- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Honor 90 - modellalkat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
gp Jövő hónapban jön egy nagyon rövid zárt béta, amelyből a konzol tulajok most kimaradnak sajnos.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisspepe
tag
Sziasztok!
Nem keresem vissza az előző hozzászólásomat, mert régebben volt. Inkább leírom a történetet újra nagyvonalakban.
2013-ban vettem egy Samsung Galaxy Note II GT-N7100 telefont a helyi moblishop üzletben. A telefonhoz kaptam Samsung jótállási jegyet, melyben a Samsung 2 áv jótállást vállal. Ezen kívül a termék regisztrálásáért kaptam + 2 hónap jótállást valamint vettem a Samsungtól + 1 év kiterjesztett jótállást. A telefon vételekor a Samsung ellenőrizte az adatokat, és érvényesnek találta a jótállást. A telefon wifi-je a kiterjesztett jótállás ideje alatt meghibásodott. A samsung bevizsgálta a telefont és csereutalványt ajánlott fel, mely a számla alapján kerül kiállításra, és az üzletben lehet beváltani ahol a telefont vettem. Az üzlet a csereutalványt nem volt hajlandó beváltani. Kifogásai: Ő adásvételi szerződésben a Magyar jogszabályoknak megfelelően 1 év garanciát vállalt a készülékre, ő nem hivatalos Samsung partner, a disztribútorral nem tudja felvenni a kapcsolatot, mert külföldi disztribútor volt, ez egy EU garanciás telefon volt.
Innen folytatódik a történet:
Ma volt a Békéltetőtestületi meghallgatás, ahol az üzlet tulajdonosa nem jelent meg. A meghallgatáson elmondták, hogy mivel Ő nem jelent meg, nem együttműködő, ezt továbbítaniuk kell a fogyasztóvédelemnek, és a fogyasztóvédelem eljárást indít a bolt ellen, és megbírságolja. Azt mondták, valószínűleg jobban járt volna, ha visszafizeti a telefon árát (144 900 Ft)
A békéltetőtestület tagjainak szemet szúrt, a számla, amit kiállítottak. A számla 0% áfát tartalmaz (TAM) azt mondták, hogy ez akkor lehetséges, ha ő valakitől megvette azt a telefont, és tovább adta nekem. Tehát a papírok alapján úgy néz ki, hogy én természetesen új használatlan telefont kaptam, de használt telefon volt. Tehát a bolt nem forgalmazótól, nagykertől szerezte be.
Ezen kívül a Békéltető testület felvette a kapcsolatot a Samsunggal, akik elmondták, hogy a kérdéses telefon adatai alapján Magyarországra szánt telefon, Magyarországon lett értékesítve. Tehát nem lehet külföldi a disztribútor.
Természetesen 2013-as e-mail váltásokkal a bolt és köztem tudom azt is igazolni, hogy én Magyar gyári 2 év garanciás készüléket kértem.
Mindenesetre a végeredmény, a Bolt az bírságot fog fizetni amiért nem jelent meg. Valamint az a határozat született, hogy a bolt cserélje ki a telefont Új gyári telefonra, vagy ha azt nem tudja, akkor adja vissza a pénzt. Mivel már a telefont nem forgalmazzák, így lényegében vissza kellene kapnom a pénzem.
Sajnos mivel a boltnak ezt nem kötelessége teljesíteni, így lehet hogy még bírósági ügy is lesz belőle.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Synology NAS
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Gyúrósok ide!
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OLED TV topic
- Programozás topic
- Nagyon olcsó, madzagos gaming headset a Sharkoon háza tájáról
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...