- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
flash-
veterán
8-10 fokban milyen ruházatotot ajánlanátok kerékpározáshoz?
ugye az még nem annyira hideg de a menetszél miatt már kell a télkabát (25km/h) azért abban nem túl kényelmes..
ötlet?
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
nagyúr
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #97552 üzenetére
passz.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Toomy
senior tag
válasz rétisün #97503 üzenetére
Szia Süni!
Egyik Sólyom Bike-os versenytársam idén a Tour de Ajkán perecelt egy hatalmasat saját hibáján kívül lejtmenetbe 60km/h körüli sebességgel. 6 helyen tört szét a legújabb 2017-es TREK váza.
Megcsináltatta itt Bp-en, de az egyik helyen látott rajta egy repedést, amivel még elindult még egy versenyen.
Azután a verseny után vitte volna vissza, mert garit is vállaltak rá. De megint elzakózott 45-50 -es tempóval. Csúnyán lefeküdt, de a javított részeknél és a környékükön sem volt semmi látható baja a repedésen kívül amit már előzőleg észrevett.
Visszavitte megcsinálták még egyszer ahol a repedés volt megint megkapta az új festést és azóta már rengeteg versenyen és edzésen van túl úgy hogy semmit nem érez abból, hogy korábban a bringa darabjaira hullott.
Nem kis pénzről beszélünk, így nem csodálom, hogy megpróbálkozott a javíttatással. Egyelőre jó a gép. Nagy sebességgel hegyről lefelé sem érez olyat hogy beszitálna. -
pc360
addikt
válasz flash- #97551 üzenetére
Semmi extra... Vékony, de szélzáróbb aláöltöző alul (nem az az olcsó pamut szutyok), plusz háromnegyedes gatya, vagy rendesebb bringás nadrág, felül meg szintén aláöltöző + póló + softshell jellegű pulcsi/kabát. Legfelül vékony, de sűrű szövésű sál, amit pofába lehet húzni (nekem ilyenkor a torkom már érzékeny a hidegre), és egy nem túl vastag neoprém sapka. A nem bélelt hosszú kesztyű sem árt már.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
#27813376
törölt tag
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
rétisün
veterán
szia, rég jártál erre.....vagy csak átálltál read only üzembe?
tudom, hogy a karbon nagyon jól javítható, ha tényleg hozzáértő csinálja, észre se lehet venni, hogy javítva lett. de akkor se tudom, hogy mit csináljak vele, javítassam-e, mert azért az már akkor se az igazi
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
#27813376
törölt tag
válasz Hasaggymeg #97559 üzenetére
Ismerős vadkamerája vette fel, Istenmezeje.
-
jjeahh
nagyúr
Srácok, itt szabadidőmben elmélkedek, ha jövőben új 650b+ bringát vennék, akkor már szeretném ha a méret is tökéletes lenne. No de... a jelenlegi bringám M-es, asszem 17,5-ös, 44cm és picit hosszúnak érzem... nem vészes és így is élvezem vele a bringázást előretolt nyereggel, de lehetne rövidebb. Próbálgattam S-es 15,5-ös Kellys spider 50-et és azt meg nagyon picinek érzem... ezek alapján arra lyukadtam ki, hogy nekem 16" kéne, de olyant szinte nem is gyártanak . Aztán rájöttem, hogy nekem igazából a felsőcső hosszával van gondom, a mostani montimnak 600mm, a Kellysnek meg asszem 560mm , én meg valahogy úgy érzem, hogy a kettő között lenne tökéletesen ideális nekem, gondolom 580mm... No de ilyen megint nincs, sz*r ügy . Az S-es méretű Marin Pine Mountain 1 felsőcsöve pl. 570mm, a Cannondale Cujo 2-é 571mm, szal már ezek is rizikósak, a Gt Pantera felsőcsöve meg 592mm, szal lehetséges, hogy GT-ből nekem még az S-es is picit nagy . Picit elkeseredtem ezen a méret dolgon... . Vagy lehet, hogy 570mm körül jó lenne nekem? Sajnos kipróbálni nem tudom, ha összejön a zsé rá, rendelve lesz. 168cm vagyok amúgy kb. 77cm belső lábhosszal.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
pc360
addikt
válasz jjeahh #97563 üzenetére
Muhahah... Én mit szóljak, amikor olyan montit és országútit nem is igazán gyártanak, ami alám elég nagy, ráadásul ha bármit használok, az exponencionálisan többet kap és hamarabb törik alattam, mintha apróka lennék? Neked, még ha terpeszkedned is kell a nagyobb gépen, legalább biztonságban érezheted magad, és a javítás költségei is sokkal kisebbek. Nálam meg csak törik a kormány (az utóbi 10 évre vonatkozóan: 3 db), a kormányszár (2 db), hajlik és törik a nyeregcső (kb. 10 db), széthajlanak a nyereg-pálcák (kb. 10 db), törik a váz (2 db), csesződik szét a hajtókar és a felni (számolni se tudom).
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
-
pc360
addikt
válasz ZolkoW #97567 üzenetére
A grammánia nálam max kilománia formájában jelenik meg. A kb. 13 kilós Fox-os, Saint-es Konám igazi pehely volt.
A mostani Speci országútim gyakorlatilag nem is tétel. Néha a táskám nyom annyit, mint maga a bringa. Azt csodálom, hogy még bírja...
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Runner_fxr
Ármester
Természetesen érthető, hogy nehéz feldolgozni azt, hogy egy nagy értékű váz megsemmisül, de ez a karbon javítgatás, mindenképpen az ördög kísértése. Jó néhány mérnökkel beszélgettem a témában, egybehangzó véleményük volt. Csak olyan karbon alkatrészt szoktak javítani amik vagy esztétikai szerepet töltenek be pl díszítő elemek, vagy esetleg autók légterelői, amik ha meg is adják magukat nem okozhatnak közvetlen életveszélyt. Viszont olyan alkatrészeknél, aminek a törése közvetlenül balesetet okozhat, mindig cserélnek.
Láttam milyen komoly gépekkel készülnek ezek az alkatrészek, azt is láttam, mennyire szigorú a minőség ellenőrzés. Nem véletlenül. Ha olyan lazán lehetne ezeket javítgatni, nem fektetnének ekkora erőfeszítéseket a gyártásba se.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #97569 üzenetére
...meg nem lenne annyira drága sem.Ez a Bogár Gábor gyerek azt mondta neki a gyárba úgy mondták azért drágák a jó karbon vázak,mert tesztelés után sok megy a kukába (Teszkóba?).
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #97531 üzenetére
Kicsit kevered a rétest a kelt tésztával, "...úgy tűnik egyelőre csak a felső kategóriás (és nagyon drága) karbon vázak versenyezhetnek a jó öreg alumíniummal...", egyrészt nem az ára határozza meg, másrészt inkább szövetsűrűség, és hozzáadott gyanta a lényeg. Az elite vázak (pl: C62) mind súlylimitesek, és középkategóriás vázaktól mondjuk 200gr-al könnyebbek, ettől függetlenül ugyan úgy javítható, és ugyan úgy köröket ver a fém vázakra. Mondjuk a high-end fém váz, és belépő alu már más kérdés, főleg ha komplett bringaként nézzük, mert ott akár az alu-ra rászerelik a felső kategóriás szetteket, szénszálasra pedig csak középkategórai jut, ott a felhasználó jobban jár a fém bringával és felszereltebb setup-al.
#97538 Runner_fxr: Elhiszem, és ebben igazat is adok számodra. Viszont manapság kis kézműves gyártók, amiket én is alig-alig ismerek, egy garázsban olyan vázakat gyártanak hogy egyszerűen hihetetlen. Olyan ez mint a házi pálinka főzés, lehet erősebb mint a bolti, de lehet sokkal gyengébb, nem tudni milyen lesz a végeredmény, viszont itt a selejtet kiválogatják, mivel kis manufaktúra nem kockáztat.
#97563 jjeahh: Stucnival, hajlított nyeregcsővel tudsz variálni, legalább 20-30mm-t biztosan.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #97571 üzenetére
Nagyobb váznál egyenes nyeregcsőre én is gondoltam, mert előbbre kerülne a nyereg, de úgy érzem a 600mm körüli felsőcsővel úgy is nagynak érezném egy picit az M-eseket... főleg szélesebb kormánnyal mint a mostani. Stucniból meg elvileg nem érdemes ultrarövidet venni, csak ha dh gépem van. S-es váztól meg azért félek, hogy ne nézzek ki majomnak rajta, no meg fura is ha nagyon pici . Amúgy ha pl. angliából rendelek és nem jó, visszaküldeni macera? Sokba fáj a posta?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
smkb
őstag
válasz jjeahh #97563 üzenetére
10mm-es felsőcsőhossz +- még bőven orvosolható rövidebb/hosszabb kormányszárcserével. Nekem mindhárom montimon tök mások a felsőcsőhosszok, kerékméretek, mégis mind kényelmesre, kézreállóra lőttem be. Ugye ahogy nő a kerékméret, úgy kell növelniük a gyártóknak a felsőcsőhosszt azonos vázméreten belül is. Ezért is nehéz jó S-es 29" es vázat találni, mert nem egyszerű megoldani, hogy a nagy kerék ne érje el a cipőorrt. Laposabb fejszöggel, rövidebb láncvillahosszal stb... lehet ezzel szórakozni, de nagyon gnóm vázak jöhetnek ki belőle. Nem véletlen, hogy sok gyártó ebben a méretben max 27.5 est készít, és nem kínlódik.
Egyébként is nagyon változó tud lenni a felsőcsőhossz, a bringa stílusától függően is. Ugye napjainkban egyre jobban próbálják tolni hátra a hajtóművet a forward geometry miatt (lejtőzéskor jön nagyon jól), hogy nőjön a reach, így rövidülnek a láncvillahosszok, cserébe nyúlik a felőscsőhossz, rövidül a kormányszár miközben ugyanarról a vázméretről van szó.
Igazából az, hogy egy váz 16" kb nem jelent ma már semmit, mert a gyártók tökre nem a nyeregcsőből és kb következetes geometriából számolják, hanem virtuális hozzávetőleges vázméretek már ezek, amit minden gyártó, minden egyes modelljéhez maga ötöl ki.
15 éve egy L es 26"-os montinak még 560-570 körül volt a felsőcső, és 10-11cm a stucni, ma már ez a felsőcsőhossz S es vázméretnek tűnne a megváltozott geometria miatt, ha nem nézed hozzá a nyeregcsőhosszt
Neked a 168 cmmel, tuti hogy S-es méretek közt kell nézelődnöd.
-
parkr
őstag
válasz Runner_fxr #97569 üzenetére
ez a pali eléggé ért hozzá [link] még vázakat is épít magának.
elég sokféle sérülést javított már meg, én nyugodtan lennék ha pl. ő javítaná a vázamat. -
jjeahh
nagyúr
Kösz, akkor egy szavazás az S-es vázakra... Amúgy 27,5-öst akarok, igaz plus size gumikkal, így meg gondolom a külső kerék átmérő vegül kb. ugyanakkora lesz mint egy 2,10" 29er-nek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Solad
őstag
Hali srácok, rég jártam erre
Tegnap impulzusvásároltam egy 2012-es Giant tcx cyclocrosst. Érezhetően kevésbé merev mint az öreg országútim. Jól gondolom, hogy ez "szándékos", révén hogy nem aszfaltra van tervezve?
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Doki-HUN1978
senior tag
Sziasztok!
Ha 3x9-ről 2x10-re szeretnék váltani, akkor elég csak a racsnit cserélni, vagy a hátsó agyból is másik kell?
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #97571 üzenetére
Olcsó karbon ide,drága karbon oda,nekem az,hogy a váltó elnyírja a támvillát az a Pfff kategória.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toomy
senior tag
válasz Runner_fxr #97569 üzenetére
Teljesen világos, hogy olyan mint volt sosem lesz. De elég nehéz megemészteni hogy egy sok százezer forintos váz egyik pillanatról a másikra kuka.
Alattam ezért nem is lesz soha legújabb fejlesztésű bringa. Ja nem, mert nincs is rá keret.Hasaggymeg Az országúti versenyzéshez már alapból nagy bátorság kell. Sajnos nagyon sokan belevágnak úgy hogy az alapvető dolgokkal sincsenek tisztában. Az ominózus váz is egy
ilyen delikvens miatt tört darabjaira. Az esés megnézhető ennek a videó végén.rétisün Rengeteg a munkám és emiatt a bringázás is kezd nagyon a háttérbe szorulni ami a teljesítményem rovására kezd most már menni, meg hát öregszünk is.
A fórumot már rég nem néztem, most is csak bekukkantottam.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #97580 üzenetére
Ott nem elnyírás volt, hanem beszakította a villát. Ugyanezt hasonló paraméterekkel rendelkező bármilyen anyagból készült váznál megcsinálja egy elszabadult hátsó váltó.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #97571 üzenetére
Nincs rálátásom a kis manufaktúrákra, viszont az tény, hogy a karbon váz gyártáshoz szükséges pár igen drága berendezés. Itt a 100 milliók röpködnek. Nyilván sok mindent meg lehet csinálni kisebb költségvetésből is, de a minőség ilyen esetben kérdéses. Az igaz, hogy én ipari körülmények között találkoztam a karbon gyártással, nem kis manufaktúrában dolgoztam. Amit itt láttam az alapján tudok véleményt alkotni a témáról. Én azt láttam, hogy teherviselő alkatrészeket nem javítottak, csak főként díszítő elemeket. Amikor elkészült egy alkatrész, annak 100%-ban tökéletesnek kellett lennie, a legkisebb hiba esetén is ment a selejtbe. Épp ezért kellett nagyon odafigyelni minden lépésre. Olyan kis apróságokon múlik, hogy az hihetetlen. Egy egy alkatrészhez akár 30-50db szövet is ki volt vágva méretre, és azt megfelelő sorrendben kellett a szerszámba bele laminálni, aztán lefóliázni, vákuumzsákozni, majd bele vagy az autoklav-ba vagy a présgépbe, alkatrésze válogatta. Az sem volt mindegy hol törik meg a fólia, vagy, hogy mennyire nyomkodtad bele a szövetet a szerszámba, pl a hajlatoknál. A legkisebb hibának is az lett az eredménye, hogy kuka volt az alkatrész.
A karbon teljesen másképp működik mint a fém. Úgy tud erős lenni, ha tökéletesen folytonos és hibátlan a szövet. Erre nyilván rá lehet laminálni, meg le lehet csiszolni, fényezni is lehet, de az köszönő viszonyban nem lesz az eredeti szerkezettel.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ez elég durva esés,mintha benézték volna azt a szemből jövő autót.~40. perctől kell nézni,akit érdekel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #97578 üzenetére
Azóta egy kicsit nőttek az igényeim
Amúgy még mindíg nem tiszta az sem, hogy milyen kompromisszumot kell kötni 1x11-es hajtással a 3x9-hez képest. Sz*rabbul mászik? Nagy sebességnél nem lehet annyira belehajtani? Vagy no kompromisszum? Mondjuk 1x11 elöl 30T + hátul 11-42T vs 3x9 elöl 44-22T + hátul 11-34T-t összehasonlítva... (utóbbi van jelenleg és tökéletesnek érzem). Főleg az érdekelne, hogy a 30-42 fokozattal nehezebb-e mászni, mint a 22-34-el.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #97585 üzenetére
Hát ez nem egyszerű kérdés. ...figyelj a kerékméretre is,mert ha 27,5-re váltasz akkor már közelít a kettő egymáshoz.
Amúgy nekem már egy ideje rajta a telefonomon is.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
kacsyx
aktív tag
Én is 200 cm vagyok, most 105 kilóval, de szerencsére a gyakoribb láncnyúláson kívül nem szoktak olyasmik előfordulni velem, mint veled. Mondjuk a múltkori láncvilla repedést nem lehet teljesen kizárni, hogy a súlyom miatt történt meg, de azt sem, hogy egyszerűen csak illesztési hiba volt a varratnál.
Egyébként a bolt ahol vettem, nagyon gyorsan elintézte az új vázat, át is szerelték durván 2 óra alatt, úgyhogy nagyon elégedett voltam velük. -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #97586 üzenetére
Ez a link nálam nem műkszik, de találtam még hasonló oldalt.Mostmár műkszik, kiszámolom itt is a dolgot. Ahogy elnézem más oldalon, ha nem tévedek, akkor hasonlóan mászna az 1x11 mint a jelenlegi 3x9 (picit talán izzadósabb), viszont 50-60km/h-nál nem tudnék beletekerni . De lehet rosszul értelmeztem.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
Én maximum abban a javított karbon vázban bíznék meg, amit a gyárban javítottak. De ilyen sajnos nincs, mert ott nem javítanak. Ha nekem megsérülne a karbonvázam, feltenném az apróra, akinek van kedve, kísérletezgessen. Valami jelképes összegben megegyeznénk, aztán vennék egy újat, és elkönyvelném, hogy x összeget buktam. Inkább ez, minthogy 60-nál kettészakadjon alattam.
Ha meg nincs annyi pénzem, hogy karbont vegyek, akkor megelégednék az aluval. Kicsit olyan ez mint amikor valaki vesz egy nagy BMW-t vagy Audi-t, aztán amikor az első 1 millát ki kell tenni az első szerviznél, akkor meg értetlenkedünk. Ahogy egy jó barátom mondta, ha volt pénz majomra, akkor legyen banánra is.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #97586 üzenetére
Amúgy amit linkeltél azt nem értem, magas . No meg 27,5 x 2,8" gumit sem találok ott
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #97588 üzenetére
A tetejét és alját kell nézni,közötte csak találsz olyant amilyent kell.Vagyis megnézed mi az a még elfogadható aktuális áttételed amivel még kibékülnél belehajtani lefele,meg felfele kigyötörni,és azok áttétel arányaihoz hasonlítod az új,kiszemelt áttételeket.2,8"-os tényleg nincs,az vagy 7 cm,de biztos vannak más ilyen számolók is.A linkelt androidos pl. szerkeszthető,akkora fogszámot,vagy kerékkerületet teszel be amekkora éppen eszedbe jut.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #97592 üzenetére
Ja elég sok ilyen oldal van, mindegyiken kb. arra jutottam, hogy 50-el nem igazán fogok már beletekerni, de hegyre fel azért ugyanúgy vagy picivel rosszabbul mászik.
Ha esetleg valakinek van valós tapasztalata is 1x11 rendszerrel és 3x9-el egyaránt, szívesen veszek bármilyen véleményt pro-kontra .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #97593 üzenetére
Felhasználói vélemények. Jó olvasgatást.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
Kösz, beleolvastam
Amúgy a lánckerék sor és váltó kompatibilitásnak hogy lehet utánnanézni? A márkákat lehet keverni? Pl. ha veszek majd egy deore xt hátsó váltós gépet 11-42T lánckeréksorral és úgy érzem, hogy nem mászik elég frankón, akkor lecserélhetem a sort pl. 11-46T SunRace MX8-ra?
No de ennyi kérdés legyen elég mára . Amúgy durva, hogy minél több dologhoz kezdek "érteni", annál bonyolultabbá válik az egészFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ro_bert17
őstag
Sziasztok!
Új vagy újszerű sm-pd22 adapter nincs valakinek esetleg, amitől meg is válna? -
IMIIKE1998
őstag
Üdv!
Legolcsóbban mennyiért lehet szerezni új CX bicót? -
Runner_fxr
Ármester
válasz IMIIKE1998 #97597 üzenetére
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Runner_fxr #97598 üzenetére
Uhh, hát ez nagyon drága. :/
-
Tothgera30
Ármester
válasz jjeahh #97593 üzenetére
Próbálgattam már tartósan 1x11-es NW-vel 32T 11-42-es 29er-t. Nekem bejött, XC versenyzésre frankó, maratonhoz nekem még sok. De tök egyszerű rendszer, kevés hibalehetőséggel, annyi hogy szinte mindig keresztben megy a lánc, és hamarabb "kopik el a rendszer".
#97597 IMIIKE1998: Ahogy Runner_fxr írta, olyan 300k körül érdemes lesni a Cyclocross bringákat. Én 105 (2x11) szettel, TRP Hy/Dr vagy teljesed hidraulikus fékkel nézném, ha más nem, mini V-fékeset keress, abban pozitívan csalódtam.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Mata összteleszkópos kerékpár
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest