- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Android szakmai topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egyszerű funkcionalitást kínál a frissen bemutatott Galaxy Fit3
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Toomy
senior tag
válasz #90933760 #40099 üzenetére
Jól látom hogy az egy MICHELIN 2.0 -ás terepgumi? Csak mert pont ugyanez a mintájú volt az én mountimon is amit lecseréltem egy 1.75-ös terepgumira, mert legtöbbet aszfalton megyek a mountival is. Csak a hó miatt kell a terepminta, mert ha elkezd esni nem okoz az sem akadályt.
A dagonyázás nekem nem igazán jön be, inkább a hóban való csapatás.(#40092) rétisün - Igen az is poénos volt, de Neked jó is hogy rajta volt a hazautad miatt.
-
#90933760
törölt tag
Michelin, de a méreteit nem tudom csak azt hogy nagyobb a normálisnál. Régi már, nagyon be van töredezve, de megy és érdekes hogy alig kopik. Elől egy normál méretű noname fos, az szinte teljesen lekopott már. És nem megyek sokat, napi 4-5 Km. Kicsit van lapultatva a jobb tapadásért, ennyi. De hogy ilyen gyorsan kopjon az valami vicc, pár hónap. Csak nem akarok rá venni mást, mert annyit nem ér az egész, mint két olcsó gumi. De egy 30 ezres bicót már sajnálnék ilyenre használni.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
-
Toomy
senior tag
válasz rétisün #40103 üzenetére
Jaja, az én 40-es körömön is ugyanez volt a szitu.
(#40102) Baltoafarkas - Megtalálod ráírva a méretet. Az a gumi minimum 10 éves lehet. Akkor még volt anyag a gumikban is. Amit most rátettem PANARACER SPEEDBALSTER gumit kb. 300 km-t mentem vele, de látványos a kopás rajta Igaz ez volt a legolcsóbb. De pont azért is szeretném ha már esne egy kicsit a hó, mert amiatt vettem rá bordás gumit.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
senior tag
Mostanában agyváltós gépeket nézegetek. Lehet megőrültem? Városba, kirándulgatni. Mellette maradna a két Cannondale (országút, egysebire faragott országúti). Ti mit gondoltok?
Tájékozódás közben találtam: NuVinci
Érdekes elgondolás. Jópofa dolog lehet a fokozatmentes váltás.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz eddie1978 #40105 üzenetére
Vegyél egy ilyet Rohloff SPEEDHUB
-
Narancs
őstag
válasz eddie1978 #40105 üzenetére
Agyváltó akkor kell szerintem, ha valaki nem tudja használni a hagyományost. Pl csajomnak hiába magyaráztam, hogy váltás közben ne terhelje a pedált "tudod szívem, mint az autónál, kuplungolni kell", meg hogy gondolkodjon kicsit előre, és ne az emelkedőn kezdjen visszaváltani, hanem már előtte, ezekből semmit nem volt képes megcsinálni. Ilyen embernek agyváltós bringa való. Másik érv mellette az extra tartósság és gondozás mentesség, illetve a valóban jobb váltási érzet. Hátránya a plusz súly, magas ár, nagyobb energiaveszteség.
Beauty is pain
-
Narancs
őstag
válasz amargo #40108 üzenetére
Már melyik mondatoméval? Több is van
Energiaveszteség alatt azt értem, hogy ha x erővel tekered a pedált, akkor annak az erőnek hányad részét képes átvinni a kerékre a váltórendszer. Az agyváltó kevésbé hatékony, ha jól emlékszem jóval kevésbé, tehát ha vesszük a legideálisabb körülményeket agyváltó esetében, és feltételezzük a legkevésbé ideálisakat a hagyományos váltónál, az utóbbi még akkor is kevesebbet "veszteget" a te energiádból, mint az agy. Erről még évekkel ezelőtt olvastam egy cikket, ahol volt táblázat és pontos mérések, de most kizárt, hogy kiguglizzamBeauty is pain
-
amargo
addikt
Agyváltó vs váltó:
[link][ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
ludsimon
veterán
Figyelem! A következő jelenetek egyes személyeknek megrázó lehet!
Biztos hallottatok róla, hogy egy profi MTB-ost sodort el egy autós hátulról és ennek következtében a betonfalnak csapódott és szörnyethalt. Esélye nem volt túlélni. Ezért kerülöm én is az ilyen betonoszlopos, vagy szalagkorlátos részeket, bár van ahol nem lehet, tudom... [link]
Nyugodjék békében!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
eddie1978
senior tag
A másik versenyző egy S-Presso GT. Még nem tudom mi lesz.
Rohloff szerint a sajátja ugyanolyan hatékony mint a láncváltósok. Utánaolvasva azért mégsem. A NuVinci is hallgat ebben a kérdésben.
Még olvasgatok a témában.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #40111 üzenetére
Ezek a hátulról elcsapások ezek nagyon rosszak. Edzőmet ütötték el annó így, árokba esett bele, ami sima füves volt, és a kocsi se jött olyan gyorsan. Sisakja rommá törött, acél colnagó váz hátsó háromszöge kihajlott oldalra, ő meg eszméletét vesztve kórházba került, de végül szerencsére megúszta egy agyrázkódással.
eddie1978
Most ez miatt ne tántorodj el az agyváltótól, hogy valamelyest kisebb a hatékonysága... huszadrangú dolog..
Rohloff agyváltóját komoly bringások is használják, nagy megelégedéssel. Gyakorlatilag olajat kell benne cserélgetni és ennyi. Teszi a dolgát.[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz eddie1978 #40112 üzenetére
Haverom pár hónapja vett Nexus 8-at. Én nem igazán érzem, hogy nehéz lenne tekerni. Ellenben váltani igen jó vele, főleg amikor kereszteződésben állva szépen visszapakolom, hogy könnyen tudjak indulni. Azért a láncváltós se olyan hatékony, amikor keresztben fut a lánc, a hátsó váltó rugója is állandóan feszíti meg össze-vissza kanyarog a váltógörgőkön.
Én pl városba semmiképp se vennék hagyományos váltósat. Vagy egysebességeset, vagy agyváltósat, ha sok a domb. Alig kell karbantartani, meg sokkal olcsóbb (1500 Ft egy normális lánc, a fogaskerék meg még ennél is sokkal olcsóbb). -
Cathfaern
nagyúr
válasz Narancs #40109 üzenetére
Ugyebár itt az a baj, hogy szakirodalom az esetek jó részében "labortisztaságot" feltételez. Szóval ha fogsz egy agyváltós meg egy láncváltós új biciklit (rendesen beolajozva, stb), mész vele mondjuk 10km-t száraz időben, tiszta betonúton, akkor igaz lesz, hogy az agyváltós hatákonysága rosszabb.
De nézzünk meg egy biciklit, ami melóbajárós lévén nincsen mondjuk minden használat után végigtörölve, meg pár használat után olajozva, és kapja az esőt/sarat/havat (sót), plusz már fut fél éve. Szerintem így már más eredmény jönne ki...Laborszintű mérésekből egy érdekesség: valójában a jelenleg használt hajtásrendszer akkor a leghatékonyabb, ha nincsen olajozva, bármilyen kenőanyag a láncon csak ront a hatékonyságon. Persze mindez csak addig igaz, amíg bármilyen szennyeződés (értsd: akár por) rá nem kerül a láncra.
[ Szerkesztve ]
Eladó Kinu M47 Simplicity: https://hardverapro.hu/apro/kinu_m47_simplicity_2/
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz Cathfaern #40117 üzenetére
Az utolsó gondolatoddal vitatkoznék,mivel a lánc nem csak a portól és egyéb szennyeződésektől kopik, hanem a láncszemek egymáson való elfordulásából erdő súrlódástól is.
Vagyis gyakorlatilag csak attól, a por csak meggyorsítja a kopás folyamatát.[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #40118 üzenetére
Persze ez igaz, de alapvetően hatásfokról volt szó. Persze hosszabb távú használat esetén ugyancsak a kenéssel lesz jobb a hatásfok.
De labortiszta környezetben, teljesen új lánc és új hajtás esetén kenés nélkül jobb a hatásfok. Persze nyilván ki az aki így használja, senki, valóságtól teljesen elrugaszkodott dolog. De amikor az ember képébe tolnak egy 98%-ot, akkor az általában ilyen körülmények között kerül kimérésre. Épp ezt akartam demonstrálni, hogy az ilyen adatokkal nagyon vigyázni kell, mert sokszor a valós környezet miatt teljesen más arányok jönnek ki.Eladó Kinu M47 Simplicity: https://hardverapro.hu/apro/kinu_m47_simplicity_2/
-
Hasaggymeg
veterán
válasz Cathfaern #40117 üzenetére
Nem véletlenül nem hódít annyira.Biztosan megvannak a hátrányai,majd ha nem akkor leváltja a hagyományost.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rii
nagyúr
tegnap este 10kor itt mentem át
istenkirálycsászárság volt
kibeba nagy köd, sötétség
hatalmas csupasz fák, görönygyös ágai kornyadoztak élettelenül az ég felé
such as Dagobah system .-)
nagyon félelmetes voltmég jó hogy nem előtte néztem meg az alient
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Cathfaern #40119 üzenetére
Szerintem ez a teszt is bele esett valami hibába, így kaphatták ezt a száraz lánc a leghatékonyabb mérést..
Gyakorlati példát tudok felhozni.. Én fém tisztára ki szoktam mosni a láncaimat, és volt hogy a váltó beállítás idejére még nem kentem meg a láncot, de aztán végül mindig megkenem és úgy fojtatom, mert kézzel érezhetően nehezebben forog a lánc.
Viszont másfelől látok a tesztben realitást is, mert:
Mikor versenyeztem és csomót ültem a bringán, és éreztem minden apró változást. Akkor történt hogy a TF2 es teflon lánckenő helyett kipróbáltam egy castrol motor lánc kenő spray -t, ami iszonyú sűrű ragadós bevonatot képez a láncot, úgy kell elképzelni hogy ha le akarod törölni a láncot, nem tudod, mert rátapad a rongy.. Nah és ezzel a kenéssel érezhetően nehezebben futott a lánc.
Viszont a TF2 es kenéssel meg megint az első állításomat tudom alá támasztani, mert a tf2 vel megkent lánc (nem az olyan amire 2 liter rá van borítva belőle) elég hamar elveszti a kenését.. és kb száraz futáskoz kezd el hasonlítani a dolog.. nah pl azt is nehezebb volt tekerni szerintem.
Nekem eddig a berner zsírspray el befújt lánc tűnik a leghatékonyabbnak.. -
Hasaggymeg
veterán
válasz ---Lasali--- #40124 üzenetére
Linkelj egy képet arról a csodazsírról.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz Hasaggymeg #40125 üzenetére
Gondolom erre gondol Lasali fórumtárs?!
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Hasaggymeg
veterán
válasz Doki-HUN1978 #40126 üzenetére
Megvárom a megerősítést.Amúgy ismered?Könnyű letörölni ha újrakenésről van szó,vagy muszáj levenni a láncot a takarításhoz?Inkább többször kenem TF2 -vel,minthogy leszedegessem és vegyszerbe áztassam utána.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz Hasaggymeg #40127 üzenetére
Én személy szerint zsír sprayt még nem használtam lánc kenéséhez,de elég viszkózus anyag.
(nekem würth-ös van otthon, lehet kipróbálom majd. Nem jutott még eszembe, de lehet jó)Ha alaposan meg szeretnéd tisztítani, akkor a legjobb levenni, de a helyén brigéciol+ ecsettel is adhatsz neki.
[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
rii
nagyúr
válasz Hasaggymeg #40123 üzenetére
az elején féltem csak .-) mikor enyhén tudatmódosított állapotban a csúszós, talajemtni fagyos, vizes betonon zanzásztam lefele itt és az itt található út közepére kitett "demnszky"-oszlopot csak sejteni lehetett h hol van a köd miatt meg ugye ott szotkak kutyát sétátatni ó, roboval robogni ... .-)
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Hasaggymeg #40127 üzenetére
Ez az
Olcsó, fél liter van benne, jól adagolható csaponként is akár. Létezik belőle környezet védő lebomló verzió is. (PTFE és Bio felirat van rajta, ebbe van egy golyó is, sárgább zsír van benne, gondolom ez ásványi, a másik meg szintetikus) Én szeretem, beszivárog a láncba, aztán megköt, és ken, a láncról meg le lehet törölni a fölösleget.
Én úgy szoktam újra kenni, hogy ha még nem nagyon retkes, akkor csak törölközőt oda fogok a lánchoz, aztán állványon jól meghajtom visszafele a hajtóművet. Ha már retkesebb, és így nem hatásos a törlés, akkor előtte le szoktam fújni petroleumos spray el, vagy fegyvertísztítóval, wd40 el, akármivel, ami akad és nagyon híg. Féktisztítót, brigéciolt, egyéb zsírtalanítót nem szabad használni kenés előtti tisztításra, csak ha teljesen ki mosod, és újrakened, mert teljesen nem tudod vele megtisztítani, benne marad a zsír, viszont a féktisztító pl beleszivárog, tönkre teszi a zsírt, szóval adsz egy pofont a szarnak. Szóval kenés előtt alacsony viszkozitású kenő spray el ha befújod, az meglazítja, és akkor szépen le lehet törölni.
De egyébként használható több helyen is, váltókat ha kimosod, akkor a forgás pontokat újra kenni, váltó mechanikát is ha pl kimosod, azt is újra lehet kenni, beszivárog oda ahova a zsírt nem tudod bejuttatni stb...
Hasonló felépítésű amúgy a motorex spray is, vagy pl a Motul Repsol lánc kenője, csak azok 3-4 szer ennyibe kerülnek, és annyival nem jobbak.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
veterán
válasz ---Lasali--- #40130 üzenetére
Maradok a TF 2-nél,gyűlölöm ha "láncos" lesz a lábam/nadrágom,inkább kenem 100km.ént.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #40121 üzenetére
Itt a cikk (mondjuk nekem rémlik egy részletesebb verzió, amiben több volt a konkrét szám, de azt most nem találom).
Egyébként szerintem az lehet az oka, hogy a "fog-alapú" erőátadás miatt a lánc valójában nem súrlódik, illetve egész pontosan a lánc - hajtás közti súrlódás az erőátadás szempontjából elhanyagolható (nem csökkenti az átadott erőt, főleg ha elég feszes a lánc). Egyedül a lánc belső súrlódása számít, de azon meg túl sokat nem oszt-szoroz a külső kenés.
Ezzel szemben a külső kenés viszkozitása miatt a lánc nehezebben mozog, és emiatt nehezebb tekerni.
Persze mégegyszer mondom ez totálisan elméleti fejtegetés, valós használat közben nem kérdés, hogy kell kenésEladó Kinu M47 Simplicity: https://hardverapro.hu/apro/kinu_m47_simplicity_2/
-
Teasüti
nagyúr
válasz Hasaggymeg #40120 üzenetére
Elsősorban az ára miatt nem hódít.
Nézegettem a Rohloff agyváltókat, csak úgy 150 lepedőt kéne asztalra vágni érte (nem mai infó).
A hétköznapi néhány sebességes ócskavasakat inkább hagyjuk. Azokat szóra sem méltatom.
Bár lehet csak én használok 8-10 fokozatot városban.MÁS:
Cesar van Rongen féle hóláncot hol lehet beszerezni???
Jobb vételnek tűnik, mint egy pár terepgumi. -
Teasüti
nagyúr
válasz Hasaggymeg #40134 üzenetére
És hány száz km/h-nál jön ki szignifikáns hátrány?
Kicsit idevág a Bugatti Veyron esete, ahol majdnem megoldhatatlan problémát jelentett a visszapillantó tükör okozta légellenállás és irdatlan nagy kapacitások révén végül megoldották a problémát, ami veszélyeztette az egész autó tervét. Pedig a jármű arculatának egy elég parányi része csak a két tükör. Na most a váltókanál a görgőkkel még ennél az aránynál is kisebb és a menetsebesség is töredéke a Veyron-énak. Mondhatnám úgy is, ki nem szarja le?!
Vagy kicsit kulturáltabban megfogalmazva: a mérnöki gyakorlatban elhanyagolható tényező.
Nem mintha a labor körülményeknek sok köze lenne a mérnöki gyakorlathoz.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Eltömődött az első kerék és megakadt pár métert még csúszott, de csak nem akart újra pörögni, kénytelen voltam megállni kipucolni.
Lőttem egy fotográfiát, hogy el lehessen képzelni az útviszonyt. [link]
Kegyetlenül el lehet fáradni, ez valami gyilkos. -
hoffman_
nagyúr
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Hasaggymeg #40134 üzenetére
Azzal nem, főleg mivel a láb nagy részt lefogja a menetszelet Ellenben maga a váltó rendszer (már csak a plusz görgők miatt is) jelentősen rontja a bicikli hatásfokát Viszont minél feszesebb a lánc, annál jobb a hatásfok (már csak ezért sem célszerű nagyon hagyni megnyúlni a láncot).
Eladó Kinu M47 Simplicity: https://hardverapro.hu/apro/kinu_m47_simplicity_2/
-
lsebestyen
addikt
Üdv, szükségem lenne egy bicós első lámpára, ami normális fénye van, eltudok érte menni pesten, van rá normális gari, és kb. 7000 forint lenne rá! Ötletek? Sürgős lenne, apumnak karácsonyi ajándéknak! Köszi!
-
lorcsi
veterán
válasz lsebestyen #40143 üzenetére
Ádyka az aprók közt, 3800-ért árul ilyet
eladó: vadi új soundcore motion+
-
Teasüti
nagyúr
Azt a holland hóláncot ti se tudjátok hol lehet beszerezni? Egyáltalán megtalálható a kereskedelmi forgalomban?
Más: létezik olyan hátsó csomagtartó, ami az egy forgáspontos össztelós tescobike-okra szerelhető? Vannak rögzítő szemek a tengely felett, illetve a fékhídon egy furat, ami gondolom éppen ezt a célt szolgálhatja. Szóval létezik olyan csomagtartó, ami az ilyen alacsony rögzítési pontokhoz lett tervezve?
Van vkinek tapasztalata a csomagtartók teherbírásával? Ha a névleges terhelhetőség 10 kg, akkor ez mit jelent pontosan? Mennyi biztonsági tényező lehet ebben? Tehát 10 kg súllyal úgy haladjak, mint a hímes tojással, vagy gond nélkül elvisel mondjuk egy néhány padkázást, föl a járdára, le a járdáról manővert?
Mit gondoltok a linkelt bicikli elbírná ezt a terhelést egy nyeregcsőre rögzíthető csomaggal és a szerény 70-75 kilómmal? Mert jó eséllyel nem fogok találni ilyen speciális tartót, mint amit oda skicceltem a képre. Hacsak nem magam alakítok át egyet...Amúgy lehet kéne vennem hosszabb nyeregcsövet is, mert a mostani kb csak 40 mm-re ül bele a vázba. Félek erre nem lenne ajánlatos ráakasztani még egy csomagot is. Vagy kérdéses, hogy egyáltalán a nyeregvázcső elbírná-e ezt a nyomatékot.
[ Szerkesztve ]
-
superecneB
őstag
válasz Teasüti #40145 üzenetére
Szerintem bőven elbír többet is. Láttam én már régi 28-ason cigány gyereket fuvarozni a kis 60kg-s "tesvírét"... Nekem van itthon egy ilyesmi csomagtartóm aluból mint amit odaskicceltél, ha adsz ötletet mivel tudom leterhelni mennyit bír megcsinálhatom. Én 71kg vagyok, annó ültem már rá, hogy mennyire strapabíró, de nem nyekkent meg. Persze ekkor egy helyben állt a kerékpár az előszobában, csak leteszteltem jól raktam -e fel
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz superecneB #40146 üzenetére
Bevásárláshoz kellene, piac körre is vinném, szóval akár a zsák krumpli is befigyelhet.
De alapvetően egy totál megrakott oldaltáskával kalkulálok, amik átlag 25 literesek, ami barátok közt ~25 kg.
Na az érdekelne, h ha így megrakodva próbálok "dinamikusan" közlekedni (járdára fel, járdáról le, kátyú, stb.), akkor leszakad, törik, stb? Mondjuk persze nem ugratok le egy zsák krumplival. De a lassan lehuppanok a szegélyről történet vajon ártalmas-e? Ugye a pillanatnyi terhelés akár egy nagyságrenddel is nagyobb lehet rugózatlan tömegeknél. Mondjuk felfüggesztett tömegnél is, csak ott nincs kiugró feszültségcsúcs.
A nyeregcsöves változat meg amolyan tartalék megoldás, ha kivitelezhetetlen a rendes csomagtartó.
Ami előnyösebb lenne a felfüggesztés miatt, csak szerintem túl is terhelném vele a rugóstagot.Látom a legtöbb tartóhoz külön kell gondoskodni ilyen kengyelről, de csak ezt az egy méretet látom. Szerintem nekem alsóhangon is a duplája kellene.
Amúgy ez mi és hova való?Köszönöm!
-
Teasüti
nagyúr
Tegye fel a kezét aki lát fantáziát biciklire való rögzítőfékben!
-
rii
nagyúr
válasz Teasüti #40147 üzenetére
szerintem jobb lenne egy acélvázas libakergető ... mert az olyan össztelós bike.ok nem tudom elbírják-e a hátsó tengelyen keletkező hatalmas erőket... (merhát túl sok minden van rajtuk azért az árért, tehát nem mindenből jók .. inkább sokminden van rajtuk ...) pld ha óvatosan is, de fel akarsz menni a padkára akkor nehogy kiaszakdjon ... szerintem ... vagy egy régi, 97-es évjáratú használt mtb-t venni az ilyen súllyokhoz
én pld a kalahari 590-es után tet utánfutómnál éreztem, hogy (kva nagy súllyal persze) hogy tekereg a váz .-) lassan kellett menni, meg óvatosan .. igaz ... 2 m hosszú meg 1,5 m hossző deszkák voltak .-)
trekkinggel is viszek nagy súllyokat, de érzem h a sima csomagtartó se muzsikál túl jól ...
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
superecneB
őstag
válasz Teasüti #40147 üzenetére
Nekem pontosan ilyen van itthon. Alapból nincs felszerelve a bringámra, csak ha esetleg túrázni megyünk akkor kerül fel. (Ilyen még ezzel a csomagtartóval nem történt )
Ha lesz egy kis időm felrakom, és megyek vele egy kört neked. Én egyébként megbántam, hogy nem nyeregcsőre erősíthetőt vettem. Bátyámnak az van, egy Zefal, és arra csak 10kg van írva, de sokkal masszívabbnak tűnik mint egy ilyen konstrukció. Ilyen legalábbis ilyesmire emlékszem, de az biztos, hogy nem gyorszáras a rögzítése hanem 4db belső kulcsnyílású csavar fogja. Szerintem lazán elbír egy fullra rakott 3 rekeszes túratáskát. Barátnőmnek sima acél pálcás csomagtartója van, mikor Balaton körre ment 2 éve szerintem több cuccal mint egy férfi (súlyban is) simán bírta az egy hetes kis túrázást.Másik:
SMP kérdés nyitva, de végül is mindegyEZ esetleg jobb vétel mintha Ádykától rendelnék egy ilyen 3800as 3W os Cree Q5 ledes csodát?
Melyik rögzítő a legjobb az ilyen lámpás megoldásokhoz?
Esetleg érdemes lenne egy ilyet rendelni hozzá?
És végül: Ez milyen sárvédő?
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest