- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Lewis Hamilton - first laps in the F1 W04
A hangja rendben van
-Mike-: nálam szemre Alonso egyéni és a McLaren csapat VB
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
Így oldal-felülnézetből elég sután néz ki. Az oldaldoboz alja nincs alávágva rendesen, csak a két oldalsó airbox síkjában volt fogyás. Ettől nem valami szép a sziluett és talán nem is lesz olyan hatékony mint azt várják
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
De szép ez a Ferrari bakker: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Button nap végére odapörkölt egy 1:18.8-at
1. Button McLaren 1m18.861s 34 kör
2. Webber Red Bull 1m19.709s +0.848 69 kör
3. Grosjean Lotus 1m19.796s +0.935 48 kör[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Talán 2011-ben, vagy a tavalyi teszteknél volt* az hogy mindenki TOP10-en kívülre várta őket + valószínűsíthető volt egy dupla DNF-es szezonnyitás is. Erre legjobbak, vagy 2. legjobbak voltak kapásból, harmad annyi km-el.
* amikor a Coanda-val szívtak
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #66 üzenetére
Ahogy olvasom Rosberg nyilatkozatát, lehet hogy most beletaláltak a tutiba. Legalábbis első 10 kör után lenyilatkozni azt hogy olyat érez az autón amit az elmúlt három évben nem: az ideális egyensúlyt és megfelelő tapadást... hát elég meredek PR kamu lenne.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #221 üzenetére
Pont a tavalyi három TOP csapatnak vannak gondjai a degradációval.
A Ferrari és a McLaren nyíltan beszél(t) is erről, de Vettel is panaszkodott tegnap... Merci és a Lotus lehet a nyertese a mesterségesen kreált káosznak..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #286 üzenetére
Ez a fordítva beszerelt felfüggesztés felkeltett engem is, már majdnem bealudtam
Hamilton nagyon agresszívan tiporta a szuperlágynak már az első körében, szárazon szerintem esélye sincs Rózsinak.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
A Red Bull túl nagy hátrányban van versenytempóban szerintem. Vettel több mint 20 mp-et kapott, úgy hogy a verseny elején még 10 mp előnye volt Kimivel szemben. Massa szintén fél percet kapott.
És ez egy hűvös futam volt, Malájban ha száraz forróság lesz, én még nagyobb Lotus (Kimi) dominanciára számítok.
érdekesség:
Bianchi fastest lap: 1'30''454
Vettel fastest lap: 1'30''409[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Frenky89 #300 üzenetére
Egyébként kisebb mérető CRT-n és is benéztem, de amikor már 1080p-ben tudtam nézni 42-es TV-n, látszott minden apró részlet és egyszer se volt olyan hogy nem tudtam ki-kicsoda.
De ez nem meglepő, focimeccsen is így van..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #357 üzenetére
La Gazzetta dello Sport:
"Vettel megcsalta Webbert, Alonso kidobta a futamot. A spanyol túlságosan siet, Felipe Massa nem találja a ritmust, a Ferrari nem tudja tartani a lépést a legjobbakkal. Már megint a régi nóta. Bíztunk benne, hogy véget ért az az időszak, amikor a Ferrari kullogott a többiek után. Aztán jön az első kör Sepangban, és máris visszacsúsztunk egy évet. Vagy kettőt."
Az olaszok elég hamar leírták a Ferrarit
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #363 üzenetére
Még mindig nem értem mi lett volna abban a kockázat ha a végén, amikor Hamilton már csak gurult Rosberg előtt mert nem volt üzemanyaga, utóbbi simán elmegy mellette. Ez nyilvánvalóan hazugság, az igazság ott van amit Szujó mondott a futam alatt, illetve megírt utána:
"Más kérdés, hogy Ross Brawn-nak nem lett volna-e mindegy, hogy a brit vagy a német Mercedes-pilóta van ott a pódiumon. Nem tökmindegy, hogy Hamilton vagy Rosberg hasán olvassa el világszerte néhány százmillió néző a Blackberry feliratot? Szomorú, de nem. A részvényesek, a szponzorok, a csapattagok azt akarják látni, hogy megéri Hamiltonnak kifizetni azt az évi 20 millió dollárt."
Mi ez, ha nem kivételezés? Amivel nincs is probléma, csak ne próbáljanak mosakodni..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Niki Lauda úgy fogalmazott, sportszakmailag helytelen döntés született Sepangban.
„A sport szempontjából nézve a dolgot, hibás döntés volt” – fogalmazott a háromszoros világbajnok.
„Engedniük kellett volna Rosberget. Beszélnünk kell Rosszal, hogy mostantól ezt a stratégiát alkalmazzuk-e.”
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #391 üzenetére
Ebből és a "nem lesz csapatutasítás" nyilatkozatból az jön le hogy Hornernek nem sikerült rendet rakni a fejekben. A két pilóta valszeg teliben fogja szarni egymást. Mondjuk eddig is ez történt nagyjából, csak most már kimondásra került.
Kérdés hogy a csapat ezt hogy kezeli. Mennyire engedik (bármilyen eszközzel) hogy a két pilóta egyáltalán egymás közelébe kerüljön.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Egy kis érdekesség: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #429 üzenetére
"bevállalják a közepes keveréken rajtolást, azaz szembe mennek a közvetlen riválisokkal."
Pont azért tették mert lassabbak voltak náluk. Egy körön Kínában csak a 4. legjobb autó volt a RB. És összességében sem hinném hogy a legjobbak lennének. Malájban Vettel azzal hogy hamar felrakta a slicket csak bukott, kockáztatás volt ami nekem inkább azt jelenti hogy nem voltak magabiztosak. Sajnos nem tudjuk mi lett volna Malájban ha Alonso nem esik ki.. Kína alapján, ahol spórolva verte Hamiltont, azt gondolom nyerhetett is volna erőből. És akkor csak az első futamon volt megverve Kimi által, akinek előnyösebb volt a taktikája.
Én tempót tekintve a Ferrarit és Lotust tartom a legjobbnak, hogy ehhez mennyit tesz hozzá Alonso és Kimi mondjuk Vettellel szemben, azt nem tudom. Vagy inkább azt mondom hogy mind a 4 élcsapatban van egy pilóta aki ki tudja autózni a technikát. Alonso, Vettel, Kimi és Hamilton szerintem mind a négyen olyan szinten versenyeznek hogy az egymáshoz viszonyított eredményeik alapján lehet következtetni a technikai erősorrendre is. Bár talán Alonso mindhármójuknál többet tesz hozzá egy leheletnyivel.. ezt elismerem.
Szal a lényeg amit akarok mondani hogy szerintem nem a RB a legjobb vas.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #444 üzenetére
Még mindig nem tudom elhinni a tavalyi Barcelonai győzelmét. Az összes csapat által legjobban ismert, legjobban "felsetupolható" pályán tudott erőből nyerni. Most meg sehol sincs a Williams.. tuti megrendezett volt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari