- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
nemethchek19
aktív tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni egy elég kellemetlen problémában.
Előzmény: [link]
Visszaküldtem a kereskedőnek garanciában kb. 2 hete, akitől vásároltam a terméket . Tegnap este kaptam tőlük a választ, hogy elutasították!
Így néz ki az email szövege:
"Értesítünk, hogy a jótállás keretei között leadott termék garanciális ügyintézése lezárult, melyet a Garancia menüpont alatt ellenőrizhetsz.
Az ügyintézés eredménye: A meghibásodás garancia körön kívül esik, a jótállási igény a szerviz által elutasításra került, így a termék a garancia keretei között sajnos nem javítható vagy cserélhető. A hibás eszköz átvehető üzletünkben, vagy kérés esetén szállítási díj ellenében visszaszállítjuk az általad megadott címre.
Az elutasítás oka lehet: Fizikai sérülés, alaplapi vagy processzor tüske hajlás, égés, elázás, túláram, egyéb garancikaörön kívül eső behatás, vagy az egyedi azonosító sérülése, elvesztése, melyet a Garancia menüpont alatt a termék neve után ellenőrizhetsz."Ha felmegyek a webáruházukba a garancia menüpontra ott meg ez áll: " A termék garancia vesztes, átvehető üzletünkben, vagy térítés ellenében kiszállítjuk. "
Írtam nekik, hogy írják le nekem a pontos szakvéleményt, egyelőre még nem kaptam választ. Telefonon nem érem el őket.
Egyelőre nem tudom mi tévő legyek. Valakinek valami ötlete a továbbiakban?
-
nemethchek19
aktív tag
válasz
Superhun #14734 üzenetére
2 hónaposak. Pontosabban 2015.10.09.-én vásároltam.
3 email címükre is elküldtem a levelemet. Az egyik címről válaszoltak, és mindösszesen csak az áll benne, hogy a kollégáik egy másik email címen állnak a rendelkezésemre. De már oda is írtam tegnap... Azzal kezdtem!
[ Szerkesztve ]
-
nemethchek19
aktív tag
válasz
nemethchek19 #14735 üzenetére
Hopp azóta jött megint ugyanerről a címről egy levél, miután megint írtam:
"Garanciánk hétköznap 10-18.00 óra között válaszol a levelekre.
Szíves türelmét kérjük az érdemi válaszadásig."Péntek 22 óra 36 perckor jött az email, hogy elutasítottak.
Most vasárnap este írogatnak nekem, de semmi érdemleges információt nem közölnek.
Valaki ezt érti?
-
nemethchek19
aktív tag
Sziasztok!
A napokban írtam nektek arról, hogy visszaküldtem a kereskedőnek garanciában kb. 2 hete egy hibás Ramot, Péntek este kaptam tőlük a választ, hogy elutasították!
Az előzmény: [link]
Ma jött egy e-mail tőlük: "A termék vételára levásárolható, a téves levélért elnézését kérjük."
Az oldalukon is módosult: " A termék ára levásárolható. Rendeld meg amit szeretnél, a megjegyzésben jelezve a levásárlást. "
Valamiért nem cserélik ki. Gondolom nincs náluk már ez a termék... De erről nem tájékoztattak.
Kiakasztanak most már teljesen. Ez már egyszerűen röhejes. Az email üzenetben egyébként összesen csak ennyi van írva semmi más rendes tájékoztatás. Vicc, de legalább úgy néz ki talán jóra fordul a dolog.
A probléma az, hogy nekem holnapra most már szükséges, hogy adjanak egy másik Ram-ot, mert vidéki vagyok és holnap megyek fel Pestre és este jövök is haza. Persze telefonon nem lehet szokás szerint elérni őket.
Mit tanácsoltok a továbbiakban?
-
nemethchek19
aktív tag
válasz
Superhun #14754 üzenetére
Ez egyszerűen hihetetlen és lassan az őrülethatárán vagyok.
Írtam nekik: "Mi az oka annak, hogy nem cserélik ki ugyanilyen típusra? Legyenek szívesek részletesen tájékoztatni arról, hogy mi a pontos oka, hogy csak levásárolni lehet az értéket és hogy mik a lehetőségeim a továbbiakban. "
Válasz: "A termék amikor elkészült nem volt épp elérhető, azóta visszakerült, így a cseréjét bekértem."
Kaptam is azóta egy emailt: "Oldalunkon feladott rendelésed beszerzését megkezdtük, várhatóan a következő munkanapon készletre érkezik. A beérkezést követően levélben tájékoztatunk az átvétel pontos idejéről. "
Ott van ugyanez a termék az emailben és oda van írva, hogy összesen 0 Ft-ot fizetek érte.És a Webáruházból el is tűnt a Szerviz menü alatt az infó: "Jelenleg nincs garanciális ügyintézés folyamatban."
Én most már teljesen tanácstalan vagyok, hogy mitévő legyek. Igazából ez lehet jó lenne így, de elegem van ebből a boltból.
Új hozzászólás Aktív témák
- LEÁRAZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -70% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- LEÁRAZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -80% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- LEÁRAZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -80% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Csak csere
- DJI Phantom 4 drón