- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #95801 üzenetére
Többet repült, mint biciklizett. Olyat én is tudok.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
Csápájev
őstag
válasz Hasaggymeg #95807 üzenetére
Balaton kiskör volt kiegészítve Akalival. A Tihany extrém útvonalán mentünk a révhez, na az brutál emelkedő tényleg. Egyébként 665 volt az emelkedés Strava szerint.
-
raczger
őstag
válasz Begbiebike #95778 üzenetére
Itthon is vannak bőven singletrackek (ok talán nem ennyi, de azért van elég), csak vagy az erdészet vagy a nemzeti park, vagy a természetvédők tesznek keresztbe a versenyt szervezőknek. Itt a Visegrádi hegységben nagyon jó pályát ki lehetne jelölni, de csak akkor, ha teljesen szabad kezet kapna az ember.
(#95756) 6030D: Nem volt vészes, de azért nem mosolyogtam, mikor a rajtnál elkezdett szakadni az eső
Nem kell megijedni, NHH-re minimum feltekerhettetek volna, odáig csak aszfalt és schotter, eső után is járható Szép az a rész ott Helemba környékén, néha én is eltekerek arrafelé.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #95794 üzenetére
Ezzel vitatkoznék, mármint, hogy nem lehet 100+ km-t letekerni kocabringásként. A barátnőm egészen pontosan 110-et tekert le, igaz nem sok szint volt benne, és aszfalt volt. Mindezt egy középkategóriás cross géppel. Abszolút kocabringásnak tekinthető kondival. Nem a táv számít, hanem az átlag tempó meg a szint. 40-50km alatt is ki lehet végezni egy közepesen edzett embert, ha olyan terepre viszed és olyan tempót diktálsz.
[ Szerkesztve ]
-
makoss
addikt
Üdv!
Van egy Neuzer MTB kerékpárom, és az lenne a kérdésem, hogy milyen külső, belső gumit ajánlanátok rá ami bírja az extrém időjárást? (értem ezalatt, hogy a mínusz 20-tól a plusz 35-40 fokig)
Havonta 240 Km-t tekerek melóba, van mikor salakon is (sajnos településünkön nem mindenhol van aszfalt)
Lehetőleg itthoni bolt érdekelne.Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #95810 üzenetére
Egy átlagos kondicíójú elszánt mugli felszívja magát és még 200-at is leteker...egyszer.Aztán többet egy ideig nem ülteted bringára,az biztos.Szerintem ha másnap is vissza kell ülni derül ki igazán ki is a koca és ki nem.
#95811) makoss...tekertél már -20,vagy +40C ben? Mert ha igen,akkor kemény vagy mint a teszkós kifli!
(#95808) Csápájev...az nem is kevés,meglepő számomra 600-at egyáltalán össze lehet szedni a Balaton körül. ...bár északon lehet hulahopp-ozni eleget.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
padi68
senior tag
Sziasztok, tegnapi esetem
Kérdés: én voltam balf@cán vagy a kocsi?
4:20-tól érdemes nézni
kocsinak kanyarodás előtt jutott eszébe irányt jelezni....
jobb tükör felesleges a kocsira ha nem néz bele
még jó hogy az anyós ülésen ülő hölgy kiabált neki hogy vigyázz, szart bele és simán leszorítva kanyarodott tovább......KÖSZÖNÖM hogy figyelsz rám!!!!
https://youtu.be/jdUMPNPbWA4
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=padi68
-
5381
aktív tag
válasz padi68 #95813 üzenetére
Életveszélyes így bearaszolni a kocsik mellé, mert a sofőrök nem számítanak rá, hogy amikor megállt még nem volt ott senki, mikor elindul, akkor meg már van. Én mindig teliben megállok egy kocsi mögött középen, bár városban én keveset szaladgálok.
Szerintem itt az indexelés rendben volt, még nagyon lassú volt a tempó, volt előtte még 2 autó is a kanyarig. Téged nem figyelt, az a hibája a sofőrnek.
Gyalog, vagy biciklivel mindig vesztesként kerülsz ki egy autóval való találkozás esetén, ezért nem szabad arra hagyatkozni, hogy látnak, meg hogy a kresz mit ír elő. Meg kell győződni róla, hogy tudsz menni és akkor kell menni. Ha elütnek, már hiába kér elnézést a figyelmetlen sofőr....
Elém is nyitottak már ki kocsiajtót, semmire nem mentem az "elnézést nem láttalak"-al.[ Szerkesztve ]
-
dreizwanzig
tag
válasz DUB Inc. #95766 üzenetére
Hozzaszokik az ember. En 1 eve koltoztem Nemetorszagba, vilag eletemben a meleget szerettem es fazos voltam. Most itt mar reggelente 8 fok van, mikor tekerek a meloba es azt vettem eszre, hogy sokkal jobban birom, mint egy eve a hasonlo idot. Most kezdtem el orszagutizni is, tegnap delutan mar csak 12 fok volt, mikor tekertem es nem voltam michelin babanak oltozve, nem mondom, h melegem volt, de nem is faztam kifejezetten. Azt vettem eszre, hogy a hidegebb vizbe is mar siman beugrok, nem ugy mint azelott, mikor hosszu percekig kellett szenvednem, h bemenjek
Persze az itteniekhez kepest nudli vagyok, itt meg siman latok embereket, akik 10 fokban rovid gatyaban bicikliznek....Ha mar itt tartunk: valami jofele egesz fejes maszkot tud ajanlani valaki? Van tobb fele is, de egyik sem az igazi. Van sima vekony ebayes cucc, de azon siman atfuj a szel, van egy masik, vastagabb, neopren szeru, annak meg tul vastag az anyaga es nem kapok eleg levegot benne.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz padi68 #95813 üzenetére
Te vagy a hunyó,szerintem egyértelmű.Nem hiszem direkt húzott rád,csak nehéz már most még arra is figyelni,hogy nem-e előznek éppen jobb oldalról a kereszteződésben.Panaszkodnak budapesti sofőrök is,hogy pl. a Bajcsyhoz hasonló utcákon,a járda út oldali szélére felfestett kerékpárúton ezerrel mennek a kerékpárosok,akiknek nincs elsőbbségadási tábla sehol,így a jobbra,valamelyik utcába kanyarodó autósnak észre is kellene venni őket,miközben mögötte torlódnak autós társai és kanyarodó autója olyan szögbe fordul melyből sem a tükörben,sem kihajolva nem lát jobbra.Azt gondolom,hogy a városvezetők miközben a pénz javát szétlopják és elb@sszák,ilyen szükségmegoldásokkal hülyítenek,ahol összehajtanak minket mint a barmot,majd ugorjunk egymás torkának mi,a közlekedésben résztvevők,közben meg ők háromszor átadják ugyanazt a járdából,vagy éppen az útburkolat legkátyúsabb részéből lekanyarított un,bringautat a kamerák előtt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz padi68 #95813 üzenetére
Ha már zöldet kaptak akkor ne gurulj be az autók mellé, éppen indulnak, nem fognak észre venni. Ha be gurulsz (amit egyébként amíg állnak szabad is) akkor sose ilyen hülye helyen állj meg, hanem két kocsi között, a hátsó lásson az elsőt meg te lásd és ha indexel hagyd menni.
Itt szerintem inkább te hibáztál mint ő, így nem szabad begurulni, vagy előzd meg, vagy ne, de semmiképpen se állj be mellé, ha meg igen akkor figyelj az indexre. -
trialboj
őstag
válasz Runner_fxr #95810 üzenetére
Nyilván másképp mérjük az állóképességet, de a koca bringás nem az aki nagyon ritkán pattan bringára, és hetekig regenerálódik miközben azt meséli hogy látott egy mókust az erdőbe?
Nekem a legtöbb bringás ismerősöm mind előttem kezdett bele ebbe a túrázásba, de jelenleg nem hajlandóak velem jönni ha nem küldök térképet ami mutatja a szintet és távot.
Legalább 4 év kerekezés van a lábukban, és a sárga földig le voltam teremtve mikor végül elcsaltam őket egy 67km es 660szinttel rendelkező túrára.Szerintem még ők sem kocabringások, habár nagyon efelé haladnak, viszont én sem toltam sosem 100kmt (tervezek egyet Mo Keleti részén) de akkor a jelenleg érvényben lévő szabályzat szerint én is csak alkalmi kerekező vagyok? : ))
(#95813) padi68:
Sose csinálj ilyet. Ha előre akarsz menni, lámpánál v körforgalomba behajtani, próbálj óvatosan kihúzódni a sáv közepére hogy ne tudjon megelőzni az aki jobbra megy. Szerintem ez a legbiztonságosabb módja annak hogy kulturáltan de mégis biztonságosan áthaladj ezeken a helyeken, mert mindig lesz olyan aki még pont be akar férni eléd ha oldalt maradsz, és ugye azt nem tudod jelezni hogy te tovább mész."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
-=RelakS=-
veterán
válasz padi68 #95813 üzenetére
Mégis mire számítottál? Hogy majd megáll, hogy elmenj mellette jobbról, és menj tovább egyenesen? Amúgy eléggé időben nekiállt indexelni.
5381
Elém is nyitottak már ajtót. Igaz, én is autóval voltam, és mivel este volt, a fényszórók is mentek[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
BlacKSouL
addikt
válasz padi68 #95813 üzenetére
Csak kérdezem, hogy ha te tudtad, hogy egyenesen akarsz tovább menni, az autók meg mind indexeltek, akkor miért mész a jobb oldalukon? Ha egyenesen akarsz tovább menni, akkor vagy középen kéne menni, feltételezve, hogy az előtted és mögötted haladó autó is egyenesen menne, ha viszont a kanyarodásukat feltételezed, akkor meg pláne. Ha egy egyenesen haladó és egy kanyarodó sáv van egymás mellett, ott sem az egyenesen haladó van jobb oldalon. Szóval aki ott jobbra kanyarodni akar, nem feltételezi, hogy neki jobb oldalról még ott keresztbe egyenesen el akar menni egy biciklis, egy autós vagy egy 40 tonnás nyergesvontató.
De közelítsük meg másképp. Ha egy sima útkereszteződésnél balra akarsz kanyarodni, akkor sem az út jobb szélétől teszed, hanem behúzódsz a felezővonalhoz, és onnan kanyarodsz. Ha ugyanis mögötted jön egy autó, és jobb padkától akarsz kanyarodni, akkor még karjelzés ellenére sem biztos, hogy érzékeli a szándékod (mondjuk mert rutintalan, vagy hülye, vagy sose látott kerékpárost) Namost ha balra bekanyarodáshoz behúzódsz bal szélre, vagyis az autók bal oldala felé, akkor ezt az egyenesen haladáshoz is meg kellene tenni. Lehet, hogy mind köcsög, és nem enged át, de ha kanyarodni akar, akkor be fog engedni, ugyanis ő hozzád képest jobbra akar majd menni, te meg hozzá balra, vagyis így logikus.
Én ezt mindig úgy csinálom, hogy az út jobb szélénél kiteszem időben a bal kezem, és nézek hátra, hogy érzékelte-e. (fehér kézfejes kesztyű a láthatóságban segít) Ha nem 150-el jön mögöttem, akkor elkezdek befelé húzódni. Max nem ő enged be, hanem a következő.Az utolsó ütőkártya lenne a gyalogátkelő elsőbbsége, csakhogy nem azon mentél, és tekerve nem vagy gyalogos. Szóval ott max a zebrán tolva engedtek volna el, mert ott már az kötelező.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz BlacKSouL #95821 üzenetére
Ilyen esetben én is sorolni szoktam,vagyis még a kereszteződés előtt valamennyivel jelezve szándékom megpróbálok a sáv közepére menni,ahol aztán a zöldre váltás után kiállva hajtok mint állat a kereszteződés végéig,hogy minél kevésbé tartsam fel az előre haladó autósort.Ha mégis benéztem és beszorulok,akkor kivárom az első előre menőt,majd az oldalán én is átdzsalok.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Örni
senior tag
válasz Hasaggymeg #95812 üzenetére
Én télen többször is mentem munkába -20 fokban, a nyár most kimaradt ugye, de mentem volna +35 fokban is dolgozni Aztán utólag olvastam itt a fórumon, hogy télen kéne térdmelegítő is
Jut eszembe, vettem egy ilyet [link]
Aki télen is bicajjal jár munkába, annak szerintem hasznos, nem csak melegít, de a teljes lábszár biztonságban van! Nadrág alá is elfér, ráadásul magyar termék!
There's too many men, too many people, making too many problems!
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Vettem már durván egy hete egy Görgős padot , most tudtam csak kibontani. ( [link] )
Kaptam hozzá egy gyorszárat. Viszont azt nem tudom hogy lehet beépíteni a bicómba. Vagyis úgymond ezzel a trainerrel a bicóm nem kompatibilis. Valahogy meg lehet csinálni? Mivel a trainer befogó része ahova a biciklit befogjuk, az ott kúpos .
Gyorszár, ilyet kaptam hozzá.:[link].
Az én bicóm egy ilyen : [link]
Valami megoldás csak létezik. Hátha valaki tudna benne segíteni
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #95816 üzenetére
Nem ő a hunyó kresz szerint, hanem az autós, de egyértelmű volt nekem is, hogy nem fog figyelni rá, de neki is mert nem lökték föl.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
makoss
addikt
Nállam nem probléma a hideg, fel kell öltözni rendesen, attól nagyobb probléma, hogy hiába viszem szervízbe a bringát, normális gumit nem bír feltenni a szerelő[link]
Idén már cseréltem hátsó külső-belsőt de minden nap pumpálni kell
Néztem az összefoglalót, ott vannak gumik de az nincs leírva melyik milyen, ami most van feltéve 1 kalap sz@rt nem érKülföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
szjoci
őstag
Nekem meg tegnap egy mama akart a robogójával az életemre törni... Pedig még rám is nézett, látta hogy jövök
-
Örni
senior tag
-
Örni
senior tag
Szerintem is csak álló kocsisornál lehet előre menni. Én megvártam volna, hogy kikanyarodjon, aztán mentem volna át egyenesen, a mögöttem lévő már látott és utána a teherautóst is megvártam volna, hogy elmenjen. Ő sem látott belőled sokat!
There's too many men, too many people, making too many problems!
-
6030D
Ármester
válasz raczger #95809 üzenetére
NHH eszembe se jutott addig, amíg nem láttam, hogy haverom végül mégis oda ment fel. Mindegy, nagyon unom már ott a buszos utat, jó volt ez így. Annyira a szint sem hiányzott, mert volt helyette szél.
makoss: egyik gumi sem fog elolvadni, vagy széttörni, mindegyik bírja mindkét végletet. Én tapadás miatt vennék két félét. Egy aszfalt gumit (ajánlották párat korábban), meg egy bütyköst, ami jobban megtapad a latyakos/félig fagyott/fagyott utakon. Ha a tempo nem lényeg, akkor alacsonyabb nyomáson még komfortot is kapsz vele a jégbordákon.
padi68: a lámpás kereszteződésért már kaptál eleget, én 2:38-nál emelném ki a Nissant, ami ha oldalba kap, fizethetsz neki, mivel egyenrangú útkereszteződésben ő jött jobbról. Szerintem, bár ott lehet, hogy a főútra ő megy jobbra, a Nissan meg balra, és akkor mégsem. Én elengedtem volna a kocsit, minden esetre.
gergo07: a képen nem látszik jól, de ha a bringádban gyors zár van, akkor csak ki kell cserélned a görgőhöz kapott gyors zárral. Ha nem az van, akkor tengelycsere, és mehet a buli.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
-=RelakS=-
veterán
Balról csak bátran, ha bírja szusszal, jobbról nem előzhet
(#95828) szjoci
Gondolom, az még bejutottnála a winchester cathedral-ba, hogy a teherautó előtt kifér, a bringást meg már "nem látta".
Én is ordítottam már rá autósra, hogy van macisajtja, tartsa is már be...[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Kanyarodó főútvonalra pont onnan megy bringával, ahol gyakorlatilag mindenkinek elsőbbséget kell adnia. A balról jövőnek azért, mert főútvonal, a jobbról jövőnek azért, mert jobbkéz szabály. Mindez súlyosbítva egy hatalmas elsőbbségadás kötelező táblával, de mivel a Nissannak is ugyanez van kitáblázva, már megint neki van elsőbbsége, mert ő jön jobbkéz felől.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Örni
senior tag
válasz Hasaggymeg #95835 üzenetére
Akkor csak -15, -17 fok volt megjegyeztem magamnak azt a pár napot...
There's too many men, too many people, making too many problems!
-
ivana
Ármester
válasz cooi11 #95831 üzenetére
Szia!
Szerintem drága, lemez papucsos pözsi váz. Ócska hajtással és váltóval, legolcsóbb spider felnikre fűzött kerekek, gagyi gumik. Nem lehet tudni, hogy francia menetes-e, ha igen az is szívás. Facebookos outiapro csoportban keresgélj.(#95836) -=RelakS=- igaz elírtam
-
StLui
veterán
Igen, a jobbról előzésen nem gondolkodtam, csak azon, hogy ha haladsz az úttesten, és jobbra akarsz kanyarodni, akkor a veled párhuzamosan haladó kerékpárosnak van elsőbbsége.
Gödről Dunakeszire akkor most szabálytalanul előztem az araszoló kocsisort 2km-en kersztül, balról kellett volna elmenni mellettük, vagy mindíg megvárni amíg éppen megállnak, és ahogy megindul valaki egy kocsihossznyit akkor megállni?Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
makoss
addikt
Jó, csak jó volna valami olyan (név / boltszerint, külső, belső) amit biztos nem kell minden évben cserélni, mert amit a szervízben raknak rá, az valami tré
Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
BlacKSouL
addikt
válasz Hasaggymeg #95835 üzenetére
Nálunk 3-4 napig -17 és -24 között váltakozott a maximum és a minimum. Igaz, a -17 délután 1-kor, a -24 meg hajnali 4-kor.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
cooi11
senior tag
válasz Hasaggymeg #95846 üzenetére
Mit össze görcsöltem mire leírtam a telon!
Ez így jött össze. -
trialboj
őstag
3000km/5 defekt az idei statisztikám, és ez utóbbi egy 10km-es kerülőn jött össze, apró szeg, nem is értem hogy áll bele az ilyen a gumiba.
EGyre jobb választásnak tűnik a tubeless. Minden defekt hátul ért, nektek volt már elöl is? Mennyire bute elgondolás csak hátul tubelessre váltani?
Illetve használ valaki XCre ilyet, CONTI RACE KING hez hasonló abroncs kapható tubeless verzióban?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #95849 üzenetére
Én 3060D kartárs ajánlására 2.0" -os Race Kinget használok,belsővel.Most már egyiket lassan cserélnem kell,olyan 5e km van benne és a hátsó elég kopott,még van benne vagy 3-500km és vége.Volt vagy 3 királydinnyés defektem,mind hátul nekem is,és most majd a hátsót eldobom,elsőt hátra teszem,elől meg kap egy újat.
(#95847) cooi11 ...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- További aktív témák...