- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
Miért lenne túlmarketingelve? Gyakorlatilag nem tudsz újonnan mást venni, csak 27,5/29-et, neves gyártótól.
A világ fejlődik, nem kell becsukott szemmel élni. Ha így lenne, még mindenki velocipédekkel mászkálna, mert az is jó volt.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Normi™
őstag
Szerintem ez egy borzasztóan túlárazott bringa.Négyszöges Acera hajtómű,nagyon alap shimano fék+tárcsa kombó stb...
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
6030D
Ármester
Ha fittness-t néz, nem kell neki mtb. Ha mtb kell neki, akkor meg legyen benne teló, kivéve ha az alföldi töltéseket akarja vele megmászni. Én is elmegyek merev váz/villával bárhol, csak az élmény nem ugyan az.
Hobbi bringásként gondolkodva meg már leírtam párszor, hogy egy Balaton-körön is látom értelmét a rugós villának a merev helyett, mert nem fájdul meg a csukló a végére. Karbon villát még nem próbáltam, de annak a rugózását szerintem csak az érzi, aki outi-n nevelkedett. Mennyit hajlik egy olyan villa? 0,5-1 cm-t?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
Tisztában vagyok ezekkel a dolgokkal amit leírsz, nem is állítottam az ellenkezőjét.
Nem, hogy a 10 évvel ez előtti Deore, de a 94-es LX szett is sokkal jobb mint sok mai 7-8-9-es cucc, pedig az csak 7-es rendszer volt. Vagy a 95-ös 8-as LX. Ilyenem volt anno 95-ben a GT bringámon.Ha jól emlékszem a kiinduló pont az volt, hogy a 100k-s gép nem rosszabb tartósságban, meg egyáltalán érzésre mint az 500K-s. Ebből indult ki az egész, én ezt cáfoltam. Nagyon elkalandoztunk már a témától.
ivana: Nincs bajom a régi tanyabike-al, tudom, hogy a maguk idejében jók voltak. Csak sokan azt felejtik el, hogy mivel faék egyszerűségű és a legtöbb helyen túl van biztosítva, ezért hosszú életű és igénytelen. Cserébe sár nehéz.
ShiTmano: Jobb minőségű kép kéne róla, vagy élőben megnézni, de simán lehet, hogy az tényleg egy gyári törés a váltás elősegítésére, szoktak ilyeneket alkalmazni az olcsóbb hajtóműveken, találkoztam már vele.
StLui: A BMW bringák amúgy eléggé nevetségesek, meg a legtöbb autógyár által kiadott típus. Ne az legyen a mérce. Én nem vitatom, hogy egy 10 évvel ez előtt 100k-ért vett bringa nem rossz gép, de azért egy sokszor többe kerülő masina más világ.
De ha érdekel, gyere el a tesztre, aztán majd akkor beszélgessünk még ezekről a dolgokról, ha érdekel a technika és a bicajozás akkor szerintem jó program.A Magellánok tényleg jó gépek voltak, én sajnálom, hogy megszűnt a márka. Inkább a Gepida szűnt volna meg, jobban jártunk volna egy Magellánnal.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Óvatosak a kereskedők, mert még így is döglődik a kerékpár piac idehaza. Kísérletezgetésre nincs pénzük. Ez akkor működhetne ha pörögne a piac. Ha még jól ismert kategóriákból is nehéz eladni, akkor mi lenne pár kevésbé ismert kategóriával? A Canyon nekem is nagyon szimpatikus, ha kereskedői szemmel nézem, kár, hogy csak webshop. Lenne keresni valója az üzletekben.
-
geotigris9
tag
Annyira nem lényeg most hogy legyen új kulacs, biztosan drágábban is jönne ki nekem, ha onnan rendelnék így első glikre nézve.
(#73422) Cathfaern Szerintem a szíjhajtásnál az irreálisan nagy árát az adja, hogy kuriózumnak számít bár ez nem indokolna ekkora árakat amit elkérnek érte csak mert szíjhajtás és nem lánc ...
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
nagyúr
Stravában mostanában többször csalódunk ismerősökkel. Alpokban volt hogy kb 1300m szintet mértünk többféle km órával mérve erre a Strava egyik társnak kihozott valami 2500m-t...
Egyik barátom most volt az Ötzaler maratonon amiben nagyjából 5500m szint van arra meg a Strava 7200-at számolt.Més que un club!
-
zoli03
őstag
Oké, de mi most a bicikli súlyáról beszélünk. Az ember és a bicikli tömegét együtt nézve minimális az az előny, amit egy könnyebb biciklivel lehet nyerni (azonos kategóriájú biciklinél pár kg-t lehet nyerni több százezer forint ellenében, és ez csak pár % gyorsulást hoz a tömeg miatt). Azt korábban is írtam, hogy magunkon sokkal több súlyt tudunk spórolni (ingyen), mint egy biciklin. Itt nem arról megy a vita, hogy egy 60 kg-os embernek mennyivel kevesebb energiába kerül felmenni ugyanoda, mint egy 90 kg-osnak. Hanem arról, hogy sokan azt hiszik, hogy egy pár kg-val nehezebb bicikli miatt lassúbbak, ami nem így van. Pedig ami hátrányt jelent egy nehezebb bicikli (100 km-es 1796 m-es szintes példával számolva +5 kg kb 1,5% időben, ami gyakorlatilag semmi).
[ Szerkesztve ]
-
geotigris9
tag
Én rendeltem online sisakot is meg kesztyűt is ruhát is mind tökéletesen jó volt méretbe.
(Az tény sisakért személyesen mentem, de online lett rendelve és teljesen jó volt méretben.)Sőt bringás cipőt is online nem volt gond.
Ami re figyelni kell a méreteid pontos ismerte és termesztésen kellenek pontos információk a termekről /termékekről is ilyen esetben. Ha körültekintően rendelsz nem nagyon lehet mellényúlni miniatürizálni lehet, hogy nem jó valami.
(#73860) Vasinger! Sok esetben félárat fizetsz rá még, hogy a márkát megfizessed. Persze az is lehet egy márkásabb minőségibb anyagból van, de feltétlen nem igaz ez sem.
Néhány év után meg úgy is le kell cserélni ha nem is esel vele ,mert az anyagok öregednek benne és esésnél már nem fogja hozni a leírásában szereplő tulajdonságokat. (Sok sisakot úgy tudom Kínában egy helyen csinálnak csak maximum más a szín meg a márka jelzés a végeredményen ..)[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Runner_fxr
Ármester
Egyébként azt írják, hogy 2 féle pálya lesz montiknak, itt írja. Van egy 5km-es technikásabb lefelével, és van egy 2km-es egyszerűbb. A technikásabb jobb lesz mint az előző csillebérci. Tehát aki bátortalan annak érdemes a kisebb kört választani. Bár szerintem annyira nem lehet durva a nagyobb se, azért itt nem cél, hogy a bringások összetörjék magukat. DH pálya szintű dolgokat el lehet felejteni. Gondolom egy átlagos montis tapasztalattal bevállalható, maximum lassabban lefelé.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Országútiban is vicc az új, egész egyszerűen nem éri meg. 200-ért kapsz egy sora szettet, de szar fsa négyszöges hajtással, vázgeoról nem is beszélve. Amikre már azt lehet mondani, hogy jók tényleg, mondjuk egy full 105 gép az meg 400+.
Miközben használtan 200-ért kapsz elpusztíthatatlan sokat váltós 10 sebi campát amihez képest még az új 105 is gagyi. Pl. egy random hirdetés 10 sebi chorus full karbon -
StLui
veterán
Ez tényleg szenzációs! nagyon tetszik, kár hogy win-es telefonom van, de egyre hamarabb leszek kénytelen így cserélni!
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hacsak nem tudsz benne kereket cserélni (rakás pénz és illene akkor már a hajtókart is hozzáigazítani) akkor a 26"-os bicaj csak egy 26"-os "gyerekbicikli" marad akár XT szett van rajta akár nem...
Szóval a 27.5" -ös vagy 29"-es újhoz hasonlítsuk a 27.5"-ös vagy 29"-es használtat és ne a 26"-os használtat. ettől függetlenül nyilván ki lehet jó használt hirdetéseket fogni, de továbbra is sokan csak próba-cseresznye alapon hírdetgetik szerintem a portékájukat balekra várva...
[ Szerkesztve ]
-
Az 1.2bar 2.6" gumiszélességhez bőven hihetően hangzik, persze ez a sportoló tömegétől is függ. Összehasonlításképpen: Én elöl 1.7bar hátul 1.8bar-ra szoktam a 2.2" széles 26"-os kereket fújni. lefele mondjuk nem repesztek vele és 73Kg lehet a testtömegem.
A tesztelt bringán szélesebb gumi és nagyobb kerék van, mind a kettő csökkenti a gumi nyomásigényét, szóval látatlanban megkockáztatom, hogy olyan gumival nekem is jó lenne hátul az 1.2bar.
A 0.8bar viszont már tényleg nagyon-nagyon kevésnek és extrém felütésveszélyesnek hangzik, ráadásul a guminyomással sem úgy játszik az ember, hogy 1.2bar nem volt jó, akkor kipróbálom 0.8bar-on.
Nonszensz egyszerre a nyomás 1/3-át leengedni. Ez olyan mintha normál gumival valaki konstatálja, hogy a 3.0 bar sok és egyből köztes lépcső nélkül leengedi 2.0bar-ra.
Nekem utoljára egy, a dolgokban elég jól benne levő fatbike-os arc (XCO verseny után faggattam az ott résztvevő fatbike-os különítményt) azt mondta, hogy 0.7bar az üzemi nyomás amin használja a bicajt, de le lehet menni vele akár 0.6bar-ra is. Ez egy merevvillás, ha jól emlékszem 4.4"-os fatbike volt, a tag pedig 80Kg körül lehetett...
Na ennek fényében 2.6"-os gumihoz -ami a fatbike 4.4-es traktorgumijához képest virsligumi- minimum viccesen hangzik a 0.8bar, vagy a tag nem rendeltetésszerűen használja a bicaját (nem repeszt vele lejtőn lefelé) és ezért nem üti fel...
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
Ennek néztük a "sima" pro változatát, amiben Tothgera álltal javasoltan majdan cserélendő Manitou Minute teló van, a te általad javasoltban pedig pont ezek változtak pozitívan, max 640-ből állna meg szállítással. Bolt normális, rendelhetek innen is nyugodtan?
Még ilyet úgyse kértem eddig, szóval többiek mit szóltok ehhez? Ha nem segítetek elkezdem nézni a cc-t és dh-t, ja meg fat meg a full merev!
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Jester01
veterán
Nyilván kicsit le volt egyszerűsítve, de a szokásos bicikligumik esetén a saját deformáció elhanyagolható (az ugye inkább a gördülésnél érdekes). Amennyit ténylegesen benyomódik az maximum 0,1kg-ot tart meg.
6030D: Akkor ugyan akkora felületen kellene tapadnia egy outi guminak, mint egy fat-nek.
Ha ugyanakkora nyomásra fújnád. De az outi tízszer annyira van, így tizedakkora lesz a felület is.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
rétisün
veterán
igazából csak a váz kellene, úgyis mennek rá a lapierre-ből megmaradt cuccok, szóval ez abszolút nem szempont....amúgy sem tartana semeddig felcserélni a bovdenezést.
igencsak jó árak vannak ezen az oldalon, még a legalapabb bringák is 30-50 ezerrel olcsóbbak, mint itthon.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Runner_fxr
Ármester
Én csak erre reagáltam "Hármashatár hegy legcombosabb terep szakaszait"
Nekem semmi bajom egy koskormányos bringával, de azt a mai napig nem értem, hogy mi élvezet van abban, hogy ezeket a gépeket bevisszük a terepre?
Oké, hogy a kicsit szélesebb cross külsőkkel el lehet vele menni nem durva terepen, de maga az üléspozíció, kormány, full merev kialakítás, összességében egy kínzópaddá teszi a terepezést. Tudom, hogy ennek ellenére sokan kedvelik, de szerintem ehhez nagyon teljesítmény orientáltnak kell lenni, amikor csak a másodpercek számítanak.
Én azt szeretem a terepezésben, ha árkon bokron át tudok menni, de ez nyilván az én igényem.
Viszont egy könnyű, karbon XC sem sokkal lassabb mint a CX, de legalább sokkal kezelhetőbb terepen.trialboj: Mászásnál változtathatod a geometriát, nem hülyeség azért, a nagyon brutál mászásoknál kevésbé emelgeti az elejét, de ezt a gyakorlatban igen ritkán állítgatnád. Nem véletlenül van kevés bringában ilyen villa.
-
Tothgera30
Ármester
Gyönyörűséges kis CX, simán vállalható szettel. Bár ilyen széles gumik mikor megtelnek sárral szépen lehúzzák a villák belső részéről a fényezést.
#86365 jjeahh/#86366 Hasaggymeg: Ezt nem tudom ki találta ki, de netto baromság hogy divat. Eleve először geo-t kell nézni, és mivel magasabban van a fejcső, ezt kompenzálva érdemes negatívba lőni a stucnit, ez mászásnál lesz előny, mert nem fogja még 26-40-es áttételen sem emelni az orrát, ugye ahogy Hasaggymeg írta, lentebb kerül a súlypont.
#86417 szjoci: Ez még nem negatív, az igazán -17° körül kezdőik. Gyárilag dobják ki így a cangákat.
#86429 Runner_fxr: Minden bizonnyal erőteljes túlzás hogy combos HHH részeket CX-el vagy Gravel-el teljesít valaki. De megvan a miértje is, földútra, kis mászásokra, túrázni nagyon szuper kis gép tud lenni, síkon/lefelé pedig egész egyszerűen gyorsabb mint az MTB.
Meine (originell):
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ez ennyinek tűnik...a középrész csatlakozása meg biztos a széles gumi fogadása miatti széles láncvilla könnyített formája lehet.
#87465) lalakov...a 3 tányér lassan még a mountain kategóriában is visszaszorul,ugyanakkor ha a váltó tudja miért ne menne? A 23-s gumi valóban vékony,de az nem jelenti azt,hogy esni fogsz vele.A presta szelephez meg egy ilyen átalakító kell,hogy felfújhasd a kútnál is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- További aktív témák...
- DJI Mavic Mini Fly More Combo
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care