- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Strezi
őstag
Gondoltam beköszönök ide is az új gépemmel (BH, Evo Jumper 29, 2015):
16 év után vettem újra bringát, az annó elit XC-ben és maratonokon is használt alu, merevfaru gépem mellé
Valahogy úgy alakult, hogy a bicó kevesebbet romlott mint én ezak alatt az évek alatt, így soha nem tudtam megindokolni miért is kéne fejlesztenem. Egyre többet tudott mint amit amit én ki tudtam tekerni belőle, ahogy elmaradtak a rendszeres eddzések. Persze apróbb frissítések voltak, kapott egy 9-ces hátsósort, új láncot és első tárcsákat ahogy koptak, de alapvetően maradt az az oldscool gép ami volt.Tehát pedelec... Már pár éve próbáltam, és nekem pont azt adja most vissza mint ahogy tizen sok éve hazai verseneyek indulva, rendszeresen eddzve el tudtam érni. Mindezt a legkisebb rásegítésen Szóval azért még nem vagyok teljesen vén trottyos, de elkélt ez a "biztatás".
Megint van kedvem kimenni tekerni, egy 30 kilométeres keményebb terep kör lazán megvan hétköznapok végén. Egy gerecse 50 pedig simán befér hétvégére, három óra alatt (a lépcsőkön is lekocogva a bringával)
Ez hátsó agymotoros rendszer, ami azért tetszik mert a bicónak bicó formája marad, ami nekem fontos volt. Ugyan a rásegítés nyomatéka nem skálázódik így a fokozatokkal, nekem tökéletesen megfelel. Pont olyan mintha valaki tolna kézzel. Aki már tapasztalta ezt, az a hátrányát is ismeri, szinte ösztönöz hogy gyorsabban tekerj magad is. Pont ezt történik, és a fülemen is levegőt veszek a mászások végére. De felmegyek mindenhol, ahol annó is feltudtam, sokszor hosszú gyakorlás után (technikás v. extrém meredek mászások).
Tervezem, hogy megint megyek maratonozni is, ahol tudtommal lehet indulni ezekkel a rásegítéses bringákkal is. Persze ha ott kifogy a szufla belőlem vagy az akkuból, akkor dupla nehéz. De addig is tempósan haladok le és fel is vele.
Persze a rásegítésen kívül is óriási változás nekem az új bringa, hiszen 26 -> 29 kerék, merevfaru + 8cm helyett össztelós elöl hátul 12 centivel, illetve a tárcsafékek a v-fék helyett. Kihagytam egy pár generációt, de nagyon élvezem ahova csöppentem most evvel a géppel
Röviden: öröm boldogság!
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz Runner_fxr #72125 üzenetére
Gerecse 50 végére már spórolnom kellett, 3%-kal zårtam. Jelenleg 103kiló vagyok (a versenysúlyom pedig 86 volt 2000-ben ). Időt írtam, szint kb 1500m volt benne.
Ami a håtsó rugózåst illeti, egyelőre élvezem hogy hosszútåvon is komfortosan tudok tekerni. Fáradtsågon kívül nincs gond semerre próbåltam mår technikásabb lejtőket de ott inkább a túlelésért küzdöttem mintsem a sebességgel most még nincs elég rutinom evvel a bringával, majd idővel fog kialakulni. Régen sem voltam egy lejtőző specialista, inkább a mászások mentek. Viszont idővel, leginkåbb versenyről versenyre éreztem ebben fejlődést. Szóval erről majd beszéljünk pár hónap mulva megint
Ugyanakkor azt érzem hogy az első villa a gyengėbb pont, sem a merevsége sem az érzékenysége nem győzött meg eddig. Ahhoz képest a hátsó rugózåssal maradéktalanul elégedett vagyok. Lehet hogy előre kap a gép egy komolyabb foxot, 34 v 36 mm-est.
Írd meg merre tekersz aztån meglátjuk
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz Runner_fxr #72144 üzenetére
Nem akarok 120mm-nél többet, túl megemelné az elejét mászásnál
Bár, érdekes módon eddig a hátsó tapadással inkább volt gondom. Azt vártam hogy emelni fogja az elejét, de nincs ilyen hajlama.
Most schwalbe Rapid Rob van rajta, de olyan semmilyennek érzem a måsikon lévő Racing Ron-hoz képest. Szívem szerint vennék rá egy garnitúra Michelin Wide Grippert, de felvilågosított a helyi kereskedő hogy az már nem menő ill nincs v. Nem lehet beszerezni
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Hát pedig én úgy emlékszem Akkor (1998) még(már) amolyan országutis mezőnyversen jellege volt a balaton 200-nak. Montival első lettem, összetetben 5 vagy 7 talán... Volt kisérőkocsink ahonnan kaptunk vizet banánt, szóval "profin" álltunk neki Déli parton eléggé sokat mentem elől, az kifárasztott a végére leszakított az első három 40 felett
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Persze, az merevfaru volt gyakorlatilag az utána következő évek outijaival (maiak is) már megegyező, csapott felsőcsővel és 1.5 - ős "lélekvesztő" gumival
6030D: Néha már magam sem hiszem el, de én erre emlékszem. Aki ott volt akkor az meg tudja cáfolni vagy megerősíteni, sajnos nem VLOG-oltam végig
Néztem a srácot, jól nyomja, de utánam jött. Én max a T800 lehettem
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz Napfénysüti #72205 üzenetére
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz Valkűr #72267 üzenetére
Kicsi a nyomás, 110 az még alacsony, bőven mehet feljebb. Én 150 környékén használom, úgy pont nem mozogja ki a 120-at könnyed felhasználás mellett.
Figyelj arra is hogy pumpálás után mindíg szökik egy kis nyomás a szisszenéssel, ami pár psi-t jelent mert pici a térfogat! Szóval eleve kb 5psi-vel fejjebb fújd.
Mondom ezt egy hónapos levegős teló tapasztalat alapján
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Ott a környéken van a Kis szent bernard, Seez és La Thuile között.
Igaz az lájtosabb, de brutál szinttel. Mi arra mentük annó, ahogy látom szerencséreHasznált LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz szatocs #72438 üzenetére
Gyakorolj, hogy ne éles helyzetben derüljön ki! Pl. csak próbálj sík felületen pedálokon egyhelyben állni a bicóval. Koncentrálj arra hogy ha billensz, akkor picit ugorva, mindkét bokát kifordítva a két lábbal egyszeŕe ugorj le a pedálról és érkezz a bicó mellé.
Hamar reflekszé vålik.
Érdekes módon, pl ez az egyhelybenállås marha stabil evvel a 29-es géppel. Lehet hogy a tárcsafék jó adagolhatósága is segít, de különösebb erölködés nélkül megállok a pedálokon két piros lámpa között. Pedig nem mostanåban gyakoroltam...
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz Pttypang #72580 üzenetére
Nem rossz A mazochizmus újabb fokát ismerted meg
Én régén Wide Gripper City-vel mentem, többek között duna maratont Na, annyit már rég nem káromkodtam, meg akik mögöttem mentek volna a lefeléken
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Nekem ma egy Dobogókő, Prédikálószék, Dömös, Dobogókő etap kerekedett ki.
Kezd nagyon tetszeni a 29-es kerékméret! Lefelé olyak köves vízmosásokon tudtam vele gond nélkül átmenni, amiben biztosan fejest ugrottam volna a 26-ossal. Nagyon durva volt a lefelé amivel kezdtem(sárga), köves vízmosásos. Kb fél úton éreztem, hogy gyengül a szorításom a kormányon és majdnem lecsúszott a kezem a fékről. Már el is felejtettem, hogy az ilyen technikás lejtők ennyire munkásak, komoly igénybevétel felsőtestben és alkarban is. Nem mondom, hogy az első hátső 12 centi mindent kimozgott, de a lassabb nagyobb bukkanókban nagy önbizalmat adott, hiszen csak a hátsó fékre, meg az első kerék irányára kellett figyelni.
Felfelé meg, megy mint a tank, csak tudjam tekerni! Prédikálószékre volt egy durva rész, amit nem is gondoltam hogy meglesz, de felment én meg a fülemen is levegőt vettem utána Persze, Prédikálószékről nem tudtam végig lemenni Dömös felé (piros háromszög), de voltak részek ahol el mertem engedni. Előre leengedtem a nyerget hogy legyen egy kis előnyöm. Megnéznék ott egy profi DH futamot
Felfelé a sárgán mentem a Lukács árokban, ami többször keresztez egy kis patakot és voltak sáros részek is. Sok turista volt az erdőben, itt mindenki szembe jött a Rám-mászásból lefelé. Persze, mindegyik ott állt meg szurkolni, amarre mentem volna, vagy csak úgy cipőt mosni az egyetlen járható gázló ponton Ebben az emelkedőben is voltak kemény részek mind a meredekség mind a sár miatt, de a bicó csak tapadt és ment előre
Aztán jött az igazi kemény rész, az a köves vízmosás, amivel kezdtem csak visszafelé. Három elakadással sikerült felmenni, magam és az arra túrázók örömére. Nem rossz szerintem Legjobb, hogy könnyű elindulni a rásegítéssel
Végül kitelt a kör, 1.37 perc, 21.5km kb 32% maradt az aksiban. Furcsa, hogy alig találkoztam bicóssal, csak prédikálószéken volt pár túrázó. Gyalogos viszont annál több ...
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz joysefke #72603 üzenetére
Én eleve nem a piros háromszögön mentem le dobogókőről, hanem a sárgán, aztán aszfalt, amíg indult a mászås prédikálószékre. Szóval kihagytam azt a szakasz lent is. Tavaly holdfénytúrán mentünk arra, egyser csak eltűnt az út egy szurdokban... nem biztos hogy az amire te gondolsz, de esélyes hogy nem járható. Lyme -os kullancsot is sikerült begyüjtenem, szóval a bozótharcot inkåbb nem erőltetem már :/
Szerintem pont azt a mászåst írtam, amir te is gondolsz. Megállás és låbletétel nélkül tudtam felmenni prédikálószékre. Schwalbe rapid rob van fent, de eddig nem voltam tőle elájulva. A gerecsében nem működött jól, de a pilisi köveken tapadt becsülettel. Van racing ralph-om is, az még harapósabb. Imádom a nagy kerekeket meg az össztelót måszásra, felmegy bárhol, csak erő kell hozzá. Szerintem hamarosn beszerzek egy hasonló de nem e-bike-ot.
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
A lånc "szakadás" szinte mindíg felhasználói hiba. Mókus tapossa ész nélkül, amikor råjön hogy most domb van és nem bírja már. Lånc meg magy keresztbe ész nélkül...
Inkább kicsit tudatosan kellen előre nézni és időben váltani, vagy kiállni váltås helyett egy fordulattal meglendíteni a gépet és viszaülés közbenn kis terhelésen váltani. Vagy megállni ha nem megy, váltani és kézzel tekerno egyet a hajtôkaron hogy sebességbe ålljon, majd aztån visszaülni...
Lassan 20+év terepezés, maratonozås és versenyzés sorån egyszer sem szakdt még el låncom. Håtsó agyat már roppantottam szét, a Mátraháza-såstói OB-n...
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz IMIIKE1998 #73156 üzenetére
Kinyújtott låbbal, de csípődőlés nélkül a sarkaddal pont érd el a pedålt. Ez a max cél, az optimum. Ha ezt elsőre magasnak érzed, akkor 2-4cm rel lejjebb és ahogy kezded érezni emeld feljebb.
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz geotigris9 #73617 üzenetére
Szerintem ne "ausztriåzz" ha még nem jårtál arra rossz úton ott sem minden út tükörsima, pl. Stuhlecke nagyon szar mindkét irányban, pedig igen forgamlas hely ...
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz geotigris9 #73622 üzenetére
Ahova én sokat jártam ausztriába (Eisenerz, Hiflau, meg odafelé keresztbe kasul minden kisebb út), összevetve ahol lakom és bicózok (Komárom-Esztergom) kb. egálban van, ha nem jobb itt.
Persze, a nagy budapesti úthibából kiindulva nem ilyen rózsás a képDe, alapvetően terepen megyek szóval nekem igazából édesmindegy
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz IMIIKE1998 #73633 üzenetére
Orvos felírhat pl. Zaditen-t, de tutira vannak újabb kombinált szerek, amik elnyomják az ellergiás reakciót.
Gyerekként voltam alergiás, hat keresztes, sokmindenre köztük parlegfűre is. Intenzívret is megjártam 8 évesen, miután haverokkal hemperegtünk a fűben, gyerekként nem volt vicces Még abban az évben voltam egy hónapot a Jánoshegyen, ahol gyógyszereztek valamivel, az sem volt vicces, de ...
