- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- DIGI Mobil
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba_20_
őstag
válasz luciferc #3531 üzenetére
Gyakorlatilag a cég sem a kijavítással, sem pedig a kicseréléssel nem okozhat a fogyasztónak jelentős kényelmetlenséget. Valamint törekednie kell arra, hogy a kijavítást, illetve kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Az ok, hogy a forgalmazó irányítottá teheti a dolgot azzal, hogy kicserélés helyett inkább javít, mert neki az olcsóbb, de nem húzhatja a végtelenségig az időt. A másfél-2 hónap jelentősen túl van a jogszabály által előírt 15 napos határidőn és a kényelmetlenséget már a cseremobil sem enyhíti, pont ezért is merült fel az a fogyasztói igény, hogy milyen lehetőségek vannak még. Valamint a 15 napos határidőn nem módosít az, hogy cseremobilt adnak. Azzal azt lehet elkerülni, hogy amíg te törekszel a kijavításra - mert egy alkatrészt egy kizárólagos beszállítótól még vársz -, addig a fogyasztó jelentős kényelmetlenségre hivatkozva ne állhasson el a szerződéstől. De így se lehet hónapokig húzni egy kijavítást. A történtekről minden esetben jegyzőkönyvet kell felvetetni, vagy leírni azokat a vásárlók könyvébe, hogy nyoma legyen. Mert egy esetleges per során ezekkel lehet igazolni, hogy 2 hónap kijavítási sikertelenséget követően még a cserét is visszautasították, ezért megalapozott volt az elállás például.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- sziku69: Szólánc.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- TCL LCD és LED TV-k
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke