- Google Pixel topik
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Elnéztük a mai dátumot
Hirdetés
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lehella
senior tag
válasz Reggie0 #11851 üzenetére
Valamennyire biztos. A xiaominál már látom egyértelműen, ha 50%-on van az akksi, akkor az nem azt jelenti, hogy féltávon vagyok hatótávilag nézve, hanem valahol 65-70% körül. De ez igaz lehet más villanymeghajtású járműre is
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
PociAti
senior tag
válasz lehella #11852 üzenetére
Mit értesz az alatt, hogy "50%-on van az akksi"?
Mikor írja azt ki?
Menet közben, vagy amikor megálltál, vagy 30 perccel azután, hogy bevitted egy meleg helyre, vagy hagytad 2 órát állni a hidegben? Ugyanazon megtett távolság esetén lazán 30% különbség is lehet az értékek között.Korábban azt hoztam fel példának, hogy a 20-30 milliós elektromos autóknál, ahol az adatfeldolgozás mesterséges intelligenciával van megtámogatva, ott se tudják pontosan megmondani a hatótávot.
-
lehella
senior tag
-
PociAti
senior tag
válasz lehella #11855 üzenetére
Szerintem ha konzisztens módon tudnál közlekedni, iszonyat sok adatot gyűjtenél róla és nem foglalkoznál azzal, mit ír ki a roller vagy az applikáció, akkor ...
De mivel úgy is a maximális töltöttség környékén célszerű tartani az e-rollert, így ha jól csinálod nem igazán számít, hogy gyakorlatban milyen fogyást produkál alacsony akkuszint mellett.
Telefonnál és más eszköznél is megfigyelhető, hogy 100% környéki értékét gyorsan elveszíti, de utána már kisebb mértékben fogy a töltöttség a megtett km-ek után. Szóval a grafikon nem lineáris még akkor sem, ha végig ideális körülmények vannak (egyenletes tempó, szél és emelkedő nélkül, 20°C hőmérséklet mellett, vagy valami hasonló).
-
PociAti
senior tag
válasz lehella #11857 üzenetére
Amúgy teljesen jogos felvetés, hogy ha az odaúton 30% volt a "fogyasztás", akkor hazaúton is annyi lesz? Viszont ha nem, akkor se történik semmi különös. Legfeljebb tolni fogja az utolsó pár kilométeren, mert észszerű keretek között szinte kizárt hogy nagy távolság különbségről beszéljünk.
-
ebéd elek
csendes tag
Sziasztok, sikerült beszereznem egy Xiaomi rollert. Ugye 3 sebesség fokozat,de nekem mintha nem müködne a gyalogos mód a másik kettő teszi a dolgát...Kérdezném én töletek hogy akkor ez nem normális? Mert elérem az 5km/h sebességet és hiába nyomon a gázt nem megy feljebb max ha lejtön jövök le de ahogy sík terepre érek egyre jobban csökken...
-
PociAti
senior tag
válasz ebéd elek #11860 üzenetére
A gyalogos módnál (legtöbb régióban) 5 km/h a plafon. Pont ettől a sebességtől lesz gyalogos tempójú a roller.
Pár turisztikailag népszerű belvárosban kijelöltek gyalogos zónákat, ahol a Bird és más szolgáltató rollerjei a GPS koordináták alapján viszik le kívánt értékre a sebességet. Nem központilag irányított rollerek esetén így tud a tulajdonos megfelelni az 5 km/h előírásnak.Én párszor már vettem hasznát a gyalogos módnak. Kb. 500 m-t kellett cipelnem 25-50 kg-os zsákot, feldobtam a rollerre és sétáltam mellette.
-
válasz ebéd elek #11860 üzenetére
Nem nálad van a baj, én 95 kiló vagyok, és a gyalogos módban 3-4-re csökkent, és úgy kellett vigyáznom, hogy el ne taknyáljak Szóval nem is erőltettem
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
Joshi
titán
válasz GoodSpeed #11866 üzenetére
Szerintem azért, mert ezek a rollerek úgy vannak tervezve, hogy általában van lendület. Na most ha nincs lendület, akkor egy aránylag nagy súly kimozdításához elég nagy nyomatékra van szükség. Ez nem is lenne baj, viszont ha így működne a roller, akkor nagyon hamar lemerülne.
-
PociAti
senior tag
válasz ebéd elek #11864 üzenetére
CFW szerkesztésekor én is láttam, hogy nagyon alacsony teljesítmény értéket adtak meg, és talán csak a csúcsteljesítmény (peak power) értékét kellett volna közel lőni a normál értékhez.
Csak feltételezem, ha olyan teljesítményt adtak volna meg ami egy 90 kilós embert normál tempóban megmozdít, az egy 50 kilós emberke alatt már veszélyesen gyorsulna.A fogyasztás miatt érdekel a hátsó lámpa?
Pulzálni csak fékezéskor pulzál, amikor amúgy is áramot tölt vissza.
Folyamatosan meg csak gyalogos módban világít, amikor alig fogyaszt a motor.
Ha szándékosan kapcsolod be, akkor meg ne zavarjon a világítása.
Amúgy 0,5 W-os LED-ről beszélünk. A motor teljesítménye 250-300W körül van.
Pro 2 modellnél az elvi hatótáv lámpa nélkül 45km. Ha a hátsó lámpa fogyasztása miatt aggódsz, akkor annak kiiktatásával kb. 100 métert nyernél. CFW-ben a lámpa működése is beállítható.Soha nem szoktam digitálisan lezárni, nem hordok magammal telefont.
-
w.miki
veterán
Ezek valós akciók, van olyan roller, ami így megéri?
GeekBuying Kugoo
vagy sokkal jobb egy M365, mint az S1-ek?
Banggood[ Szerkesztve ]
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
5156 megtett kilométer után így néz ki az eredeti gyári külső és belső az első kerékről! Szerintem még bírt volna 1000 Km-t.
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
PociAti
senior tag
válasz GoodSpeed #11873 üzenetére
Gratulálok! Februárban lesz pont 2 éves a rollered.
Havi átlagként a 225 km első hallásra nem is tűnik soknak (munkanapokra levetítve kb. 10 km/nap, bár a valóság ettől biztosan eltér).
Az első gumitól a kb- 6.000 km-es élettartam (kb. 100 kg terhelés mellett) nem is olyan rossz.
-
válasz PociAti #11874 üzenetére
Csapágy cserélve, de állítólag a zárnyelv maradhatott volna, mert a gyári az acél az erősített meg alumínium... Nem baj, megvannak a régiek is.
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
PociAti
senior tag
Majd ha elérted a 2 évet, akkor csinálj egy összefoglalást a tapasztalatokól. Szerintem sokan szívesen olvasnák.
115k volt a roller, és azóta mennyit költöttél rá? Volt két hátsó defekted, stb.Én fél éve használom, még csak 800k-t tettem bele. Xiaomi 1S 130k, + 5k Decathlon lakat, + 12k Xiaomi pumpa, + áram költség (ezt most fejből meg nem mondom, de nevetséges összeg).
-
w.miki
veterán
válasz Reggie0 #11870 üzenetére
Szóval annyira nem nagy akció?
Most milyen roller-t vennétek? Esetleg a használtak közül?Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
Reggie0
félisten
válasz PociAti #11882 üzenetére
2021 februar. Meg nincs meg az egy ev Napi 2x10km a melo, plusz az extra hetvegi, stb. utak.
