Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr. Teddy

    őstag

    Sziasztok!
    Tanácsot szeretnék tőletek kérni.
    Itt prohardveren keresztül (igazából emailen keresett meg az illető) adtam el egy terméket. Az illető fia vette át múlt kedden, akinek helyben mondtam, ha 2-3 napon belül van valami gond, akkor persze megoldjuk, visszaadom a pénzt, stb.
    Az úr akinek a fia vitte a terméket hétfőn (tehát 6 nappal később) szólt, hogy probléma van a termékkel, illetve írta, hogy ugye 8 napon belül visszaküldheti. Írtam neki, hogy ha gondja van, szívesen segítek megoldani, de mivel így később szól, nem fogom tudni kicserélni a terméket.

    Most ugye jól gondolom, hogy elvileg nem szükséges nekem ilyet tegyek? Magánszemélyként adtam el a terméket, számla/garanciát így külön nem adtam. A terméket noha emailben beszéltem az úrral, személyesen a fia vette át / fizette ki.

    Persze nem akarom hogy a vevő megszívja, írtam annak akitől származik a termék, hogy hibának számít-e az amit mond, és hasonló.

    A vevőm azt kifogásolja, hogy a gps amit eladtam neki néha 15 percnél tovább nem talált rendes jelet. Máskor pár másodperc alatt feláll. Szóval ez is mennyire esik a "hiba" címszó alá azt sem tudom.

Új hozzászólás Aktív témák