- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Fotók, videók mobillal
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Runner_fxr #55800 üzenetére
Eppen azert mlitettem ennyire szelsoseges peldat, hogy erezheto legyen a fejekben neha letrejovo hatalmas zavar a felhasznalasi teruleteket illetoen. Eszembejutott, hogy par honapja lattam teszkos bicajt "dh gep" neven hirdetve ^^
Everybody lies.
-
pocokxx
Közösségépítő
Nem akartam én ekkora vitát kirobbantani, csak szeretném a lehető legolcsóbban a lehető legjobbat. De gondolom ezzel nem csak én vagyok így. Köszi mindenkinek a segítséget, lehet, hogy hamarosan még visszatérek tanácsokért!
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Melack
veterán
válasz Runner_fxr #55696 üzenetére
Köszönöm! Nem tudod esetleg, hogy agyváltót merre tudnék találni? Kontrás 3/5 sebességes kellene. A kerékpár maga sem mai csirke, de családi örökség.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
veterán
válasz pocokxx #55802 üzenetére
Ez itt visszatero dolog, hogy egyesek tudnak megfelelo mennyisegu penzt aldozni a kerekparra, masok pedig nem.
A felhasznalasi kep miatt pedig valamelyik oldal mindig tulbecsuli a masiknak vagy az igenyeit, vagy a penztarcajat.
Amig nem kezdjuk el egymast szidni, addig nincs gond, teljesen normalis modon megoldottuk, mindenki kifejtette a velemenyet es a szamodra megfelelot valaszthatod
Ez szerintem szakmai topicok szamara peldamutatoan ertelmesen zajlott eszmecsere volt, de cafoljatok meg, ha tevedek, csak rosszabbal talalkoztam foleg, foldbe gyokerezett elkepzelesekkel es mindenfele hitvallassal, igazi szelmalomharcokEverybody lies.
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55800 üzenetére
Azert elneztem a csucskinalatot is a Decas MTB-kbol. Kemeny... Nem vagyok meggyozodve rola, hogy er annyit. De az kiderult, hogy MANITOU telot tudnak szervizelni, van naluk alkatresz hozza.
Ma meg en is megkaptam az uj Conti belsoket, 115g -al konnyebbek, mint a mostaniak. Holnap meg azt is atcserelem, aztan kiderul, hogy sulyban hova jutottam. Telo csere is kepben van, elvileg talaltam egy Reba-t, mindossze 1400g-al.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz concret_hp #55808 üzenetére
Ez MTB Conti light. A masik pedig fene tudja micsoda(valami Schwalbe), 235g-al, ha jol emlekszem.(az volt itthon, mikor osszeszereltem a kereket ) De csak 109g, mert ez 126g -os, most nezem. Ez is szamit, ha mar a sulyra is ramegy az ember, es fizet is erte.
Crytec210: Egyebkent a vaz pont egy eleg jo, minosegi darab, alubol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
veterán
válasz MPowerPH #55809 üzenetére
Ez rendben van, de nekem valahogy mar az az osszeg sok, hogy egy "altalanos sportszer" boltbol vegyem, errol mar a tularazottsag ugrana be, akkor meg mar inkabb vennek egy rendes kerekparboltban.
Olyan 140 felett mar atvandorolnek egy biciklis boltba is erdeklodni, mert a normalis szerviz, tanacsok, egyebek nekem sokat szamitanak, hogy tovabb tartson a kerekpar, az esetleges ezzel osszevont engedmenyekkel egyutt.
Ti pedig ha jol gondolom, 300+ kornyeken nezegettetek a decathlonos "felso kategoria" bicokat, habar meglepoen magasra masznak az arak, csak a moka kedveert vegigneztem a palettat,mikor vettem tavaly a biciklimet, valahogy nem is tudtam elgondolni, hogy ott egyaltalan aruljanak ilyet, vagy valaki ott vegye, de ezek szerint biztos van.Everybody lies.
-
MPowerPH
félisten
válasz Pttypang #55810 üzenetére
Biztosan megveszik ott is. Aki egyaltalan nem tajekozott a temaban, de van penze, az bemegy, es megveszi a gyerekenek. Ezt eltudom kepzelni. Egyebkent megjegyzem, anno voltam bent rendes bicajboltban, es ott a csucskat az boven 500k folott kezdodott. Most meg itt kint a netet nezegetve az elso, amit megvettem volna, az £2800.
Don't Tread On Me
-
veterán
válasz MPowerPH #55811 üzenetére
Nekem az ugrott be, hogy 300-tol mar eleg nagyokat ugraltak az arak a decathlonos bicikliknel, ezert en azt mar egyben csucskategorianak tartom, de pl a ctm kerekparok birizgaljak a fantaziamat, hogy milyenek lehetnek, mert valamikor majd be kell szereznem egy tarcsafekes, normalis, egyben levo biciklit, aminek nem cserelem le az alkatreszek felet kezdesnek, meg kicsit modernebb is, a mostani pedig megmarad tartaleknak, meg télre, meg ha valaki ismeros jonne velem, akkor kolcson tudom adni. Legalabbis ez a hosszu tavu terv, de ebbol ki tudja, mi valosul meg..
Everybody lies.
-
MPowerPH
félisten
válasz Pttypang #55812 üzenetére
"aminek nem cserelem le az alkatreszek felet kezdesnek"
Na, pont ezert nem is neztem egybe bicajt. Az elso ugyis az lett volna, hogy a teljes hajtast, es meg a fekeket is ledobtam volna rola. Es mar ott vagyok, hogy csak azok potlasa az en igenyeimnek +£500. Hasznaltan nagyon nehez pont olyat talalni, ami minden tekintetben megfelel annak, amit akarsz. Es ha meg van egy koltsegplafon, amit nem akarsz atlepni, akkor lehetetlen, es kompromisszumot kell kotni valamiben. Ha nem lagzira, meg hazvetelre keszulnek, en sem sajnaltam volna meg plusz £800-at. Majd tavasszal.
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #55812 üzenetére
Lasali szerelőkolléga szerint a CTM-ek ott vannak a szeren.Jól is néznek ki és áruk sem a legalacsonyabb.
(#55813) BMW001..."Ha nem lagzira...keszulnek"...horogra akadtál te is bro?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #55814 üzenetére
Páromnak CTM-et vettünk, teljesen korrekt gép az áráért.
BMW: úgy gondolom az igazán csúcskategória inkább millió felett kezdődik.
Més que un club!
-
veterán
válasz Hasaggymeg #55814 üzenetére
De pont azt mondtak, hogy az ara annyira nincs elszaélva, mivel feltorekvo marka. Akkor megse?
Everybody lies.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #55816 üzenetére
Itt van például itt-ott még egyel gyengébb alkatrészekkel mint az azonos évjáratú Cube és több mint hatvanezerrel drágább.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
veterán
válasz Hasaggymeg #55817 üzenetére
De ez nem ugyanannal a boltnal van, igy nem tudom tulsagosan ertekelni az osszehasonlitast, meg nagyjabol 100-150 kornyeken gondolkodom árban. Álmodjunk egy kicsit alapon
Everybody lies.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #55818 üzenetére
Nem,a Cube egy picit drágább boltnál van. ...és akkor Slash 2.0 versus Cube Aim SL .Itt viszont kiegyenlítettebb a verseny,az tény.
Szerk: (#55819) Tothgera30 igazat beszél.Beragadt régebbi évjárat,esetleg kevésbé divatos 26" mind-mind faraghatnak az árból.Nejemnek ilyent vettünk 210e-ért és bár "csak" Gepida,ilyen felszereltséggel inkább egy százassal többért lehet friss 29"-ost vásárolni.Az övén ráadásul RS Tora,SLX első váltó és váltókar meg Hayes Stroker Trail fék van.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Melack #55803 üzenetére
Legolcsóbban webshop, magyar vagy külföldi. De általában váltókart is külön kell venni hozzá.
[link](#55804) Crytec210: Egyetértek, kivéve azzal, hogy túlbecsülöm az igényeket, amennyiben rám is gondoltál. A pénz más kérdés, azt mindenkinek magának kell eldöntenie meddig nyújtózkodhat.
(#55806) BMW001: Én 100%-ban meg vagyok győződve, hogy nem ér annyit. A komolyabb ösztelósoknak is olyan a váza, hogy rátapostam a hajtókarra és szemmel láthatóan tekeredett a közepe a váznak.
100 e felett már semmiképp sem vennék bringát decathlonban. Bár igazából alatta se, de az még elmegy kategória.