110k: Kugoo S1 plus
8k: hatso sarvedo/fek (egy hirtelen fekezesnel eltort)
4k: uj vezerlo-kijelzo kabel, de vegul nem csereltem le. (gyarilag hibas volt az egyik csatlakozo, de vegul azt javitottam meg)
16k-ert vettem mindenfele rendszerrugot az elso felfuggesztesbe, de ebbol vegul 2k volt az a rugo ami veglegesen be is kerult oda. (eltort az elso rugo)
max ezresert csereltem csavarokat: a kijelzo hazat a kormanyrudhoz rogzito csavarokat. (Alu-acel nem jo parositas, idovel kicsavarodnak, a menetet elnyalja). A hatso felfuggesztes tengelyenek egyik csavarja. (egyik szerelesnel tulhuztam)
kb. 10k-ert epitettem 12V-os iskolacsengobol egy rendes csengot ami elol elugranak a gyalogosok
Max egy ezresert nyomtattam elso felfuggesztesbe nyolcszogu muanyag betetet.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Találtam egy ilyen cikket a németországi rollerhasználatról. Van vmi Ergo nevű biztosítási cég és annak az elérhetősége. Írtam nekik, remélem, megválaszolják a tutit, hogy egy Magyar turista hogyan használhatja legálisan a Magyarországon vásárolt e-rollerét Németországban. Láttam itt ugyanolyan rollert, mint az enyém és azon matrica volt. De, hogyan szerezhetek én ilyen matricát, illetve kell-e nekem egyáltalán ilyen?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
PociAti
senior tag
válasz Somatom #11884 üzenetére
Szerintem elég egyszerű belátni a logikát.
Mondjuk ha Kenyában nem szükséges se világítás, se irányjelző, de féklámpa egy autóra, azt az autót használhatná-e német forgalomban a kenyai tulajdonosa? A német rendőrnek ismerni kellene a világ 193 országának jogszabályát? Vagy csak egyet, hogy az adott országban, Németországban milyen követelményeknek kell megfelelni annak, aki az ottani közúti közlekedésben részt szeretne venni?
-
Somatom
veterán
válasz PociAti #11885 üzenetére
A roller megfelel az ottani előírásoknak (hiszen ott is árusítják). Sztem én is kompatibilis lehetek a német közlekedéssel. Ha elfogadják, hogy egy kamiont terelgethetek náluk, akkor egy roller vezetésére sem tarthatnak alkalmatlannak.
Csak az a kérdés, hogy hogyan köthetek rá német biztosítást?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz krooarbo #11643 üzenetére
Bocsánat, de nem volt időm elöbb válaszolni. Nem terheltem a kormányt, elötte elkezdett mozogni és szerintem ha akkor utána húzoka kapocsnál ez talán nem történik meg, de kitudja. Nagyon gáz, vékony a cső. Sajnos a Monorim cső amit ajánlottak, tökre jó lenne, csak a kormány nem ovális hanem kerek, így nem kompatibilis. Írtam a supportnak, most videót kértek, küldtem nekik. Meglátjuk mi lesz.
Sokan vásároltak itt ilyen rollert, eddig csak én írtam, hogy baj lett vele, reméljük ez így is marad. Egyetlen hibáról nem szabad rögtön teljes véleményt alkotni. Halottam én már törött kormányrudról nagyon drága rollereknél is. Sajnos ezt megszívtam. De pont azért akarom megcsinálni, mert nekem bejött - na nem az hogy eltörött. Kényelmes volt és a 10" kerék sokkal jobb menetbiztonságot adott mint a 8,5"-s. Persze most agyalhatok, hogy szerzek kör alakú kormányrudat.https://rollerezz.blogspot.com/
-
DigitXT
félisten
Csináltam pár akku tesztet a napokban... Feltűnt, hogy a BMS 2.8A terhelőáramra csak 2.4-et mutat, ill. 1.8A töltőáramra csak -1.5A-t. Pedig amúgy minden jel arra mutatott, hogy egészen biztos 1.8A a töltés, nevezetesen a töltő specifikációja, a sorba kötött mérőműszer, s végeredményben maga a BMS töltöttségre vonatkozó számai is ezt támasztották alá: de akkor miért nem -1.8A-t mutatott, ha az a tuti? Kiderült, hogy az árammérő rész külön kalibrálható, és gyári beállításban alámért...
