- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Szia!
Független szakértői véleményt akkor kell kérned a bolttól, ha úgy érkezik vissza a telefon, hogy hibát nem talált a szerviz és Te mint vásárló, ezzel nem értesz egyet. A boltnak kötelező ezt elvégeztetnie egy független szakértővel, vagy ha nem hajlandó, akkor a szakvéleményezést elvégeztetheted Te is és ennek minden költségét a boltra háríthatod, hiszen a jótállás ideje alatt a bizonyítás költségeit a boltnak kell állnia. Ha a bolt nem fogadja el a szakértői vélemény eredményét, akkor a békéltető testület lesz a következő lépcső, de ennyire még nem szaladjunk előre...