- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Xiaomi 13 Ultra - can't touch this
Hirdetés
-
Computex 2024: a CEO az új rocksztár
ph A nagy technológiai cégek vezetőit film- és rocksztárokat idéző rajongással veszik körül itt.
-
Mas este jön a következő Guerrilla Collective előadás
gp A kiadó jövőben megjelenő játékai kapnak központi szerepet a műsorban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
optikus
senior tag
válasz Superhun #14662 üzenetére
1 even tul mar azt vallal a gyarto amit akar, cserere sem kotelezett es a cserelt keszuleknel tovabbi garijara is csak o ad felteteleket, ez mar nem olyan mint ha a boltba vetted volna es 1 evben lennel. meg lehet a szavatossagal probalkozni ha olyan jellegu a hiba.
amugy sosem ertettem hogy ha valaki tudja hogy xar valami akkor miert varja meg a gari legveget aztan szaladgal fuhozfahoz hogy ilyenkor mi van...
Buy books not gear.
-
nemethchek19
aktív tag
válasz Superhun #14734 üzenetére
2 hónaposak. Pontosabban 2015.10.09.-én vásároltam.
3 email címükre is elküldtem a levelemet. Az egyik címről válaszoltak, és mindösszesen csak az áll benne, hogy a kollégáik egy másik email címen állnak a rendelkezésemre. De már oda is írtam tegnap... Azzal kezdtem!
[ Szerkesztve ]
-
nemethchek19
aktív tag
válasz Superhun #14754 üzenetére
Ez egyszerűen hihetetlen és lassan az őrülethatárán vagyok.
Írtam nekik: "Mi az oka annak, hogy nem cserélik ki ugyanilyen típusra? Legyenek szívesek részletesen tájékoztatni arról, hogy mi a pontos oka, hogy csak levásárolni lehet az értéket és hogy mik a lehetőségeim a továbbiakban. "
Válasz: "A termék amikor elkészült nem volt épp elérhető, azóta visszakerült, így a cseréjét bekértem."
Kaptam is azóta egy emailt: "Oldalunkon feladott rendelésed beszerzését megkezdtük, várhatóan a következő munkanapon készletre érkezik. A beérkezést követően levélben tájékoztatunk az átvétel pontos idejéről. "
Ott van ugyanez a termék az emailben és oda van írva, hogy összesen 0 Ft-ot fizetek érte.És a Webáruházból el is tűnt a Szerviz menü alatt az infó: "Jelenleg nincs garanciális ügyintézés folyamatban."
Én most már teljesen tanácstalan vagyok, hogy mitévő legyek. Igazából ez lehet jó lenne így, de elegem van ebből a boltból.
-
Ace Ventura
addikt
-
optikus
senior tag
válasz Superhun #14769 üzenetére
ilyenkor a szavatossag fogalmanak se art ha utana nez, mert az mas mint a jotallas. asszem a szakertozes is forditva van.
mas kerdes hogy a haveri sufnisoppban mire megy ezekkel. ilyenkor jon a vallvonogatas hogy nalunk jo volt, ugy vitted el, stb.Buy books not gear.
-
moma
őstag
-
Josi
aktív tag
válasz Superhun #14783 üzenetére
Viszotn az Asusnak futáros garanciája van. A lejelentés után 1-2 héten belül többnyire megjavítva visszakapod a készüléket.
Ha nem netes vásárlás, akkor jelentsd le az Asus oldalán garanciára.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
nagyúr
válasz Superhun #14783 üzenetére
Szia!
Köszönöm, de nem kell mennem sehova a laptoppal. User error volt az usb hiba...
2015-ös modell és biosban olyan érdekes menu volt az usb-re, hogy csak usb-on üzemelt, de sem windows sem Linux alatt nem volt valami jó neki. Smart control opcióra állítva minden jó let.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
King Unique
titán
válasz Superhun #14843 üzenetére
Nem jelezték felé, mert ő is meglepődött a benne lévő SMART értékeken, valamint látszott a felbontás is.
Tehát ilyen esetben a vásárló jogosan reklamálhat és kérheti a cserét egy valóban új, bontatlan termékre, vagy a pénzt vissza, ha előbbit nem akarják(?)Köszönöm a választ.
-
-
lev258
veterán
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz Superhun #14982 üzenetére
Homar blog alapjan, mind a telemax mind az edigital kerülendő.
Ha jól rémlik a békéltető is nem együttműködőnek minősítette az edigitalt.
Érdemes lenne rákeresned, hogy mi a hatásos ellenük, azthiszem.ez tipikus tmx probléma ott."Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
Land
veterán
válasz Superhun #14982 üzenetére
Megírtam a levelet, várom válaszukat. Ilyen tempóban még egy kínai garanciával rendelkező, Kínába visszaküldött telefon is megjárja. Látva némely esetben meddig húzzák a szervizek a dolgot, nem beszélve a "magic" sw frissítésről, amitől a telefon javulását várják a szervizek.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
tibike8
őstag
válasz Superhun #15096 üzenetére
Én is csatlakozok ehhez. Speciel az Edigitáltól vettünk pár éve egy mobilt webshopban, de a saját üzletükben lett átvéve. Mikor el akartunk állni, nem adtak vissza pénzt mert ez bolti vásárlás szerintük. Majd per lett és visszakaptuk a pénzt. Igaz, hogy 1 év volt mire ez rendeződött, de a tárgyaláson semmilyen ellenállást nem mutattak, hanem kijelentették, hogy természetesen igazam van és utalják a pénzt kamatostul. A tárgyalásig persze végig hajtogatták, hogy ez nem online vásárlás és nem jár vissza a pénz. Hülyének néznek mindenkit és nem hiszik el, hogy perre viszi valaki ami az esetek zömében be is jön a boltoknak gondolom.
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #15155 üzenetére
Mar amennyiben kozlik, hogy a 2, 3, meg 5 ev garancia az lenyegeben k-ra nem 2, 3, 5 ev garancia, hanem 1 ev teljeskoru, es tovabbi x ev korlatozott, es kozlik a korlatozas felteteleit is. Ellenkezo esetben szerintem siman full szabalytalan csokkentett aron beszamolni.
-
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz Superhun #15172 üzenetére
Na azért az ED sem panaszmentes.
Mondjuk ismerősöm bevitte a tmobilehoz gariztatni a telefonjat. Elküldték, hogy személyesen, vagy futárral vitesse a szervizbe, mert ők nem foglalkoznak vele.
Biztos irtam volna a pánászkönyvbe."Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
kiszi07
senior tag
válasz Superhun #15269 üzenetére
Szuper. Nekem nem indult újra. (IMEI alapján keresve) Hol érdeklődjek hivatalos Apple viszonteladó-nál vagy Tréhome ?
ui: mivel használtan vettem, ezért csak a cseréről tudok papírt mutatni[ Szerkesztve ]
Slow down & you'll make less mistakes. At the pace of faith, work is productive, relationships prosper, & your spirit is at peace
-
gyurlaci
csendes tag
válasz Superhun #15359 üzenetére
Uram Atyám!
Nekem meg még az Iponnal volt tele a hócipőm.
Pár éve egy 5 év garos WD scorpio black kezdett haldokolni a második évben,
a PCX-nél két hét alatt megvolt a csere.
Tavaly meg az EMAG- nál volt ugyancsak egy 520-as Intel SSD ami megpusztult,
két hét múlva hozott a futár egy cserét, igaz az már csak 530-as volt. -
-
AVarice
tag
válasz Superhun #15462 üzenetére
Köszi. Egy alaplapot, processzort és egy videokártyát vennék. Kérdeztem a boltot, de nem vagyok benne biztos, hogy értették e kérdésem. Megkérdeztem, hogy 12+24 a garancia, vagy a bolt vállalja a 3 évet.
Ezt a választ kaptam:
"A garanciaidő minden esetben a termék paraméter oldalon van feltüntetve web áruházunkban. Jelen esetben mindhárom termékre 3 év a jótállás, mely nálunk érvényesíthető."[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #15474 üzenetére
Ő elhagyta, a bolt meg akkora balfasz, hogy képtelen előásni egy olyan papírt, melyet az apeh felé 6 évig be kell tudni mutatnia, nem mellesleg a számla újranyomtatását és az eredetivel egyező hiteles másolat odafirkantását és egy bónusz pecsét és aláírás elkövetését is képtelen előadni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen