- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Mézeshetek és macskák Androiddal
- HMD receptből készült anti-okostelefon a Heinekentől
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Inteles VGA-val jelentkezett a Biostar
ph Egy gyárilag húzott, 8 GB-os Arc A750 landolt a cég kínálatában.
-
Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
ma Újabb EV brand rukkol elő okostelefonnal, ezt a formát viszont már láttuk valahol.
-
Mobilarena
Szeretettel köszöntünk a sztereó otthoni/szobai Hi-Fi világában !
Új hozzászólás Aktív témák
-
shalafi66
veterán
válasz bajnokpityu #40400 üzenetére
Kérdés, hogy miből van, és hány kg..
12" 180/280W 8Ω PA hangszóró 98dB@1W https://hangszoro.net/FSL1220 Vifa DX25TG magashangszóró készletről https://hangszoro.net/DX25
-
#71562240
törölt tag
válasz shalafi66 #40389 üzenetére
Akkor tehát ignoráció feloldva.
És (#40396) shalafi66-ra is:
Én a magam részéről, a "cucilizmusban" is azt válaszoltam, ha ilyesmit kérdeztek, hogy nem vagyok semmilyen "-ista", úgy gondolom, hogy darvasista sem vagyok, tehát ha azt mondom-gondolom, hogy szerintem Darvas László a magyar újságírás történetének egyik sarokköve, egyik legfontosabb alakja, akkor azt gondolom magamról, hogy nem elfogultság mondatja ezt velem. Bár persze nem tudom pontosan (de sejtem), hogy mit értesz te most az általad darvasizmusnak nevezett fogalom alatt, én úgy fogalmaznék, hogy éppenséggel nagyon is sajnálatos, ha a közeg úgymond "elavulttá" tette azt, amit Darvas és az őt körülvevő, felkészült és feltűnően intelligens szakemberekből álló szerkesztőgárda (Sólymos, Uhrman, Dankó...) képviselt igényességben, rátermettségben, becsületességben. (Egy fórumtársunkat idézve, még az is milyen üdítő a Magazin újraolvasásakor, hogy az akkortájt a Magazinba alkalomadtán szintén kiváló cikkeket író, manapság felettébb hírhedt Benkő Dániel sem "faszharcosként" volt ismert, hanem élenjáró zenészként, zenei szakemberként - ez is jelzi az idők változását, és azt, hogy ha valami "elavulttá" vált a "darvasizmusban", akkor micsoda.) A véleményeddel ellentétben éppen arra hívnám fel a figyelmet, hogy Darvassal az élen "úgy volt tuningolva" az újság, hogy maga Darvas volt az első, aki elismerte, ha úgy látta, hogy tévedett. Volt, hogy tévedett, hiszen folyamatosan kísérletezett, folyamatosan fejlődött, és nem is hallgatta el ezeket a fejlődési stációkat, sőt éppen a (mély szakmai háttértudással felvértezett!!!) folyamatos kísérletes fejlődés volt az újság lényege, ebben is élenjárt Darvas. Természetesen nem kritikátlanul, de nagyon nagyra tartom őt és a Hi-Fi Magazinját, olyannak, aminek ma is minden cseppje kincs, ma sem lejárt lemez, éppen ellenkezőleg, - mondom ezt úgy, hogy kifejezetten nem vagyok egy rajongó típus. Nem csak a hifisták, de bármely újságíró és olvasó számára követendő példaként állítanám a "darvasizmust".
[ Szerkesztve ]
-
contaxg
veterán
válasz #71562240 #40402 üzenetére
...és még mindig van pár Hi-Fi magazin CD amit el lehet vinni grátisz.
A jó zenehallgatáshoz nem feltétlen kell minőség. Az egy intellektuális kaland, amit mindenki a saját szintjén élhet meg. A hifi egy eszköz ami ezt az élményt fokozza, de nem feltétlen szükséges hozzá.
-
shalafi66
veterán
válasz #71562240 #40404 üzenetére
Csak a netre feltöltött változatokat üldözik tüzes nyilakval és kardokval, mert az eladandó CD-k még most is nagy számban roskadoznak a kiadó polcain, legalábbis saját bevallása szerint így van.
Annakidején sokminden más volt, de a becsület talán nem változott, az sosem volt és sosem lesz tökéletes. Lásd: a szóbanforgó úr szépen felkereste a szerzőket, egyesével lemondatta őket jogaikról, majd egy részük ajándékba kapott érte egy CD-t. Ez most is divat, csak egy csúnya szóval szokták jellemezni.12" 180/280W 8Ω PA hangszóró 98dB@1W https://hangszoro.net/FSL1220 Vifa DX25TG magashangszóró készletről https://hangszoro.net/DX25
-
shalafi66
veterán
válasz #71562240 #40402 üzenetére
Mire jut egy német-magyar szakos tanár, kellő kitartással.
Szerintem a hozzáértés sem változott, a mai HiFi újságírók pont ugyanúgy nem értenek az elektroakusztikához. Követők, rajongók is mindig akadnak, pl. a legjobb tanítvány Huszti "heed" Zs. (nem az a Huszty aki értette mit csinál, ő Dénes volt).
Ha választhatnék, most már kipróbálnék egy másféle dalt, másféle lemezt is, mert a fanztáziálás a könyökömön jön ki.
Biztos jó érzés, de semmi értelme.A vége felé, ahogy az idézőjeles "kutatás", "szakmai tudás", és a "kísérletezés" egyre inkább
kibontakozott, vagyis inkább elhatalmasodott, már egyre kevésbé sikerült partnereket találni a teszteléshez. Akik valahogy bekerültek a hálóba azok is inkább ráhagyták, hogy hallani vélik a sugallt eredményt, csak hogy szabadulhassanak. Így aztán könnyen összejött a 75%-os eredmény.Ez pont olyan, mint nem válaszolni egy fórumos hozzászólásra. "Csak hogy hamarabb szabaduljunk"
[ Szerkesztve ]
12" 180/280W 8Ω PA hangszóró 98dB@1W https://hangszoro.net/FSL1220 Vifa DX25TG magashangszóró készletről https://hangszoro.net/DX25
-
andorra
őstag
válasz bajnokpityu #40400 üzenetére
Ha versenyt kellene rendezni abból, hogy kit hányszor értettek már félre. én szívesen benevezék, és a remélhető győzelmem (de minimum dobogós helyezésem) nem csak magamnak köszönhetném, hanem abban, neked elévülhetetlen érdemeid lennének.
A "ha ugyan jól emlékszel"-t, azt csak erre a részletre vonatkoztasd:
"10mm2 tápösvény ajánlását, egyértelmű célként jelölte meg"
Ez ugyanis pont nem jellemző rá. -
andorra
őstag
válasz bajnokpityu #40408 üzenetére
Jól visszalinkelted nekem !
Leírta a saját tapasztalatait. (Te is megtehetnéd és akkor a kettőt össze tudnánk esetleg vetni.)
Sok ilyen, ehhez hasonló színvonalú írást is belinkelnél magyar nyelven, ami hifi hálózati kábel kérdésekkel foglalkozik ? Én szívesen olvasnék ilyeneket.
Követendő célt nem határozott meg, mert az már az olvasókra van bízva. -
mp54
senior tag
Mennyivel javulna a hangminőség, ha az alábbiakat nem saját belső DAC-jukkal, hanem valami komolyabb külső (Emotiva XDA-1/2) DAC-kal hallgatnám (sztereóban):
-Pioneer BDP-140 BD lejátszó (CSAK koncert filmek, mert van dedikált CD lejátszó), optikai kimenet (mert koax nincs neki sajnos)
- Popi A210 média lejátszó, ( koncert film és FLAC zene) koax kimenet (ez a jobbik, gondolom...)
Tapasztalat?
Kösz! -
Auratech
őstag
A hangfelvétel kapcsán:
Ez egy hangosított koncert felvétele volt. Nem túl jó mikrofonokkal felvéve.
Semmiféle konverzió nem történt. A 2. master a felvétel szempontjából (a hangosítás szempontjából kevésbé) 6 szarul mikrofonozott 16bit/44.1 kHz csatorna rendere az eredeti pro-tools projekt file segítségével.
Semmilyen szűrés nem volt már, mivel sávonként anno ezt "megoldották" a keverés előtt...
Az egyetlen különbség a pro-tools 16 bites ditherének változása volt egy sokkal pontosabbra u22vsPowR. Ez a 6x16bit sáv összegzése miatt volt szükséges. Sztereó 16 bites anyag esetén nem szükséges használni, de zajformálásra szokták.. A mondóka lényege a jobb dither miatti pozitív változás a masteren, ami le lett húzva. A régi ditherrel lerenderelt anyag az eredeti master "minőségét" hozta. Mintha egy jobb magnón játszottuk volna le a felvételt, annyi javulás hallatszott (mint az Elvis Gold esetén de csak például mondom)- A szűrésről: A közelről sok mikrofonnal készült felvételekben az áthallások szűrés nélkül tökéletesen hallgathatatlanná tehetik a felvételt. Mintha 4-5 szétszórt kamera képét egymásra rétegeznéd és a legkontrasztosabb látszik felismerhetően. Akusztikai pisakása. A mikrofonok karaktere is keményen szűrés..
Mindenfajta interferenciás termék megjelenhet az azonos burkolójú (azonos) zeneelemek időeltolódásaival (későb ér a szomszéd mikibe az áthallásos hang) átlapolt hangképben. Kioltás, túlvezérlés, keresztmoduláció...kismicsoda. A hangszer pickupok pedig áthallás nélkül egy mesteréges hangot vesznek fel, aminek gyakran semmi köze az akár 1m-ről hallott hanghoz. Mindig szűrik.Teljes zenekarok akusztikus felvételénél pedig az ültetéssel lehet arányokat, szép sztereót létrehozni, amíg a zenészeknek még kényelmes. Szűrni tényleg nem feltétlen szükséges.
A mikrofonozás a hallásmodellt próbálja eszközzé formálni, aminek a vége normálisan kettő csatorna, ami lejátszásra kerül. A két mikrofon vázlatosan oldja meg ezt, ahol a membránok távolsága a dobhártyák távolságával(17cm az ortf-nél) A 110'-nyílás és a kardioid karakter a fej, fül, haj, arc szűrőhatásait jelzi. Mivel semelyik elemet nem hangsúlyozza túl, a végeredmény jó-elfogadható.
A mikrofonozás azonban nem úgy hall, mint a két fül! Szemléltethetném az érzékenységet egy a membrán helyében világító izzóval. A gömbi karakter a szabad körte, a kardioid, a csóvában világító. Cél a helység hasznos részét úgy "bevilágítani", hogy egyenletes legyen a fényerő(érzékenység jelesül), a legkevesebb átfedéssel.Kettő mikrofon esetén az áthallások nem okoznak gondot, sőt szükséges, (mert a fülek közt is van áthallás) viszont a hangtérben maradhatnak "sötét" foltok. A mikrofonok emelkedő minőségével (érzékenység, impulzusválasz, frekimenet, zajszint) ezek a foltok "halványíthatók".
Vegyünk egy jól megoldott nagyzenekari mikrofonozást.
-Van egy bázis sztereó általában a karmester felett, mögött, mellett ORTF, NOS, MS, XY, vagy AB felállásban, ez zene és koncepció dolga.
Ahol szükséges a pultok előtt szintén van egy sztereó pár, ami a megfelelő késleltetéssel, szűréssel, sztereó kép formálással van ráillesztve a bázis hangképére a lehető legkisebb rontással, alig észrevehetően.Ilyenek pld A Decca Mocsári-féle operafelvételei.
Amíg a bázis sztereó hangtisztasága nem sérül zavaróan, előnyös a támaszmikrofonozás, azután romlik a felbontás, csak a hangerő növekszik..Azt, hogy milyen mikrofonokat, hova, milyen arányban kell letenni, mindig koncepció és az adott zenei téma határozza meg. A felvétel minőségét befolyásoló nemlineárisan egymásra ható változók száma az eszközök számával hatványozódik. Emiatt van a minimálmikrofonozás, ami meg néha szokatlan ültetéssel jár, ami a zenészeknek zavaró lehet.
A változók szinte végtelen száma miatt a felvételek gyakorlatában sok az intuitív elem, ami miatt értékes dollgok is keletkezhetnek. A tapasztalással a bakik száma csökkenhet. Aki mindig biztosra megy, az a kisiparos.Számomra az a koncepció, hogy a hallgató a király, akinek a zenekar játszik, úgy, hogy pont őneki legyen ideális. A közönség a koncertre való. A hallgatóság meg az értekezletre.
[ Szerkesztve ]
Auratech Field Recording
-
andorra
őstag
válasz Auratech #40415 üzenetére
Csak üdvözölni lehet, ha egy hangmérnök aki a felvételi lánc legmeghatározóbb eleme, szóba áll azokkal akik valóban megítélhetik a munkáját. Biztosan vannak akiket nagyon érdekelnek a felvételek technikai részletei is, én megengedem magamnak azt a luxust, hogy ezen a körön kívül legyek.
Az utolsó előtti szakasz az amiről szerintem itt beszélni érdemes. Az odáig rendben van, hogy az adott szituációhoz meg kell találni a lehető legjobb mikrofonozást, de mindez hogyan ítéltetik meg?
Úgy, hogy az audiofil hangmérnök hazavisziszi az anyagokat meghallgatni, az Ő csodálatos rendszerén, az audiofil hallásával? Gondolom nem, hanem a stúdióban a monitorait és az ottani lejátszórendszert hasznája.
Vagyis két dolog is nagyon bizonytalan, van-e az adott ménöknek olyan audiofil hallása, mint amilyen egyes hallgatóknak, tehát nem a többségnek, és ha nagyon szerencsés esetben lenne, mennyire alkalmas az ottani technika a legjobb eredmény kialakításához? Mindkét kérdés költői, mert a magam válaszai erre azok, hogy a hangmérnökök hallása alighanem éppolyan nagy szórást mutat, mint az átlag zenehallgatóké, a stúdióban történő visszahallgatásnak pedig megvannak a maga korlátai. (Az eredmények legalábbis ezt igazolják.)
Sokkal inkább arra lennék kíváncsi hogyan dolgoznak másképpen azok a hangmérnökök, például a Naive, a Chandos, vagy a Harmonia Mundi cégeknél, akik nagy átlagban nagyon nagyon jó felvételeket képesek készíteni? Netán van egy olyan audiofil cégvezető, aki ennek függvényében választ munkatársakat?[ Szerkesztve ]
-
Auratech
őstag
válasz andorra #40416 üzenetére
Szerintem egy nőgyógyász is képes érzelmi-esztétikai élményként tapasztalni a testi szerelmet, de néha kihívás, ha sok szakmai szempont jelentkezik...
A hangmérnökök hallásában döntő szerepet játszik és szerintem minden hallásával élményt keresőnek, a lelki, szellemi, mentális belső alapállás, ami a zene értékét megfogni képes. Ez szerintem az alap. Nevezhetjük filozófiának is, de nem kötelező. Élmények, alkat, tanulás, tapasztalat mindenfajta műveltség nyitottság.... A hangoltság dönti el, hogy finomít-e érzékeinken egy tapasztalás, vagy beszűkít. Ezt keresni kívánni kell.
A hangmérnök előnyben van a hatalmas motiváció okán, másrészt hátrányban, ha nem saját projektet valósít meg, hanem kiszolgálja más koncepcióját. Bele lehet fásulni, ahogy mindenbe. Ez belül dől el.
Szerintem az alapkoncepcióban tökéletességre törekvő, hanghű felvételeket készítő cég sokkal több hangsúlyt engedhet a szellemi hatásoknak és ezt a filozófiába illeszthető felvételi eszközök, metódusok jóságával képes megtámogatni.Auratech Field Recording
-
Festina86
tag
válasz #71562240 #40360 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.
Ezt az ökölszabályt csak azért kérdeztem, hogy valami alapján eltudjak indulni. Tapasztalat nélkül, az ár alapján lehet szerintem a legkönnyebben elindulni, hogy érdemes-e egy készülékkel tovább foglalkozni vagy nem. Ha mondjuk azt mondjátok, hogy a Vento mellé minimum egy 300ezer forintos erősítő illik, akkor nem nézegetek fölöslegesen 100ezer-res erősítőket mert úgysem tudják azt a színvonalat hozni. Ha viszont valami e fölött van annak már utána tudok olvasni illetve belinkelhetem nektek, hogy véleményezzétek, és utána letudok beszélni egy meghallgatást. Csak még nem tudom mi az a szint amitől felfelé érdemes nézelődni. Azért nem írtam eddig pénz keretet, mert ha már vettem ilyen dobozokat, akkor megfelelően szeretném kiszolgálni is. Olyat nem szeretnék venni ami nem tudja megmutatni mit is tudnak a Vento-k valójában, maximum nem hnap futok megvenni hanem spórolok még rá pár hónapot. Persze a pénzemnek nem vagyok ellensége feleslegesen nem fogok pénzt költeni olyan erősítőre amihez 10milliós dobozok illenek. Tehát a pénzkeretem annyi, amiért megfelelő eszközöket tudok rakni a dobozok mellé, maximum a vásárlási idő tolódik ki.
andorra
Nyílván nem fogok egy jobb erősítőt alkalmi áron kihagyni, de még azt sem tudom megítélni mi számít a hangfalaimnál színvonalasabb erősítőnek. -
#71562240
törölt tag
válasz Auratech #40417 üzenetére
Egyébként neked mi a saját tapasztalatod azon a téren, hogy a hangmérnökök kb. hány százalékának van otthon "elegendően audiofil" minőségű hangberendezése és az ehhez szükséges zenei ízlése? Én ezt mintegy 15-20 százalék környékére valószínűsítem a tiedénél nyilván jóval kevesebb ezirányú tapasztalatom alapján.
(#40418) Festina86 A hifiben is ritkán vannak csodák, ezért én kb. azt mondanám, hogy a hangdobozodat egy új áron 300ezer körüli összegbe kerülő és jó ár-érték arányú erősítő (és/vagy forráskészülék) már nagyon szépen ki tudja szolgálni, nagy élmény lesz vele a zenehallgatás, de ahhoz már tényleg valami nagyon csodálatos ár-érték arányú erősítő kell, és/vagy valami nagyon-nagyon szerencsés szinergia a készülékek között, hogy ez a 300ezres szint megközelítőleg ki tudja hozni mindazt, ami a hangdobozodban van. Egy jól megválasztott 5-6-700ezres erősítő (és/vagy forráskészülék) már ki tudja belőle hozni ami benne van, az ezen árszint feletti jó választások pedig "még többet is" kihozhatnak belőle, mint amennyi benne van - ha érted mire gondolok annak fényében, hogy mint írtam, én már jó ideje forráskészülékpárti vagyok, ha a költési arányokat kell meghatározni. (A forráskészülékpártiságom sajnos nem azt jelenti, hogy a saját rendszerem is e szerint az elv szerint épül fel, mert én sose voltam olyan anyagi szinten, hogy elvszerűen vásároljak, de ha te vagy azon az anyagi szinten, akkor vizsgálódni érdemesnek tartom a készülékekenként egymilliós árszintet is, aztán majd leszűröd a tapasztalatokat, hogy számodra merre hány óra - no meg nekem az ilyen árszint olyan szédítően magasan van, hogy fel se látok odáig, tehát én a panelprolinak született első generációs értelmiségi nem is mernék ilyesmik vásárlását igazándiból javasolni, de vizsgálódni mindenképpen érdemes lehet azon a szinten is, hátha jutsz saját magad számára újszerű tanulságokhoz.) Ha tényleg nem csak az a célod, hogy egy nagyon jó minőségű hangrendszered legyen, hanem az is, hogy ha már van egy ilyen dögös hangdobozod, akkor hozd ki belőle amit tud, akkor érdemesebb azon készülékek között keresgélned, amelyek új áron 5-6-700ezer körül vannak, és ilyesmikről találnod használthirdetéseket, megkérdezni minket is szakirodalom olvasásán kívül, hogy mi a véleményünk annyiért arról, aztán elmenni hallgatózni oda ahova kell és lehet. Érdekes út áll előtted egy ilyen szintű hangdobozhoz megtalálni egy optimális rendszert, irigyellek is érte - egyúttal megtiszteltetés, ha sikerülne segíteni is az úton.
-
Auratech
őstag
válasz #71562240 #40419 üzenetére
Magyarországon a te számaid kábé jók. Például Németorszagban bő fele lehet. Ahol egy jó színvonal alapból megengedhető anyagilag, nem téma, hogy van. Ezt a hangfelvételeket készítő komolyzenei és jazz területen dolgozókra értem. Inkább az a jellemző, hogy stúdióeszközöket vesznek othonra is, főként sugárzót, (Genelec, Dynaudio... ) megfejelve valamilyen jobb DAC-cal. De rendszerben szerintem kevesen gondolkoznak.
Komolyzenészeknél viszont meglepően gyakori. A győri filharmónia tesóm éttermében ebédel és a vezetője is jó ismerősöm. Sokat dumálunk ilyesmiről is. A hangzásra igényes szakmák művelőiben a szándék gyakran megvan. A jó értelemben vett audiofil szemlélet már sokkal ritkábban. A hangzásideálból fakadó eszköztudatosságra értem. Viszont az úgynevezett audiofil felvételeket vegyesen ítélik meg. Egyszerűen nem tudják nem zenészként hallgatni a felvételeket. Szinte bármilyen szart képes jó felvételként kezelni, ha zeneileg értékesnek ítélik. Akár az oldalcserés megzengetett álsztereót is.
Kábé 50 komolyzenei hangbizdergálóval vagyok kontaktban. Zenésszel töbször többel..
A hangositó hangmérnökökről viszont ritkán van jó tapasztalásom, mivel sokan diszkósként indultak...meg amúgy is süket a fele.
Mondjuk a jobb füles (Hd580, k701...) szinte általános. Valószínűen a stúdiótapasztalatok miatt.Auratech Field Recording
-
soldierboy
tag
Sziasztok!
Segítség kéne. Kicsit meglett hajtva a jó pár éves Logitech G51-es hangrendszer, és a néhány hónapja már amúgy is néha sistergő kettő hangfal elszállt. Mi lehet a probléma, milyen javítást érdemes végeztetni, kinél-hol-mennyiért?
Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!
-
Auratech
őstag
válasz soldierboy #40421 üzenetére
...hagytad sisteregni...aza baj..
Bármelyik elektronikai szervizben. A javítás legalább egy munkaóra, plusz anyagköltség. 4-5e- től. Szerintem az egyik erősítőpanel "szállt" el, ha egyszerre némultak el. Szomorú ez, főleg itt olvasva.Auratech Field Recording
-
Auratech
őstag
válasz schawo #40423 üzenetére
Igen. Újra választották.
Tervezem meggyőzni, hogy a zeneakadémiához hasonlóan legyen egy általam továbbfejlesztett, a jecklin tárcsához hasonló(a tárcsa hibái szinte mind kilőve) sztereó mikrofonrendszer a színpad pereme környékére belógatva, amit igen prímán lehetne használni, ha normális mikrofonokat teszünk rá, valamint, ha az előadás (közvetítés) idejére ki lehet kapcsolni a klímát..(ami hangosabb a minimálisan eltűrhetőnél).
Akadálya, hogy nem én vagyok ott a technikus, hanem egy régi "ifiházas" brigád..., aki szeret fontosnak látszani és nincs és...[ Szerkesztve ]
Auratech Field Recording
-
Auratech
őstag
Simán el tudnám képzelni, hogy fizetős csatornán a lehető legjobb minőségben pld. wma losless 24/96 és HD képpel (erre van bevált codec) pölö 999 forintért lehessen élvezni az előadást olyan hanggal, mintha a karmester mögött 2-3 m-el csücsülnék, mondjuk egy kis biztonsági késleltetéssel vagy ingyért (64 kbit mono22khz 360p) Persze átkapcsolhatna párszor 10s-re a HD-re, csak hogy lássa, mit veszít..
A sokmikrofonos szar közvetítés áránál nagyságrenddel olcsóbb lenne. A lobbi persze kinyíratna...A zenészek sem csípik, mivel felvételként élik meg és frusztrálja őket a rögzítés ténye. A koncerten, élőben vannak bocsánatos hibák, felvételen nem lehet(ne). Lemezre máshogy készülnek és ott többször neki lehet futni egy-egy szekvenciának... Pedig a digitális jelenlétet el kellene fogadni. A hiúság nagyon nagy kerékkötő.
[ Szerkesztve ]
Auratech Field Recording
-
korpicschess
veterán
Sziasztok!
Csak érdeklődésképpen kérdezném, hogy egy totál hibátlan Yamaha RX-V595 mit érhet mostanság? Illetve mennyiből lehet upgradelni valami olyanra, ami tud DTS hangot is?
Különféle dekóderek elég húzósak, kétlem, hogy megérné, akkor már inkább konvertál az ember, de mégis más egy 3200 kbps-es hang, mint egy 640-es.
3*100W + 2*10(?)W Yamaha hangfal van most rajta, meg egy aktív sub.
Előre is köszönöm a választ! Láttam, hogy LG háza táján nagyon olcsók a komplett hifik (még bluray lejátszóval együtt is), de ahogy láttam ott kisebb teljesítményűek az erősítők.[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Toobee
veterán
válasz korpicschess #40428 üzenetére
Rossz topik. A házimozis részlegen kellene feltenned a kérdésed, de nagyon vigyázz, mert az LG és a többi bögrés hívószavakra nagyon ugranak. Egyébként a DTS 1500 kbps lehet maximum, gondolom te a HD hangokra gondoltál.
https://barbieripnk.hu/
-
korpicschess
veterán
válasz Toobee #40429 üzenetére
Hmm, köszi, akkor sorry, mindjárt átnyergelek oda, de csak linkelem a hsz-t, elviselek egy kis kövezést ( ).
Hát lehet. Igazából nekem ami nem AC3 az ~=szívás, és meg kellett oldanom, hogy át tudjam konvertálni, szerencsére mkv-nál ez nem akkora művelet. Valóban nem vagyok a topon az ilyen szabványokban...Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
andorra
őstag
válasz Festina86 #40431 üzenetére
Rwmélhetőleg sikerülni fog. Csak annyit jegyeznék meg, hogy nagy különbség van azonos befektetéssel megépített rendszerek között, árkategóriától függetlenül. Sok múlik azon, hogy a tulajdonosa, milyen zenét, milyen hétköznapi, vagy audiofil hallással hallgat. Milyen tapasztalatokkal épít rendszert. Többmilliós értékű rendszerek is szólhatnak egy-egy audiofil számára relatív gyengén, annál jóval olcsóbbak pedig remekül. Ez már az az árkategória, ahol néhányan be tudnánk nevezni egy "versenybe" féláron is. Persze egy olyanba, ahol a zsürit nem nemzeti alapon állítanák össze. (Na persze, tudom, hogy ez lehetetlen.)
-
happyguy
csendes tag
Sziasztok!
Cambridge Audio Topaz AM5 + CD5 rendszerhez milyen hangfalat ajánlott venni? (lehetőleg 50.e Ft alatt)
A cél a lágyabb hangzás lenne. -
-
#71562240
törölt tag
-
Auratech
őstag
válasz #71562240 #40436 üzenetére
Elnyargalt vele az a francos patás...
Vízitúráztam egy katonatársával hajdanán, aki sok pár jó sztorit mesélt..
Imre kisdolgát végezte egy fánál, mire az őrmester leteremtette, hogy Honvéd, nem fél, hogy felborul a biológiai egyensúly, hogy maga idevizel az erdőbe csak úgy!...
Miközben az ösvényen átcsoszogó békára meg reflexből rátaposott.
Erre Imre megkérdezte, hogy őrmester elvtárs, hát nem fél, hogy most tényleg felborul a biológiai egyensúly?
- Mi? Há' dehogy. Békábó' sok van... -hangzott a frappáns felelet..Auratech Field Recording
-
Toobee
veterán
Megjött a végfokom. Nebulo-nak ismét köszönet jár Hozott nekem kábeleket, hogy ki tudjuk próbálni. Sokat nem írnék róla, mivel 2 óránál nincs több benne. Nekem már most nagyon tetszik, ha ennél nem lesz jobb a bejáratás után, akkor sem lesz okom bánkódni. Feszes, pontos, fényévekre van az előző, Rotel végfokomtól. Más aspektusba helyezte a zenéimet. Előjöttek olyan részletek, amiket eddig nem hallottam, élethűbbek a hangszerhangok. Végre megjött a fa hang is, ami eddig nem nagyon volt. Vettem még egy darab Emotiva analóg összekötőt is, ezt digit kábelnek használom most. Fél órásan ez is ígéretesnek tűnik, az árát biztosan éri.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
contaxg
veterán
válasz Toobee #40438 üzenetére
Grat! Valami állványra kellene majd tenni, hogy még jobban szóljon.
A jó zenehallgatáshoz nem feltétlen kell minőség. Az egy intellektuális kaland, amit mindenki a saját szintjén élhet meg. A hifi egy eszköz ami ezt az élményt fokozza, de nem feltétlen szükséges hozzá.
-
nebulo5
senior tag
Ne kelljen még egyszer beraknom a képeket!
Bocsi, hogy egy igazi Hi-Fi készülékről, a HM. fórumon írtam![ Szerkesztve ]
Üdv: nebulo
-
#84221696
törölt tag
Látom, elkészült az 1.hsz!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudástár Parazitaeffektusok az áramkörben 1.
- Tudástár Melyik áram merre folyik a NYÁK földhálózatán?
- Tudástár Erősítők tápellátása
- Bemutató DSD: divatőrület vagy a zene új dimenziója?
- Bemutató Audio-gd Precision 2 erősítő teszt
- Új Dell XPS 13 9315 Gyári dobozában, gyári töltőjével i5-1230u(8mag)/16RAM/512SSD/magyar bill.
- Üzletből, garanciával, Lenovo X1 Carbon ,i7-8665U/16GBRAM/512GBSSD FULLHD IPS matt/magyarított bill
- HP ProBook 650 G5 Ezüst i5 8365U/8GB/256GB SSD/Windows 11/HUN BILL - 10% Most Csak 110.150 Forint
- Google Chromecast Audio - Új és használt darabok
- Motorola Edge 40 8/256gb - Újszerű, akár beszámítással