Na nem nagyon, csak egy kicsit... viszont ez megmentheti az 5A töltő becsületét, hiszen soha nem teszteltem, csak a BMS mérése alapján állapítottam meg, hogy kicsit kevesebbet tölt, mint ami rá van írva. Majd megnézem, ha megint be kellene menni a céghez (a töltő bent van, roller itthon, de mínuszokban marad is így, LOL).
És ami szintén következmény, hogy a mért 91A csúcs valójában több lehetett... Nyilván a 10-15% tévedés nem a világ vége, de akkor lehet, hogy nem "csak" 4kW volt a csúcsteljesítmény, hanem inkább 4.5kW körül. Tudom, így se lesz Dualtron, bár tekintve, hogy félig Kugoo S1 a vezérlés, szerintem nincs mit szégyenkeznie...
Mindenesetre a 21700-as pakk nem hozta a névleges (6x4) számokat: 22.44Ah-nál elvérzett. Egyik cellacsoport gyengébb (valószínűleg meg kell majd hegeszteni). Ehhez képest az LG MJ1-es frissen hegesztett verzió is megállt 22.76Ah-nál, pedig névleg 24.5. Oké, hideg van kint, talán az is számít: kicsit még nyektettem, kiköhögte a 23Ah-t, de ennyi. (Ha viszont ezeket párhuzamosan kötöm...)
Ja és még valami: rég akartam már fázisáramot tesztelni. Van is egy lakatfogós True RMS multiméterem, de ugye csak a garázsban gurigathattam a vasat pl. a hideg miatt is... Nyilván AC csak akkor lesz, ha mozgásba lendül a cucc, szóval igyekeztem úgy fékezni, hogy azért picit induljon el. Meglepő lehet az eredmény pl. amikor szolid 1.7A az akku áram, a fázisáram simán benéz 25A-be. Vagy pl. 7.8A a csúcs, az akku felől, 50A is lehet a fázison. Azt tudtam, hogy többszöröse lehet, de nem gondoltam*, hogy 6-15x is... Ez konkrétan megmagyarázza, hogy lehet könnyen megölni a Kugoo S1 vezérlőket, hiszen eléggé durva áramokat kell kapcsolgatnia indulásnál, nem biztos, hogy elég jók hozzá a FET-ek (moddolatlan, gyári állapotban). Talán ezért is vették vissza az eredeti 15A korlátos vezérlőt 11A korlátra, mivel ez külön nem méri a fázisáramokat, következésképpen nem is szabályozhat az alapján. Technikai okokból a végéig nem teszteltem ki, és menet közben se tudom/akarom nézegetni, de ha ilyen 100A nagyságrend szaladgál... És ez egy vacak 15A korlátos vezérlő, akkor mi mehet a 75-80 amperesnél? Talán nem véletlen indul "lustán": ha korlátlanul engedne többszáz ampert, égne minden! (Egyáltalán nincs ilyen áramokra méretezve a fázis vezeték, az adott motorban.)
*: pedig amúgy egybevág a szimulációs eredményekkel, de ezt sose néztem. Egyúttal megkövetem azt a kollégát, akinek tévesen azt mondtam, hogy a Kugoo vezérlővel ugyanúgy indul a 48V/36V akkus verzió, hiszen ez csak akkor lenne igaz, ha lenne (alacsony) fázisáram korlát. De nincs, így a 48V verzió ugyanolyan 11A vezérlővel arányosan több fázisáramot, így nagyobb nyomatékot is produkál: ha felhúzzuk 20-30A-re nem véletlen lesz gumifüstölős indulás/a FET-ek durranása. (Meg hosszú távon, ha a vezérlő épp nem ég le, a motor leolvadása, emelkedőn. Továbbá maga motorkábel is durván tud melegedni emiatt. A laza 20A tuningnál is.)
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz Somatom #11886 üzenetére
"A roller megfelel az ottani előírásoknak (hiszen ott is árusítják)."
Ha jól sejtem ez pont nem igaz. Mert nem ugyanazt a rollert árusítják, hanem egy német variánst.A kamionod megfelel a német előírásnak, de arról van szó, hogy a rollered nem. Pont emiatt merült fel ez témaként, hogy ennek ellenére használni szeretnéd, és hogy ezt miként teheted meg?
-
Somatom
veterán
válasz PociAti #11889 üzenetére
Semmiféle variációs lehetőséget nem látok a szoftverében. Ott 20Km/h a maximum és a középső fokozatban pont ennyit tud az enyém is. Még a német plakett helye is ott van a sárvédőn.
Közben válaszoltak. Ők csak akkor tudnak biztosítást kötni, ha van német bejelentett lakcím. Ez egy érdekes ügy lesz. Sztem tök normál szitu, hogy egy magyar turista külföldi nyaraláskor elviszi magával a rollerét.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz Somatom #11890 üzenetére
Attól, mert ECO módban 20-szal megy, még nem fog megfelelni, mert NORMAL módban meg 25-tel... ellenben a német megoldással, ahol 20-nál többel nem tud menni.
Most ez olyan, mintha valaki SMKP jogsival ülne fel egy olyan motorra, ami aztán bőven SMKP kategória felett van... aztán mondaná a rendőrnek, hogy ő aztán csak 45-tel teper az úton minden körülmények között
[ Szerkesztve ]
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
PociAti
senior tag
válasz Somatom #11890 üzenetére
Nekem olyan érzésem van, előre eldöntötted milyen szituáció lenne neked a legkedvezőbb, és ha annak ellentmondanak a szabályok, akkor azokat ignorálod. Csak olyan választ vagy hajlandó elfogadni, ami az elképzelésedet alátámasztja.
Miért kellene tudnia egy német rendőrnek, hogy az adott napon más országban milyen szabályok vonatkoznak a rollerra? Ha Magyarországon nem kell bukósisak, németeknél meg kell, akkor ha magyar ember rollerezik Németországban, akkor nem kell viselnie bukósisakot sem?
Az a "tök normális szitu", ha valaki egy szigorú, szabálykövető országba megy, akkor ott bérel rollert. Olyat, ami a helyi előírásoknak megfelel.
-
Somatom
veterán
válasz GoodSpeed #11891 üzenetére
és PociAti:
Látom, nem értitek a problémát és nagyon félremagyarázzátok. Ha egy másik országban bukósisakot kell hordani, ahhoz lehet alkalmazkodni. Ahhoz is, ha mások a sebességhatárok. De, ha egy másik EU -s országban nem használhatod a járművedet, ahhoz nem tudsz alkalmazkodni. A közutak (a bicikliutak is azok) határokon átnyúlnak. Ezért fontos, hogy az olyan járművekre, amik reálisan egy másik ország útjain is haladhatnak, egységes szabályozást vezessenek be, vagy legalább EU -n belül kölcsönösen elfogadják egymás szabályait. Így van ez a kamionoknál, személyautóknál, sőt, még a bicikliknél is. Akkor a rollereknél miért nem? Nem ez lenne az EU értelme?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Skynet258
veterán
válasz Somatom #11893 üzenetére
Ha így nézzük a mi szabályainkat el sem tudják fogadni / ismerni, mert itthon nincs is semmi szabály perpillanat.
Nem nagyon vagyok már otthon a német viszonyokban, így ezt a matrica dolgot sem tudom - annyi párhuzamot tudok vonni, hogy anno mikor sokat mentünk Lipcsébe ott is kellett ilyen kis kerek matrica a szélvédőre, hogy a (magyarországi és itt használt) autó megfelel az ottani normáknak. Első nap érkezés után elmentem egy ismerős autószerelőhöz aki rátette a matricát és ennyi. Lehet rollereknél is valami hasonló van, elvégre a roller mellé bedobott engedélyek és megfelelőségi nyilatkozatok EU szintre szólnak, így max azt vinném magammal. Nem tudom milyen roller (nem olvastam vissza) de ha mondjuk Xiaomi akkor rátennék egy német firm-et így abba se köthetnek bele, hogy a magyar firm-mel elérhetsz magasabb sebességet mint amit ott lehetne.
Vagy írnék a német rendőrségnek emailt, hogy adjanak tanácsot miképp lehet ezt legálisan és várható büntetés nélkül megoldani.
Itt a fórumon csak tippelgetni fogunk - én legalábbis mindenképp.https://geekpulse.hu
-
Somatom
veterán
válasz Skynet258 #11894 üzenetére
Pontyosan. Én is rakattam ilyen matricát az autómra. Ergo alkalmazkodtam a helyi szabályokhoz, mert adtak rá módot. Az nagy hiba, hogy otthon nem kell rollerre biztosítás. Bringára sem. Én mindkettőre kötelezővé tenném. Megpróbáltam kötni a villanybringámra, de csak korlátozottat tudtam, aminek semmi köze egy Mabiszos biztosításhoz.
Közben próbálom kijárni ezt az utat, érdeklődöm, ahol tudok. Majd próbálkozom az Autóklubnál, az ADAC -nál (ha már van náluk biztosításom), meg a DAS -nál is (ha már évente több, mint 100 ezret fizetek nekik).
Rengeteg autót, lakóautót látok az autópályákon a hátukon bringával, robogóval. Életszerűtlennek tartom, hogy rollerre ne legyen ilyen használati lehetőség.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #11888 üzenetére
Merd az akku homersekletet. Lehet megerne futeni az akkut telen, mert kevesebbet visz el a futes, mint amennyit nyersz kapacitasban.
Minden vezerlonek van alacsony fazisaram korlatja, ami ala nem tud menni, mert korlatozott a tranisztorok kapcsolasi sebessege, igy a PWM-nel van egy minimum impulzusszelesseg is. Ebbol es a motor induktivitasabol adodik a minimalis indulasi aram, ami fuggeni fog a feszultsegtol.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #11896 üzenetére
Jogos, nappal 5-6 fok lehetett, de mivel hosszú volt a teszt, éjjel akár 3-4 is.
LG MJ1 cellaszintű teszt, ez sem a névleges 3500, inkább 3300 körül.
De akkor ez ilyen körülmények között teljesen normális / várható eredmény.
Alapvetően fűtetlen garázs, de raktam be egy vészfűtést, ha nagyon fagyna.
Leválasztott helyiségben van a kazán, fűtögeti magát, de a csövek kijönnek.Minden vezerlonek van alacsony fazisaram korlatja, ami ala nem tud menni
Na ez a része engem a legkevésbé sem izgat... Kicsi gázra az akkuból is
kevés ampert vesz fel a vezérlő, értelemszerűen a motorra is kevés jut, azaz
összességében simán lehet lépésben haladni (de tényleg, iszonyat lassan*)
a ketyerével, hiába tud csúcsban sokezer wattot... ami nekem izgalmasabb,
a felső korlát: Kugoo-nál erre nincs visszacsatolás, rárak annyit, amennyit...
Nagyobb vezérlőnél van. Pl. 230A a specifikáció szerint, de adott motornál a
szimuláció 150A-nél többet akkor se mutat (mérni meg azt nem mértem).De mondjuk az nagyon durva, hogy egy kicsit hasra ütött/kicsit mért, kicsit
savanyú, de azért a miénk, lebutított modellel, pont 6.51s jön ki a 0-40-re...
Ráadásul pont 48 méter távon, mint ahogy a Dragy mérte... A fizika csodái.
Miközben valóban 44 km/h a végsebesség Fatbike légellenállással.Viszont így az anno BMS által kijelzett 91A-t épp nem éri el, szóval feljebb
kéne ereszteni a modellt. Akkor viszont még nagyobb fázisáram és még
nagyobb gyorsulás adódna, legalábbis az elején, ahol ez még számít.*: olyan lassan, hogy valószínűleg ott már az egyensúlyozás lenne a gond.
Szerk: lehet, hogy újra tesztelem ezeket az LG-ket szobahőmérsékleten...
Azért jobban mutatna a kép gyári értékekkel... (Igen, balról jött a hideg.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Google Pixel topik
- 3D nyomtatás
- Vicces képek
- BestBuy topik
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...