat hibája miatt Coulthard Hakkinen elé került (rosszkor hívták ki a boxba), de később DC a megállapodás értelmében visszaadta a helyet.
Elképzelhető, hogy a csapat döntésére centizték ki az üzemanyagot, és nem akarták, hogy az ő esetleges rossz kalkulációjuk miatt bukja a dobogót. Persze ezt ilyen nyíltan nem fogják elismerni, még ha így is történt.
Btw volt egy hasonló helyzet a 2011-es belga versenyen is...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #370 üzenetére
"Beszélnünk kell Rosszal, hogy mostantól ezt a stratégiát alkalmazzuk-e."
És a vége az lesz, hogy ne.
Lauda-nak csak a szája jár... Ebben mindig is profi volt.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #373 üzenetére
...és ha igen,..ha még is megtörténik mit fogsz mondani?
...én pont ezt magyarázom...ha ezt elhiszed, akkor abban sem kételkedhetsz hogy Vettel tolják Webber ellenében...így van? -
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #430 üzenetére
Kezd körvonalazódni de még várni kellene pár versenyt. Én úgy látom, hogy eddig nagyon pálya de legfőképp hőmérséklet függő. A Lotus nagyon gyors, jól működik alacsony tapadású pályán, de lehet, hogy extrém melegben is. Ferrarin sokat javítottak, az egy körös tempójukon mindenképp, de versenytávon is találtak még sebességet, eddig minden körülmények között jól mentek. Mercedes, ahogy Rosberg is említette a Kína utáni blogjában, már a hátsó gumit nem eszi a kocsi (annyira), elég jó alapot tudtak ők is összehozni. Red Bull eddig közepes, de bennük látom a legnagyobb fejlesztést és szerintem még nem villantottak akkorát amekkorát tudnak. De a kínai taktikát én is azzal magyaráznám, hogy nincs meg az a fölényük mint eddig így kénytelenek ilyen apróbb trükkökkel kicsit gyorsítani magukon vagy a többieket más taktikázásba kényszeríteni.
[ Szerkesztve ]
-
tkesy
őstag
válasz Motion_Blur #445 üzenetére
Mondjuk arra kiváncsi lennék, hogy Hamilton-t is meg tudta volna verni vagy sem...
[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #449 üzenetére
Kíváncsi vagyok, hogy a barcelonai nagyobb csomagok mennyire fogják átrendezni az erőviszonyokat.
Mindenesetre az érdekes, hogy Hamilton most egy ponttal előrébb van mint a tavalyi év ugyanezen szakában, pedig az autója egyértelműen gyengébb. Ennyit számítanak a jó kerékcserék.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Qorthral
őstag
válasz Motion_Blur #452 üzenetére
Az bíztató...
Egyébként ha a Red Bull és/vagy a Ferrari nem húz el a fejlesztési versenyben, akkor nagyon érdekes évünk lehet. A Lotus mindenképp győzelmi esélyekkel rendelkezik kb bárhol, de bizonyos pályákon szerintem a Merci is odaérhet. A McLaren pedig szintén oda fog, futamról futamra erősebbek és a legnagyobbat valószínűleg ők ugorják majd előre az európai versenyekre. Ráadásul a tavalyi Sauber/Williams is adott jelenleg a Force India személyében. Így minimum 6 autó esélyes a dobogóra már most.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #465 üzenetére
Ha itt hűvös lesz akkor jó két hetük lehet, mert Monacoban is odapiríthatnak a Friccel. Tegnap a 3. kanyargós lassú szektorban úgy tapadt a Merci, hogy öröm volt nézni.
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #515 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy az nem Alonso kanyarja. [link]
Ha érzi a fenyegetést, akkor húzódjon beljebb, ne hagyjon egy autónyi helyet a palánktól.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #521 üzenetére
Alonso pedig megelőzve a bajt, inkább lovagiasan elengedte.
Csak aztán nehogy megint ezen az 1-2 pontos ússzon el a VB.
Mike: Vagy DNF. Más eredménye még úgysem volt ott.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #551 üzenetére
Fent van már az onboard, nagyon kíváncsi voltam én is hogy csak elvették vagy mi a csöcs volt ott, hál istennek a csatájuknál Alonsonál voltunk, csak annyit mondok, hogy az árnyéknál van ugye a vonal és kigyorson vagyunk:
[ Szerkesztve ]
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #564 üzenetére
Már 3 éve keményen dolgozik az ügyön.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #595 üzenetére
Végül is a pontszerző helyekre nem nagyon van esélyük, így lassan jobb ha már el sem indulnak.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #611 üzenetére
Annyi technikai igazgató van már náluk, hogy valaminek már kívülről is látszódnia kell az autón. Azért sajnálom, hogy 3 szopó év után MS nem mehet a W04-el. Pár pole-t és győzelmet behúzott volna.
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #615 üzenetére
Valszeg ez nem véletlen, Hamilton pont a fékezés miatt nem tudja ideálisan vezetni a mercit, legalábbis mostanában ezt nyilatkozgatta.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #615 üzenetére
Először Bahreinben vagy az első versenyek egyikén lehetett nála hallani amikor late downshiftekre kérték a maga üzemanyag fogyasztás miatt. Szerintem sem "normális" így vezetni, de a fékezés alatti stabilitás és a konfortérzete miatt amit Pá is írt hozott egy ilyen kompromisszumot. furcsa így látni vezetni valakit és hogy még így is gyorsan lehet. Szembe megy mindennel amit eddig láttunk, tény.
-
Malachi
addikt
válasz Motion_Blur #638 üzenetére
én nem is igazán értem a képet.
azt látom, hogy ott egy nyílás, hosszában, de ez alapján - azzal a profillal, ami ezt megengedi - a felni tömegének LEGALÁBB 50%-kal nőnie kellene. megengedhetnék ezt maguknak?
[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
válasz Motion_Blur #638 üzenetére
Érdekes , miért gondolod úgy,hogy nem ez a "titka" a mostani teljesítménynek?
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #668 üzenetére
4 éve még Alonso érkezését is kizárták.
Néhány link már döglött, de a címre rákeresve elő lehet csalni a cikkeket.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #674 üzenetére
Vagy akár egyet.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #674 üzenetére
Massát a balesete évében, 2009 év végén akarták elküldeni, nem akartak hosszabbítani vele de aztán mégis... akkor került komolyabban szóba Kimi neve. Nem tudom mit akarnak Massával, Kimi mellett semmilyen érv nem szól csak annyi, hogy a felmerült négy név mellett (HÜL- diR - SUT - MAL)messze a legütőképesebb. Olaszoknál nagyon sok a politika az baj, így Kimiék max futnak egy kört náluk de kb annyi esélye lesz, mint a Red Bullnál, sajnos. Vagy a finnt ugyanarra használja a Ferrari, mint a Bull, hogy ő vele megnöveli a második ülés árát, így a tapasztalatlanabb pilótát jóval ára alatt tudja majd beültetni. (Pl Ricciardo 250ezer USD-t tehet zsebre Toro Rossonál, 10szer ennyit biztos nem fizet neki jövőre Marko, max a kétszeresét.)
-
IreN!CuS
őstag
válasz Motion_Blur #735 üzenetére
A célvonali top speed akkor jó ha nincs drs , drs-el ezek szerint hamar határolón lesznek.Lehet megint megpróbálják első körben megnyerni a futamot
Én a Mercinél láttam egy érdekes hátsó szárny alatti fejlesztést.Megpróbálom megkeresni.Arra a felső "hullámos" ívre gondolok , azt nem láttam korábban.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #755 üzenetére
Én Hülkenbergnek jobban örülnék vagy egy Bianchinak a Ferrarinál. Kimivel sincs semmi bajom de hogy semmi értelme nincs ennek az ide-oda megyeknek az is ziher. Értjük, jó a szerep amit játszik, legnagyobb szurkoló tábor, jó PR, de jöhetnének a fiatalok, azt sem értem, értettem, hogy anno Massat is teszteltették 1-2 évig, mert miért? Ilyen óvatosak az olaszok? Ilyen nehéz beilleszkedni oda? Vagy eddig tart megtanulni olaszul?
-
Qorthral
őstag
válasz Motion_Blur #755 üzenetére
Sokkal erősebb most ez a pletyka, mint a Red Bullos esetleges szerződésé volt. Tényleg sokan már tényként közlik. Ráadásul a Red Bullhoz jobban passzol, hogy csak a reklám kedvéért hagyja a levegőben a szóbeszédet. Engem is meglepett, de nagyon úgy néz ki, a Ferrari megelégelte, hogy ennyire egyoldalú a csapata. Az nem lenne gond, hogy Alonso egyértelműen #1 pilóta, de a #2-nek is bőven hoznia kellene a pontokat. Ezzel szemben Massa teljesítménye:
2010: Alonso 10 dobogó, Massa 5, [252 vs 144 -> 57%]
2011: Alonso 10 dobogó, Massa 0, [257 vs 118 -> 46%]
2012: Alonso 13 dobogó, Massa 2, [278 vs 122 -> 44%]
2013: Alonso 7 dobogó, Massa 1, [169 vs 79 pont -> 47%] (eddig)Persze kicsit árnyal a statisztikán, hogy évi 1-2x Massa elengedte Alonsot és nem tudjuk, hogy különben megelőzte volna-e és mi történt volna. Ezzel együtt erre nincs jobb szó, mint hogy kiábrándító, figyelembe véve, hogy egy Ferrariban ül. Massának mennie kell, és a Ferrari csak jól dönthet, akár Kimit, akár Nicot választja. Hogy melyik lenne a jobb, azt meg nehéz megmondani. Lehet, hogy a tapasztalat a legfőbb érv Kimi mellett a jövő évi nagy változások miatt.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))