Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csaba_20_

    őstag

    válasz macskajancsi #3571 üzenetére

    A Westendben egyébként működik fogyasztóvédelmi pont. Ott meg lehet kérdezni, hogy pontosan milyen jogok illetnek meg. Amúgy hibás teljesítés esetén kijavítás, vagy kicserélés. Ha egyik sem lehetséges, mint a te esetedben, akkor árleszállítást kérhetsz, illetve ha a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot, akkor elállhatsz a szerződéstől. Ez utóbbi jelenti azt, hogy te visszaadod a terméket, ők pedig a termék vételárát. A gyakorlatban sok helyen alkalmaznak levásárlást, mint lehetőséget, de fontos tudnod, hogy erre nem kötelezhetnek téged. Ahogy te sem kötelezheted őket, hogy egy drágább terméket odaadjanak neked olcsóbban csak azért, mert se javítani, se kicserélni nem tudták a táskád. A szerződés mindkettőtöket köt. Ezért nem adhatnak használtat kicseréléskor, vagy másmilyen terméket. De ezért nem is kérhetsz te se mást. Az eredeti szerződéstől csak közös akarattal lehet eltérni. Az én javaslatom, hogyha kell egy táska, akkor a 8e Ft-tal drágábban felajánlott táskát fogadd el, fizess rá 8e Ft-ot és mindketten boldogok lesztek. ;)

Új hozzászólás Aktív témák