- Dimensity 9300-zal és különleges kamerarendszerrel mutatkozott be a Vivo X100
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android szakmai topik
- Amazwallet néven új funkciót kapnak egyes Amazfit órák
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Pttypang #55823 üzenetére
Illetve az is gond, hogy sokszor olyanok akarnak tanácsot adni, akiknek nincs viszonyítási alapjuk. Van egy bizonyos szintű bringájuk és életükben nem ültek még komolyabb bringákon. Ezáltal az élménybeli különbségeket sem ismerik testközelből. Nem csak arról van szó, hogy egy kerékpár elguruljon a-ból b-be anélkül, hogy szétessen, hanem az élmény is fontos szerintem. A lehetőségekhez képest a legjobb élményt nyújtó kerékpárt érdemes megvenni. Sokan azt hiszik, hogy bizonyos szintű árkülönbség, alkatrészek, nem tesznek annyit hozzá a bringázáshoz, hogy megérje, van ami igaz, de van ami nem. Ehhez kell a kategóriák alapos ismerete és alapos típus ismeret. Ehhez pedig gyakorlati tapasztalatok kellenek, nem csak elméleti. Máskülönben félrevezető lehet a tanácsadás, még ha jó szándékú, akkor is.
A decathlonos "szervizelés" -re már nem fecsérelnék több szót, annyit még záró gondolatként, hogy az csak látszat szolgáltatás. Pedig a technikai hátterük elvileg adott lenne a minőségi munkához, Budaörsön is elég komoly műhely volt. A gond az, hogy egyszerűen nem hajlandóak a szaktudást megfizetni, ugyan annyi pénzt fizetnek a szervizesnek is mint a pólókat hajtogató diáknak a raktárban. Ez így nem működhet, nyilvánvalóan, csak tapasztalatlan mazsolák maradnak ott ideig óráig annyiért, szakember az nem. Ebben nem igazán értem a logikát, mi járhat a vezető fejében, mert tulajdonképpen maguk alatt vágják a fát ezzel a hozzáállással. Síben ugyan ez, én akkor még nem tudtam síléceket, snowboard-ot szervizelni. Amúgy az is egy komoly szakma, ha minőségi munkát akarsz. Ott voltak a több milliós gépek és kaptam rá egy délutános képzést. Holott másodpercek alatt lehet lenullázni több száz ezres síléceket ha nem figyelsz egy pillanatra például élezéás közben. Engem érdekelt és szerencsére megtanultam, de volt kollegám aki az első pillanatban már cseszte szét a léceket.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Air 3 Fly more Combo FMC drón +Garancia +Care Refresh biztosítás 2025.09.03-ig
- KOMONO 16.5mm szíj
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Garmin Edge 540 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Országos Házhozszállítás