- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MIUI / HyperOS topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Szeretettel köszöntünk a sztereó otthoni/szobai Hi-Fi világában !
Új hozzászólás Aktív témák
-
andorra
őstag
válasz Auratech #40415 üzenetére
Csak üdvözölni lehet, ha egy hangmérnök aki a felvételi lánc legmeghatározóbb eleme, szóba áll azokkal akik valóban megítélhetik a munkáját. Biztosan vannak akiket nagyon érdekelnek a felvételek technikai részletei is, én megengedem magamnak azt a luxust, hogy ezen a körön kívül legyek.
Az utolsó előtti szakasz az amiről szerintem itt beszélni érdemes. Az odáig rendben van, hogy az adott szituációhoz meg kell találni a lehető legjobb mikrofonozást, de mindez hogyan ítéltetik meg?
Úgy, hogy az audiofil hangmérnök hazavisziszi az anyagokat meghallgatni, az Ő csodálatos rendszerén, az audiofil hallásával? Gondolom nem, hanem a stúdióban a monitorait és az ottani lejátszórendszert hasznája.
Vagyis két dolog is nagyon bizonytalan, van-e az adott ménöknek olyan audiofil hallása, mint amilyen egyes hallgatóknak, tehát nem a többségnek, és ha nagyon szerencsés esetben lenne, mennyire alkalmas az ottani technika a legjobb eredmény kialakításához? Mindkét kérdés költői, mert a magam válaszai erre azok, hogy a hangmérnökök hallása alighanem éppolyan nagy szórást mutat, mint az átlag zenehallgatóké, a stúdióban történő visszahallgatásnak pedig megvannak a maga korlátai. (Az eredmények legalábbis ezt igazolják.)
Sokkal inkább arra lennék kíváncsi hogyan dolgoznak másképpen azok a hangmérnökök, például a Naive, a Chandos, vagy a Harmonia Mundi cégeknél, akik nagy átlagban nagyon nagyon jó felvételeket képesek készíteni? Netán van egy olyan audiofil cégvezető, aki ennek függvényében választ munkatársakat?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudástár Parazitaeffektusok az áramkörben 1.
- Tudástár Melyik áram merre folyik a NYÁK földhálózatán?
- Tudástár Erősítők tápellátása
- Bemutató DSD: divatőrület vagy a zene új dimenziója?
- Bemutató Audio-gd Precision 2 erősítő teszt