- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz rétisün #94956 üzenetére
Az eladást csak poénból kérdeztem. De akkor tényleg megválnál tőle. Van másik outid is?
Jó hosszú lábaid vannak pedig majdnem ugyanolyan magasak vagyunk (én 173 cm). De durva hogy egy másik geos bringa mennyire különbözően néz ki ha most az enyémre gondolok. Igaz az nem slopingos váz.Més que un club!
-
DUB Inc.
aktív tag
Na, berepültük anyócával a két Merida Speedert. Még egy kicsit állítani kel a motyókon, de nagyon biztató masinák...
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #94957 üzenetére
igen, a sloping miatt olyan fura.
van, csak az egyenes kormánnyal lett összerakva. az már egészen 'outisan' néz ki, ugyanolyan magas nyereghez 7 centivel magasabb nyeregcső 'tartozik', ami a szintén 160-as fejcsővel majdnem vízszintes felsőcsövet ad, rá lehet fogni a klasszikus geo-t, ilyen a gyári képe:
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
nagyúr
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #94960 üzenetére
szerintem is jobban néz ki, csak a méretemben túl alacsony lett volna az eleje......amúgy ez is made in u.s.a., csak nem nagyon ismert itthon, kis cég.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
nagyúr
-
belaazallat
addikt
válasz rétisün #94953 üzenetére
Üdv!
Akkor már én is mutogatok.
Más:
Bukósisakot mikor érdemes cserélni? Enyém kb 5 éves szivacs betétjei szétmentek és nem nagyon találok hozzá.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
rétisün
veterán
úgy, hogy elcsúszott a csont két 'vége', amikor törtem, és össze kellett illeszteni, hogy biztos úgy forrjon össze, ahogy kell neki, és ne is mozduljon el amíg gyógyul.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz venember83 #94947 üzenetére
Hát te hol voltál eddig?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz belaazallat #94963 üzenetére
+(#94965) inifini...remélem nem ti is áruljátok őket!...mert akkor elviszi hozzászólásotokat a macska.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #94968 üzenetére
itt van e, most próbálja a táskát, jó lesz-e az elvivéshez:
amúgy meg van másik, meg lenne is helyette masik, ha elmenne. mármint a bicaj(ok)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
veterán
válasz trialboj #94950 üzenetére
Nekem ez rendszeresen eljatszodik, ha sietve indulok munkaba pl biciklivel es egy rovidebb uton megyek, van benne egy foldutas lefele kb 100-200 meter de az utobbi napokban ketszer is epp, hogy meg tudtam fogni a kanyar elott, hogy nem kenodtem fel, mindmetszer az elso telo mentett meg, hogy valamennyi tapadas maradt az elso kereken is es tudtam kormanyozni
Ovatosan kell, meg ha rovid is a szakasz, bat na.Everybody lies.
-
trialboj
őstag
válasz Runner_fxr #94972 üzenetére
Ez így van, de én már mentem ezen a pályán többször is, tavasszal órákig takarítottam és gallyaztam. Arra is számítottam hogy vannak/lesznek belógó ágak, de itt egy kisebb va volt az útban, ami mellesleg ki volt vágva, csak valahogy ott maradt.
Persze ettől még az én hibám, legközelebb csak a 2. körtől megyünk együtt"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
rétisün
veterán
ja......magasabb volt a padka, ahol fel akartam menni az úttestről a kerékpárútra, mint gondoltam. és ahelyett, hogy felmentem volna, az első kerék 'elakadása' miatt inkább felestem a járdára
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #94974 üzenetére
Akkor meg átesnek rajta.
Vasárnap jöttem rá a Mátrában, hogy ami korábban előny volt, hogy látom ki hol megy át, és csak rakom utána a kereket, az most hátrány. Egyrészt ki lehet fogni "bénábbat", aki rávisz a sziklára, meg ha nem a mezőny végével megy az ember, akkor gyorsabban jönnek a kövek.
A Naszályban lett egy új kedvenc pályám, aminek a vége egy tanösvény, full kemény, minden mentes lejtővel. Ergo nincs mibe tapadjon a kerék. Na ide érkezik a bringás olyan 45-50 körül, lejtő-jobbos-lépcső kombóra. Ülés mögött ülve egy keréken (wheelie) érkezel, és... általában elfordul.
Mindenhol ésszel kell menni, de az adrenalin felülír mindent.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
varsam
őstag
Sziasztok,
196cm-hez és ~93cm belső lábhosszhoz mekkora vázat kell néznem trekking bringáknál? 58cm-es váz már jó vagy még kicsi?
Gondolkozom, hogy veszek/csinálok egy városi szaladgálós / munkábajárós bringát hogy ne a montit koptassam.
Mivel nem kell 30 sebesség, elég a 3 is szerintem, így arra gondoltam, hogy meghagynám a hajtókart elől a váltóval, hátra pedig csak 1 fogaskereket hagynék meg. Hátul fixre állítva egy hátsó váltóval hogy a lánc feszes maradjon. Így működhet szerintetek? Agyváltó túl nehéz, jó lenne súlyt spórolni.
Illetve elhagynám a teleszkópot is és vennék valami merev villát.
Merev villát ha tudtok valami jó ajánlani azt megköszönöm. Minőségi karbon vagy alu/acél is jöhet, nem drágán. -
6030D
Ármester
válasz varsam #94981 üzenetére
Szerintem a 3X1 nagyon gyatrán működne. De ha fent hagyod a hátsó fogaskoszorút, az is csak 30-40 dekával több, nem azon fog múlni.
Ha már merev villa, nem lenne jobb egy gyári fitness?
PL ez, bár drágább, mint amit linkeltél. De ~11 kg a gyár szerint.Meg talán rétisün-nek van valami ilyesmi eladó, de nem találom.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
belaazallat
addikt
válasz Hasaggymeg #94968 üzenetére
Most vettem tavasszal. Dehogy adom el, nem vagyok olyan mint Rétisün kolléga!
SzerK.
Nem pont a felt-re céloztam: Kellys, Lappier,[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
-
varsam
őstag
Hmm ez sem rossz.
Egyelőre még nincs konkrét elképzelésem, illetve most őszre már nem veszek bringát, csak gondolkozom a dolgon. Ezért köszi az ötletet, ez is megfontolandó.Ebbe mekkora gumi megy bele maximum? Valami kicsit ballonosabb kellene, ezért gondoltam a trekkingre, illetve kicsit kényelmesebb a testtartás azon.
-
varsam
őstag
A linkelt Cube-ból pl megkapná a Csepel a jobb váltókat
De hogy mi a baj a Csepellel...
Kérdés még mindig a váz méret. Majd próbálok párat, de kiindulásnak mekkorákat nézzek?
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz varsam #94988 üzenetére
Nincs baj a Csepellel, ez csak a szokásos... Mondjuk egy Csepel pedelec, na az már király lenne!
Méret: haverom 189 cm és egy 56-os Ktm-et használ. Neked tuti nagyobb kell. Amit linkeltél, néztem azt is, de szerintem kicsi neked.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
varsam
őstag
Értem én persze
Én szívesen építenék egy bringát egy Csepel Woodlands Expert CroMo vázra is, az nagyon tetszik.
A 3x1 hajtás mondjuk tényleg hülyeség, inkább egy 1x9 vagy 1x10, városba bőven jó.Múltkor láttam egy ilyen szíjas agyváltós Focust, na ez is nagyon tetszett, bár az ára ahogy nézem már nem annyira.
-
6030D
Ármester
válasz varsam #94990 üzenetére
Nem szoktam Bp-en tekerni, de én simán gondolkodnék valami egysebiben. Ha nem a hegyen laksz/dolgozol, akkor szinte minden sík. Az alul-/felüljárókat ki lehet azzal is tekerni, úgyis valami könnyebb fokozattal építi az ember, hogy ne izzadjon szét a melóig. Síkon meg hogy 22-vel vagy 25-tel mész, szerintem mindegy. Ha a vázad jó, akkor ott nem sok minden romolhat el. Könnyű, letisztult.
Aztán sose volt ilyenem, lehet, hogy 1 hónap után dobnám a Dunába, de egyszer kipróbálnám hosszabb távon.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
addikt
Ma megvolt az első defektem a Schwalbe Marathon GT 365 gumikkal. Bizony a királydinnye ezen a csodagumin is átmegy...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz varsam #94988 üzenetére
Én 60-nál kezdeném,de lehet az is kicsi lesz.
(#94992) Superhun...az átmegy mindenen,így csak a vastag futófelület védhet meg,mint pl. a CST Salvo High Protection talán 5 mm.-es futófelület vastagsága.Nehéz és kemény is mint állat az a gumi,még leeresztve sem ütöd fel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
Egyre jobban kezdek félni ettől a királydinnyétől. Nekem nem kellett ekkora tüske, elég volt az erdő szélén szétszórt mérhetetlen mennyiségű szemét, amiből egy üvegdarabka beleakadt a gumiba és átlyukasztott a külsőt annyira h át lehetett látni.
Ez az első ilyen acélszál nélküli abroncsom, és nem nagyon értem az előnyét. Nem sikerült helyre pattintanom, tehát a hátsó kerékben egy óriási tojás van, az első meg tele nyolcassal. 4bar után sem javult. (külsőn eleve 3.4 fölé nem ajánlották)
Más.
Sokan mondtátok, hogy pörgetve tekertek, nem csak bemelegítésnek hanem egész túra alatt. Ezt hogy kell elképzelni? Én csak az első néhány kmen szoktam, mert Runner azt tanácsolta hogy az segít valamit a térd folyadékképződésében. Viszont azokon a túrákon ahol egyből fűútra kell mennem, muszáj legalább egy 25öt tartanom, és ehhez egy könnyebb sebességgel már eléggé pattogok a nyeregben miközben gyorsan akarok tekerni, ha meg feljebb váltok, akkor érzem hogy már terhelem.
Nincs megfelelő áttétem, hogy ezt a sebességet tartani tudjam, vagy valamit rosszul értelmeztem és nem ez a pörgetés."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #94994 üzenetére
A gumi pereme és a felni közé kell valami kenőanyag, ami segíti kicsit elcsúszni egymáson, hogy a helyére pattanjon. Ez otthon pl szappan, az erdőben bármilyen testnedv, amit oda tudsz kenni. Javasolt a nyál.
Pörgetés pedig az, hogy optimális esetben 80-90-es pedálfordulattal tekersz, vagy még magasabbon. Ha van olyan fokozat, ahol ezt hosszú távon meg tudod csinálni, de nehezebb fokozaton nem, oda még erősödni kell. Gyorsabban mennél nagyobb fokozaton ugyanolyan pf-tal, de a nagyobb légellenállás (négyzetes a sebességhez) miatt nem tudod tartani. Ez mindenkinél így van. Gyúrjá' vazze!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #94994 üzenetére
Milyen áttételed van,hogy 80-90 közötti csapásszámnál sem mész 25-öt? Én megfigyeltem,hogy nekem az a kényelmes,ha gyorsan megyek,ha lassan,ha felfele,ha meg le.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
apszi
őstag
Sziasztok!
Egy gyors kérdésem lenne hozzátok. Van egy táblázat a testbike oldalán [link] a külső gumik felnihez mért kompatibilitásáról. Kérdésem az lenne, hogy mit ért a felni belső szélessége alatt? A vagy B? Illetve mennyire kell komolyan venni a táblázat paramétereit?Válaszokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #94996 üzenetére
Nem az a baj hogy nem érem el a 25öt, hanem hogy már ugrál a seggem a nyergen
... a végén kicsit sok a haha, ott elvesződtem
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
apszi
őstag
válasz Hasaggymeg #94998 üzenetére
Rendicsek, köszönöm a gyors választ!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Politika
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Autós topik
- Rise of the Ronin (PS5)
- További aktív témák...
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek