Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Timocicu

    aktív tag

    válasz Ariadne #4109 üzenetére

    Igen, pontosan! :K

    " 2009 szeptember 11.-én az esetleges készlethiány miatt megrendeltünk és leelőlegeztünk / 20E FT / egy Vanessa ággyá nyitható kanapét / 78990ft / Szerződés szerint a szállítási - beérkezési idő 2 hét lett volna. A cégük hibájából ez az idő 6 hétre húzódott. Október 21.-én kaptunk sms értesítést, melyben közölték megérkezett a kanapé, át lehet venni. A több hetes késésük miatt elállunk a vásárlástól. A mai napon az eladó azt a felvilágosítást adta, hogy ez esetben elveszítjük a teljes vételár 20%-át, ami majd 16E ft.Fogyasztóvédelemhez fordultunk és kérjük a teljes előleg haladéktalan és maradéktalan visszafizetését és a felmerülő költségek megtérítését / telefonköltség, mivel a második héttől, szinte nap, mint nap érdeklődtünk a termék beérkezése felől és üzemanyagköltség , mivel többször bent jártunk áruházukban személyesen is érdeklődni /.

    Üdv: ... "

    Nem, ilyen egyáltalán nincs feltüntetve rajta. Egy nyomtatott számla. volt Sconto áruház

    [ Szerkesztve ]

    „Kell, hogy valahol hiányozzak, hogy álmatlan éjt okozzak, hogy valaki, ha nincs is messze, felriadjon minden neszre, hogy én legyek az élete értelme.”

Új hozzászólás Aktív témák