... mire soroztak, kinőttem! Semmi pirosodás semmire Nem tudtam hogy nevessek, vagy sírjak amikor a tutinak gondolt kibúvóm eltűnt Perssze 10 éves korom óta sportoltam is intenzíven (röplabda, majd MTB).
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Tegyél fel egy országútisabb külsőt (ha még nem avval mennél), valami 1.5-öst. Szerintem 40-ig és picit felette még el lehet pörgetni 42-11-gyel hosszabb távon is montin. Nekem az egyéni legjobban 37.5 Tatabánya-Győr, de visszafele már vonattal mentem
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Hát, nem mostanában volt Második generációs (marha merev, sima csöves) 21" alu váz, XT 44 fogas 180mm-es hajtókar, XTR 11-28 sor, 1.5" Michelin WideGripper City 4bar-on. Ha jól emlékszem
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Még két dolog eszembe jutott ma tekerés közben, ami segíthet neked is. Ha Outis sebességre mész, akkor minél aggresszívebb a kormányszöged (lejjebb kerül a rúd) annál jobb, mivel kisebb lesz a légellenállásod. A határ, hogy a derekad meddíg bírja (ha pocak nincs, persze ). Pl. egy sima stucni fordítás jó próba kezdésnek. Persze csak akkor, ha nem tól meredek szögű eleve (10 - 15 fokig).
Am másik pedig a nyeregmagasság. Én azt találtam jónak, hogy kinyújtott lábbal, sarokkal még pont el tudd érni a pedált az alsó ponton. Ez bokából is mozogva, meg talpközépen tekerve pont nem nyújtja ki teljesen a térdedet. De egyszerűen csak egy centivel feljebb is tolhatod a nyerget próbaképpen
Ha mindkettőt megcsinálod, akkor valószínűleg a nyereg szögén is állítani kell picit, hogy ne masszírozza annyira a mogyaróidat
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz IMIIKE1998 #73676 üzenetére
Fékkar belső oldalán a mutatóujjadnál ott van egy 2mm imbusz csavar. Azt befelé csavarva, kb negyed fordulatonként tudod belőni a fék fogáspontját. Nekem is az volt a gond hogy majdnem a markolatig húzhattam a féket, és ott már hirtelen blokkolt meg kényelmetlen is volt.
Most van a gépben 500km, gondolom beoopott a tárcsa és kellett ennyi utánállítás. Most szinte egyújjasként megy és sokal kényelmesebb is mert jól elfér alatta a többi ujjam behúzott fékkel is. Ezt is meg tudod csinálni, és szerintem neked is kell mert te érzed hogy jó.
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz IMIIKE1998 #73952 üzenetére
Én mindíg csak belsőt hordtam, nyeregcsőre szigszalagozva. Maratonra v. más ismeretlen terepre mégegyet a zsebben + pumpa. Szerintem a javítás fölös kockázat + plusz idő, nekem a defektes belsők a kukába mentek.
Most slime van mindkét belsőben, nem cipelek semmi szerszámot. Ha odaverném a környéken, akkor gyalog max négy óra hazáig vagy egy óra + busz v. telefonos segítség. Nem nagy ügy... De, defektes kerékkel is lehet lassan gurulni nem túl durva terepen, szekér v. aszfalt úton is.
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Igen, ez megtörténhet. De, ha odafigyel az ember hogy milyen szelephelyzet mellet pumpálja a kereket, akkor nem feltétlen jelentkezik (fent legyen a szelep, lehetőleg már egy ideje).
Helyi felhasználók közül van aki túlvan az egy éven, defekt és három hónapon pumpálás nélkül. Úgy látszik a normál veszteség egy részét is megfogja. Én mintegy egy hónapja tettem bele, akkor már lassú (három napos) defektem volt. Most megnéztem, fél bárt kellett bele fújni (2.5 -> 3).
geotigris9: Én is foltoztam, amíg fiatal voltam de hamar átálltam, mert a versenyeken erre nem igen volt idő, oda gyors és 100% megoldás kellett. Nomeg, én evvel is támogatom a helyi boltost, legyen ebből is forgalma Ugyancsak, _nekem_ már jobban megéri a csare mint a foltozás. Drága a mérnöki óradíjam, a szabadidőm pedig mégtöbbet ér
Persze fiatalon(24), még magam csináltam az első SPD cipőmet egy, a bátyám álltal már levetett műanyag talpú terem futócipőből A szöges stoplikat cseréltem benne (egy fúrással) a SPD stoplijára ...
Szóval kinek, mikor, mi felel meg a legjobban, de legalább ismerje az alternatívákat.
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz geotigris9 #74003 üzenetére
Ez a leszarom katagória, és az is marad Ennél sokkal többet kell mimdenkinek tennie.
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Megfogom De csak azért hogy ne kelljen megállni defekt miatt
De, hasznos volt a megbeszélés, tudom már ki ítélkeznek fél infókból, és mehettek is az ignore liståra
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz IMIIKE1998 #74200 üzenetére
Ott a kettes imbusz a kar alatt, tekerj rajta(befele) egy fél fordulatot! Nekem remekül megoldotta a hasonló problémámat egy Tektro Aurigan. De, néztem Shimanokat boltban, azokon is ugyanott van az állítócsavar...
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz Runner_fxr #74221 üzenetére
Hmm! Bennem megérett az elhatározås, és lassan a BH Jumpert is belakom vasárnap valami tekergés? Vagy amikor amúgyis mennétek, becsatlakoznék egy (akár zúzósabb) körre!
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz Runner_fxr #74228 üzenetére
Ok, emlékszem írtad hogy jön új gép. Csak dagonya ne legyen, különben nekem mindegy merre. Talán amerre te elengeded az új kerót, mi is túléljük valahogy
Előre is köszi[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz Runner_fxr #74264 üzenetére
Sajnos nem leszek ott 25.-én, bejött agy út angolba 21-27 között
Ma is mentem egy jó kört, sík nem volt benne csak köves technikås mászås meg murvás út fel meg le a hegyre(oda vissza kör) mégis összejött egy 19-es átlag. Vicces hogy régen ez a két út volt a szezonzáró tatabånyaimDH verseny (leginkåbb a helyi xc seknek) Persze 2003-4 ben már kezdett ciki lenni amikor fullos dh gépekkel is elkezdtek megjelenni távolabbról os indulôk. Szóval készültem én is a tekerésre, de majd legközelebb ...
Viszont egyre biztosabb hogy ez a xc30 teló cserés lesz. Persze ez a RS alja és nem is túrázåsra használom Egyszerűen szétrázza a kezem a kormány, és még nem is merem engedni neki. Úgy érzem az ezeréves rugós Manitou spider-em a merevfarúban jobban működik és merevebb
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz Runner_fxr #74269 üzenetére
Köszi Nem könnyű eligazodni a választėkban.
Barátom a SID-et javasolta, ami pont e kettő közé esikHa erről az oldalról veszem ,akkor årban nem lövök nagyon mellé? Gondolom itthon kiskerben nem kapok rá ilyen årat
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz Jester01 #74701 üzenetére
Nekem nem ezt mutatja a tapasztalatom
Több év versenyszerű montizás után leptem meg magam egy országúti géppel (2001, Giant Tour edition), és bizony sokkal jobban lehetett vele felfelé menni. Leginkább azért mert merevebb volt és nem volt benne első teló ami nylete volna az energiát. Ugyancsak könnydebben lehet váltani ülve és kiállva tekerés között is, ami hosszabb távon plusz kényelem.
Több ismerősöm váltogatta akkor már montiban a országúti meg a terep kerék szetteket, de azért az országúti bringa csak jobb. Persze lehet hogy csak nekem volt rossz a montim és nagyon jó az országutim
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Mennyire szåmīt kínzåsnak egy elöl håtul 120mmes össztelós géppel kb 500 lépcsős soron szépen nyugisan ledöcögni? Nem tervezem minden nap, de azóta nam nyekereg a gép szóval lehet hogy jót tett neki az átmozgatás ...
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Gondolkodom egy hétvégi ausztriai körön, de nem kellene túlvállalni magam ...
Semmeringen van legközelebb épített pálya, vállalható az 120mm fullyval, vagy el se induljak? Ugrálni nem szoktam, szóval 30 centi feletti letöréseket kihagynám ...
Vagy marad xc mászós kör Eisenerz környékén, amit jobban ismerek. Ahol fel tudok menni, ott a lejövetellel sem lehet gond alapon.
Esetleg valakit érdekel a fenti program a hétvégére, minimális üzemenyagköltséggel és valami olcsó szállással szombatra (Bahnhof, Praebichl v. hasonlo)?
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz Runner_fxr #74924 üzenetére
Lehet hogy eltolom akkor két héttel! Bár, ott már nem játék az időjárás, ha leesik az első hó, akkor vége a bringás szezonnak... legalábbis én a közelébe nem megyek egy sáros alpesi lejtőnek bringával
Lassan megvan a 800. kilométer a gépben, ideje fejleszteni! Ma mentem egy 70km-es terep + aszfalt kört, direkt odafigyelve, hogy az első váltót nem használtam, végig a 32-es karikán volt. Mászások kiállva mentek csak, de így a tapadásra kellett figyelni. Aszfalton meg 42-ig tudtam elforgatni 32-11 el... Ennél több nem kell.
Szóval 1 x 11 sebességes lesz a gép, kap egy 180mm-es XT karat 32-es tárcsával, meg egy 11 - 46 hátsó sort és rövid karos váltót. Aztán jöhet a 130mm-es Pike előre, meg egy új belső nélküli kerékszett....
És, mire mindez meglesz, sár lesz és vége a szezonnak
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Így néz ki a hátsógumim 750km után, ennek annyi
Frissen sem győzött meg a tapadása, most meg pláne nem. Hans dampf vagy Noby Nick lesz az utóda.
A hajtómű is kapott rendesen a sziklás måszásokon fel és le is.Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Fogy a technika, na... és még mindig nem megyek olyan tempót mint 15 ėve
Talán egyszer v. Kétszer ugrott le a lånc, amikor eldobtam a gépet (első tekeréskor, horror takony lejtőn), akkor meg ugye nem pöcsöl az ember, visszaugrik a gépre és lefele menetközben váltóval visszateszi a láncot Na, annak van ilyen nyomaAmi a karcokat illeti, nem babusgatni vettem hanem hasznålni De, jövö héten itt az új 11-es xt szett rá, 180-as karral ...
Addig is, kii kell még találjam hova dobom a lecserélt alkatrészeket meg a gumit, hogy ne öljem meg az anyatermészetet. Szerintem csinálok belőle egy madárijesztőt a kertbe, amit a foltozott zoknijaimmal teszek majd élethűbé
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz maximilian4 #75339 üzenetére
Ėrtő olvasås megvan? Ugyanazt írtuk
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz Runner_fxr #75319 üzenetére
Ja, nem akartam félmegoldåst. Bár baråtom låjtosabb xc megfontolásból sid -reba vonalon ajånlott, most még nem a súly az első.
Most nekem sincs bicóm, leadtam az ebikeshophoz szervízbe. Egyik oldalon alsó forgáspont mintha szorulna, és kicsit megkoptatta a festést is. Szerintem túl lett húzva és vagy nincs alatta távtartó. Én nem bírtam lazítani rajta...
Remélem jövő hétre összeåll nekem is z "új" masina, aztán mehetünk egyet csapatni (akár ausztriåba ha az idő engedi még). Kiderült, hogy egyik volt helyi cimbora fia a magyar DH bajnok (Zámbó csalåd), ők rendszeresen járnak arra. Tőle megbtudom kérdezni hova NE menjünk
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz maximilian4 #75349 üzenetére
Csak megértetted akkor
Ja ne is mond, a sok hülye miatt én mår tíz évet ledolgoztam hårom országban ott se jobb
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz maximilian4 #75367 üzenetére
OK, mindenkinek van rossz napja. Aki elismeri annak
Szomorúan hallom, én nem bántam meg. Szeretem azt, ami nekem fontos Magyarországból (táj, bringa, ételek, kiskert, gyümölcsös, életminőség). A többin felül kell emelkedni és nem beengedni az életedbe. Pl. magyar TV-t nem nézünk, magyar ujságot nem olvasunk ...
Sajnos rosszindulat meg irígység az tényleg bőven van. Ha jól élek, akkor csak bűnöző, politukus vagy adócsaló lehetek mások szerint
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz IMIIKE1998 #75512 üzenetére
Ha már végre nem ér bele a låbad az első kerékbe, akkor kb. Mindegy. Elég széles tartomånyba lehet magadra alakítani a bicajt a nyeregmagassággal és egy stucni-hosszal vagy átfordítással.
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...