A decathlon meg a szervizelés. Lehet, hogy más országokban a decathlonba komolyabb a szakértelem, mert nyilván magasabbak a bérek, jobban meg lehet válogatni kit veszek fel. Viszont azért van egy központi rendszer ami minden országra érvényes, nem franchise, hanem francia tulajdonú az egész.
Ha nem a saját szememmel látom nem hiszem el, de úgy képzeld, hogy amikor ott melóztam a budaörsibe, visszahoztak egy "komolyabb" rockrider bringát, reba villa volt benne. Eresztette az olajat, meg valamelyik állítócsavar sem működött. Bár akkor még nem sok rutinom volt a villa szervízben, mondtam nekik, szerezzék be a szükséges cuccokat és megpróbálom megcsinálni. Mondták, á hagyjam, rendelnek egy újat. A "hibás" villát pedig szét kellett verni egy kalapáccsal a raktárban, hogy leselejtezhessék, nehogy valaki elvigye. Ez 2009-ben történt amúgy. Kb majdnem megkönnyeztem, hogy lehet ilyet művelni, de ők tudják.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #55821 üzenetére
Bár ebből le lehet szűrni, hogy mennyi pénz van ott, ha csak úgy kibasznak a kukába egy 100+ ezres villát mert ereszti az olajat. Mindeközben 80-90e nettoért gürizhettek a dolgozók és folyamatosan azt kellett hallgatni, hogy mennyire rosszul megy a bolt, örüljünk, hogy még van munkánk meg ilyen csodálatos fizetésünk.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Runner_fxr #55821 üzenetére
Nem konkretan rad, altalanositottam, mert gyakran latom, hogy ket ember elkepzelese nem stimmel, a leendo vasarlo 25-30 km-es turat nez pl es a legnagyobb sebesseg 20 kornyeke, eltekergett az elozovel is, ismet csak egy "igaslovat" keres, amivel kinezelodhet, mig a topicban altalaban gyakran megfordulo "valaszado" szemelyek pedig mashogy gondoljak, de inkabb a sajat peldamat irom le.
A pl nalam felmerulo elkepzeles a "kis turakra" mar kicsit mas. Mondjuk felmegyek omassara kavezni gyakorlat utan, mert olyan kedvem van. 50+ km, meg nemi szint is van azert benne.
Ha valaki azt mondja, hogy o szereti a kis turakat, akkor mindig az en verziom jut eloszor eszembe, aztan gondolkodok, hogy a masik ember mit ert a kis tura alatt.
Persze, vehet tenyleg turazasra alkalmas kerekpart, pl ott volt az aldis(?) bicikli, 80 korul volt talan es kifejezetten jo kis kerekpar volt az araert.
De az megiscsak sokkal tovabb szaladt mar a keretosszegnel, csak egy dolgot valaszthat a lehetosegek kozul.Nem lehet mindegyik igenynek megfelelni.
Legyen olcso, de legyen "kis turak"-ra alkalmas, de ne is kelljen sokat szenvedni a keresgelessel.
Az elso kilovi a minoseget, a masodik az olcsot, a harmadik meg a hasznaltat.
Vagyis egy nem letezo kerekpart keresunkKicsit faradt vagyok, ugy erzem, minden alkalommal ugyanazt irom le, de mar nem tudom, mit irtam elotte
A decathlonos szervizelessel az a baj, hogy a vasarlaskori beallitas is ismerosomnek az 500-as monti, meg nekem a 340-es montinal se igazan jott ossze.
Utana mar nem vittuk vissza, meg akkor se, amikor havernak konkretan darabokra tort a hatso, mechanikus tarcsafek az 500-ason.Everybody lies.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Pttypang #55823 üzenetére
Illetve az is gond, hogy sokszor olyanok akarnak tanácsot adni, akiknek nincs viszonyítási alapjuk. Van egy bizonyos szintű bringájuk és életükben nem ültek még komolyabb bringákon. Ezáltal az élménybeli különbségeket sem ismerik testközelből. Nem csak arról van szó, hogy egy kerékpár elguruljon a-ból b-be anélkül, hogy szétessen, hanem az élmény is fontos szerintem. A lehetőségekhez képest a legjobb élményt nyújtó kerékpárt érdemes megvenni. Sokan azt hiszik, hogy bizonyos szintű árkülönbség, alkatrészek, nem tesznek annyit hozzá a bringázáshoz, hogy megérje, van ami igaz, de van ami nem. Ehhez kell a kategóriák alapos ismerete és alapos típus ismeret. Ehhez pedig gyakorlati tapasztalatok kellenek, nem csak elméleti. Máskülönben félrevezető lehet a tanácsadás, még ha jó szándékú, akkor is.
A decathlonos "szervizelés" -re már nem fecsérelnék több szót, annyit még záró gondolatként, hogy az csak látszat szolgáltatás. Pedig a technikai hátterük elvileg adott lenne a minőségi munkához, Budaörsön is elég komoly műhely volt. A gond az, hogy egyszerűen nem hajlandóak a szaktudást megfizetni, ugyan annyi pénzt fizetnek a szervizesnek is mint a pólókat hajtogató diáknak a raktárban. Ez így nem működhet, nyilvánvalóan, csak tapasztalatlan mazsolák maradnak ott ideig óráig annyiért, szakember az nem. Ebben nem igazán értem a logikát, mi járhat a vezető fejében, mert tulajdonképpen maguk alatt vágják a fát ezzel a hozzáállással. Síben ugyan ez, én akkor még nem tudtam síléceket, snowboard-ot szervizelni. Amúgy az is egy komoly szakma, ha minőségi munkát akarsz. Ott voltak a több milliós gépek és kaptam rá egy délutános képzést. Holott másodpercek alatt lehet lenullázni több száz ezres síléceket ha nem figyelsz egy pillanatra például élezéás közben. Engem érdekelt és szerencsére megtanultam, de volt kollegám aki az első pillanatban már cseszte szét a léceket.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #55822 üzenetére
Ez az üzletpolitika dívik itt keleten,hogy lent tartsák a fizetéseket.Történetesen Magyarország legjobbnak tartott,a világon is a top 10 -ben található külföldi tulajdonú szállodájából van megbízható információm ezen a téren.Mindenhol megy a sírás,hogy milyen sz@rul megy,a részvényesek (itt valami kecskeb@szó olaj sejk és Bill Gates) meg egy-egy óra alatt költik el szerencsétlen agyondolgoztatott alkalmazottak éves fizetését.Gyomorforgató!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #55825 üzenetére
A fagyi visszanyal hamarosan, sőt már nyalogat is. A fél ország már Angliában, Ausztriában, Németországban dolgozik. Eszük ágában nincs is hazajönni. Ennek eredményeképpen egyre kevesebb munkaerőt fognak találni. Előbb utóbb csak oda fogunk eljutni, hogy vagy tisztességes béremelés lesz, vagy mindenki húzhatja le a rolót, mivel nem lesz aki dolgozik.
Most szerintem a migráncokkal akarják ezeket a lukakat betömni a liberósok, csak azt felejtik el, hogy ezek a teveb@szók nem dolgozni jöttek ide, meg aztán amilyen munkát ezekre rá lehetne bízni... azzal nem leszünk kisegítve.[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Runner_fxr #55826 üzenetére
így legyen! bár nálunk még mindig hosszú sor áll egy-egy operátori munkakör betöltéséhez is
-
veterán
válasz Runner_fxr #55824 üzenetére
Igen, az ilyen tapasztalatok hianyat erzem magamon foleg, hogy fogalmam sincs, milyen lehet egy még csak "normális" géppel menni, ahol minden mukodik es minden ugy tortenik, ahogy kell, nekem csak élveznem kell az utat.
Majd hatha nyaron lesz lehetosegem kiprobalni egy rendes biciklit, valamilyen formaban Szilvasvaradon pl, ott elvileg van tesztelohely, de az anyagi vonzatatol felek a dolognak egy kicsit
Én nem igazan szoktam tanacsot adni, ha nem az ar a behatarolo tenyezo, de altalaban az a kotott, ha alacsonyabb, akkor altalaban probalok kicsit igazitani a dolgon, hogy ha nem sikerul emelni a kereten, vagy nem szeretne hasznaltat bongeszni, akkor van opcio, nem varhat tole csodat, de megis jobb, mintha bemenne a teszkoba. Orulok neki, ha sikerul meggyoznotok, hogy aldozzon tobbet ra, de ahogy a pc-s szervizes topicban, meg sajat tapasztalatombol tudom, mindenki ingyen, vagy olcsobban akarja a 900k-s gepet, de legalabb 2 metereket tudjon vele ugratni es 90-el lefele gurulni, valamint 10 evente egy fém huszasba kerüljön a szervizelese
[igen, szeretek erosen tulozni, hogy egyertelmubb legyen]Everybody lies.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Because #55827 üzenetére
Budapesten már most is gondba van jó pár cég a szakképzett munkaerővel. És ez csak egyre rosszabb lesz, mert a fizetések nem mozdulnak számottevően. Ha belegondolok 2001-ben mennyit kerestem és ehhez viszonyítok egy mai, átlag multis fizetést, akkor túl nagy változások nem történtek, ami igen csak aggasztó.
Az, hogy egyáltalán még ebben az országban dolgozom, az kizárólag azért van, mert szerencsére az én főnököm jobban megbecsüli a szaktudást. Ezáltal nem csak az életben maradásért húzom az igát, hanem marad másra is. Bár így is nagyon úgy néz ki, hogy tavasszal lelépek, mert azért gondok így is vannak. Szomorú, de a legtöbb mai fiatalnak se nagyon van jobb választása mint lelépni egy másik országba.Ezt büntetlenül nem lehet megúszni, ez ha nem is pár éven belül, de maximum 10-15 év és brutál komoly gazdasági gondokat fog okozni, igazi káosz lesz. Ez a folyamat 90-óta tart. Nem kifejezetten új dolog, csak az unióba lépés óta felgyorsult.Crytec210: A magyar kerékpáros kultúra még sajnos messze van a jótól. Én mindig a telefonos példával jövök, akinek van pénze 200-300k-s telefonra annak bringára is telik, felesleges a sírás. És sok ilyen ember van sajnos.
Ajánlom, hogy próbálj ki pár komolyabb gépet ha van rá lehetőséged, vannak ingyenes lehetőségek is, illetve ott az Alpinbike, tavasztól őszig, hetente vannak túráik, tesztelési lehetőséggel.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Runner_fxr #55829 üzenetére
Irtam mar, hogy felek a tesztelestol, mert nem mernem hasznalni, feltenem a gepet, hiaba tudom, hogy mit bir, nem az enyem, nem ugy hasznalom. De majd ha lesz lehetosegem, kiprobalom tenyleg, mert erdekel, de csak izelitonek, mert ha a sajatom lenne, valoszinuleg sokkal nagyobb terhelest kapna.
Mar az en biciklim aran kiakadnak, akik megkerdezik, pedig csak a gyari arat mondom nekik, ami azert annyira nem sok.
Everybody lies.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #55829 üzenetére
Csak hát a telefonnak megvan az az előnye,hogy nem kell izzadva hajtani,hanem csak kitenni az asztalra és lesni mennyire elájul majd a sok suttyó tőle.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
Pedalok nelkul 10.6kg a bicaj. Kb ez volt a celom is... Ha sikerulne egy ultra konnyu 120-as telot szervalnom, akkor meg nyernek 250g -ot.
Sulyra, valtasra, hajtasra vagyok nagyon erzekeny, a tobbi nem erdekel. Amiota kiprobaltam egy 11,5kg-s bicajt, azota a regi montimon a maga 13.9kg -javal nagyon rosszul ereztem magam.... Pedig regen ugy voltam vele, hogy a suly az masodlagos. Pedig nagyon nem....Hasaggymeg: Mar 12,5 eve.... Csak nem menekulhettem tovabb a hivatalos dologtol sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #55831 üzenetére
jajám a telefon mindig is presztízs kérdése volt! mára az egész életünk ezen zajlik... így fontos, hogy min folytatjuk a társasági életünk facebook chat megtestesülésében és a lehető legjobb képeket készítsük kutyusainkról.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #55832 üzenetére
Érdekes,hogy érzed azt az 1-2 kilót.Nekem az éppen érvényes kedvem/állapotom/állóképességem sokkal többet nyom a latba mint egy kiló ide vagy oda.Vásároltam pedálokat melyek jó nehezek de nem volt szempont,aztán ott a nyeregtáskám mely a multikulccsal,belsővel stb. újra van vagy 5-700gr,majd a pumpa vagy 120gr és akkor még 7dl-es kulacsot nem is számoltam. Versenyen lehet számítana,de így tényleg nem érzem csak ha nejem elfárad és picit belém kapaszkodik.
Remélem a bride to be nem fórumozik itt álbéven mert a végén még a sodrófa is előkerül azért a szomorú kék fejecskéért!(#55833) Because...itt sem f@szbükk,sem cset,de még a teknősömet sem fotózom túl gyakran.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #55834 üzenetére
En mindent egy hati tatyoban hordok, bicajon semmi nincsen, nem kell a tokesuly. Technikasabb reszeken szamomra meg nagyon uj es hihetetlen, hogy siman dobalom a bicajt magam alatt, nagyon jol tudom kontrollalni, hova is menjen. A regivel ez nem ment. Maszni pedig egyertelmuen jobb.
Raadasban most 92kg-rol lementem 78kg-ra, az eronletemet pedig nagyon jonak mondanam, bar azzal eddig sem volt baj, leven lightosan futottam, kickbox -ra jarok, es mellette kemenyen sulyzozok. Persze, bicajozni mindig kicsit mas, igy azok az izmok felig aludtak. Most azokat elesztgetem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz venember83 #55836 üzenetére
Az van, amit anno megosztottam. Azota csak az xtr valtok kerultek fel ra, minden mas valtozatlan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #55835 üzenetére
Éééértem.Technikás offroad terepen ugrabugrálva azért tényleg számíthat,erre nem is gondoltam. Én aszfaltbetyár!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
macmelon
csendes tag
Sziasztok!
Nov, 9-én reggel, nagyjából 10 óra körül találtam egy bringalámpát, ahogy haladtam a Bogdánfy úton a Belváros irányába. Ha véletlenül járna erre valaki, aki pont ekkoriban elvesztett egy ilyet, az keressen! Mivel a topikot nem olvasom folyamatosan, ezért a pü-ben írjon.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Pttypang #55830 üzenetére
Ugyan már. A teszt bicaj azért van, hogy teszteld. Próbáld ki például a Giant Trance-t. Ez a futómű sok hibádat korrigál. Vagy ennyire nem bízol magadban? Olyan sebességgel menj, amennyivel még biztonságban érzed magad. Biztos, hogy gyorsabban fogsz menni ezzel a géppel, de ne vállald túl magad. Azért nem olyan könnyű kárt tenni ezekben a bringákban, nagyon szerencsétlenül kell esni hozzá.
Hasaggymeg: Szerintem a súly leginkább mászáskor számít, én nagyon megérzem az 1-2 kiló mínuszt.
Lefelé csapatáskor inkább a futómű számít, meg a külsők és a keréknyomás.[ Szerkesztve ]
-
Syd69
aktív tag
válasz Runner_fxr #55841 üzenetére
Országúton lefele sokat (nagyon) dob a súly is. (tapasztalat)
Alma
-
nagyúr
-
rétisün
veterán
válasz Runner_fxr #55843 üzenetére
felteszem a gravitációra gondol. (-:
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #55844 üzenetére
De ott inkabb a testsuly szamit, par kilo elteres a bringakban nem sok mindent valtoztat, felfele haladva viszont sokat szamit.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz venember83 #55836 üzenetére
http://m.prohardver.hu/dl/upc/2015-11/01/75727_afbun1k8d63m53g1_img_0695.jpg
Ha esetleg még nem találtad meg.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zoli03
őstag
Adott egy Canyon Nerve Al 7.9 (2015-ös évjárat). Gyárilag Deore fogaskoszorúval van szerelve (nem alubakos) és alu kazettatestes Mavic Crossride kerékszettel. Ha mindenhol azt olvasni, hogy ez nem működőképes verzió, akkor miért csinálta így a Canyon?
-
Solad
őstag
válasz Runner_fxr #55841 üzenetére
Hajjaj ne is mondd.. A bringám 8,5-9 kiló, azzal nincs is baj, rajtam viszont volt nyár elején egy 22,25 kilónyi extra zsír, fuldokoltam is itt az északi középhegységben rendesen. Ledobtam 12-t, egyből javult az időm az összes mászós szegmensen 20-30%-ot alacsonyabb pulzus mellett. Most még ledobok egy tízest meg pakolok (még ) némi izmot a lábamra télen, tavasszal repülni akarok felfelé is
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen