- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szakbarbár
aktív tag
Helló
Én tervezem, hogy elindulok a 100-as távon, de csak szép kényelmesen nem sietve. Nagyjából ismerem az útvonalat, végig aszfalton vezet, országútival is járható, igaz vannak szakaszok ahol oda kell figyelni a kátyúkra és a kavics felhordásokra. A legrosszabb szakasz a Király-kút - Pilismarót szakasz és Dobogókő - Király-kút.
A szintidőkről nincs valami infó?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #94897 üzenetére
Nem elkényelmesedés mindenkinél ez, hanem olyan mint a síelés, oda is csak kevesen másznak fel a lecsúszás örömérért önerőből, inkább a lift. Én is inkább csak azért mászom, hogy legurulhassak, de e-montival 3x legurulhatnék amíg önerőből csak egyszer. Ugye egy felvonós montipályán is aki gyakorolhat, azt az életben nem közelíti meg tudásban (lejtőzés) az aki csak önerőből mászik fel akármikor valahova. Runner-fx ezért is ajánlja a fully-t, mert sokkal többet lehet lejtőzni.
Kirándulás más dolog, bár ott is van létjogosultsága ha nem síkon tekersz hanem hegyek között, nagyobb távot tudsz megtenni, könnyebb autóról lemondani, stb.[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Mondasz valamit,bár autós nem igazán mond le kényelméről bringa miatt.A DH-ban egyértelmű a jogosultsága,nem csodálkoznék,ha a súlyával és árával fordítottan arányosan növekedne száma a déhások között.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Jester01
veterán
válasz Szakbarbár #94901 üzenetére
#94888: "A Profi100-on a szintidők rögzítésre kerülnek: arany (5 óra), ezüst (6 óra) és bronz (7 óra) éremmel ismerjük el a szintidő alatt teljesítőket."
Jester
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #94897 üzenetére
Persze, hogy lehet. Jó öreg 90-es évek.
Nem is azt mondtam, hogy Te személy szerint megvetsz valakit, hanem úgy általában sokan, főként azokban az országokban ahol nem ismerik.
Nyilván megvan az a réteg is akiről beszélsz, leveszi a Porsche cayenne-ről a 3 millió ft-nyi vagy annak megfelelő eurónyi bringát, aztán max rásegítésen bohóckodnak rövidebb távokon, és kurva büszkék magukra, hogy gyorsan felértek a hegyre.
A bohócok megvannak mindkét oldalon, hány pénzeszsákot láttam már, pókhassal, és több milliós országútin tekerve. Alapvetően a bringa nem tanít meg bringázni. Én pedelec címszó alatt elsősorban a komolyabb montikra gondolok. Persze van létjogosultsága máshol is, de itt leginkább. Hiába van a segged alatt bármilyen komoly monti, rásegítés, egy technikás pályán lejönni nem fogsz tudni, főleg nem nagyobb tempóval, ha nem tudsz bringázni. És a le és fölfelét én egyben kezelem, ez teszi ki a bringázást nálam. Pedelec-el meg sokkal többet tudsz jönni lefelé, mint ahogy StLui is említette, mert nem korlátoz le fölfelé. És most akkor megint visszakanyarodtunk az előítéletekhez. Én azt mondom kell adni neki egy esélyt, de azt is tudom, hogy nem mindenkinek alternatíva. Tulajdonképpen neked sem. Eleve nem annyira szeretsz lejtőzni, és sokat is mész mindenfelé, nem Te vagy a célcsoport.Egyébként szerintem a DH-ban pont nem annyira jelentős a pedelec térnyerése. DH-s általában elmegy egy felvonós pályára, akkor már jobban jár ha a bringája könnyebb. Inkább az AM/Enduro-ban robbant nagyot, mert ezekkel általában feltekersz a hegyre, nem felvonóval viszed.
[ Szerkesztve ]
-
DUB Inc.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #94899 üzenetére
én is azokat szeretem, amelyeknek lefele görbül a kormányuk... Viszont a feleségem miatt kellett vennem egyenes kormányút, hogy közösen bicajozhassunk. Hátha ráfanyalodik majd ő is... Még kezdő.
-
veterán
Sima 1 1/8os fejcsore az iparis kormanycsapagyak felintegralt neven futnak? Vagy az mar a duci verzio lenne?
Everybody lies.
-
DUB Inc.
aktív tag
Ilyen markolatot használ itt valaki? (tuti) érdemes kipróbálnom?
http://www.bikefun.hu/data/thumb/21245/450x293
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Jester01 #94904 üzenetére
Köszi, közben én is megtaláltam ezeket.
Azt hittem lesz nyitvatartási idejük a frissítő és ellenőrző pontoknak is mint pl a BRM túráknak.
7-8 óra talán elég lesz pihenésekkel együtt, feltéve ha nem készülök ki hamarabb mint ahogy szoktam.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #94903 üzenetére
Autósat úgy értettem, hogy van pl 3 hely ahova elmennél 3 nap alatt és ott bringáznál, de teljesítőképességed határán túl vannak bringával, akkor kocsival mész és lepakolsz mindenhol,majd tekerészel, így meg talán lepakolsz az első helyen és végigjárod csak bringával. Nekünk igaz sima trekkinggel de nagyon bejött egy ilyen túra, sík helyen volt, így 80-100 is belefért naponta, de hegyvidéken ez nem ment volna, nincs hozzá edzettség.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
eddie1978
aktív tag
Villany témához: sima bringával belerakod mászásnál mondjuk a 200-300W-ot legyen 6-8km/h a tempó. Rásegítéssel belerakod ugyanezt azzal a különbséggel, hogy a sebességed akár 2-3x annyi lesz a rásegítés miatt. Edzés megvolt. Élmény jobb. Nekem ez teljesen ok. Próbáltam. 6-8 km/h helyett 20km/h körül száguldani felfelé a köves gyökeres emelkedőn úgy hogy rendesen kell kapaszkodni a kormányba is. Ez élmény faktort növel amellett, hogy megmarad a sport értéke is.
-
6030D
Ármester
Ezt most csak így itt hagyom.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
wagi
senior tag
Sziasztok.
Van egy Koliken MTB kerékpárom vastag külső terep gumival.
Mivel főként városban használom megoldható keskenyebb külső gumi felrakása a könnyebb hajtás érdekében?
Abroncs méret : Alu MTB 26 x 1,90 (20-559) BERETTA P-24
Külső gumi méret : PONELY 26 x 1,95 (54-559) IA-2005Köszönöm a válaszokat.
-
pc360
addikt
Igen, ez a lényeg, hogy futófelületes (pl. Schwalbe Hurricane), vagy slick legyen. Ezekkel sokkal, de sokkal jobban haladsz majd. Amilyen sebességet eddig szenvedéssel tartottál, az sétagalopp lesz.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
DUB Inc.
aktív tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
K Norbi
addikt
Basszus tombol a királydinnye tüske szezon Hátul 2 őt fogtam, elől egyet de le is engedett mire hazaértem.
-
trialboj
őstag
Segítséget kérnék, komoot ügyben.
Már idegesít hogy valamit ennyire benézek, de én sehol nem találom ezt az offline map aktiválást. Felajánlott hogy letölthetek egy régiót, le is kaptam a megyémet, de nem tudom honnan kellene ezt elérnem. Az appon van olyan h offline maps, de ott csak azt tudom megadni hogy hova mentse le.
Neten meg szinte csak német nyelvű videókat találok... btw, tudja valaki hogyan kell ejteni az app nevét? kúmot? v kommüt?
Köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
smkb
őstag
válasz trialboj #94928 üzenetére
Nem kell aktivalni kulon semmit. PC-n megtervezed az utvonalat, elmented. Appon belul pedig letoltod azt is offlinera. Ha a terkep es az utvonal is offlineban is le van toltve akkor siman megy, nem kell kulon semmit allitgatni. Alapvetoen azt a regiot probalja betolteni, ahol a gps erzekel. Ha az nincs offlineban tarolva akkor nem megy neki. Akkor oda kell gorgetni a kepernyon ahhoz a reszhez ami megvan. A felso sorban levo 4 ikon kozul a bal elsot valasztva lehet nezelodni. Itt tudsz tevezni is, de azt PC1n konnyebb.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #94929 üzenetére
Csak azért nem lájkoltam mert még majd biztos kell féket szervizelni nálad.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szjoci
őstag
Na úgy néz ki hogy végre kisebb távokat már aszfalton tudok abszolválni, a 4 hónap kényszerpihi teljesen lenullázta a bicajos múltat: tizenpár km laza tekerődzés után alig tudok leülni...
Viszont az alig használt Bryton rider 330-asom úgy fest megadta magát: Csak hébe-hóba akar elindulni, villog a kijelző amikor lapoz a következő képernyőre, a töltöttségjelző ikon egyfolytában azt mutatja hogy tölt... -
Strezi
őstag
Ovál vs normál lánckerék
Most már kicsit több tapasztalatom van vele. Tekertem erősen (alpok túra után), tekertem gyengén és leginkább vegyesen használva normál lánckerékkel (másik bringán).
Engem alapvetően zavar, felváltva használva a bringákat nem tudtam eddig megszokni. Ahogy átülök az oválos bringára (Speci Epic) olyan mintha szalajtana a sor az első pár kilométeren. Mivel SPD vel tekerek, kb. az idők kezdete óta, körívesen mozog a lábam, azaz nem csak tapaosom a pedált, hanem a teljes fordulaton feszítem. Elöt taposom, alul, hátul, fent húzom a pedált szépen körbe. Ezt eléggé összezavarja az ovál, hiszen körszegmensenként eltérő erővel tudom ugyanazt a fordulatot tartani. Pár kilométer után megszokom, de addig fura.
Mikor jó erőben tekertem, úgy éreztem, hogy segített olyan helyeken könnyebben felmenni, ahol határon voltam az 1x hajtásrendszerrel.Mintha könnyebb lett volna alacsony pedálfordulatnál átfordítani a lánckereket a holtpontokon. De, azóta ott felmentem normál lánckerékkel is és elmaradt a dráma. Szóval az erőnlét fontosabb mint az ovál. Ugyancsak, másztam trükkösebb helyeken, ahol fontos volt hogy egyenletesen tekerjek, különben elforgott a hátsó kerék. Itt nem segített az ovál, sőt! Sokkal nehezebb volt a nyeregben maradni mert szakaszosabban jött meg a nyomaték.
Szóval nekem nem egyértelmű az ovál előnye eddig. De, szerintem ha csak azt használnék, akkor jobbnak találtam volna.
Úgy gondolom, viszont annak aki taposópedált használ mindenképpen előnyösebb az ovál, ott jól jön az a nyomatékhullám amit ad.
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #94934 üzenetére
Bokáját törte,de már kifele tart a gödörből.
(#94935) Strezi...kábé ezt olvastam én is róla,vagyis nem ennyire részletesen,hanem,hogy megosztó fejlesztés.Van aki esküszik rá,más meg nem szereti.Froome szereti,de az az ember egy korcs droid,nézni is rossz ahogy ül,meg teker a bringán.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
makoss
addikt
Üdv!
Tudnátok ajánlani olyan hátsó lámpát ami minimum 150 luxos, akkus tölthető és itthonról beszerezhető?
Köszönöm!Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
szjoci
őstag
válasz IMIIKE1998 #94934 üzenetére
Munkahelyi baleset volt, nem vészes, csak lassan gyógyul sajnos. Sarokcsontom tört el egy pindurkát, már szereztem emléket is róla: (aki nem bírja a csavarokat (bár itt ki az aki nem bírja ) ne kattintson!)röntgenkép.
Más: nagy respect a bicajozz.hu-nak, akitől rendeltem a feljebb említett Bryton-t. Holnap jön érte a futár ingyen és bérmentve(!), intézik a sorsát. Pedig már majdnem elpostáztam nekik
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz szjoci #94938 üzenetére
Vazze, hogy tudtál belelépni vízszintesen a csavarokba?
Nekem amúgy akkor szokott lassan váltani a Bryton, ha tele a memória. Olyankor leszedem róla a régit, és jobb lesz.
Frissítetted? Az elmúlt hetekben talán kétszer is jött rá frissítés.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Örni
senior tag
válasz szjoci #94938 üzenetére
Én harmadik hónapja vagyok itthon. Pont ma rendeltem meg az új bringát Nekem a lábszáram tört el három helyen. Hogy sikerült röntgen képet szerezned? Én azt sem tudom hogy pontosan hol vannak a csavarok a lábamban ezekből kiszedni valamit...
There's too many men, too many people, making too many problems!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Te meg hogyan törted el?...és főleg lássuk az új bringát!
szjoci...[kép]...na akkor ki is a kemény legény? (vagy a balf@szabb? )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Örni
senior tag
válasz Hasaggymeg #94941 üzenetére
Remélem szerzek röntgenképet én is te mit csináltál?
Én kérlek a 26 éves mountainbike-ommal a helyi erdőben (18. kerület) egy lejtő alján egy fának csapódtam, persze egyedül voltam. A földön feküdve ránéztem a lábamra és a csontok össze-vissza álltak a bőr alatt... Nem is a fájdalom a rossz, hanem hogy tudod hogy most hónapokig semmit nem fogsz csinálni.
A bicajom csak egy Merida crossway 20 MD lesz, fehér. De ennél többet nem voltam hajlandó kifizetni egy drótszamárért Remélem ez is vagy 20 évig velem lesz! A másik versenyző egy CTM Tranz 1.0 volt. De a Merida váza elcsábított no meg most akciós.
There's too many men, too many people, making too many problems!
-
szjoci
őstag
Brytont teljesen feltöltöttem majd frissítettem hét elején, tegnap jöttek elő a problémák. Reseteltem is, alaphelyzetbe is állítottam. Utóbbi töröl minden adatot a memóriából, de a helyzet változatlan (nem jelzi hogy tölt, ha kikapcsolom hol a teli akku piktogramot mutatja (úgy hogy nincs töltőre dugva ) hol kikapcsol elméletileg rendesen, ha be van kapcsolva néha kiírja hogy kevés a szufla akksiban de az akku piktogram tele van és töltést jelez. Utána alig lehet bekapcsolni, néha csak töltőre dugva sikerül. Szóval teljes a káosz, remélem egyedi lesz a hiba
(#94940) Örni: Itt Egerben kiírják cd-re, ha viszel lemezt és szépen megkéred őket. Szerintem mindenhol így működik, de legközelebbi röntgenkor kérdezz rá. Jobbulást neked.
(#94941) Hasaggymeg: na jó, egy lemezzel meg egy csavarral leköröztél De a sarokcsont gyógyul sajnos az összes csont közül legnehezebben Úgyhogy picit nyeregben vagyok. Vagyis leszek nemsokára
-
K Norbi
addikt
Defektgátló szalagokról van valakinek tapasztalata?
Defektgátló szalag.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Elkerültem egy gyereket,figyelmetlen voltam és elestem...vagyis inkább leugortam a bringáról egyenes lábban érkezve.Ami új bringádat illeti,azzal ne merészkedj erdőbe!
(#94943) szjoci ...itt az érmem is,melyet pont egy évre rá adtak át...miután kiszedték térdemből.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Örni
senior tag
válasz Hasaggymeg #94945 üzenetére
Sajnálom ha ezeket a fémeket úgy is odaadják, akkor már minek veszik ki?
Ó, dehogynem megyek vele erdőbe ja, azt nem is mondtam, hogy van róla felvételem, mert a kamera a bicajon volt, de még csak egyszer néztem vissza. Még nem tudok rajta nevetni.Szjoci: cd-re??? Jó hogy nem floppyra akkor csak megkérdezem megnézhetem-e.
There's too many men, too many people, making too many problems!
-
venember83
nagyúr
-
veterán
Na bemasztam a bicikliboltba ahol a mostani kormanycsapagyat is vettem, 3k kaptam egy bikefunt, meg valamennyire szigeteltnek is tunik, majd meglatom, holnap delelott bealkotom
Everybody lies.
-
rétisün
veterán
-
trialboj
őstag
Többször megjegyeztem már itt fórumon is, hogy a 140es rugóút hányszor mentette meg a seggem mikor hülye voltam, és nagyot hibáztam egy technikásabb részen, már eleve azzal, hogy mikor lesodródtam az útról el tudta nyelni az egyenetlenségeket, és maradt tapadás.
Na ma a hardtailel voltam, egy másik bringás után, és egy elég király szűk szakaszon mentünk. EGy vicces kedvű seggfej úgy gondolta jó ötlet otthagyni a kivágott nagyobb ágakat az úton keresztbe, a haver látta őket de átment rajtuk, én későn vettem észre és nem akartam belemenni ezért meglehet hogy 1 mpre elengedtem a kormányt h kiforduljak előle, ez persze hülyeség volt, viszont mikor ismét megfogtam, már nem tudtam ráfékezni a kanyarra, és a két hupli felütötte a 100as telót, és belekatapultál a bokorba.
Szerencsémre, néhány karcolással megúsztam, a bringának sem lett baja, remélem a teló sem sérült. Talán annyi a tanulság, hogy bizonytalan terepen ne menjek közel senkihez, csak akkor meg olyan mintha egyedül mennék... ja meg annyi hogy 100as rebával csak óvatosan csapatni.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
- Path of Exile (ARPG)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- LEGO klub
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...